"сыни тұрғыдан ойлау" модулі бойынша коучинг жоспары



«Сын тұрғысынан ойлау» модулі бойынша коучинг ЖОСПАРЫ

|№ |Сабақтың тізбегі |Оқу үдерісін бағалау |
|1 |Жалпы мақсаты |Коуч сессия қатысушыларына сын тұрғысынан ойлау |
| | |технологиясының әдістерімен танысу тәжірибеде қолдана білуге |
| | |бағыттау. |
|2 |Күтілетін нәтиже |Коуч сессия қатысушылары сын тұрғысынан ойлау технологиясының |
| | |әр түрлі әдістерімен оқыту үдерістерінде әр түрлі |
| | |технологияларды мақсатты қолдануды біледі. |
|3 |Түйінді идеялар |Баланың не үйренгені туралы сын тұрғысынан ойлау |
|4 |Материалдар және |компьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі |
| |ресурстар |қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер, |
| | |түрлі-түсті үйлестірме суреттер мен сөздер. |

|Сабақтың барысы |
|Коучинг сессияны |Мерзімі |Мұғалім және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері |
|өткізу кезеңдері | | |
|Сәлемдесу |1 мин |Коуч тақырып және оның мақсатымен таныстырады. |
|Сергіту сәті |2 мин |Коучинг сессия қатысушыларға ең алдымен |
| | |психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, сабақты |
| | |бастарда: |
| | |Сәлеметсіздер, ме ? |
| | |Көңіл- күйлеріңіз қалай? |
| | |Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар |
| | |ма ? |
| | |Сабақ бастауға дайынсыздар ма? |
| | |Үйренуге дайынсыздар ма? |
| | |Жаңалыққа дайынсыздар ма? |
|Шағын топқа бөлу |3 мин |Коучинг қатысушыларды шағын топқа бөлу. |
| | |Топ ұстанымын құрғызып, коучинг қатысушыларды |
| | |жауапкершілікке шақыру. Әр шағын топ бірлесе |
| | |отырып, өз топ ережелерін құрып, таныстырып, |
| | |тұстарына іледі. |
|Жаттығулар |8 мин |Коучинг қатысушылары «Боз орамал» атты роликті көре |
| | |отырып, сол оқиғаны әрі қарай өрбітеді. |
|Түйінді идеялар |3 мин |Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер |
| | |жасадыңыз? Осы сөйлемдерді құрастыруда қандай |
| | |қабілетті пайдаландыңыздар? |
|Презентациялар |5 мин |Оқушылардың сын тұрғысынан ойлануының негізгі |
|таныстырылымы | |ерекшеліктері туралы анықтама беру: |
| | |Ұтымдық; |
| | |Сыңаржақтылықтың болмауы; |
| | |Пайым; |
| | |Тәртіп; |
| | |Өзіндік сана-сезім; |
|Жеке жұмыс |3 мин |10 тапсырма жазылған парақшамен жұмыс |
|Топпен жұмыс |15 мин |6 қалпақ әдісі бойынша 1.EXPO 2017 |
| | |2.Олимпиада |
| | |Тақырыптары бойынша "Бірге ойланайық" постер жасау |
|Рефлексия |2 мин |«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып |
| | |коучинг сессияның ең жақсы жетістігі және жіберген |
| | |кемшілігіне ұсыныс айту . |
|Қорытындылау |5 мин |Коучинг сессия қатысушыларға сабақ соңында «мен |
| | |бүгінгі сабақ жайлы не білемін?» смайлик арқылы |
| | |өздерінің сабақты қаншалықты меңгергендерін |
| | |көрсетеді. Коучинг сессияны талқылау, стикерлерге |
| | |кері байланыс жаздыру. |


Ұқсас жұмыстар
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не
Тақтада слайд
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Коучинг қмж
Рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру. 7 сынып
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сын тұрғысынан ойлау сабақта қолдану
"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz