Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қос сөздер. қайталама қос сөздер
Сабақ жоспары
Сабақ: қазақ тілі, 6-сынып
Сабақтың тақырыбы:
Қос сөздер. Қайталама қос сөздер
Жалпы мақсаты
Қос сөздердің жасалу жолының түрлерімен танысады; бір түбірдің қайталануынан жасалатын сөздерді ажырата біледі
Оқу нәтижесі:
Қос сөздің анықтамасымен танысады, бөлінуін біледі, қайталама қос сөздерді ажырата алады
.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
1.Психологиялық дайындық.
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.Үсті - басы ақ қырау, түсі суық,Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Бір құдайға сиынып,Кел, балалар, оқылық ,Оқығанды көңілгеЫқыласпен тоқылық.
- балалар, бұл өлеңдердің авторы кімдер?
2. Оқушыларды ақындардың өлеңдері арқылы 2 топқа бөлу.>>Абай>> ауылы, <<Ыбырай>> ауылы (3минут)
3. СТО. Қызығушылығын ояту <<Миға шабуыл>>
Төменгі сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріп, қос сөздерге кластер құрастыру
(АКТ) слайдты көреді
Мақал-мәтелдің ішінен қос сөздерді тауып, жаңа тақырыпты анықтайды.1. Жылай-жылай арық қазсаң, Күле-күле су ішерсің.2. Көре-көре көсем болады, Сөйлей-сөйлей шешен болады.
4, Мағынаны тану. Мәтінмен жұмыс. Флипчартқа түсіру, қорғау
5. Ой толғаныс. Жеке тапсырма, қайталама қос сөздердің жасалу жолдарына сөйлем құрау, талдап айту (ауызша)
<<Туған жердей жер болмас>> тақырыбында 3 минуттық эссе жазады.
Эссе мына шарттарға лайық болуға тиісті:* Бір айтқанды қайталай бермей, мәнділігімен көзге түсу керек.* Әңгімедегі ой анық болу керек.* Мұқият және қатесіз жазылған болу керек.
Эссені бағалау критерилерін басшылыққа алады. (ТжәнеД),
жұппен жұмыс. Мақсаты: (семантикалық карта,3 минут)
6. <<Автор орындығы>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Мақсаты: Өз ойын еркін , көркем тілмен жеткізе білу.
7. Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасамын, ынталандыру жұмысы тренинг ұйымдастырамын.
2. ақынның өлеңдері жазылған кеспе қағаздар таратамын.
3. Төменгі сыныпта өткен тақырыпты еске түсіру.
4. Мақал-мәтелдер оқимын.
5. Слайд арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырып өтемін. Мәтіннен бірінші топ қос сөздерді, екінші топ қайталама қос сөздерді оқып, танысуға бағыттаймын.
6. Интербелсенді тақтадан сөйлемдер көрсетемін.
7. <<Туған жердей жер болмас>> тақырыбына эссе жазудың критериларын айтамын.
8. <<Автор орындығы>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
9. Рефлексия
10. Бағалау
Берілген бағалау журналындағы оқушылардың бағаларын қорыту
Үй тапсырмасы тақтада жазылады
Оқушылардың психологиялық тренинг арқылы сабаққа қызығушылықтары артады
Сынып <<Абай ауылы>>, <<Ыбырай ауылы>> деп екіге бөлінеді.
Оқушылар қос сөздерге кластер құрастырып, жазады.
Мақалда кездесетін қос сөздер арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Оқушылар мәтінмен танысады, әр топ өз тақырыпшаларын флипчартқа түсіріп, спикер қорғайды.
Оқушылар сөйлемнен қайталама қос сөздерді тауып, жасалу жолдарын айтады, дұрыс жауабымен өздерін тексеріп, бағалайды.
Оқушылар эссе жазып, қос сөздерді тауып айтады.
Өз ойларын еркін , көркем тілмен жеткізеді.
Ойларын жазады.
Оқушылар күнделіктерін бағаларын қойғызады.
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Дереккөздер және жабдықтар:.
Флипчарт, желім, қайшы , түрлі-түсті маркерлер , фламастерлер , қарындаштар . қажетті құралдар, стикер
Үй тапсырма беру
<<Досыма тілек>> қос сөздерді қатыстырып өлең құрау.
Сабақты бағалау
Формативті бағалау, қолпаштау, бірін-бірі бағалау, кері байланыс
Сабақ: қазақ тілі, 6-сынып
Сабақтың тақырыбы:
Қос сөздер. Қайталама қос сөздер
Жалпы мақсаты
Қос сөздердің жасалу жолының түрлерімен танысады; бір түбірдің қайталануынан жасалатын сөздерді ажырата біледі
Оқу нәтижесі:
Қос сөздің анықтамасымен танысады, бөлінуін біледі, қайталама қос сөздерді ажырата алады
.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
1.Психологиялық дайындық.
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.Үсті - басы ақ қырау, түсі суық,Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Бір құдайға сиынып,Кел, балалар, оқылық ,Оқығанды көңілгеЫқыласпен тоқылық.
- балалар, бұл өлеңдердің авторы кімдер?
2. Оқушыларды ақындардың өлеңдері арқылы 2 топқа бөлу.>>Абай>> ауылы, <<Ыбырай>> ауылы (3минут)
3. СТО. Қызығушылығын ояту <<Миға шабуыл>>
Төменгі сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріп, қос сөздерге кластер құрастыру
(АКТ) слайдты көреді
Мақал-мәтелдің ішінен қос сөздерді тауып, жаңа тақырыпты анықтайды.1. Жылай-жылай арық қазсаң, Күле-күле су ішерсің.2. Көре-көре көсем болады, Сөйлей-сөйлей шешен болады.
4, Мағынаны тану. Мәтінмен жұмыс. Флипчартқа түсіру, қорғау
5. Ой толғаныс. Жеке тапсырма, қайталама қос сөздердің жасалу жолдарына сөйлем құрау, талдап айту (ауызша)
<<Туған жердей жер болмас>> тақырыбында 3 минуттық эссе жазады.
Эссе мына шарттарға лайық болуға тиісті:* Бір айтқанды қайталай бермей, мәнділігімен көзге түсу керек.* Әңгімедегі ой анық болу керек.* Мұқият және қатесіз жазылған болу керек.
Эссені бағалау критерилерін басшылыққа алады. (ТжәнеД),
жұппен жұмыс. Мақсаты: (семантикалық карта,3 минут)
6. <<Автор орындығы>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Мақсаты: Өз ойын еркін , көркем тілмен жеткізе білу.
7. Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасамын, ынталандыру жұмысы тренинг ұйымдастырамын.
2. ақынның өлеңдері жазылған кеспе қағаздар таратамын.
3. Төменгі сыныпта өткен тақырыпты еске түсіру.
4. Мақал-мәтелдер оқимын.
5. Слайд арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырып өтемін. Мәтіннен бірінші топ қос сөздерді, екінші топ қайталама қос сөздерді оқып, танысуға бағыттаймын.
6. Интербелсенді тақтадан сөйлемдер көрсетемін.
7. <<Туған жердей жер болмас>> тақырыбына эссе жазудың критериларын айтамын.
8. <<Автор орындығы>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
9. Рефлексия
10. Бағалау
Берілген бағалау журналындағы оқушылардың бағаларын қорыту
Үй тапсырмасы тақтада жазылады
Оқушылардың психологиялық тренинг арқылы сабаққа қызығушылықтары артады
Сынып <<Абай ауылы>>, <<Ыбырай ауылы>> деп екіге бөлінеді.
Оқушылар қос сөздерге кластер құрастырып, жазады.
Мақалда кездесетін қос сөздер арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Оқушылар мәтінмен танысады, әр топ өз тақырыпшаларын флипчартқа түсіріп, спикер қорғайды.
Оқушылар сөйлемнен қайталама қос сөздерді тауып, жасалу жолдарын айтады, дұрыс жауабымен өздерін тексеріп, бағалайды.
Оқушылар эссе жазып, қос сөздерді тауып айтады.
Өз ойларын еркін , көркем тілмен жеткізеді.
Ойларын жазады.
Оқушылар күнделіктерін бағаларын қойғызады.
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Дереккөздер және жабдықтар:.
Флипчарт, желім, қайшы , түрлі-түсті маркерлер , фламастерлер , қарындаштар . қажетті құралдар, стикер
Үй тапсырма беру
<<Досыма тілек>> қос сөздерді қатыстырып өлең құрау.
Сабақты бағалау
Формативті бағалау, қолпаштау, бірін-бірі бағалау, кері байланыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz