Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Әлем әдебиеті «манас» жыры. 6 сынып


|Сабақ тақырыбы |Әлем әдебиеті «Манас» жыры |
|Сілтеме |6-сынып әдебиет оқулығы |
|Мақсаттары |Қырғыздың «Манас» жыры туралы түсінігін |
| |молайту. Батыр бойындағы адами қасиеттерін |
| |бойына сіңіру.Манастың балалық шағы үзіндімен |
| |таныстыру, талдау жасау. |
|Оқу нәтижесі |ой – өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу |
| |шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, шығармашылық|
| |ізденіске, өз ойын еркін жеткізе білуге баулу.|
|Түйінді идеялар |Адалдыққа, мейірімділікке Отанын, елін қорғауға|
| |баулу |
|Стратегия |Ресурс |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | | | |
| | |Психологиялық даярлық | |
| | |«Шаттық шеңбері» |Батыр портретін |
| |Батыр |Армысың күн, армысың аспан!  |топтастырады; қазақтың |
| |портреті |Армысың сен, армысың сен!  |қандай батырларын, жалпы |
| |Плакат, |Міне менің қолым бос,  |батыр туралы білетіндерін |
|Сыни |маркер |Жылуыма жылу қос!  |ортаға салады. |
|ойлауға | | | |
|бағыттау. | |Оқушыларды геометриялық | |
|Сұрақ - |«Манасчила|фигуралар арқылы үш топқа | |
|жауап |р» |бөліп отырғызамын | |
| |манасшылар|І. Қызығушылығын ояту | |
| |бейне |Батыр суретін корсету сыни | |
| |ролик |ойлауға бағыттау, топтастыру.|Топпен жнұя тобы, қонақ |
|ЖИГСО |көрсету |- Қандай батырларды білеміз? |тобында жұмыс жасап жаңа |
|әдісі |ғаламторды|. |тақырыпты түсінеді, |
| |пайдалану.|ІІ. Мағынаны тану |талқылайды. |
| | |ЖИГСО әдісі «Манас жырын |Үзінді оқи отырып жанұя, |
| | |бөлімге бөліп беру |қонақ топтарында талқылап, |
| | |І топ-Манастың төтенше |баяндайды. |
| | |жағдайда тууы, жылдам өсуі; | |
| |Актив |ІІ топ-Батырдың елін | |
| |студионы |қорғаудағы жорықтары | |
| |пайдалану |Қанжарқол мен Қошқыны жеңуі; | |
| | |ІІІ топ-Жас Манастың ерлігі; | |
| | |ел бостандығын алып беруі. | |
| | | | |
| | |Жырдың композициялық құрылымы| |
| | |әр топүзінділерге тақырып | |
| | |қойып жоспар жасайды. | |
| | |1. Манастың қырық қырғыз |Композициялық құрылымына |
| | |баласымен Алтай тауының |талдау жасап, бөлімдерге |
| | |бауырына жиналып ойнауы. |бөліп, тақырып қояды. |
| | |2. 8 жасар Манас бастаған |дәптерге түсіреді. |
| | |ойын балаларына 80 қалмақ, | |
| | |оларды бастаған зор қалмақ | |
| | |баласы қырғыз балаларын | |
| | |кемітіп, мазақ қылып, ұрып – | |
| | |соғуы. | |
| | |3. Әкесі Жақыптың Манасқа | |
| | |ұрсуы. | |
| | |4. Қария Ақбалтаның Жақыпқа | |
| | |қайырған жауабы және Манастан| |
| | |күткен үміті. | |
|Фишбон | |5. Манастың аты Айманбоз. | |
|немесе | |6. Манастың жауға шабуы. | |
|Балық | |7. Қанжарқолды өлтіруі. | |
|қаңқасы | | | |
|әдісі | | | |
| | |Флепчарттан балық қаңқасын |Оқып түсінгендері Фишбон |
|Сергіту | |толтыру Оқиғаның себептері |әдісі бойынша оқиғаның |
|сәті | |мен дәлелдерін анықтау. |себептері мен дәлелдерін |
| | |Әңгімені қорыту |толтырады. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сергіту сәті арқылы |
| | | |бейнероликке билеп оқушылар|
|Синкуэйн | | |бойын жазып, сергіту |
|әдісі | | |жаттығуларын жасайды. |
| | |ІІІ. Ойтолғаныс | |
| | |Батырлық, ерлік, туған жер | |
| | |туралы мақал-мәтелдер айтқызу|Мақал-мәтел жарысы |
| | | | |
| | |«Батыр» сөзіне синкуэйн құру |Синкуэйн құрады. Әр топтың |
| | | |баяндамашысы шығып оқиды, |
| | |Үйге тапсырма |үздік синкуэйн анықталады. |
|Бағалау | |«Манас» жырын оқу, үзінді | |
| | |жаттап келу | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Топ басшылары бағалау |
| | |Бағалау парағы арқылы бағалау|парағы арқылы топ |
| | |Екі жұлдыз, бір ұсыныс. |мүшелерінің қатысымына баға|
| | | |береді. |


Ұқсас жұмыстар
Әлем әдебиетінен Манас жыры
Омж әдебиет. 6-сынып
Өлең тілі
Аян қай шығарманың кейіпкері
Қазақ халқының ұлы ғалымы
Аналар әңгімесі
Қайғың көп қазақ жері
Мағжан Жұмабаев өмірі,шығармашылығы
Шоқан Уәлиханов – тұңғыш ғалым
Серебряковтың сөзі
Пәндер