Қазақ халқының өнер және музыка мәдениеті. 8 сынып

Апта
Күн
Сабақ
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күн: Қазақ халқының өнер және музыка мәдениеті
Апта: Жалпы мақсаты:
Күн:

ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақтың көрнекті халық сазгерлері олардың шығармалары туралы мәлімет беру.

Жүйелі ойлау қабілетін дамыта отырып, шығармашылықпен жұмыс істеуге машықтандыру.,

Ынтымақтастыққа, бірлескен жұмысқа, мәдени құндылықтарды қастерлеуге тәрбиелеу.

Апта: Оқушылар үшін оқыту нәтижелері:
Күн:
  • Бірлескен жұмысқа
  • Топ арасындағы ынтымақтастыққа
  • Ұжымдық жауапкершілікке
Апта: Сабақта қаралған негізгі идеялар:
Күн: Оқушылар ХІХ ғасырдағы қазақ халқының өнері және музыка мәдениетімен танысады. Көрнекті халық сазгерлері олардың шығармаларының тәрбиелік мәнінің түсінеді.
Апта: Тапсырмалар:
Күн:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Топқа бөлу.

Сын есімдер бойынша

2. Топ ережелерін жасайды.

3. Сабақтың критериилерін жасау.

Сергіту сәті.

«Мен сізді таныстырғым келеді» ойыны

ІІ. Үй тапсырмасын тексперу. « Зымыран сұрақтар»

Сабақ:

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту.

Әр топқа жеке тапсырма.

Оқып тақырыпты баяндау.

Ітоп-Тәттімбет Қазанғапұлы, Құрманғазы Сағырбайұлы

ІІ топ-Дәулеткерей Шығайұлы, Біржан Қожағұлұлы

ІІІ топ-Жаяу Мұса, Ақан сері Қорамсаұлы, Ықылас Дүкенұлы

Апта:
Күн:

ІV. Бекіту.

1. Кестеі толтыру.

Халық сазгерелрі - әдебиетке қосан үлесі

Сабақ:

2. Слайдта берілген тапсырма бойынша көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып айту.

V. Пысықтау.

Сұрақ-жауап.

1. ХІХ ғас. ІІ жартысындағы халық сазгерлері туындыларының әлеуметтік бағыты мен маңызы неде?

Ақындық өнері мен сазгерлік талабы қоса дамыған кімдерді білесіңдер?

VІ. Қорытынды

VІІ. Өткен сабақ бойынша рефлексия

Нені білемін? Нені білдім?

Нені білгім келеді?

VІІІ. Бағалау. Мұғалімнің бағалауы

Апта:

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары: Оқушылар мен мұғалімдер сабақ барысында немен айналысады.

Сабақ 1

Мұғалім топқа тапсырма береді, орныдалуын қадағалайды.

Оқушылар кітаппен жұмыс жасайды, бірлесе отырып кесте толтырады.

Апта:

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары:

Оқушылар топқа бөліп отырғызылады. Топ ережелерін жасайды. «Мен сізді таныстырғым келеді» ойыны оқушылар бір -бірін жақын тани түседі. Әр топқа жеке тапсырма беріліп, оқушылар топта оқып, баяндайды. Топтарға парақша таратылып, бірігіп кестеге тиісті сөздерді тауып желімдейді. Слайдта берілген тапсырма бойынша көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып жазып, дәптерлеріне орындайды. Сабақ соңында стикерлерге ойларын білдіріп, жазады.

Апта:

Ақпарат көздері, құралдар мен жабдықтар:

Слайдтағы суреттер, қағаз, қалам, желім.

Апта: Үй тапсырмасы
Күн: Қазақ халықының өнері және музыка мәдениеті қосымша мәлімет қарастыру.
Апта: Үйде оқу
Күн: Қазақ халықының өнері және музыка мәдениеті
Апта:
Күн: Қосымша мәлімет қарастыру
Апта:
Күн:
Апта: Сабақтарға өзгеріс енгізу
Күн:

-оқушылардың сыни көзқарасты дамытуда, шығармашылықпен орындайтын тапсырмалар беру.

-бағалау түрінің критерийлерін оқушылардың өздеріне жасауына мүмкіндік тудыру


Ұқсас жұмыстар
Музыка өнері
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Музыка пәнінен оқу бағдарламасы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Қазақ халқының мәдениеті
Қазақстанның халық көркем өнерін қайта жаңғырту
Түркі тілдес халықтардың (қазақтың) көне музыкалық аспаптары
Оқушыларға музыкалық тәрбие беруде халық фольклорын пайдалану. баяндама
Хіх ғасырдың і-жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениеті
Қазақ халқының өнері және музыка мәдениеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz