Traditional food

Пәні: ағылшын тілі
Кабинеті: 5
Сыныбы: 7
Күні:
Тақырыбы:Traditional food
Мақсаты: Traditional food тақырыбы бойынша мәлімет алу.
Міндеттері:
- екі елдің ұлттық тағамдар түрлерін анықтау;
-сыни тұрғыдан ойлай отырып британықтар
мен қазақтардың тамақтану ерекшеліктерн салыстыру ;
-топтасып жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру;
Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғысынан оқыту, ОүБ және ОБ, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару.
Стратегиялары: « Шаттық шеңбер », «The word football»ойыны, «Тағамдар қиындылары», «Бір қадам артқа», « Миға шабуыл», «ДЖИГСО» стратегиясы, «Ыстық орындық», «Венн диаграммасы», Рефлексия « +» «-» « қызықтты», « Бас бармақ», «Blob tree» стратегиялары .
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері
Уақыты
14. 00- 15. 45
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар : осы
іс-әрекет үшін маған қандай құралдар
қажет?
Кіріспе
5 мин.
Ұйымдастыру.
«Ыстық алақан»
Мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын орнату.
«The word foodball» ойыны.
Мақсаты: «Food» тақырыбы бойынша лексикалық материалды тексеру.
«Ұлттық
тағамдар»
Мақсаты: топқа бөлу.
«Бір қадам артқа»
Мақсаты: ой тұжырымдау.
«+», «-», «interesting»
Мақсаты: өз ойларын айту.
Шеңберге тұрып, амандасып, көңіл күйлерін білу,
сұрау.
-Good afternoon boys and girls!
- What date is it today?
-What is the weather like today?
-Who is absent today?
- What wаs yor hometask?
Үй тапсырмаларын сұрау.
Суреттер қиындыларын тарату
What can you say about pictures?
Сурет бойынша топқа бөлу, сурет туралы ойларын білу, топ басшыларын сайлау, бағалау парағын тарату
1 group: Bauyrsak
2 group: Beshbarmak
3group: Sandwiches
4 group: Terky
«Group rules» топ ережесін еске түсіру
Бағалау парағын тарату
Көңіл- күйлерімен бөлісу.
Ағылшын тілінде қай ай, аптаның қай күні, ауа-рйы жайлы баяндап беру.
Бір-біріне доп лақтырып өткен сабақтағы жаңа сөздерді жатқа айту.
I kike …. .
What do you like? - деп басқа балаға допты лақтырыды.
Ұқсас cурет қиындыларының бірін таңдап, өз суреттерін құрастыру. Бірігіп топ құру.
Құралған сурет жайлы өз ойларын ортаға салу. Топ басшыларын сайлау.
«Топ ережесімен» танысу. Келісу.
Бағалау парақшаларымен танысады.
Не ұнады, не ұнамады және не қызықты болғанын айтады.
Good!
Good job!
Еxcellent!
Good job!
Well done!
Very good!
Доп,
суреттер
«Group rules» жазылған плакат,
бағалау парақшалары,
интерактивті тақта, Power Point, маркер
Оқулық: Аяпова Т. М. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, «Атамұра» баспасы 2012.
Тұсаукесер
3 мин
Қызығушы
лықты ояту сатысы.
Миға шабуыл.
Мақсаты: сұрақтарға жауап беру арқылы, жаңа сабаққа қызуғышылықты ояту.
Сұрақтарын қою.
-What do people eat in Britain? What do people eat in Kazakhstan?.
bacon
egg
coffee…
Интерактивті тақтадан «Traditional food » тақырыбы бойынша суреттер көрсету. What can you say ? What about is our today’s lesson?
Бүгінгі сабаққа қандай мақсат қоюға болады?
- Talking about traditional food.
- Comparing eating in Britain and in Kazakhstan.
- To work together.
Оқушылар жеке ойланады, жұбымен талқылайды, топта түйін жасау.
In Britain people eat…
Roast beef
Roast potatoes
Pudding
Corn flakes
Toats with marmalade, bacon, eggs
In Kazakhstan people eat…
Shubat, kymys, bauyrsak, kurt, irimshik, beshbarmak, kuyrdak
cуреттерді көру. Не көргендері туралы айту. Сабақтың тақырыбы «Traditional food» екенін айтады.
Мақсаттары тыңдалады, ескеріледі.
Ауызша кері байланыс
Еxcellent!
Good job!
Well done!
Very good!
Интерактивті тақта,
Power Point, маркер
Оқулық: Аяпова Т. М. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, «Атамұра» баспасы 2012.
Негізгі бөлім
20 мин
Мағынаны тану сатысы
«ДЖИГСО» әдісі
Мақсаты:
жалпы мәселені алдымен жұпта сосын ұжымда талқылау.
Сергіту сәті.
Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру, сергіту.
Work with new words. Listen to me and repeat after me!
«Eating in Britain » және «Eating in Kazakhstan» түрлі-түсті қағаздарға бойнша мәтін тарату.
Read the text and translate.
2. Оқушылар басқа топқа ауысуын сұрау .
Ментальді карта жасау.
3. Алғашқы топтарына оралуын ұсынамын. Оқып, аудармасын сұрау .
4. Ментальді картаға түсіруді сұраймын.
Бір бірін бас бармақпен бағалауын сұраймын
Жаңа сөздерді оқу, қайталау.
1. Әр топ мүшелері мәтінді оқиды, аударады .
2. Бір топтағы оқушылар басқа топқа берілеген мәтін жазылған бірдей түстер бойынша жиналып, мәтінді талқылау.
3. Алғашқы топтарына оралу алған ақпараттары бойынша ойларын жинақтау, топта талқылау. Әр топ оқиды, аударады, ортаға салады.
4. Ментальді картаға түсіреді, қорғайды
Бас бармақтарын көрсету арқылы бағалайды.
Би билеу.
«Дұрыс, өте жақсы» деген қолпаштау сөздері арқылы белсенділігін арттыру.
Қол соғу, бармақ ишаралары
интерактивті тақта,
маркерлер,
түрлі түсті қағаздар,
плакаттар,
«Hot chair»
Мақсаты: алған білімін тексеру
True /False ( Дұрыс/қате)
Жаттығудың орындалуын түсіндіру.
Ыстық орындыққа отыру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz