Әйгілі вена опералық театр



|Пәні: |Музыка |
|Сыныбы: |4 «а» |
|Уақыты: | |
| | |
|Сабақтың тақырыбы: |Әйгілі Вена опералық театры |
|Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың | |
|мақсат-міндеттері: | |
|а) ақпараттық құзіреттілік: |Оқушыларға әйгілі Вена опералық театры туралы ақпарат беру. Балалардың |
| |шығармашылық қабілетін жетілдіру. Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру. |
| | |
|ә) коммуникативтік құзіреттілік: |Музыканың көркемдеуші құралдарын ажырата білуге үйрету. Әнге деген сүйіспеншілігін|
| |арттыру. |
| | |
|б) проблеманы шешу құзіреттілігі: | |
| |Ән айту дағдыларын арттыру. Отанды сүюге, әсемдікке тәрбиелеу. |
|Сабақтың типі: |аралас сабақ |
| | |
|Сабақта қолданылатын педагогикалық | |
|технологиялар: |Ынтымақтастық, дамыта оқыту, білім беруді ізгілендіру. |
| | |
|Сабақтың әдісі: |Түсіндірмелі - иллюстративті, сөздік, сұрақ-жауап. |
| | |
|Пәнаралық байланыс: |Қазақ тілі, математика, бейнелеу өнері |
| | |
|Оқыту құралдары: |Оқулық, суреттер, бейнеролик, аспап, плакаттар |
|Сабақтың барысы | Мұғалімнің қызметі | Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру |- Сәлеметсіздер ме, оқушылар? |- Амандасады. Отырады. | Қарым-қатынас |
|Бөлімі |Отырыңыздар. Музыка сабағында қалай | |орнайды. |
| |отыру керек екенін еске түсіреміз. | |Оқушылар зейінін |
| |- Көңіл-күйіміз қалай? Бүгінгі сабаққа|- Жақсы, дайынбыз. Құралдарын шығарып,|сабаққа аударады. |
| |барлығымыз дайынбыз ба? Құралдарымызды|сабаққа кіріседі. | |
| |шығарып, сабағымызды бастайық. | | |
| |« Балалар, сендер сабаққа зейін | |Сабаққа деген |
| |қойыңдар. Іштеріңнен «Мен жақсы |«Мен жақсы оқушымын, мен әдемімін! Мен|қызығушылықтары |
| |оқушымын, мен әдемімін!» деп 2 рет |жақсы оқушымын, мен әдемімін!» |артады. |
| |қайталаңдар. Бір-біріңе қарап, | | |
| |жымиыңдар!» | | |
|Үй тапсырмасын |Үй тапсырманы қайталау, пысықтау. | |Үй тапсырмасына |
|тексеру |Чайковский өмірі туралы мәлімет |Чайковский Петр Ильич — Ресей |дайындық деңгейлері|
| |айтады. |композиторы, дирижер, педагог, |анықталады. |
| | |дүниежүзілік классикалық музыканың аса| |
| |[pic] |ірі өкілі. 1852 жылы Чайковскийдің | |
| | |отбасы Санкт-Петербург қаласына қоныс | |
| |[pic] |аударды. |Чайковскийдің |
| | |Алғашында Құқықтану училищесінде (1850|өмірбаяны туралы |
| | |— 59) оқып, оны бітіргеннен кейін Заң |өздері қарап келген|
| | |министрлігінде (1859 — 63) лауазымды |мәліметтерін |
| | |қызмет атқарды. Бірақ музыкаға деген |айтады. |
| | |шексіз ынтызарлық оны орыс музыка |Өздері ізденіп |
| | |қоғамының музыка класына (1861 — 62), |келген мәліметті |
| | |одан кейін Санкт-Петербург |айту барысында |
| | |консерваториясына (1862 — 65) алып |басқа оқушылардың |
| | |келді. Консерваторияны үздік бітірген |білімдері кеңейіп, |
| | |Чайковский аталмыш оқу орнында комп. |түсініктері |
| | |А.Г. Рубинштейннен тәлім алды. 1866 ж.|молаяды. |
| | |Мәскеу қаласына қоныс аударған ол |Шығармашылық жолы |
| | |ұстаздық етіп, консерваторияның |қай уақыттан |
| | |професоры ретінде көп еңбектенді. Осы|басталғаны туралы |
| | |кезде 1-симфониясын (“Қысқы ойлар”, |әңгімелейді. |
| | |1866) және “Воевода” операсын (1968) | |
| | |жазды әрі музыка сыншысы ретінде (1868| |
| | |жылдан) танылды. Ол — Ресейде гармония| |
| | |туралы тұңғыш оқулық жазды. | |
| | | | |
|ІІІ. Өткен материалды|-Алдыңғы сабақта қандай тақырыппен | |Ой толықтырады, |
|қабылдау |таныстыңыздар? Жақсы тақырыпты еске | |білімдерін |
|арқылы жаңа |түсіріп пысықтап алайық. | |дәлелдейді, |
|материалды |- Дүние жүзіне танымал алдыңғы қатарлы| |тапсырмаларды |
|қабылдауға |опера және балет театры, Ресейдің | |орындай отырып. |
|дайындық. |ұлттық музыкалық театр мәдениетінің ең|-Үлкен театр |Жаңа сабаққа |
| |ірі ошағы? |-1825 ж. 18 қаңтарда А.Н. Верстовский|жақындайды. |
| |- Театр шымылдығы қай жылы ашылды? |мен А.А. Алябьевтің “Музалар | |
| | |салтанаты” атты прологымен ашылды. | |
| | | | |
| |- 19 ғасырдың 70-жылдары аяғында Үлкен|- П.И. Чайковскийдің “Аққу көлі” |Мұғалімнің қойған |
| |театрда қандай шығармалар қойылды? |(1877), “Евгений Онегин” (1881), |сұрақтарына жауап |
| | |“Мазепа” (1884), “Қарғаның мәткесі” |бере отырып, өткен |
| | |(1891), “Иоланта” (1893), “Ұйқыдағы |тақырып толығымен |
| | |ару” (1899) |қайталанады, |
| | |Ребусты шешіп, жаңа тақырыпты |оқушылар естеріңе |
| | |айқындайды. |түсіреді. |
| |- Қазақстанның мемлекеттік | | |
| |академиялық опера және балет театры | | |
| |Мәскеу қаласындағы Үлкен театрдың | | |
| |сахнасында қандай спектакльдер қойды? |- (Жұбанов пен Хамиди, “Абай”; |Маңызды мәліметтер |
| | |Төлебаев, “Біржан — Сара”; Е.Г. |естеріңде |
| | |Брусиловский, “Дударай”, Ғ.А. |сақталады. |
| | |Жұбанова, “Еңлік — Кебек”; | |
| |Ребусты шешу арқылы жаңа тақырыпты |А.Серкебаев, “Ақсақ құлан”) | |
| |айқындайды. | | |
| | | | |
| | | |Фигуралардың орнына|
| | |Ребусты шешкенде «Вена» сөзі шығады. |әріптерді қою |
| | | |арқылы ребусты |
| |Е | |шешеді және жаңа |
| | | |сабақтың |
| |Н | |тақырыбын |
| | | |айқындайды. |
| |А | | |
| | | | |
| |В | | |
| | | | |
|IV. Жаңа материалды |Дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің |Оқушылар дәптерге күннің жадын жазады.| |
|меңгерту. |жадын жазайық. | | |
| | |Он тоғызыншы желтоқсан |Жаңа тақырып |
| |Он тоғызыншы желтоқсан |Әйгілі Вена опералық театры |бойынша мәлімет |
| |Әйгілі Вена опералық театры | |жинақтайды, |
| |Жаңа сабақты түсіндіремін. |Жаңа материалды тыңдайды. |білімдерін |
| | |Қосымша материалдарды оқып танысады, |кеңейтеді. |
| |[pic] |өз білімдерін кеңейтеді. | |
| | | | |
| |Дионис тәңірінің құрметіне табынған |Әйгілі Вена операсының елордада |Алғашқы театрлардың|
| |ежелгі гректер үлкен өнердің бастау |гостролі өтеді, ал Австрияда |салынуы жайлы |
| |алуына себепші болатындарын сірә, сол |қазақстандық «Астана опера» театрының |мәлімет беріледі. |
| |кезде білмеді. Көне грек театрының |қойылымы болады. | |
| |негізін қалған Еврипид, Софокл, | | |
| |Аристофан есімдері кез келген жанға |Вена театры – әлемдегі беделді | |
| |таныс. XVI ғасырда Еуропада |сахналардың бірі. Осы жоспарлардың | |
| |көпшіліктің көңілін көтеру мақсатында |жүзеге асырылуы 2 мәдени сарай |Оқушылар қосымша |
| |алғашқы театрлар салына бастады. |жетекшілерінің Венадағы кездесуі |материалдарды өз |
| |Бұл күндері театр үлкен мәдени ошаққа |барысында талқыланды. Сахнада |беттерімен оқу |
| |айналды. Қазіргі таңда кез келген |Дж.Пуччинидің «Мадам Баттерфляй» |арқылы өз |
| |мемлекетте бірнеше өнер ордалары |операсы басталады. Ал оның дирижеры |білімдерін, |
| |тұрғызылған. Оның ішінде аты алты |Пласидо Доминго. Билеттердің барлығы |түсініктерін |
| |құрлыққа жайылған танымал театрлар |алдын ала сатылған. Зал көрерменге лық|кеңейтеді. |
| |бар. |толы болады деп күтілуде. Сахнада |Аты алты құрлыққа |
| |Вена операсы |қойылымға дайындық жұмыстары |жайылған танымал |
| |Әлемнің ең үздік театрларының бірі |жүргізілуде. Декорациялар қойылмаған. |театрлар туралы |
| |Австрия астанасы Вена қаласында |Вена мемлекеттік операсының директоры |айтылып өтіледі. |
| |орналасқан өнер ордасы 1869 жылы мамыр|қазақстандық әріптесі Төлеген | |
| |айында Моцарттың «Дон Жуан» операсымен|Мұхамеджановқа ғимарат ішін көрсетуде.| |
| |ашылды. Театр ғимараты ІІ дүниежүзілік|Вена опера театрының репертуары 2018 | |
| |соғыс кезінде біраз қиратылды. 1955 |жылға дейін белгіленіп қойған. Бір | |
| |жылы ғимарат қалпына келтіріліп, |маусымда 350-ден астам опералық және | |
| |Бетховиннің «Фиделио» операсымен |балет қойылымы көрсетіледі. Мұнда |Солардың бірі |
| |ашылды. Әр жыл сайын театрда 60-тан |әртістер тынымсыз еңбек етеді. Вена |әйгілі Вена |
| |астам жаңа операның тұсауы кесіліп, |опера театрының тарихы 1869 жылдан |опералық театры |
| |театр жылдың 285 күні жұмыс істейді. |бастау алады. Ол кезде мәдениет ордасы|туралы мәлімет |
| |Сондай-ақ, театр жыл сайын «Опера |Вена императорының сарай операсы деп |беріледі. |
| |балын» ұйымдастырады. |аталған. Театр шымылдығы Моцарттың | |
| | |«Дон Жуан» қойылымымен ашылды. | |
| |[pic] |Сондықтан жыл сайын Венаға әлемнің | |
| | |түкпір-түкпірінен келетін миллиондаған|Вена операсымен |
| |Әйгілі Вена опералық театры |саяхатшы осы театрға келуге тырысады. |Қазақстан |
| | |- Вена опера театрымен ынтымақтастық |операсының |
| | |жас театрымыз үшін өте маңызды. |арасындағы байланыс|
| |Музыкалық сауат ашу : |2015-2016 жылдары Астана театрының |туралы ақпарат |
| |Нота дыбыстарының бірыңғай ұзақ |Вена сахнасында өнер көрсету мәселесін|жинайды. |
| |немесе қысқа болып, белгілі |талқыладық. | |
| |заңдылығы , саналу реті бар. | | |
| |Бүтін нота - саналу реті |Австрия операсының майталмандары | |
| |О (1- ге , 2- ге, 3- ге ,4- ке.) |Еуразия жүрегі Астанада ашылған жаңа | |
| |Жартылық нота - саналу реті |театрға үлкен қызығушылық танытты. |Оқушыларға әйгілі |
| |о/ - (1- ге, 2- ге .) |Еуропа театрлары үшін тәжірибе |Вена опералық |
| |Төрттік нота - саналу реті |алмасуға мүмкіндік беретін бұл |театры суреті |
| |о/ - ( 1-ге) |ынтымақтастық өте маңызды. Олар биыл |көрсетіледі. |
| | |көктемде біздің әртістердің шеберлігін| |
| | |Қазақстанның Австриядағы мәдени | |
| | |күндері аясында байқаған болатын. | |
| |Ән: «Жан анам» | |Оқушылардың музыка |
| |Әнін жазған: Е.Өміров | |өнері жайында |
| |Сөзін жазған: Қ. Жаленова | |көзқарасы кеңейіп, |
| | | |музыкалық |
| | | |құбылыстарға деген |
| | | |қызығушылығы |
| | | |дамыды. |
| | | |Көркемдік |
| | |Нота ұзақтығы туралы түсініктері |талғамдары |
| | |қалыптасады. |қалыптасты. |
| | | | |
| | |Бүтін нота - саналу реті | |
| | |О (1- ге , 2- ге, 3- ге ,4- ке.) |Нота ұзақтығы |
| | |Жартылық нота - саналу реті |туралы түсініктері |
| | |о/ - (1- ге, 2- ге .) |қалыптасты. |
| | |Төрттік нота - саналу реті | |
| | |о/ - ( 1-ге) | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |«Жан анам» әнін |
| | | |дәптерлеріне жазып,|
| | | |ән айтып дауыстарын|
| | | |жаттықтырды. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Ән мазмұны бойынша |
| | | |талданды. |
| | | |Өлең шумақтарында |
| | | |кездесетін күрделі |
| | | |сөздердің мағынасы |
| | | |ашылып, оқушылар |
| | | |ұғынды. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Көңілдері |
| | | |көтеріліп, сабаққа |
| | | |деген ынтасы |
| | | |артады. |
|V. Жаңа материалды |Шығармашылық жұмыс | |Сұрақтарға жауап |
|бекіту. | |Берілген тапсырманы мұқият орындайды. |беріп бүгінгі жаңа |
| |«Адасқан әріптер» (дұрыс сөзді табу) |Әріптерді орнына қою арқылы әлемдегі |сабақты қаншалықты |
| |Ал-калас - Ла-Скала |әйгілі театрлардың аттарын табады. |түсінгендіктерін |
| |Полиметротен - Метрополитен | |көрсетеді. |
| |Кенүл – Үлкен | |Шығармашылық |
| |Наве – Вена | |қабілеттерін |
| | | |артытрады. |
|VI. Үйге тапсырма. |Үйге тапсырма: |Үйге берілген тапсырманы |Өз беттерімен жұмыс|
| |Ұрмалы аспаптардың бір түріне |күнделіктеріне жазып алады. |істеуге |
| |сипаттама беріп, суретін салып келу. | |дағдыландыру. |
|VII. Бағалау. |Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды |Күнделіктеріне баға қойғызады. |Сабақ |
|Қорытынды. |бағалау. |Марапатталады. |қорытындылана- |
| |- Сабақ аяқталды! Сау болыңыздар! |- Сау болыңыз! |ды. |

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Әйгілі Вена опералық театры
Немістің Вагнер театры
Неміс опера театры
Эстрадалық - симфониялық музыка
Еуропа опералық театрларына саяхат
Сидней - опера театры
Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың қызметі. Жүрек қақпақшалары
Қазақстанның халық көркем өнерін қайта жаңғырту
Қанайналым. қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері
Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz