Квадрат теңдеулерді қорытындылау сабағы: аукциондық бәсеке форматындағы практикалық тапсырмалар

Сабақтың тақырыбы : Квадрат теңдеулер.

Сабақтың типі : Қорытындылау сабақ

Сабақтың түрі : Аукцион сабағы (бәсеке сауда сабағы)

Сабақтың мақсаты : 1) білімділік - оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу.

2) дамытушылық -логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Сабаққа қызығушылықты қалыптастыру, ұзақ есте сақтауына көмектесу.

3) тәрбиелік - оқуға саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Өмірге көзқарастарын қалыптастыру.

Сабақтың көрнекілігі : интерактивтік тақта, «жауабына кілт» кестесі, аукционда сатылатын заттар мен құралдар.

Сабақ барысы : 1 Ұйымдастыру кезеңі.

2 Сұрақ-жауап (ауызша) .

3 Толымсыз теңдеулер шешу.

4 Толық квадрат теңдеулер шешу («Ғажайыптар алаңы» ойынынан үзінді) .

5 Сандық мақал-мәтелдер.

6 Бөлшек- рационал теңдеулерді шешу.

7 Оқушыларды бағалау, сабақты қорытындылау.

1 Ұйымдастыру кезеңі.

2 Сұрақ-жауап (ауызша) .

1-сұрақ : квадрат теңдеулерінің анықтамасын беріңіз.

Жауабы: ах 2 +вх+с=0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мұндағы а, в, с-

сандар, х-айнымалы, а≠0

2-сұрақ : Келтірілген квадрат теңдеуінің анықтамасын беріңіз.

Жауабы: Егер квадрат теңдеуінің бірінші коэффициенті а=1 болса, онда квадрат теңдеу

келтірілген деп аталады.

3-сұрақ : Толымсыз квадрат теңдеулер деген не?Олардың үш жағдайын көрсет.

Жауабы: 1) в=0 2) с=0 3) в=0, с=0

ах 2 +с=0 ах 2 +вх=0 ах 2 =0

ах 2 =-с х(ах+в) =0 х 2 =0

х 2 =-с/а х 1 =0; ах+в=0 х=0

х 1, 2 =±√-с/а ах=-в х 1, 2 =0

Мұндағы: с>0, а<0 х 2 =-в/а

Немесе а>0, с<0

4-сұрақ : Дискриминантты қай формуламен табу қажет?

Жауабы: D=в 2 -4ас

5-сұрақ : Дискриминанттың үш жағдайын көрсетіңіз.

Жауабы:1) D>0 2) D=0 3) D<0

2 түбір 1 түбір түбірі жоқ

Х 1, 2 = (-в±√D) /2а Х= -в/2а

6-сұрақ : интерактивтік тақтамен жұмыс (кесте)

Сұрақ: теңдеудің түрін және коффициенттерін ата
Жауап(оқушылар кестеге жазады)
№: 1
Сұрақ: теңдеудің түрін және коффициенттерін ата: 2 -8х -3 = 0
Жауап(оқушылар кестеге жазады): Толық, а=3, в= -8, c=-3
№: 2
Сұрақ: теңдеудің түрін және коффициенттерін ата: х 2 +2х -9 = 0
Жауап(оқушылар кестеге жазады): Келтірілген
№: 3
Сұрақ: теңдеудің түрін және коффициенттерін ата: 2 +6х = 0
Жауап(оқушылар кестеге жазады): Толымсыз, с=0
№: 4
Сұрақ: теңдеудің түрін және коффициенттерін ата: 2 = 0
Жауап(оқушылар кестеге жазады): Толымсыз, в=0, с=0
№: 5
Сұрақ: теңдеудің түрін және коффициенттерін ата: х 2 -16 = 0
Жауап(оқушылар кестеге жазады): Толымсыз, в=0

7-сұрақ :Бөлшек-рационал теңдеу деген не?Оны қалай шешу керек?

Мұғалім: ал, балалар, енді осы білімімізді бүгінгі қорытынды сабақ- «Бәсеке сауда» сабағында көрсетейік. Осы тақырып бойынша әркім өз білім деңгейін іс жүзінде көрсетіп, бәсеке саудаға түскен заттарды сатып алуға ат салысып, ұқыпты, жинақты жауап беру қажет.

3 Толымсыз теңдеулер шешу(тақтада жұмыс) .

Бәсеке саудаға 4 зат (4 қалам) шығарылады. Оны сатып алу үшін тапсырманы орындау керек. 4 оқушы тақтаға шығады.

1) 2х 2 -50=0 2) 4х 2 -20х=0 3) 9х 2 -81=0 4) 7х 2 -14х=0

2 =50 4х(х-5) =0 9х 2 =81 7х(х-2) =0

х 2 =25 4х=0 х-5=0 х 2 =9 7х=0 х-2=0

х 1, 2 =±5 х 1 =0. х 2 =5 х 1, 2 =±3 х 1 =0. х 2 =2

4 Толық квадрат теңдеулер шешу («Ғажайыптар алаңы» ойынынан үзінді,

топтық жұмыс ) .

Бәсеке саудаға 4 зат (4 дәптер) шығарылады. Оны сатып алу үшін орындалатын тапсырма- «Ғажайыптар алаңы» ойынының ережесі бойынша кестедегі жасырынған есімдері квадрат теңдеулермен байланысты атақты ғылымдарды табу.

Сынып 4 топқа бөлінеді.

Барлық топқа негізі ретінде берілетін кесте:

Теңдеулер
жауаптары
№: 1
Теңдеулер: 2 - 8х - 10 = 0
жауаптары: -1; 5
№: 2
Теңдеулер: 2 +6х + 16 = 0
жауаптары: -2; 8
№: 3
Теңдеулер: х 2 - 8х = 0
жауаптары: 0; 8
№: 4
Теңдеулер: 2 - 18х + 16 = 0
жауаптары: 1(2/3) ; 2
№: 5
Теңдеулер: (1/3) х 2 +2(2/3) х - 3 = 0
жауаптары: -9; 1
№: 6
Теңдеулер: 2 + 8х + 1 = 0
жауаптары: -1; -1/7
№: 7
Теңдеулер: -2х 2 +1, 7х + 0, 3 = 0
жауаптары: -3/20; 1

1-топқа тапсырма :

5
1
7
3
6
7
4
5:
1:
7:
3:
6:
7:
4:

Жауабына кілт:

А
Б
К
Р
С
Х
Я
А: -3/20; 1
Б: -9; 1
К: -1; -1/7
Р: 1(3/5) ; 2
С: 0; 8
Х: -1; 5
Я: -2; 8

Жауабы: Бхаскар

2-топқа тапсырма :

3
6
2
4
5
1
7
3:
6:
2:
4:
5:
1:
7:

Жауабына кілт:

Ь
Е
Т
Ф
Ш
Л
И
Ь: -3/20; 1
Е: -9; 1
Т: -1; -1/7
Ф: 1(3/5) ; 2
Ш: 0; 8
Л: -1; 5
И: -2; 8

Жауабы: Штифель

3-топқа тапсырма :

4
5
2
7
1
6
4:
5:
2:
7:
1:
6:

Жауабына кілт:

А
Е
Т
Д
Я
Р
К
А: -3/20; 1
Е: -9; 1
Т: -1; -1/7
Д: 1(3/5) ; 2
Я: 0; 8
Р: -1; 5
К: -2; 8

Жауабы: Декарт

4-топқа тапсырма :

4
5
2
6
5
1
3
4:
5:
2:
6:
5:
1:
3:

Жауабына кілт:

Я
А
Д
К
О
Н
Р
Я: -3/20; 1
А: -9; 1
Д: -1; -1/7
К: 1(3/5) ; 2
О: 0; 8
Н: -1; 5
Р: -2; 8

Жауабы: Кардано

5 Сандық мақал-мәтелдер.

Бәсеке саудаға 8 зат (8 сызғыш) шығарылады. Оны сатып алу үшін орындалатын тапсырма- сандық мақал-мәтелдер айтып беру. (8 теңдеу шешу қажет)

1 Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, . . .


Ұқсас жұмыстар
Квадрат және рационал теңдеулерді шешуге арналған практикалық ой-сайыс сабағы
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулерді шешудің әдістері (практикалық сабақ)
8-сынып: Квадрат теңдеулерді шешу - сабақ жоспары, тапсырмалар және бағалау
Квадрат теңдеулерді қайталау сабақ жоспары
Логарифмдік теңдеулерді шешуді жүйелеп қорытындылау (саяхат-сабақ)
Виет теоремасы мен квадрат теңдеулерді қолдану - 8-сынып алгебра бекіту сабағы
Квадрат теңдеулерді шешуді оқыту әдістемесі мен тәсілдері
Квадрат теңдеулерді шешуге арналған ойын негізіндегі сабақ жоспары
Квадрат теңдеу және оның түрлері: толымсыз квадрат теңдеулерді шешу (8-сынып)
Квадрат теңдеулерді қайталау және Виет теоремасын қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz