Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

"сыни тұрғыдан ойлау" модулі бойынша коучинг жоспары



«Сын тұрғысынан ойлау» модулі бойынша коучинг ЖОСПАРЫ

|№ |Сабақтың тізбегі |Оқу үдерісін бағалау |
|1 |Жалпы мақсаты |Коуч сессия қатысушыларына сын тұрғысынан ойлау |
| | |технологиясының әдістерімен танысу тәжірибеде қолдана білуге |
| | |бағыттау. |
|2 |Күтілетін нәтиже |Коуч сессия қатысушылары сын тұрғысынан ойлау технологиясының |
| | |әр түрлі әдістерімен оқыту үдерістерінде әр түрлі |
| | |технологияларды мақсатты қолдануды біледі. |
|3 |Түйінді идеялар |Баланың не үйренгені туралы сын тұрғысынан ойлау |
|4 |Материалдар және |компьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі |
| |ресурстар |қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер, |
| | |түрлі-түсті үйлестірме суреттер мен сөздер. |

|Сабақтың барысы |
|Коучинг сессияны |Мерзімі |Мұғалім және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері |
|өткізу кезеңдері | | |
|Сәлемдесу |1 мин |Коуч тақырып және оның мақсатымен таныстырады. |
|Сергіту сәті |2 мин |Коучинг сессия қатысушыларға ең алдымен |
| | |психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, сабақты |
| | |бастарда: |
| | |Сәлеметсіздер, ме ? |
| | |Көңіл- күйлеріңіз қалай? |
| | |Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар |
| | |ма ? |
| | |Сабақ бастауға дайынсыздар ма? |
| | |Үйренуге дайынсыздар ма? |
| | |Жаңалыққа дайынсыздар ма? |
|Шағын топқа бөлу |3 мин |Коучинг қатысушыларды шағын топқа бөлу. |
| | |Топ ұстанымын құрғызып, коучинг қатысушыларды |
| | |жауапкершілікке шақыру. Әр шағын топ бірлесе |
| | |отырып, өз топ ережелерін құрып, таныстырып, |
| | |тұстарына іледі. |
|Жаттығулар |8 мин |Коучинг қатысушылары «Боз орамал» атты роликті көре |
| | |отырып, сол оқиғаны әрі қарай өрбітеді. |
|Түйінді идеялар |3 мин |Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер |
| | |жасадыңыз? Осы сөйлемдерді құрастыруда қандай |
| | |қабілетті пайдаландыңыздар? |
|Презентациялар |5 мин |Оқушылардың сын тұрғысынан ойлануының негізгі |
|таныстырылымы | |ерекшеліктері туралы анықтама беру: |
| | |Ұтымдық; |
| | |Сыңаржақтылықтың болмауы; |
| | |Пайым; |
| | |Тәртіп; |
| | |Өзіндік сана-сезім; |
|Жеке жұмыс |3 мин |10 тапсырма жазылған парақшамен жұмыс |
|Топпен жұмыс |15 мин |6 қалпақ әдісі бойынша 1.EXPO 2017 |
| | |2.Олимпиада |
| | |Тақырыптары бойынша "Бірге ойланайық" постер жасау |
|Рефлексия |2 мин |«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып |
| | |коучинг сессияның ең жақсы жетістігі және жіберген |
| | |кемшілігіне ұсыныс айту . |
|Қорытындылау |5 мин |Коучинг сессия қатысушыларға сабақ соңында «мен |
| | |бүгінгі сабақ жайлы не білемін?» смайлик арқылы |
| | |өздерінің сабақты қаншалықты меңгергендерін |
| | |көрсетеді. Коучинг сессияны талқылау, стикерлерге |
| | |кері байланыс жаздыру. |


Ұқсас жұмыстар
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не
Тақтада слайд
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Коучинг қмж
Рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру. 7 сынып
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сын тұрғысынан ойлау сабақта қолдану
"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары
Пәндер