Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Омж
3810-444500 Бекітемін>> <<Тексерілді>>
Мектеп директоры: Т.С.Карипбаев Оқу ісінің меңгерушісі: А.А.Мусина
Информатика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау
Негізгі мақсаты: Оқушылардың ынтымақтасып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып білім сапасын дамыту, теориялық білімін практика жүзінде қолдануды меңгерту, өзін-өзі бағалай білетін тұлғаны дайындау.
Пән мұғалімі: Тұрсынбаева Рахат Нұрахметқызы 8-сынып
1.Оқып-үйренудің негізгі тақырыбы мен мақсаттары
2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
3.Қиыншылықтар.
4.Оқып-үйренудегі күтілетін нәтиже
5.Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау
6.Барлығын қоса алғанда, бағалау
7.Негізгі дерек көздер
09.10
1.Тақырыбы:Дербес компьютер архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары.
Мақсаты:Дербес компьютердің құрылымы мен басқару принципімен танысу; өз бетінше білім алуларына дағдыландыру. ізенімпаздылық дағдыларын дамыту.
Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныптарына арналған 2010 ж бағдарламасыныңжас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар.Сыныпты топтарға бөлу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
<<Шағын топ>> ережесін құру.
Топтық жұмыс, диалог арқылы оқыту, сыни тұрғыдан ойлау зерттеушілік жұмыс,кері байланыс, АКТ.Дарынды оқушылармен жұмыс.
Топтық жұмысқа бөлменің лайық болмауы.
Компьютерде жұмыс істеуге қиналған оқушыларға жұптары көмек көрсету.
Ынтымақтастыққа үйренеді.
2.ДК құрылғыларын ментальды карта құрады,талқылайды.
3.Өзіндік жұмыс. Өздерін,өзара бағалауға үйренеді. Білген білімдерін қолдана алуға үйренеді.Сыни тұрғыдан ойлануға қалыптасады.
Бір- бірімен сабақ барысында еркін сөйлеседі.
Өзара сұрақ-жауап тәсіл арқылы диалогке түсіп, әңгімелеседі.
Топтык жұмыстарын қорғау, қалай істегенін түсіндіру.
Бағалау критерийлері формативті бағалау.Оқушыларды ынталандыру. Өз деңгейлерін анықтау.
Белсенді барлығы бірдей қатысуға тырысуы, қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма беру.
8-сынып оқулығы, әдістемелік нұсқау. ЖТИ 30сабақ Оқу бағдарламасы, Мұғалімге арналған нұсқаулық Информатика негіздері журналы. Электронды оқулық.
16.10
2.Тақырыбы:Операциялық жүйелер. Операциялық жүйелер топтамасы.
Мақсаты: Операциялық жүйе туралы оқып танысу;топта дағдыларының дамуына жағдай жасау; өз беттерімен бірлесіп жұмыс істеуге үйрету;
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс.
СТО топпен жұмыс. АКТ -мен жұмыс.ББҮ кері байланыс. Көшбасшылық.
Бағалау кезінде, кері байланыста.
Эссе. Шығармашылыққа үйренеді.
Электрондық оқулықтан тапсырмаларды орындау.
Интерактивті тапсырмалар.
Компьютермен жұмыс.
Өзін -өзі бағалау.
ББҮ - өздерін - өзі бағалау.
Ынталандыру,
қолпаштау, қолдау, эмоциялық көңіл-күйлерін реттеу.Көңіл аударту.
Топтағы өзара бағалауды қалыптастыру.
Дарынды оқушыларға қосымша тапсырма беру, баяу оқушыларға көмектесу.
Оқу бағдарламасы, оқулық әдістемелік нұсқау. Мұғалімге арналған нұсқаулық.Интернет ресурстары. .
17.10
3.Тақырыбы:Операциялық жүйелерді баптау.
Мақсаты:
Қолдану, талдау, түр-түсін, Алған білімдерін бағалау.
СТО, АКТ,зерттеушілік, дәйектеу.
Интерактивті тақтамен көп жұмыс істету. Оқушылардың сөйлеу әрекеттерінде.
Ассоциация. Қызығушылығы оянады.
Техникалық диктант. Ойлау қабілеті дамиды.Интерактивті тапсырмалар орындау. Компьютермен жұмыс.Өз бетімен жұмыс істеп үйренеді.
Формативтік бағалау.Мадақтау, қолдау.
Ынтымақтасып шығармашылық жұмыстарына ақпараттар жинақтайды.
Оқулық әдістемелік нұсқау. Мұғалімге арналған нұсқаулық, . SIN_kaz эо <<ҰАО>> АҚ үжымы әзірлеген
23.10
4.Тақырыбы:Компьютерлік вирустардан қорғау.
Мақсаты:Ақпаратты қорғау туралы түсінік беру.Оқып, жаңа ақпаратты меңгеру. Теорияны практикамен ұштастыра білу. ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Топтық жұмыс.
Көшбасшылық.
АКТ. Диалогтік тәсіл.
Өзіндік жұмыста оқушылардың біразы істей алмады.
Техникалық диктант.
Интерактивті тапсырмалар. Компьютермен өз беттерімен жұмыс.
Деңгейлік тапсырмалар.
Формативтік бағалау.
Мадақтау.
Жоғарғы деңгейдегі ойлау қабілеттерін өрістету, орта және нашар оқушыларға деңгейлік тапсырмалар орындату.
8-сынып оқулығы, Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Интернет ресурстары.
Мектеп директоры: Т.С.Карипбаев Оқу ісінің меңгерушісі: А.А.Мусина
Информатика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау
Негізгі мақсаты: Оқушылардың ынтымақтасып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып білім сапасын дамыту, теориялық білімін практика жүзінде қолдануды меңгерту, өзін-өзі бағалай білетін тұлғаны дайындау.
Пән мұғалімі: Тұрсынбаева Рахат Нұрахметқызы 8-сынып
1.Оқып-үйренудің негізгі тақырыбы мен мақсаттары
2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
3.Қиыншылықтар.
4.Оқып-үйренудегі күтілетін нәтиже
5.Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау
6.Барлығын қоса алғанда, бағалау
7.Негізгі дерек көздер
09.10
1.Тақырыбы:Дербес компьютер архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары.
Мақсаты:Дербес компьютердің құрылымы мен басқару принципімен танысу; өз бетінше білім алуларына дағдыландыру. ізенімпаздылық дағдыларын дамыту.
Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныптарына арналған 2010 ж бағдарламасыныңжас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар.Сыныпты топтарға бөлу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
<<Шағын топ>> ережесін құру.
Топтық жұмыс, диалог арқылы оқыту, сыни тұрғыдан ойлау зерттеушілік жұмыс,кері байланыс, АКТ.Дарынды оқушылармен жұмыс.
Топтық жұмысқа бөлменің лайық болмауы.
Компьютерде жұмыс істеуге қиналған оқушыларға жұптары көмек көрсету.
Ынтымақтастыққа үйренеді.
2.ДК құрылғыларын ментальды карта құрады,талқылайды.
3.Өзіндік жұмыс. Өздерін,өзара бағалауға үйренеді. Білген білімдерін қолдана алуға үйренеді.Сыни тұрғыдан ойлануға қалыптасады.
Бір- бірімен сабақ барысында еркін сөйлеседі.
Өзара сұрақ-жауап тәсіл арқылы диалогке түсіп, әңгімелеседі.
Топтык жұмыстарын қорғау, қалай істегенін түсіндіру.
Бағалау критерийлері формативті бағалау.Оқушыларды ынталандыру. Өз деңгейлерін анықтау.
Белсенді барлығы бірдей қатысуға тырысуы, қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма беру.
8-сынып оқулығы, әдістемелік нұсқау. ЖТИ 30сабақ Оқу бағдарламасы, Мұғалімге арналған нұсқаулық Информатика негіздері журналы. Электронды оқулық.
16.10
2.Тақырыбы:Операциялық жүйелер. Операциялық жүйелер топтамасы.
Мақсаты: Операциялық жүйе туралы оқып танысу;топта дағдыларының дамуына жағдай жасау; өз беттерімен бірлесіп жұмыс істеуге үйрету;
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс.
СТО топпен жұмыс. АКТ -мен жұмыс.ББҮ кері байланыс. Көшбасшылық.
Бағалау кезінде, кері байланыста.
Эссе. Шығармашылыққа үйренеді.
Электрондық оқулықтан тапсырмаларды орындау.
Интерактивті тапсырмалар.
Компьютермен жұмыс.
Өзін -өзі бағалау.
ББҮ - өздерін - өзі бағалау.
Ынталандыру,
қолпаштау, қолдау, эмоциялық көңіл-күйлерін реттеу.Көңіл аударту.
Топтағы өзара бағалауды қалыптастыру.
Дарынды оқушыларға қосымша тапсырма беру, баяу оқушыларға көмектесу.
Оқу бағдарламасы, оқулық әдістемелік нұсқау. Мұғалімге арналған нұсқаулық.Интернет ресурстары. .
17.10
3.Тақырыбы:Операциялық жүйелерді баптау.
Мақсаты:
Қолдану, талдау, түр-түсін, Алған білімдерін бағалау.
СТО, АКТ,зерттеушілік, дәйектеу.
Интерактивті тақтамен көп жұмыс істету. Оқушылардың сөйлеу әрекеттерінде.
Ассоциация. Қызығушылығы оянады.
Техникалық диктант. Ойлау қабілеті дамиды.Интерактивті тапсырмалар орындау. Компьютермен жұмыс.Өз бетімен жұмыс істеп үйренеді.
Формативтік бағалау.Мадақтау, қолдау.
Ынтымақтасып шығармашылық жұмыстарына ақпараттар жинақтайды.
Оқулық әдістемелік нұсқау. Мұғалімге арналған нұсқаулық, . SIN_kaz эо <<ҰАО>> АҚ үжымы әзірлеген
23.10
4.Тақырыбы:Компьютерлік вирустардан қорғау.
Мақсаты:Ақпаратты қорғау туралы түсінік беру.Оқып, жаңа ақпаратты меңгеру. Теорияны практикамен ұштастыра білу. ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Топтық жұмыс.
Көшбасшылық.
АКТ. Диалогтік тәсіл.
Өзіндік жұмыста оқушылардың біразы істей алмады.
Техникалық диктант.
Интерактивті тапсырмалар. Компьютермен өз беттерімен жұмыс.
Деңгейлік тапсырмалар.
Формативтік бағалау.
Мадақтау.
Жоғарғы деңгейдегі ойлау қабілеттерін өрістету, орта және нашар оқушыларға деңгейлік тапсырмалар орындату.
8-сынып оқулығы, Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Интернет ресурстары.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz