Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дарынды және талантты балаларды оқыту коучинг
Коучинг жоспары Бекітемін:
Мектеп директоры: Н.Сағындықов
Тақырыбы:
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы талантты және дарынды балаларды оқыту
Мақсаты:
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында мұғалімдерге талантты және дарынды оқушыларды тануға мүмкіндік беру
Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Күтілетін нәтижелер
Коучинг соңында мұғалімдер:1. Зияткерлік тапсырмалар,оқушы әлеуетін дамыту мақсатында зерттеулер пайдасын біледі.2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады.
Қолданылатын ресурстар
МАН, интернет ресурстары,бейне жазбалар
Көрнекі құрал - жабдықтар
Флипчарт қағаздары, стикерлер, түрлі - түсті маркерлер, қаламдар, суреттер, желім, қайшы, интербелсенді тақта, слайдтар
Коучингтың өту барысы
Коучтың іс -әрекеті
Тыңдаушылардың іс - әрекеті
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру
(5 мин)
Өзіндік анықтау ,ішкі сезімін сыртқа шығару <<Айға ұшу>>
1. Адамға
жақсы көңіл-
күй сыйлау, өздері туралы жақсы сөз айту
Топқа бөлу
(5 мин)
2.Топқа бөлу. Әр қатысушыны конфеттер арқылы топқа бөлу
Сыныптағы тыңдаушылар топқа бөлініп отырады. Стикерлерге ұсыныстарын білдіру.
2. Ой қозғау. Қызығушылығын ояту.
(5 мин)
Коучингке қатысушыларға видеороликтер көрсету
<<Дарынды және талантты балалар туралы фильм>>
Сұрақтарға жауап бере отырып,өздерінің ойларын айтады.
Айтылған ойлары арқылы тақырыпты ашады
Миға шабуыл
(10 мин)
2.Не байқадыңыздар?
Нұсқау: Интерактивті тақтадан бейнежазбаны көріп, өз пікірлеріңізді тұжырымдап айтып өтсеңіздер.
Сұрақ:
* Сіздер көрсетілген бейнежазбадан не ой түйіндедіңіздер?
* Дарын, талант, қабілет ,тақырыбына постер жасау
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық оқытуда бірлесіп ойлауға ықпал ету;бірлесіп жұмыс жасау үдерісін дамыту
Әр топтан бір-бір спикер шығып өз ойларымен бөліседі
Қатысушылар өз ойларын түйіндейді.
Топ көшбасшылары шығып өз тобының негізгі идеяларымен алмасады.
Бағалау (2мин)
Бағалау.
Топтар бірін - бірі бағалайды.
Сергіту сәті
(3 мин)
Бірлесіп билейік! <<.............>>
(7 мин)
Назар. Кz бейнежазба көру, қорытындылау.
5мин
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу.
Стикерлерге ұсыныстарын білдіру.
Рефлексия
5 мин
Қорытындылау
Құрметті әріптестер біз сіздермен ойлана отырып ойлауды және топ бойынша бірлескен түрде ынтымақтастықта жұмыс жасадық. Топта бір - бірімізге сенім білдіріп дарынды және талантты балалар туралы, оларды дамыту жолдарына тоқталдық деп ойлаймын. Бүгінгі сессиямызға келіп оз ойларыңызды білдіргендеріңіз үшін көп рахмет!
Сабақтарыңыздаосы әдіс - тәсілдерді пайдаланып биік жетістіктерге жете беріңіздер!
Смайликтер
Кері байланыс.
* Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?
* Сабақ қызықты өтті ме?
* Жаңа тақырып бойынша өзінізге керекті мәліметті таптыңыз ба?
* Бүгінгі үйренгеніңіз болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?
Г.Елубаева
Ж.Самбеталиева
Мектеп директоры: Н.Сағындықов
Тақырыбы:
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы талантты және дарынды балаларды оқыту
Мақсаты:
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында мұғалімдерге талантты және дарынды оқушыларды тануға мүмкіндік беру
Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Күтілетін нәтижелер
Коучинг соңында мұғалімдер:1. Зияткерлік тапсырмалар,оқушы әлеуетін дамыту мақсатында зерттеулер пайдасын біледі.2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады.
Қолданылатын ресурстар
МАН, интернет ресурстары,бейне жазбалар
Көрнекі құрал - жабдықтар
Флипчарт қағаздары, стикерлер, түрлі - түсті маркерлер, қаламдар, суреттер, желім, қайшы, интербелсенді тақта, слайдтар
Коучингтың өту барысы
Коучтың іс -әрекеті
Тыңдаушылардың іс - әрекеті
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру
(5 мин)
Өзіндік анықтау ,ішкі сезімін сыртқа шығару <<Айға ұшу>>
1. Адамға
жақсы көңіл-
күй сыйлау, өздері туралы жақсы сөз айту
Топқа бөлу
(5 мин)
2.Топқа бөлу. Әр қатысушыны конфеттер арқылы топқа бөлу
Сыныптағы тыңдаушылар топқа бөлініп отырады. Стикерлерге ұсыныстарын білдіру.
2. Ой қозғау. Қызығушылығын ояту.
(5 мин)
Коучингке қатысушыларға видеороликтер көрсету
<<Дарынды және талантты балалар туралы фильм>>
Сұрақтарға жауап бере отырып,өздерінің ойларын айтады.
Айтылған ойлары арқылы тақырыпты ашады
Миға шабуыл
(10 мин)
2.Не байқадыңыздар?
Нұсқау: Интерактивті тақтадан бейнежазбаны көріп, өз пікірлеріңізді тұжырымдап айтып өтсеңіздер.
Сұрақ:
* Сіздер көрсетілген бейнежазбадан не ой түйіндедіңіздер?
* Дарын, талант, қабілет ,тақырыбына постер жасау
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық оқытуда бірлесіп ойлауға ықпал ету;бірлесіп жұмыс жасау үдерісін дамыту
Әр топтан бір-бір спикер шығып өз ойларымен бөліседі
Қатысушылар өз ойларын түйіндейді.
Топ көшбасшылары шығып өз тобының негізгі идеяларымен алмасады.
Бағалау (2мин)
Бағалау.
Топтар бірін - бірі бағалайды.
Сергіту сәті
(3 мин)
Бірлесіп билейік! <<.............>>
(7 мин)
Назар. Кz бейнежазба көру, қорытындылау.
5мин
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу.
Стикерлерге ұсыныстарын білдіру.
Рефлексия
5 мин
Қорытындылау
Құрметті әріптестер біз сіздермен ойлана отырып ойлауды және топ бойынша бірлескен түрде ынтымақтастықта жұмыс жасадық. Топта бір - бірімізге сенім білдіріп дарынды және талантты балалар туралы, оларды дамыту жолдарына тоқталдық деп ойлаймын. Бүгінгі сессиямызға келіп оз ойларыңызды білдіргендеріңіз үшін көп рахмет!
Сабақтарыңыздаосы әдіс - тәсілдерді пайдаланып биік жетістіктерге жете беріңіздер!
Смайликтер
Кері байланыс.
* Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?
* Сабақ қызықты өтті ме?
* Жаңа тақырып бойынша өзінізге керекті мәліметті таптыңыз ба?
* Бүгінгі үйренгеніңіз болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?
Г.Елубаева
Ж.Самбеталиева
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz