Traditional food

Пәні: ағылшын тілі

Кабинеті: 5

Сыныбы: 7

Күні:

Тақырыбы:Traditional food

Мақсаты: Traditional food тақырыбы бойынша мәлімет алу.

Міндеттері:

- екі елдің ұлттық тағамдар түрлерін анықтау;

-сыни тұрғыдан ойлай отырып британықтар

мен қазақтардың тамақтану ерекшеліктерн салыстыру ;

-топтасып жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру;

Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғысынан оқыту, ОүБ және ОБ, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару.

Стратегиялары: « Шаттық шеңбер », «The word football»ойыны, «Тағамдар қиындылары», «Бір қадам артқа», « Миға шабуыл», «ДЖИГСО» стратегиясы, «Ыстық орындық», «Венн диаграммасы», Рефлексия « +» «-» « қызықтты», « Бас бармақ», «Blob tree» стратегиялары .

Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері

Уақыты

14. 00- 15. 45

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар : осы

іс-әрекет үшін маған қандай құралдар

қажет?

Сабақ кезеңдеріУақыты14. 00- 15. 45:

Кіріспе

5 мин.

Жоспар мазмұны:

Ұйымдастыру.

«Ыстық алақан»

Мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«The word foodball» ойыны.

Мақсаты: «Food» тақырыбы бойынша лексикалық материалды тексеру.

«Ұлттық

тағамдар»

Мақсаты: топқа бөлу.

«Бір қадам артқа»

Мақсаты: ой тұжырымдау.

«+», «-», «interesting»

Мақсаты: өз ойларын айту.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шеңберге тұрып, амандасып, көңіл күйлерін білу,

сұрау.

-Good afternoon boys and girls!

- What date is it today?

-What is the weather like today?

-Who is absent today?

- What wаs yor hometask?

Үй тапсырмаларын сұрау.

Суреттер қиындыларын тарату

What can you say about pictures?

Сурет бойынша топқа бөлу, сурет туралы ойларын білу, топ басшыларын сайлау, бағалау парағын тарату

1 group: Bauyrsak

2 group: Beshbarmak

3group: Sandwiches

4 group: Terky

«Group rules» топ ережесін еске түсіру

Бағалау парағын тарату

Оқушылардың іс-әрекеті:

Көңіл- күйлерімен бөлісу.

Ағылшын тілінде қай ай, аптаның қай күні, ауа-рйы жайлы баяндап беру.

Бір-біріне доп лақтырып өткен сабақтағы жаңа сөздерді жатқа айту.

I kike …. .

What do you like? - деп басқа балаға допты лақтырыды.

Ұқсас cурет қиындыларының бірін таңдап, өз суреттерін құрастыру. Бірігіп топ құру.

Құралған сурет жайлы өз ойларын ортаға салу. Топ басшыларын сайлау.

«Топ ережесімен» танысу. Келісу.

Бағалау парақшаларымен танысады.

Не ұнады, не ұнамады және не қызықты болғанын айтады.

Бағалау:

Good!

Good job!

Еxcellent!

Good job!

Well done!

Very good!

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

Доп,

суреттер

«Group rules» жазылған плакат,

бағалау парақшалары,

интерактивті тақта, Power Point, маркер

Оқулық: Аяпова Т. М. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, «Атамұра» баспасы 2012.

Сабақ кезеңдеріУақыты14. 00- 15. 45:

Тұсаукесер

3 мин

Жоспар мазмұны:

Қызығушы

лықты ояту сатысы.

Миға шабуыл.

Мақсаты: сұрақтарға жауап беру арқылы, жаңа сабаққа қызуғышылықты ояту.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сұрақтарын қою.

-What do people eat in Britain? What do people eat in Kazakhstan?.

bacon

egg

coffee…

Интерактивті тақтадан «Traditional food » тақырыбы бойынша суреттер көрсету. What can you say ? What about is our today’s lesson?

Бүгінгі сабаққа қандай мақсат қоюға болады?

  1. Talking about traditional food.
  2. Comparing eating in Britain and in Kazakhstan.
  3. To work together.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар жеке ойланады, жұбымен талқылайды, топта түйін жасау.

In Britain people eat…

Roast beef

Roast potatoes

Pudding

Corn flakes

Toats with marmalade, bacon, eggs

In Kazakhstan people eat…

Shubat, kymys, bauyrsak, kurt, irimshik, beshbarmak, kuyrdak

cуреттерді көру. Не көргендері туралы айту. Сабақтың тақырыбы «Traditional food» екенін айтады.

Мақсаттары тыңдалады, ескеріледі.

Бағалау:

Ауызша кері байланыс

Еxcellent!

Good job!

Well done!

Very good!

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

Интерактивті тақта,

Power Point, маркер

Оқулық: Аяпова Т. М. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, «Атамұра» баспасы 2012.

Сабақ кезеңдеріУақыты14. 00- 15. 45:

Негізгі бөлім

20 мин

Жоспар мазмұны:

Мағынаны тану сатысы

«ДЖИГСО» әдісі

Мақсаты:

жалпы мәселені алдымен жұпта сосын ұжымда талқылау.

Сергіту сәті.

Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру, сергіту.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Work with new words. Listen to me and repeat after me!

«Eating in Britain » және «Eating in Kazakhstan» түрлі-түсті қағаздарға бойнша мәтін тарату.

Read the text and translate.

2. Оқушылар басқа топқа ауысуын сұрау .

Ментальді карта жасау.

3. Алғашқы топтарына оралуын ұсынамын. Оқып, аудармасын сұрау .

4. Ментальді картаға түсіруді сұраймын.

Бір бірін бас бармақпен бағалауын сұраймын

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жаңа сөздерді оқу, қайталау.

1. Әр топ мүшелері мәтінді оқиды, аударады .

2. Бір топтағы оқушылар басқа топқа берілеген мәтін жазылған бірдей түстер бойынша жиналып, мәтінді талқылау.

3. Алғашқы топтарына оралу алған ақпараттары бойынша ойларын жинақтау, топта талқылау. Әр топ оқиды, аударады, ортаға салады.

4. Ментальді картаға түсіреді, қорғайды

Бас бармақтарын көрсету арқылы бағалайды.

Би билеу.

Бағалау:

«Дұрыс, өте жақсы» деген қолпаштау сөздері арқылы белсенділігін арттыру.

Қол соғу, бармақ ишаралары

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

интерактивті тақта,

маркерлер,

түрлі түсті қағаздар,

плакаттар,

Сабақ кезеңдеріУақыты14. 00- 15. 45: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

«Hot chair»

Мақсаты: алған білімін тексеру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

True /False ( Дұрыс/қате)

Жаттығудың орындалуын түсіндіру.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Ыстық орындыққа отыру


Ұқсас жұмыстар
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Ертегі - Жеті лақ пен қасқыр
Food and drink жайлы ақпарат
Would you like some more tea? 6 сынып
Жаңа сөздерді жаттау
Countable and Uncountable Nouns
Топ ұстанымы
Food and drink
Жаңа сабақпен таныстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz