Сабақ жоспары :: Музыка

Файл қосу

Әйгілі вена опералық театр



|Пәні: |Музыка |
|Сыныбы: |4 «а» |
|Уақыты: | |
| | |
|Сабақтың тақырыбы: |Әйгілі Вена опералық театры |
|Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың | |
|мақсат-міндеттері: | |
|а) ақпараттық құзіреттілік: |Оқушыларға әйгілі Вена опералық театры туралы ақпарат беру. Балалардың |
| |шығармашылық қабілетін жетілдіру. Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру. |
| | |
|ә) коммуникативтік құзіреттілік: |Музыканың көркемдеуші құралдарын ажырата білуге үйрету. Әнге деген сүйіспеншілігін|
| |арттыру. |
| | |
|б) проблеманы шешу құзіреттілігі: | |
| |Ән айту дағдыларын арттыру. Отанды сүюге, әсемдікке тәрбиелеу. |
|Сабақтың типі: |аралас сабақ |
| | |
|Сабақта қолданылатын педагогикалық | |
|технологиялар: |Ынтымақтастық, дамыта оқыту, білім беруді ізгілендіру. |
| | |
|Сабақтың әдісі: |Түсіндірмелі - иллюстративті, сөздік, сұрақ-жауап. |
| | |
|Пәнаралық байланыс: |Қазақ тілі, математика, бейнелеу өнері |
| | |
|Оқыту құралдары: |Оқулық, суреттер, бейнеролик, аспап, плакаттар |
|Сабақтың барысы | Мұғалімнің қызметі | Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру |- Сәлеметсіздер ме, оқушылар? |- Амандасады. Отырады. | Қарым-қатынас |
|Бөлімі |Отырыңыздар. Музыка сабағында қалай | |орнайды. |
| |отыру керек екенін еске түсіреміз. | |Оқушылар зейінін |
| |- Көңіл-күйіміз қалай? Бүгінгі сабаққа|- Жақсы, дайынбыз. Құралдарын шығарып,|сабаққа аударады. |
| |барлығымыз дайынбыз ба? Құралдарымызды|сабаққа кіріседі. | |
| |шығарып, сабағымызды бастайық. | | |
| |« Балалар, сендер сабаққа зейін | |Сабаққа деген |
| |қойыңдар. Іштеріңнен «Мен жақсы |«Мен жақсы оқушымын, мен әдемімін! Мен|қызығушылықтары |
| |оқушымын, мен әдемімін!» деп 2 рет |жақсы оқушымын, мен әдемімін!» |артады. |
| |қайталаңдар. Бір-біріңе қарап, | | |
| |жымиыңдар!» | | |
|Үй тапсырмасын |Үй тапсырманы қайталау, пысықтау. | |Үй тапсырмасына |
|тексеру |Чайковский өмірі туралы мәлімет |Чайковский Петр Ильич — Ресей |дайындық деңгейлері|
| |айтады. |композиторы, дирижер, педагог, |анықталады. |
| | |дүниежүзілік классикалық музыканың аса| |
| |[pic] |ірі өкілі. 1852 жылы Чайковскийдің | |
| | |отбасы Санкт-Петербург қаласына қоныс | |
| |[pic] |аударды. |Чайковскийдің |
| | |Алғашында Құқықтану училищесінде (1850|өмірбаяны туралы |
| | |— 59) оқып, оны бітіргеннен кейін Заң |өздері қарап келген|
| | |министрлігінде (1859 — 63) лауазымды |мәліметтерін |
| | |қызмет атқарды. Бірақ музыкаға деген |айтады. |
| | |шексіз ынтызарлық оны орыс музыка |Өздері ізденіп |
| | |қоғамының музыка класына (1861 — 62), |келген мәліметті |
| | |одан кейін Санкт-Петербург |айту барысында |
| | |консерваториясына (1862 — 65) алып |басқа оқушылардың |
| | |келді. Консерваторияны үздік бітірген |білімдері кеңейіп, |
| | |Чайковский аталмыш оқу орнында комп. |түсініктері |
| | |А.Г. Рубинштейннен тәлім алды. 1866 ж.|молаяды. |
| | |Мәскеу қаласына қоныс аударған ол |Шығармашылық жолы |
| | |ұстаздық етіп, консерваторияның |қай уақыттан |
| | |професоры ретінде көп еңбектенді. Осы|басталғаны туралы |
| | |кезде 1-симфониясын (“Қысқы ойлар”, |әңгімелейді. |
| | |1866) және “Воевода” операсын (1968) | |
| | |жазды әрі музыка сыншысы ретінде (1868| |
| | |жылдан) танылды. Ол — Ресейде гармония| |
| | |туралы тұңғыш оқулық жазды. | |
| | | | |
|ІІІ. Өткен материалды|-Алдыңғы сабақта қандай тақырыппен | |Ой толықтырады, |
|қабылдау |таныстыңыздар? Жақсы тақырыпты еске | |білімдерін |
|арқылы жаңа |түсіріп пысықтап алайық. | |дәлелдейді, |
|материалды |- Дүние жүзіне танымал алдыңғы қатарлы| |тапсырмаларды |
|қабылдауға |опера және балет театры, Ресейдің | |орындай отырып. |
|дайындық. |ұлттық музыкалық театр мәдениетінің ең|-Үлкен театр |Жаңа сабаққа |
| |ірі ошағы? |-1825 ж. 18 қаңтарда А.Н. Верстовский|жақындайды. |
| |- Театр шымылдығы қай жылы ашылды? |мен А.А. Алябьевтің “Музалар | |
| | |салтанаты” атты прологымен ашылды. | |
| | | | |
| |- 19 ғасырдың 70-жылдары аяғында Үлкен|- П.И. Чайковскийдің “Аққу көлі” |Мұғалімнің қойған |
| |театрда қандай шығармалар қойылды? |(1877), “Евгений Онегин” (1881), |сұрақтарына жауап |
| | |“Мазепа” (1884), “Қарғаның мәткесі” |бере отырып, өткен |
| | |(1891), “Иоланта” (1893), “Ұйқыдағы |тақырып толығымен |
| | |ару” (1899) |қайталанады, |
| | |Ребусты шешіп, жаңа тақырыпты |оқушылар естеріңе |
| | |айқындайды. |түсіреді. |
| |- Қазақстанның мемлекеттік | | |
| |академиялық опера және балет театры | | |
| |Мәскеу қаласындағы Үлкен театрдың | | |
| |сахнасында қандай спектакльдер қойды? |- (Жұбанов пен Хамиди, “Абай”; |Маңызды мәліметтер |
| | |Төлебаев, “Біржан — Сара”; Е.Г. |естеріңде |
| | |Брусиловский, “Дударай”, Ғ.А. |сақталады. |
| | |Жұбанова, “Еңлік — Кебек”; | |
| |Ребусты шешу арқылы жаңа тақырыпты |А.Серкебаев, “Ақсақ құлан”) | |
| |айқындайды. | | |
| | | | |
| | | |Фигуралардың орнына|
| | |Ребусты шешкенде «Вена» сөзі шығады. |әріптерді қою |
| | | |арқылы ребусты |
| |Е | |шешеді және жаңа |
| | | |сабақтың |
| |Н | |тақырыбын |
| | | |айқындайды. |
| |А | | |
| | | | |
| |В | | |
| | | | |
|IV. Жаңа материалды |Дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің |Оқушылар дәптерге күннің жадын жазады.| |
|меңгерту. |жадын жазайық. | | |
| | |Он тоғызыншы желтоқсан |Жаңа тақырып |
| |Он тоғызыншы желтоқсан |Әйгілі Вена опералық театры |бойынша мәлімет |
| |Әйгілі Вена опералық театры | |жинақтайды, |
| |Жаңа сабақты түсіндіремін. |Жаңа материалды тыңдайды. |білімдерін |
| | |Қосымша материалдарды оқып танысады, |кеңейтеді. |
| |[pic] |өз білімдерін кеңейтеді. | |
| | | | |
| |Дионис тәңірінің құрметіне табынған |Әйгілі Вена операсының елордада |Алғашқы театрлардың|
| |ежелгі гректер үлкен өнердің бастау |гостролі өтеді, ал Австрияда |салынуы жайлы |
| |алуына себепші болатындарын сірә, сол |қазақстандық «Астана опера» театрының |мәлімет беріледі. |
| |кезде білмеді. Көне грек театрының |қойылымы болады. | |
| |негізін қалған Еврипид, Софокл, | | |
| |Аристофан есімдері кез келген жанға |Вена театры – әлемдегі беделді | |
| |таныс. XVI ғасырда Еуропада |сахналардың бірі. Осы жоспарлардың | |
| |көпшіліктің көңілін көтеру мақсатында |жүзеге асырылуы 2 мәдени сарай |Оқушылар қосымша |
| |алғашқы театрлар салына бастады. |жетекшілерінің Венадағы кездесуі |материалдарды өз |
| |Бұл күндері театр үлкен мәдени ошаққа |барысында талқыланды. Сахнада |беттерімен оқу |
| |айналды. Қазіргі таңда кез келген |Дж.Пуччинидің «Мадам Баттерфляй» |арқылы өз |
| |мемлекетте бірнеше өнер ордалары |операсы басталады. Ал оның дирижеры |білімдерін, |
| |тұрғызылған. Оның ішінде аты алты |Пласидо Доминго. Билеттердің барлығы |түсініктерін |
| |құрлыққа жайылған танымал театрлар |алдын ала сатылған. Зал көрерменге лық|кеңейтеді. |
| |бар. |толы болады деп күтілуде. Сахнада |Аты алты құрлыққа |
| |Вена операсы |қойылымға дайындық жұмыстары |жайылған танымал |
| |Әлемнің ең үздік театрларының бірі |жүргізілуде. Декорациялар қойылмаған. |театрлар туралы |
| |Австрия астанасы Вена қаласында |Вена мемлекеттік операсының директоры |айтылып өтіледі. |
| |орналасқан өнер ордасы 1869 жылы мамыр|қазақстандық әріптесі Төлеген | |
| |айында Моцарттың «Дон Жуан» операсымен|Мұхамеджановқа ғимарат ішін көрсетуде.| |
| |ашылды. Театр ғимараты ІІ дүниежүзілік|Вена опера театрының репертуары 2018 | |
| |соғыс кезінде біраз қиратылды. 1955 |жылға дейін белгіленіп қойған. Бір | |
| |жылы ғимарат қалпына келтіріліп, |маусымда 350-ден астам опералық және | |
| |Бетховиннің «Фиделио» операсымен |балет қойылымы көрсетіледі. Мұнда |Солардың бірі |
| |ашылды. Әр жыл сайын театрда 60-тан |әртістер тынымсыз еңбек етеді. Вена |әйгілі Вена |
| |астам жаңа операның тұсауы кесіліп, |опера театрының тарихы 1869 жылдан |опералық театры |
| |театр жылдың 285 күні жұмыс істейді. |бастау алады. Ол кезде мәдениет ордасы|туралы мәлімет |
| |Сондай-ақ, театр жыл сайын «Опера |Вена императорының сарай операсы деп |беріледі. |
| |балын» ұйымдастырады. |аталған. Театр шымылдығы Моцарттың | |
| | |«Дон Жуан» қойылымымен ашылды. | |
| |[pic] |Сондықтан жыл сайын Венаға әлемнің | |
| | |түкпір-түкпірінен келетін миллиондаған|Вена операсымен |
| |Әйгілі Вена опералық театры |саяхатшы осы театрға келуге тырысады. |Қазақстан |
| | |- Вена опера театрымен ынтымақтастық |операсының |
| | |жас театрымыз үшін өте маңызды. |арасындағы байланыс|
| |Музыкалық сауат ашу : |2015-2016 жылдары Астана театрының |туралы ақпарат |
| |Нота дыбыстарының бірыңғай ұзақ |Вена сахнасында өнер көрсету мәселесін|жинайды. |
| |немесе қысқа болып, белгілі |талқыладық. | |
| |заңдылығы , саналу реті бар. | | |
| |Бүтін нота - саналу реті |Австрия операсының майталмандары | |
| |О (1- ге , 2- ге, 3- ге ,4- ке.) |Еуразия жүрегі Астанада ашылған жаңа | |
| |Жартылық нота - саналу реті |театрға үлкен қызығушылық танытты. |Оқушыларға әйгілі |
| |о/ - (1- ге, 2- ге .) |Еуропа театрлары үшін тәжірибе |Вена опералық |
| |Төрттік нота - саналу реті |алмасуға мүмкіндік беретін бұл |театры суреті |
| |о/ - ( 1-ге) |ынтымақтастық өте маңызды. Олар биыл |көрсетіледі. |
| | |көктемде біздің әртістердің шеберлігін| |
| | |Қазақстанның Австриядағы мәдени | |
| | |күндері аясында байқаған болатын. | |
| |Ән: «Жан анам» | |Оқушылардың музыка |
| |Әнін жазған: Е.Өміров | |өнері жайында |
| |Сөзін жазған: Қ. Жаленова | |көзқарасы кеңейіп, |
| | | |музыкалық |
| | | |құбылыстарға деген |
| | | |қызығушылығы |
| | | |дамыды. |
| | | |Көркемдік |
| | |Нота ұзақтығы туралы түсініктері |талғамдары |
| | |қалыптасады. |қалыптасты. |
| | | | |
| | |Бүтін нота - саналу реті | |
| | |О (1- ге , 2- ге, 3- ге ,4- ке.) |Нота ұзақтығы |
| | |Жартылық нота - саналу реті |туралы түсініктері |
| | |о/ - (1- ге, 2- ге .) |қалыптасты. |
| | |Төрттік нота - саналу реті | |
| | |о/ - ( 1-ге) | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |«Жан анам» әнін |
| | | |дәптерлеріне жазып,|
| | | |ән айтып дауыстарын|
| | | |жаттықтырды. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Ән мазмұны бойынша |
| | | |талданды. |
| | | |Өлең шумақтарында |
| | | |кездесетін күрделі |
| | | |сөздердің мағынасы |
| | | |ашылып, оқушылар |
| | | |ұғынды. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Көңілдері |
| | | |көтеріліп, сабаққа |
| | | |деген ынтасы |
| | | |артады. |
|V. Жаңа материалды |Шығармашылық жұмыс | |Сұрақтарға жауап |
|бекіту. | |Берілген тапсырманы мұқият орындайды. |беріп бүгінгі жаңа |
| |«Адасқан әріптер» (дұрыс сөзді табу) |Әріптерді орнына қою арқылы әлемдегі |сабақты қаншалықты |
| |Ал-калас - Ла-Скала |әйгілі театрлардың аттарын табады. |түсінгендіктерін |
| |Полиметротен - Метрополитен | |көрсетеді. |
| |Кенүл – Үлкен | |Шығармашылық |
| |Наве – Вена | |қабілеттерін |
| | | |артытрады. |
|VI. Үйге тапсырма. |Үйге тапсырма: |Үйге берілген тапсырманы |Өз беттерімен жұмыс|
| |Ұрмалы аспаптардың бір түріне |күнделіктеріне жазып алады. |істеуге |
| |сипаттама беріп, суретін салып келу. | |дағдыландыру. |
|VII. Бағалау. |Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды |Күнделіктеріне баға қойғызады. |Сабақ |
|Қорытынды. |бағалау. |Марапатталады. |қорытындылана- |
| |- Сабақ аяқталды! Сау болыңыздар! |- Сау болыңыз! |ды. |

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Әйгілі Вена опералық театры
Немістің Вагнер театры
Неміс опера театры
Эстрадалық - симфониялық музыка
Еуропа опералық театрларына саяхат
Сидней - опера театры
Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың қызметі. Жүрек қақпақшалары
Қазақстанның халық көркем өнерін қайта жаңғырту
Қанайналым. қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері
Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесі
Пәндер