Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Traditional food


Пәні: ағылшын тілі
Кабинеті: 5
Сыныбы: 7
Күні:
Тақырыбы:Traditional food
Мақсаты:Traditional food тақырыбы бойынша мәлімет алу.
Міндеттері:
- екі елдің ұлттық тағамдар түрлерін анықтау;
-сыни тұрғыдан ойлай отырып британықтар
мен қазақтардың тамақтану ерекшеліктерн салыстыру ;
-топтасып жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру;
Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғысынан
оқыту, ОүБ және ОБ, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды
оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және
басқару.
Стратегиялары: «Шаттық шеңбер», «The word football»ойыны , «Тағамдар
қиындылары», «Бір қадам артқа», «Миға шабуыл», «ДЖИГСО» стратегиясы,
«Ыстық орындық» , «Венн диаграммасы» , Рефлексия « +» «-» « қызықтты», «
Бас бармақ», «Blob tree» стратегиялары .
Сабақ жоспары
|Сабақ |Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар : |
|кезеңдері | | | | |осы |
|Уақыты | | | | |іс-әрекет |
|14.00- 15.45| | | | |үшін маған |
| | | | | |қандай |
| | | | | |құралдар |
| | | | | |қажет? |
|Кіріспе |Ұйымдастыру. |Шеңберге тұрып , амандасып, |Көңіл- күйлерімен бөлісу. | | |
|5 мин. |«Ыстық алақан» |көңіл күйлерін білу, |Ағылшын тілінде қай |[pic] | |
| |Мақсаты:ынтымақт|сұрау. |ай,аптаның қай күні, ауа-рйы| | |
| |астық |-Good afternoon boys and girls! |жайлы баяндап беру. | | |
| |атмосферасын |- What date is it today? | | | |
| |орнату. |-What is the weather like today?| |Good! | |
| | |-Who is absent today? | | | |
| | |- What wаs yor hometask? | | |Доп, |
| |«The word | |Бір-біріне доп лақтырып | | |
| |foodball» ойыны.|Үй тапсырмаларын сұрау. |өткен сабақтағы жаңа |Good job! | |
| |Мақсаты: «Food» | |сөздерді жатқа айту. | | |
| |тақырыбы бойынша| |I kike ….. |Еxcellent! | |
| |лексикалық | |What do you like? - деп | | |
| |материалды | |басқа балаға допты |Good job! | |
| |тексеру. | |лақтырыды. | |суреттер |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |Суреттер қиындыларын тарату |Ұқсас cурет қиындыларының | | |
| |«Ұлттық |What can you say about pictures?|бірін таңдап, өз суреттерін | | |
| |тағамдар» |Сурет бойынша топқа бөлу, сурет |құрастыру. Бірігіп топ құру.|Well done! | |
| |Мақсаты: топқа |туралы ойларын білу, топ |Құралған сурет жайлы өз | | |
| |бөлу. |басшыларын сайлау ,бағалау |ойларын ортаға салу. Топ | |«Group |
| |«Бір қадам |парағын тарату |басшыларын сайлау. | |rules» |
| |артқа» |1 group: Bauyrsak | |Very good! |жазылған |
| |Мақсаты:ой |2 group: Beshbarmak | | |плакат, |
| |тұжырымдау. |3group: Sandwiches | | | |
| | |4 group: Terky | | |бағалау |
| | |«Group rules» топ ережесін еске | | |парақшалары,|
| | |түсіру | | | |
| | | | | |интерактивті|
| | |Бағалау парағын тарату |«Топ ережесімен» танысу. | |тақта, Power|
| | | |Келісу. | |Point, |
| | | | | |маркер |
| | | |Бағалау парақшаларымен | |Оқулық: |
| | | |танысады. | |Аяпова Т.М. |
| | | | | |Ағылшын |
| | | | | |тілі, 7 |
| |«+»,«-», | | | |сынып, |
| |«interesting» | |Не ұнады, не ұнамады және не| |Алматы, |
| |Мақсаты:өз | |қызықты болғанын айтады. | |«Атамұра» |
| |ойларын айту. | | | |баспасы |
| | | | | |2012. |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Тұсаукесер |Қызығушы |Сұрақтарын қою. |Оқушылар жеке ойланады, |Ауызша кері | |
|3 мин |лықты ояту |-What do people eat in Britain? |жұбымен талқылайды, топта |байланыс |Интерактивті|
| |сатысы. |What do people eat in |түйін жасау. | |тақта, |
| |Миға шабуыл. |Kazakhstan?. |In Britain people eat… | | |
| |Мақсаты: |bacon |Roast beef |Еxcellent! | |
| |сұрақтарға жауап|egg |Roast potatoes |Good job! | |
| |беру арқылы, |coffee… |Pudding |Well done! | |
| |жаңа сабаққа | |Corn flakes |Very good! | |
| |қызуғышылықты | |Toats with marmalade,bacon | | |
| |ояту. | |,eggs | | |
| | | |In Kazakhstan people eat… | | |
| | |Интерактивті тақтадан | | | |
| | |«Traditional food » тақырыбы |Shubat,kymys, bauyrsak, kurt| | |
| | |бойынша суреттер көрсету. What |,irimshik,beshbarmak, | | |
| | |can you say ? What about is our |kuyrdak | | |
| | |today’s lesson? |cуреттерді көру. Не | | |
| | |Бүгінгі сабаққа қандай мақсат |көргендері туралы айту. | | |
| | |қоюға болады? |Сабақтың тақырыбы | |Power Point,|
| | |Talking about traditional food. |«Traditional food» екенін | |маркер |
| | |Comparing eating in Britain and |айтады. | |Оқулық: |
| | |in Kazakhstan. |Мақсаттары тыңдалады, | |Аяпова Т.М. |
| | |To work together. |ескеріледі. | |Ағылшын |
| | | | | |тілі, 7 |
| | | | | |сынып, |
| | | | | |Алматы, |
| | | | | |«Атамұра» |
| | | | | |баспасы |
| | | | | |2012. |
| | | | | | |
|Негізгі |Мағынаны тану | |Жаңа сөздерді оқу ,қайталау.|«Дұрыс, өте |интерактивті|
|бөлім |сатысы |Work with new words. Listen to | |жақсы» деген |тақта, |
| | |me and repeat after me! | |қолпаштау | |
|20 мин | |«Eating in Britain » және |1.Әр топ мүшелері мәтінді |сөздері | |
| |«ДЖИГСО» әдісі |«Eating in Kazakhstan» |оқиды, аударады . |арқылы | |
| |Мақсаты: |түрлі-түсті қағаздарға бойнша| |белсенділігін| |
| |жалпы мәселені |мәтін тарату. | |арттыру. |маркерлер, |
| |алдымен жұпта | | | | |
| |сосын ұжымда | | | | |
| |талқылау. | | | | |
| | |Read the text and translate. | | |түрлі түсті |
| | | | | |қағаздар, |
| | | |2. Бір топтағы оқушылар |[pic] | |
| | |2. Оқушылар басқа топқа ауысуын |басқа топқа берілеген мәтін | |плакаттар, |
| | |сұрау . |жазылған бірдей түстер |Қол соғу, | |
| | |Ментальді карта жасау. |бойынша жиналып ,мәтінді |бармақ | |
| | | |талқылау. |ишаралары | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |3.Алғашқы топтарына оралуын |3.Алғашқы топтарына оралу | | |
| | |ұсынамын. Оқып,аудармасын |алған ақпараттары бойынша | | |
| | |сұрау . |ойларын жинақтау, топта | | |
| | | |талқылау. Әр топ оқиды | | |
| | |4. Ментальді картаға түсіруді |,аударады, ортаға салады. | | |
| | |сұраймын. | | | |
| | |Бір бірін бас бармақпен |4.Ментальді картаға | | |
| |Сергіту сәті. |бағалауын сұраймын |түсіреді, қорғайды | | |
| |Мақсаты: | |Бас бармақтарын көрсету | | |
| |оқушылардың | |арқылы бағалайды. | | |
| |көңіл-күйін | | | | |
| |көтеру, сергіту.| | | | |
| | | |Би билеу. | | |
|3 мин. | |True /False ( Дұрыс/қате) | Ыстық орындыққа отыру. |Very good! |орындық |
| |«Hot chair» |Жаттығудың орындалуын түсіндіру.|Сөйлемдерін оқиды. | | |
| |Мақсаты: алған | |Жауап беруші оқушылар | | |
| |білімін тексеру | |True/False деп жауап беруі | | |
| | | |керек. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Қоры тынды | |Тапсырманы түсіндіру |Екі елдің тамақтану |Very good! |плакат |
|бөлім |«Venn diagram» | |ерекшеліктерін салыстырады | | |
| |Мақсаты:салыстыр| |және ұқсатығын | | |
|10мин |у,пайымдау. | |анықтайды,қорғайды | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Рефлексия |«+», «-», «interesting» | | |рефлексия |
| |«+», «-», |Мақсаты: ой тұжырымдау. |Стикерлерге не ұнады, не | |флипчарты, |
| |«interesting» |Стикерлер тарату. |ұнамады және не қызықты | | |
| |Мақсаты: ой | |болғанын жазу,айту. | |стикерлер |
| |тұжырымдау. | | | | |
| | | | | | |
|2 мин |Бағалау |Өзара бағауын сұрау. |Өзге топтарды бағалау. |Good job! |бағалау |
| |«Бас бармақ» |Топтық бағалауды сұрау. |Бағаларын талдау. |Well done! |парақшасы, |
| |Мақсаты: өзара | | |[pic] | |
| |бағалау | | | | |
| |топ басшыларының| | | | |
| |бағасын талдау. | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |«Blob tree» | | | | |
| |Мақсаты: өзін | | | |«Blob tree» |
| |бағалау. |«Blob tree» парақшасы тарату. |«Blob tree» парақшасын | |парақшасы. |
| | | |белгілеу. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|2 мин |Үй тапсырмасы. | Write about eating in |Күнделікке жазу. | | |
| | |Kazakhstan. | | | |
| | |Түсіндіру. | | | |


Ұқсас жұмыстар
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Ертегі - Жеті лақ пен қасқыр
Food and drink жайлы ақпарат
Would you like some more tea? 6 сынып
Жаңа сөздерді жаттау
Countable and Uncountable Nouns
Топ ұстанымы
Food and drink
Жаңа сабақпен таныстыру
Пәндер