Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат теңдеу тақырыбына есептер шығру
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы тақырыбына
есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға квадрат теңдеудің түбілерінің формуласын
пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешуді үйрету
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлділікке және
өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау, есте
сақтау қабілетін дамыту
Сабақтың түрі: Аралас, қайталау-толықтыру сабағы
Сабақтың әдісі: Жүйелеу сабағы
Сабақтың көрнекілігі: Таблица, формулалар жазылған плакаттар, интерактивті
және магниттік тақта.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Танымдылық бөлім (үй
тапсырмасын тексеру)
ІІІ Мағынаны тану (кестені
толтыру)
IV Біліктілік бөлім (деңгейлік
есептер шығару)
V Үндемес ойыны ( тест 5 мин)
VІ Кітаппен жұмыс
VІІ Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оқу- құралдарын
түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ . Танымдылық бөлімі (үй тапсырмасын тексеру)
Оқушыларға қойылатын сұрақтар
1. Қандай теңдеуі квадрат теңдеу деп атайды?
2. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
3. Квадрат теңдеудегі a, b, c – сандары қалай аталады?
4. Квадраттық теңдеудің дискриминанты деп не аталады?
5. Квадрат теңдеудің неше түбірі болуы мүмкін?
6. а = 1, b ≠ 0, c ≠ 0 теңдеуі қандай теңдеу деп аталады?
7. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын жазыңдар.
ІІ. Мағынаны тану. Кестедегі компонеттерді оқушылар толтырады.
| | |
|aх2 + bx + c = 0 |D > 0 |
| | |
| |D = 0 |
| | |
| |D < 0 |
| |I4 |
| |a = 1, b ≠ 0 |
| |c ≠ 0 |
| | |
| | |
| |Түбірлерінің |
| |формуласы |
| | |
|I 1 |I 2 |I 3 | |
|b = 0 |b = 0 |b ≠ 0 | |
|c = 0 |c ≠ 0 |c = 0 | |
| | | | |
| | | | |
|түб. | | | |
| | |2 түбірі | |
ІІІ.Біліктілік бөлім: Есептер шығару:
Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей:
1. х2 – 6х + 5 = 0 теңдеуін шеш.
Шешуі: D = b2 – 4ac = 36 – 4 ∙1 ∙ 5 = 16 > 0
[pic] x1 = 5 x2 =1 Жауабы: 1 ; 5
2. х2 –12х +36 =0 теңдеуін шеш
а = 1, b = -12, c = 36
D = b2 – 4ac = (-12)2 - 4 ∙1 ∙ 36 = 144 – 144 = 0 бір түбірі бар
[pic]
Жауабы: 6
3. 2х2 – 7х +5 = 0 теңдеуін шеш.
x1 = 1 x2 = [pic]
Жауабы: 1; [pic]
ІІ деңгей:
1. Теңдеуді шешіңдер.
25= 26x – x2
x2 – 26x + 25 = 0
D = 676 – 4 ∙ 1 ∙ 25 = 676 – 100 = 576
[pic] [pic]
Жауабы: 1; 25
2. Теңдеуді шешіңдер.
x2 + 20x = 20x +100
x2 +20x– 20x –100 = 0
x2 –100 = 0
x2 =100
x = ± 10
3. 15y2 – 30 = 22y + 7 теңдеуін шешдер
15у2 – 22у – 37 = 0
D = 484 + 2220 = 2704
[pic] [pic]
Жауабы: 1; [pic]
Ш деңгей:
1. Теңдеуді шеш:
(x+4)2 = 3x +40
x2 +8x + 16 – 3x – 40 = 0
x2 +5x – 24 = 0
D = 25 + 96 = 121
[pic] [pic]
Жауабы: – 8; 3
2. Теңдеуді шешіңдер
[pic]
x2 – 1– 22x = 22
x2 – 1– 22x – 22= 0
x2 – 22x – 23 = 0
D = 484 + 92 = 576
[pic] [pic]
Жауабы: – 1; 23
3. (2x + 3)(3x + 1) = 11x +27 теңдеуді шешіңдер
6х2 + 9х + 2х + 3 – 11х – 27 = 0
6х2 – 24 = 0
6х2 = 24
х2 = 4
х = – 2 , х = 2 Жауабы: – 2 :
2
V Үндемес ойыны. (Тест 10 мин).
1. Жалпы кадрат теңдеудің формуласы
А)* аx2 + bx + c = 0 B) x2 + px – q = 0
C) аx2 +bx = 0 D) аx2 + c = 0
2. Дискриминанттың формуласы:
А) D = 4ac B) D = b2 + 4ac C) D = b – 4ac
D)* D = b2 – 4ac
3. х2 + 6x – 7 = 0 теңдеуінің коэфиценттері мен бос мүшесін атаңдар.
А) а = 0 , b = 6, c = – 7 B)* а = 1 , b = 6, c = – 7
C) а = 1 , b = –6, c = – 7 D) а = 1 , b = 6, c = 7
4. Егер с > 0, b > 0, D > 0, болса онда теңдеудің неше түбірі болады.
А) бір түбірі В) екі теріс түбірі С) түбірі болмайды D)* екі оң
түбірі
5. Теңдеуді аx2 + bx + c = 0 түрінде жазыңдар. х(2х – 3) = 5 – 4х.
А)* 2x2 + x – 5 = 0 В) 2x2 – 2x – 5 = 0 С) 2x2 – 7x – 5 = 0
D) 2x2 – 2x + 5 = 0
6. Теңдеуді шешіңдер. 7х2 – 21х = 0.
А) 0; 21 В)* 0; 3 С) 0; 7
Д) 0; – 7
7. х2 –10х2 + х = 0 теңдеуінің түбірі болатынын анықтаңдар.
А) бір түбірі В) түбірі болмайды С)* екі түбірі D) үш түбірі
8. 4x2 – 9 =0 теңдеудің түбірлерін табыңдар.
А)* [pic] B) [pic] C) [pic] D) [pic]
9. Теңдеуді шешіңдер: 5х2 – 6х + 1 = 0
A) [pic] B)* [pic]
C) [pic] D) [pic]
10. Теңдеуді шешіңдер: 9x2 –14x +5 = 0
A) [pic] B)[pic]
C) [pic] D)* [pic]
VІІ. Кітаппен жұмыс № 267(5 ,6)
Үйге тапсырма: §267(1-3), 268 ережелерді қайталау
Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz