Квадрат теңдеу жайлы ақпарат

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің
түрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Квадрат теңдеу ұғымын беру. Квадрат теңдеудің түрлерімен таныстыру және олардың шешу жолдарын түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, танымын дамыту. Өз бетінше есептер шығару дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Оқушылардың ұйымшылдығын, белсенділігін арттырып, шап-шаңдыққа, дәлдікке, табандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді игерту
Әдіс -тәсілдері: СТО технологиясының стратегиялары, топпен жұмыс, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі.
II. «Ой шақыру» бөлімі (сұрақ-жауап)
III. «Мағынаны тану»- жаңа тақырыпты түсіндіру.
IV. «Ой толғаныс»- жаңа тақырыпты бекіту
а) «Миға шабуыл»-есептер шығару
ә) «Бәйге »-деңгейлік тапсырмалар орындау(оқулық бойынша)
V. «Ой түйіндеу» -
семантикалық картаны толтыру және тест жұмысын орындау арқылы оқушылардың жаңа тақырып бойынша түсініктері бақылау, қорытындылау.
VI . Үйге тапсырма беру.
VII. Оқушыларды бағалау . Сабақты қорытындылау.
I -ші бөлімде оқушылардың сабаққа қатынасуын, оқу -құралдарының даярлығын, сынып бөлмесінің сабаққа әзірлігін қадағалап, сабақтың мақсатымен таныстырамын.
II. «Ой шақыру» бөлімі (сұрақ-жауап) .
- Нақты сан, иррационал сан дегеніміз не?
- Квадрат түбірге анықтама бер.
- Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттерін білеміз?
- Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, мыс. 57\sqrt{7}=?
- Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару, мыс. 175\sqrt{175}=?
- Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу дегеніз не?
- у=х\sqrt{х}функциясы графигі және қасиеттері
- Екі өрнектің айырымы мен қосындысы квадратының формуласын жаз.
III. «Мағынаны тану»- бөлімінде жаңа таырып түсіндіріледі. Бұл бөлімде тақырыпты түсіндірмес бұрын алдыңғы сыныптың тақырыптарынан сызықтық теңдеу, мәндес теңдеулер, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, екі өрнектің айырымы мен қосындысының квадраты ұғымдарын еске түсіреміз.
1-ші слайд . ах=в-сызықтық теңдеуі, мұндағы а, в-кез келген рационал сандар. 1) а≠0 болғанда түбірлері х= , 2) а=0, в≠0 болғанда түбірлері болмайтынын; 3) а=0 в=0 болғанда шексіз көп шешімі болатынын білеміз. Теңдеудің келесі түрімен танысу үшін мысал қарастырайық. Мысал: х 2 =4х-3 теңдеуін графиктік тәсілмен шешсек, графигі парабола екендігін, екінші функцияның графигі түзу болады. Осы функциялардың графиктері абциссалары 1 және 3 болатын нүктелерде қиылысатынын көреміз. Бұл жерден х 2 -4х-3=0 теңдеуін аламыз, яғни бұл теңдеудің түбірлері х=1, х=3.
2-ші слайд.
Анықтама : ах 2 +вх+с=0 түріндегі теңдеуді квадрат теңдеу деп атаймыз. а, в, с-берілген сандар, х-айнымалы, мұндағы а≠0 болуы шартты.
Мысалы: 5х 2 -х-4=0 квадрат теңдеу, мұнда а=5, в=1, с=-4. а және в сандары коэффицинттері, с-бос мүше деп аталады. Егер а=1 болса х 2 +вх+с=0 теңдеуін келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Квадрат теңдеулердің дербес жағдайларында в және с немесе екеуі бірдей нөлге тең болуы мүмкін
а≠0 в≠0 с=0
ах 2 +вх =0
х(ах+в) =0
х 1 =0,
х 2 = -
а≠0, в=0, с≠0
ах 2 +с=0
х 2 = -
х=
- шешімі бар
- шешімі
болмайды
а≠0 в=0 с=0
ах 2 =0
х 2 =0
х 1, 2 =0
IV. 3-слайд. «Ой толғаныс» бөлімінде жаңа тақырыпты бекіту
а) «Миға шабуыл» - есептер шығару
1. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарайық.
а) 3х 2 +5х=0 (с=0) ә) -4х 2 +6=0 (в=0) б) 10х 2 +4=0 (в=0) в) 8х 2 =0 (в=0,
х(3х+5) =0 -4х 2 =-6 10х 2 =-4 с=0) х 2 =0
х 1 =0, х 2 =-1 х 2 = х 1, 2 = х 2 =- шешімі жоқ х 1, 2 =0
2. Екі мүшенің квадратын айыру тісілімен квадрат теңдеуді шешу.
а) х 2 -6х+5 =0 ә) 5х 2 -3х-2=0 / 5-ке бөлеміз х 2 -0, 6х-0, 4=0
х 2 -6х=-5 х 2 -0, 6х =0, 4
х 2 -6х+9=-5+9 х 2 -0, 6х+0, 09=0, 4+0, 09
(х-3) 2 =4 (х-0, 3) 2 =0, 49
х-3= х-0, 3=
х 1 =1, х 2 =5 х 1 =1, х 2 =-0, 4
4-слайд. ә) «Бәйге» бөлімінде топпен жұмыс жасалады. Деңгейлік тапсырмалар орындау арқылы екі топ мүшелері берілген есептерді шығарып жарысады (оқулықпен жұмыс) .
1-топ «Радикал» 2-топ «Дәреже»
«А» - деңгейі.
№113(ауызша) №114 (ауызша)
№117 №118
1) 9х 2 -4=0 2) 5х 2 -20=0 1) 4х 2 -2х=0 2) 3х-2х 2 =0
3) у 2 - =0 4) 0, 64- у 2 =0 3) -5х 2 +75=0 4) 0, 2х-5х 2 =0
«В» - деңгейі.
№119 (1, 3) №119 (2, 4)
- 11х2-6х-27=8х2-6х 2) 26+5у-0, 5у2=2, 5у2+26
3) -7х 2 +13х+9=-19+13х 4) 21z+11=11+17z-5z 2
«С» - деңгейі.
№121 (1, 3) №121 (2, 4)
1) х 2 -х-2=0 2) х 2 -2х-3=0
3) х 2 -х+1=0 4 ) х 2 -х-12=0
V. 5-слайд. «Ой түйіндеу» бөлімінде жаңа тақырып бойынша алған білімдерін бақылау және қорыту.
1-топ. Семантикалық карта толтыру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz