Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Күй анасы- дина нұрпейсова
|Пәні: |Музыка |
|Сыныбы: |2 асынып |
|Уақыты: | |
|Сабақтың тақырыбы: |Күй анасы Дина |
|Құзыреттілікке | |
|жеткізетін сабақтың | |
|мақсат-міндеттері: | |
| | |
|А) ақпараттық | |
|құзыреттілік |Оқушының ән айту, жаттау дағдыларын қалыптастыру. |
| |Берілген өлеңнің мағынасын түсіну, дұрыс жаттау, білімдерін арттыру. |
|Ә) коммуникативтік |Берілген әндерді орындап, өз беттерімен жұмыстану, машықтандыру |
|құзыреттілік | |
| | |
|Б) проблеманы шешу | |
|құзыреттілігі | |
|Сабақтың типі: |Аралас сабақ |
|Сабақтың әдісі: |сұрақ- жауап, тапсырма,ән үйрену. |
|Пәнаралық байланыс: | әдебиеттік оқу |
|Оқыту құралдары: |суреттер, күйтабақ.нота сызбасы. |
|Сабақтың барысы: |Мұғалімнің қызмет |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
| | | | |
|І. Ұйымдастыру бөлімі |Мұғалім сабақ бастамас бұрын оқушылармен «Салем |Оқушылар орындарынан | |
| |тәжім би қимылымен»амандасып,.Оқушыларға |тұрып | |
| |құралдарын шығарып,сабаққа дайындалуларын сұрауы.|амандасуы.кезекшілік | |
| | |міндетін атқаруы. | |
| | | | |
| | | |Оқушылар жинақталуы, |
| | | |сабаққа әзір болуы. |
|ІІ.Өткен материалды |Балалар сабақ бастамас бұрын мына тақтадағы | Ия білгіміз келеді. |Сұрақтарға жауап беру |
|қайталау арқылы жаңа |жасырын суретке көңіл аударайық (тақтада дина |Күй дегеніміз ұлттық |арқылы оқушылардың |
|сабаққа дайындық. |суреті оны беті төркөзге бөлініп сұрақтар |музыкалық аспаптармен |өткен сабақты естеріне|
| |жазылған).Қандай сурет екенін білгілерін |орындалатын |түсіруі. |
| |келеме?Ол үшін мына сұрақтарға жауап берулеріміз |шығарма.Үсен төренін | |
| |керек.1)Күй дегеніміз не?2Қазанғап деген |ауылына қонаққа келеді | |
| |кім?3)Қазанғап кімнің ауылына қонақ болып | | |
| |келеді?4)Қазанғап не себептен домбыраны |-көкіл | |
| |сұрады?5)Қазанғап қандай күй тартады?Қазанғаптың |.Дина Нұрпейсованың | |
| |қандай күйлерін білесің?Мінекей балалар берілген |суреті. | |
| |сұрақтарға жауап беріп шықтық ал мынау кімнің | | |
| |суреті болды,ия олай болса бүгінгі сабағымыздың | | |
| |тақырыбын жазыпалайық. | | |
| |[pic][pic] | | |
|ІІІ.Жаңа сабақ |Туып өскен жері Батыс Қазақстан облысының | | |
|Оқулықпен жұмыс |Жаңақала ауданына қарасты Бекетай құмы деген жер.| | |
| |Топырақ Алматы қаласынан бұйырған. | | |
| |Қазақстанның халық әртісі (1944). Халық | | |
| |өнерпаздарының 1937 жылы өткен республикалық | | |
| |байқауына қатысып 75 жасында халық аспаптарын | | |
| |тартатын өнерпаздардың Москвада өткен | | |
| |Бүкілодақтық бірінші байқауында, одан кейін 1944 | | |
| |жылы 83 жасында Орта Азияның бес республикасынан | | |
| |өнерпаздар қатысқан Ташкенттегі он күндікте Дина | | |
| |тағы да жүлделі орындарды жеңіп алады. | | |
| | Әкесі белгілі домбырашы адам екен, қызы Динаға 8|Оқушылар жаңа сабаққа | |
| |жасынан бастап-ақ сол өнердің қыр-сырын үйрете |зейін | |
| |бастаған. Оның ұлы күйші Құрманғазымен алғаш |аударып,мұқият,түсініп | |
| |кездесуі де осы кез. 8-9 жасар Дина ұстазының |тыңдайды ж/е өздері | |
| |күйлерін үйреніп қана қоймай, оның |кітаптан қосымша оқып | |
| |күйшілік-орындаушылық өнердегі ерекшеліктерін, |талдайды. | |
| |дәстүрін жалғастырады. Динаның тырнақалды | | |
| |«Бұлбұл», «Байжұма», «Көгентүп» атты күйлерінде | | |
| |халықтың күйшілік дәстүрі айқын сезіледі. 1916 | | |
| |жылғы оқиғаға шығарған «1916 жыл» күйінде | | |
| |Құрманғазының Исатай мен Махамбетке арнаған | | |
| |«Кішкентай» күйінің әсері байқалады. | | |
| |күй анасы Дина | | |
| |Бірде күй атасы Құрманғазы сегіз жасар керемет | | |
| |домбырашы қыз бар дегенді естіп,оны әдейі ідеп | | |
| |барады. | | |
| |Кішкентай Динаның өнерін көріп,қайран қалған | | |
| |Құрманғазы:«қазақтың қара домбырасының атағын | | |
| |шығаратын адамның дүниеге отырмын.Өнерің өрлей | | |
| |берсін»,-деп батасын береді.Құрманғазы Динаның | | |
| |әкесіне бұрылып«Кішкентай қызыңның аты елге тарап| | |
| |жатыр.Рұқсат берсең,мен домбыраның қыр-сырын | | |
|. |үйретейін»,-дейді.сондаДинаның | | |
| |әкесі:«Ау,Құреке,бізде қуаныштан басқа қарсылық | | |
| |бола ма?Өз қолыңызға тапсырдық»,-деп шын ықыласын| | |
| |білдіреді. Сөйтіп Дина Құрманғазның қасына | | |
| |еріп,тоғыз жыл шәкірт болған.Дина ұстазы | | |
| |Құрманғазының күйлерін үйреніп,бізге жеткізді.Өзі| | |
| |де көптеген күйлер шығарған. Дина шебер | | |
| |домбы-лығының арқасында «күй анасы » атанады. | | |
| |Жел тұрды,Аспанды бұлт шарлады.Жаңбыр жайлап | | |
| |жауды жаңбыр қатты жауды. | | |
| | | | |
| |Дина әжеміздің көптеген күйлері бар.Ал бүгін дина| | |
| |әжеміздің сүйікті немересіне арналған күйі бар | | |
| |сол күйді тыңдап көрейік. | | |
| |«Нұрын төккен мама» әнінің әуенімен | | |
| |орындату.«Ля-ля-ля», «Ле-ле-ле» «ма-ма-ма» |Жел тұрды,Аспанды бұлт | |
| |«Мо-мо-мо» «ре-ре-ре» «ро-ро-ро» |шарлады.Жаңбыр жайлап | |
| | |жауды жаңбыр қатты | |
| | |жауды. | |
| | |Балалар көздерін жұмып | |
| | |күйді тыңдайды. | |
| | | | |
| | |Балалар | |
| | |қайталайды.«Ля-ля-ля», | |
| |Үйге берген «Қалаулым»атты халық әнін қайталату |«Ле-ле-ле» «ма-ма-ма» | |
|Сергіту сәті. |ж/е «Жау-жау,жаңбыр» атты жаңа әнді үйрету. |«Мо-мо-мо» «ре-ре-ре» | |
| | |«ро-ро-ро» | |
| |Балалар әріп таңдау ойынын ойнаймйз, ол үшін бір | | |
|Күй тыңдау: |қыз бала,бір ұл бала тортаға шығады және олар | | |
| |өздері әріп таңдайды ал мен сұрақтар қоям |1Жау-жау жаңбыр ,жау | |
| |Сұрақтар:1)Сенің атың кім?2)Сен нешедесін?3)Дина |жаңбыр.Мөлдіреген | |
| |әжеміздің қандай күйімен таныстық?4)Дина неше |тамшыларым.Жау-жау | |
|Дауыс жаттықтыру: |жасында домбыра ойнап үйренді?5)Сенің сүйікті |жаңбыр,жау жаңбыр | |
| |тағамыҢ? |Табиғаттың сәні. | |
| |6)Дина Құрманғазыға неше жыл шәкірт болды? | | |
| |Үйге Дина Нұрпейсова туралы тағыда өз беттерімен | | |
| |ізденіп қосымша оқып келу,әнді жаттау.Сбаққа | | |
| |барлығыңызда өте тамаша қатыстыңдар аталған | | |
| |тоқушылар күнделіктерін әкеліп бағаларыңды | | |
| |қойдырып алыңдар. | | |
| | | | |
| | | | |
|Ән үйрету: | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Жаңа сабақты | | | |
|бекіту: (ойын) | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Үйге тапсырма: | | | |
|Қорытынды: | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz