Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы: Ақпарат және ақпараттық үдерістер
Мақсаты: Ақпарат туралы кеңірек түсініп, оның өз өміріміздегі алатын орны мен маңызын, ақпараттық үдерістерді орындау мен қолдана білуді үйрету, іскерлік дағдыларын қалыптастыру .
Сабақ тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Әлемнің ақпараттық көрінісі
Қазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік алады.
Топтық жұмыс, тірек сөздер стратегиясы. кубизм стратегиясы, АКТ, <<Бес жол өлең>> әдісі, ББҮ әдісі
* Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
* Ақпараттың маңызын түсінеді;
* Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
* Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Жоғары деңгейдегі сұрақтар арқылы
Ертедегі және қазіргі заманғы ақпарат ағынының даму ерекшеліктерін салыстыру
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Ақпараттың қасиеттері
Ақпараттың әр түрлі қасиеттері және оның уақытқа, жағдайға байланысты өзгеріске ұшырау себептерін үйренеді
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
* Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
* Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
* Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия
<<Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы>> эссе жазу
Жуан, жіңішке сұрақтар
Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар
Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренеді
Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
* Вирус ұғымын түсінеді;
* Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
* Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексия
Биологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылау
Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар,бейнефильм, кесте.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары
Ақпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінеді
Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі
* Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
* Мұрағаттауды құруды үйренеді
* Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Жеке жұмыстары бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазу
Практикалық тапсырмалар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Тақырыбы: Компьютер - ақпаратты өңдеу құралы
Мақсаты: Компьютерге дейінгі есептеуіш техниканың дамуы мен ерекшеліктері, өзіндік сипаттамалары, қазіргі дербес компьютердің жалпы құрылымы жөнінде түсіндіру, ұғындыру .
Сабақ тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Есептеу техникасының даму тарихы
Есептеу техникасының даму кезеңдері мен ерекшеліктері, өзіндік жұмыс істеу принциптері, ЭЕМ-нің даму буындары жөнінде білім алады
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, эссе, семантикалық карта
* Есептеуіш техникалардың даму тарихымен танысады;
* Әр техниканың өзіндік сипаттамасын айқындайды;
* ЭЕМ-нің даму буындарын ажырата алады;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Жоғары деңгейдегі сұрақтар арқылы
Ертедегі және қазіргі заманғы есептеуіш машиналардың даму ерекшеліктерін салыстыру
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
ДК сәулетінің заманауи бағыттары
ДК архитектурасымен танысып, оның компоненттері мен жұмыс істеу принциптері жөнінде білім алады
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
* Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
* Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
* Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия
<<Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы>> эссе жазу
Жуан, жіңішке сұрақтар
Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар
Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренеді
Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
* Вирус ұғымын түсінеді;
* Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
* Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексия
Биологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылау
Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар,бейнефильм, кесте.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары
Ақпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінеді
Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі
* Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
* Мұрағаттауды құруды үйренеді
* Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Бірін-бірі бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазу
Практикалық тапсырмалар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Тақырыбы: Алгоритмдеу және программалау
Мақсаты: Алгоритм ұғымымен және оның түрлерімен танысады. Алгоритм құруды, ақпаратты модельдерді жасауды үйренеді .
Сабақ тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Алгоритмдер және оны орындаушылар
Алгоритм ұғымымен және оның жалпы құрылу формасымен танысады
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, сәйкестендіру кестесі, тест тапсырмалары
* Алгоритм ұғымымен танысады;
* Алгоритм құруды үйренеді;
Топ басшысының бағлауы, рефлексия
Жуан және жіңішке сұрақтар арқылы
Алгритм құруға арналған тапсырмалар
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, слайд
Алгоримнің жазылу формалары
Алгоритмді әр түрлі тәсілдерін құруды үйренеді
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі, деңгейлік тапсырамалар
* Алгоритм туралы білімдері кеңейеді;
* Әр түрлі тәсілде алгоритм құра алады;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар
Алгортим құруға арналған ауызша тапсырамалар
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Циклдік алгоритмдер
Алгоритмнің циклдік формада жазылу үлгісімен танысады, циклдік алгоритм құрып үйренеді
Топтық жұмыс, кубизм стратегиясы, алгоритмдік әдіс, АКТ, ББҮ әдісі
* Циклдік алгоритммен танысады;
* Циклдік алгортим құра алады;
Бірін-бірі бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар
Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Оқулық, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Модель және модельдеу
Модельұғымымен танысады, нысандарды, құбылыстарды модельдеуді үйренеді
Топтық және жұптық жұмыс, кластер әдісі, АКТ, эссе, бес жолды өлең
* Модель ұғымымен танысады;
* Модель құруды үйренеді
* Модельдеудің қажеттілігін түсінеді
Топ басшысының бағалауы, рефлексия
Модельдеуге байланысты практикалық тапсырмалар
<<Модельдеудің бізге қажеттілігі>> эссе жазу
Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер
Моделбдің түрлері
Әр түрлі модел түрлерімен танысады және оларды қолдануды үйренеді
Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі
* Әр түрі модель түрлерімен танысады;
* Әр түрлі модель құра алады
Критерийлер бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындау
Жоғары днңгейдегі сұрақтар
Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, интернет материалдары
Сыныбы: 6
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы:
Әлемнің ақпараттық көрінісі
Сілтеме
Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов Астана <<Арман-ПВ>> 2014 жыл
Мақсаты:
* Қазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік беру
* Оқушылардың ой-өрісін дамыту, сыни ойлай білуге дағдыландыру, өз пікірлерінеркін жеткізуге тәрбиелеу
* Оқушылардың ой-өрісін, іскерлікқабілеттерін дамыту
Күтілетін нәтиже:
* Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
* Ақпараттың маңызын түсінеді;
* Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
* Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Диалог, топтық жұмыс, тірек сөздер стратегиясы, топтастыру стратегиясы, кубизм стратегиясы, АКТ, <<Бес жол өлең>> әдісі, ББҮ тұртіп алу стратегиясы, талдау, қорыту, формативті бағалау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (тілек сөздер жазылған құттықтау қағаздарын тарату)
- Оқушыларды топқа бөлу (құттықтау қағаздарының түрі бойынша), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін құру;
ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)
Жуан және жіңішке сұрақтар
* Ақпарат дегеніміз не?
* Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар?
* Ақпаратқа қандай теңеулер жасауға болады?
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
Оқушыларға тірек сөздер беріледі. Сол сөздерді қатыстырып білетіндерін, өз ойларын жеткізеді, мәтін құрады
Тірек сөздер: ақпарат, байт, қағаз, дыбыс, сезім мүшелері
Оқушылардың берген жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстыру
* Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
* Тірек сөздер бойынша білгендерін, ойларын айтады
* Бірін-бірі тыңдайды, бағалайды, толықтырады
* Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің <<Білдім>> деген бағанын толтырады
ІV. Мағынаны тану
* Мәтін бөліктерін оқып шығыңдар
Топтастыру стратегиясы
* 1-топқа: <<Ақпараттың адамөміріндегі рөлі>>,
* 2-топқа: <<Ақпараттық үрдістердің жасалуы>>
* 3-топқа <<Ақпаратты қолданудағы техниканың рөлі>>
* Тақырыпты топтасып оқып, талдайды, шешім қабылдайды
* Түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.
РАФТ стратегиясы
* Оқушылар өздерін ақпарат орнына қойып, оның өмірдегі қажеттілігі, ерекшеліктері, даму өзгерістері жөнінде айтады
V. Сергіту сәті
<<Портрет>> тренинг ойыны. Топтағы оқушылар өздерінің портретін бастап саладыда, қалған топ мүшелері портретті толықтырады.
Кубизм стратегиясы
* Ақпарат қандай?
* Адамның және жануарлардың ақпаратты қабылдауын салыстыруға бола ма?
* Ақпарат қайда қолданылады?
* <<Ақпарат - қарым-қатынас>> сөздерінің байланысы бар ма? Дәлелде
* Ақпарат қалай жасалады?
* Ақпараттың қаншалықты маңызы бар?
*
Кубизм стратегиясы бойынша жалпы оқушылар ойларын білдіреді .
VІ. Ойтолғаныс
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. <<Бес жол өлең>> стратегиясы бойынша.
Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді. <<Бес жол өлең>> стратегиясы бойынша.
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.
* Ақпаратқа толық түсінік бере аламын - 1 балл;
* Ақпараттық үдерістерді орындай аламын - 1 балл;
* Қазіргі кезде ақпараттың қолданысы жөнінде өзіндікойымдыбілдіре аламын - 1 балл;
* Жиыны 3 балл.
Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау
Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
<<5 баллдық>> жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
3 балл - <<1>>
4 балл - <<2>>
5 балл - <<3>>
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма.
§2. Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөнінде шағын ээсе жазуға тапсырма беру
Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді
Сыныбы: 6
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы:
Ақпараттың қасиеттері
Сілтеме
Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов Астана <<Арман-ПВ>> 2014 жыл
Мақсаты:
* Ақпараттың әр түрлі қасиеттері туралы білім алады.
* Ақпарат қасиеттерінің ерекшеліктерін түсінеді
* Ақпарат қаситеттерінің уақытқа, жағдайға байланысты өзгеріске ұшырау себептерін түсінеді
Күтілетін нәтиже:
* Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
* Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
* Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Оқушыларды топқа бөлу (туған күндері бойынша), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін басшылыққа алу;
ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)
* Тірі табиғаттағы ақпараттық үдерістер
* Адам өміріндегі ақпараттық үдерістер
* Техника жұмысындағы ақпараттық үдерістерді түсіндіре отырып, мысал келтіріңдер
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
ІV. Мағынаны тану
ДЖИГСО әдісі. Оқушыларға талқылауға мәтін бөліктері беріледі.
Ақпараттың дәлдік қасиеті
Ақпараттың толықтық қасиеті
Ақпараттың құндылық қасиеті
ББҮ стратегиясы
* Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
* Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.
* Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.
Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің <<Білдім>> бөлігін толтырды
* Сен үшiн маңызды ақпарат болып табылатын хабарламаны ерекшелеп белгiле.
Ертең бақылау жұмысы болады. Маңызды.
5 х 5 = 25 Маңызды.
Қазiр теледидардан мультфильм көрсетiледi. Маңызды емес.
Бүгiн дене шынықтыру сабағы болады. Маңызды.
* Бұл ақпарат кiмдер үшiн маңызды болып табылады?
Ертең 7 баллдық дауыл тұрады.
Теңiзшi
+
Оқушы
Балықшы
+
Аспаз
Анам мен әкем театрға барады
Ана
+
Бала
Әке
+
Әже
Ата
V. Сергіту сәті
VІ. Ойтолғаныс
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
<<5 баллдық>> жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
3 балл - <<1>>
4 балл - <<2>>
5 балл - <<3>>
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма.
§2. Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөніндешағын ээсе жазуға тапсырма беру
Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді
Сыныбы: 6
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы:
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
Сілтеме
Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов Астана <<Арман-ПВ>> 2014 жыл
Мақсаты:
* Вирус ұғымымен танысады,
* Оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары туралы біледі
* олардан қорғнауды үйренеді
Күтілетін нәтиже:
* Вирус ұғымын түсінеді;
* Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
* Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Оқушыларды топқа бөлу (1-ден 4-ке дейін санау арқылы), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін басшылыққа алу;
ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)
Тірі табиғаттағы ақпараттық үдерістер
Адам өміріндегі ақпараттық үдерістер
Техника жұмысындағы ақпараттық үдерістерді түсіндіре отырып, мысал келтіріңдер
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
Микроб
Жұғу жолдары
Туғызатын аурулар
Олардан сақтану жолдары
Оқушылар кестені толтыра отырып, өз ой-пікірлерін білдіреді
ІV. Мағынаны тану
ЖИГСО әдісі. Оқушыларға талқылауға мәтін бөліктері беріледі.
вирус
ББҮ стратегиясы
* Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
* Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.
* Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.
Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің <<Білдім>> бөлігін толтырды
V. Сергіту сәті
VІ. Ойтолғаныс
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
<<5 баллдық>> жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
3 балл - <<1>>
4 балл - <<2>>
5 балл - <<3>>
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма.
§2. Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөніндешағын ээсе жазуға тапсырма беру
Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді
Тақырыбы: Ақпарат және ақпараттық үдерістер
Мақсаты: Ақпарат туралы кеңірек түсініп, оның өз өміріміздегі алатын орны мен маңызын, ақпараттық үдерістерді орындау мен қолдана білуді үйрету, іскерлік дағдыларын қалыптастыру .
Сабақ тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Әлемнің ақпараттық көрінісі
Қазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік алады.
Топтық жұмыс, тірек сөздер стратегиясы. кубизм стратегиясы, АКТ, <<Бес жол өлең>> әдісі, ББҮ әдісі
* Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
* Ақпараттың маңызын түсінеді;
* Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
* Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Жоғары деңгейдегі сұрақтар арқылы
Ертедегі және қазіргі заманғы ақпарат ағынының даму ерекшеліктерін салыстыру
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Ақпараттың қасиеттері
Ақпараттың әр түрлі қасиеттері және оның уақытқа, жағдайға байланысты өзгеріске ұшырау себептерін үйренеді
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
* Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
* Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
* Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия
<<Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы>> эссе жазу
Жуан, жіңішке сұрақтар
Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар
Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренеді
Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
* Вирус ұғымын түсінеді;
* Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
* Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексия
Биологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылау
Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар,бейнефильм, кесте.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары
Ақпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінеді
Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі
* Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
* Мұрағаттауды құруды үйренеді
* Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Жеке жұмыстары бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазу
Практикалық тапсырмалар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Тақырыбы: Компьютер - ақпаратты өңдеу құралы
Мақсаты: Компьютерге дейінгі есептеуіш техниканың дамуы мен ерекшеліктері, өзіндік сипаттамалары, қазіргі дербес компьютердің жалпы құрылымы жөнінде түсіндіру, ұғындыру .
Сабақ тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Есептеу техникасының даму тарихы
Есептеу техникасының даму кезеңдері мен ерекшеліктері, өзіндік жұмыс істеу принциптері, ЭЕМ-нің даму буындары жөнінде білім алады
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, эссе, семантикалық карта
* Есептеуіш техникалардың даму тарихымен танысады;
* Әр техниканың өзіндік сипаттамасын айқындайды;
* ЭЕМ-нің даму буындарын ажырата алады;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Жоғары деңгейдегі сұрақтар арқылы
Ертедегі және қазіргі заманғы есептеуіш машиналардың даму ерекшеліктерін салыстыру
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
ДК сәулетінің заманауи бағыттары
ДК архитектурасымен танысып, оның компоненттері мен жұмыс істеу принциптері жөнінде білім алады
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
* Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
* Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
* Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия
<<Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы>> эссе жазу
Жуан, жіңішке сұрақтар
Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар
Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренеді
Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
* Вирус ұғымын түсінеді;
* Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
* Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексия
Биологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылау
Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар,бейнефильм, кесте.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары
Ақпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінеді
Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі
* Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
* Мұрағаттауды құруды үйренеді
* Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Бірін-бірі бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазу
Практикалық тапсырмалар
Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Тақырыбы: Алгоритмдеу және программалау
Мақсаты: Алгоритм ұғымымен және оның түрлерімен танысады. Алгоритм құруды, ақпаратты модельдерді жасауды үйренеді .
Сабақ тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Алгоритмдер және оны орындаушылар
Алгоритм ұғымымен және оның жалпы құрылу формасымен танысады
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, сәйкестендіру кестесі, тест тапсырмалары
* Алгоритм ұғымымен танысады;
* Алгоритм құруды үйренеді;
Топ басшысының бағлауы, рефлексия
Жуан және жіңішке сұрақтар арқылы
Алгритм құруға арналған тапсырмалар
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, слайд
Алгоримнің жазылу формалары
Алгоритмді әр түрлі тәсілдерін құруды үйренеді
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі, деңгейлік тапсырамалар
* Алгоритм туралы білімдері кеңейеді;
* Әр түрлі тәсілде алгоритм құра алады;
Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар
Алгортим құруға арналған ауызша тапсырамалар
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Циклдік алгоритмдер
Алгоритмнің циклдік формада жазылу үлгісімен танысады, циклдік алгоритм құрып үйренеді
Топтық жұмыс, кубизм стратегиясы, алгоритмдік әдіс, АКТ, ББҮ әдісі
* Циклдік алгоритммен танысады;
* Циклдік алгортим құра алады;
Бірін-бірі бағалау, рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар
Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Оқулық, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Модель және модельдеу
Модельұғымымен танысады, нысандарды, құбылыстарды модельдеуді үйренеді
Топтық және жұптық жұмыс, кластер әдісі, АКТ, эссе, бес жолды өлең
* Модель ұғымымен танысады;
* Модель құруды үйренеді
* Модельдеудің қажеттілігін түсінеді
Топ басшысының бағалауы, рефлексия
Модельдеуге байланысты практикалық тапсырмалар
<<Модельдеудің бізге қажеттілігі>> эссе жазу
Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер
Моделбдің түрлері
Әр түрлі модел түрлерімен танысады және оларды қолдануды үйренеді
Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі
* Әр түрі модель түрлерімен танысады;
* Әр түрлі модель құра алады
Критерийлер бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындау
Жоғары днңгейдегі сұрақтар
Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, интернет материалдары
Сыныбы: 6
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы:
Әлемнің ақпараттық көрінісі
Сілтеме
Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов Астана <<Арман-ПВ>> 2014 жыл
Мақсаты:
* Қазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік беру
* Оқушылардың ой-өрісін дамыту, сыни ойлай білуге дағдыландыру, өз пікірлерінеркін жеткізуге тәрбиелеу
* Оқушылардың ой-өрісін, іскерлікқабілеттерін дамыту
Күтілетін нәтиже:
* Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
* Ақпараттың маңызын түсінеді;
* Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
* Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Диалог, топтық жұмыс, тірек сөздер стратегиясы, топтастыру стратегиясы, кубизм стратегиясы, АКТ, <<Бес жол өлең>> әдісі, ББҮ тұртіп алу стратегиясы, талдау, қорыту, формативті бағалау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (тілек сөздер жазылған құттықтау қағаздарын тарату)
- Оқушыларды топқа бөлу (құттықтау қағаздарының түрі бойынша), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін құру;
ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)
Жуан және жіңішке сұрақтар
* Ақпарат дегеніміз не?
* Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар?
* Ақпаратқа қандай теңеулер жасауға болады?
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
Оқушыларға тірек сөздер беріледі. Сол сөздерді қатыстырып білетіндерін, өз ойларын жеткізеді, мәтін құрады
Тірек сөздер: ақпарат, байт, қағаз, дыбыс, сезім мүшелері
Оқушылардың берген жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстыру
* Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
* Тірек сөздер бойынша білгендерін, ойларын айтады
* Бірін-бірі тыңдайды, бағалайды, толықтырады
* Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің <<Білдім>> деген бағанын толтырады
ІV. Мағынаны тану
* Мәтін бөліктерін оқып шығыңдар
Топтастыру стратегиясы
* 1-топқа: <<Ақпараттың адамөміріндегі рөлі>>,
* 2-топқа: <<Ақпараттық үрдістердің жасалуы>>
* 3-топқа <<Ақпаратты қолданудағы техниканың рөлі>>
* Тақырыпты топтасып оқып, талдайды, шешім қабылдайды
* Түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.
РАФТ стратегиясы
* Оқушылар өздерін ақпарат орнына қойып, оның өмірдегі қажеттілігі, ерекшеліктері, даму өзгерістері жөнінде айтады
V. Сергіту сәті
<<Портрет>> тренинг ойыны. Топтағы оқушылар өздерінің портретін бастап саладыда, қалған топ мүшелері портретті толықтырады.
Кубизм стратегиясы
* Ақпарат қандай?
* Адамның және жануарлардың ақпаратты қабылдауын салыстыруға бола ма?
* Ақпарат қайда қолданылады?
* <<Ақпарат - қарым-қатынас>> сөздерінің байланысы бар ма? Дәлелде
* Ақпарат қалай жасалады?
* Ақпараттың қаншалықты маңызы бар?
*
Кубизм стратегиясы бойынша жалпы оқушылар ойларын білдіреді .
VІ. Ойтолғаныс
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. <<Бес жол өлең>> стратегиясы бойынша.
Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді. <<Бес жол өлең>> стратегиясы бойынша.
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.
* Ақпаратқа толық түсінік бере аламын - 1 балл;
* Ақпараттық үдерістерді орындай аламын - 1 балл;
* Қазіргі кезде ақпараттың қолданысы жөнінде өзіндікойымдыбілдіре аламын - 1 балл;
* Жиыны 3 балл.
Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау
Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
<<5 баллдық>> жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
3 балл - <<1>>
4 балл - <<2>>
5 балл - <<3>>
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма.
§2. Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөнінде шағын ээсе жазуға тапсырма беру
Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді
Сыныбы: 6
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы:
Ақпараттың қасиеттері
Сілтеме
Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов Астана <<Арман-ПВ>> 2014 жыл
Мақсаты:
* Ақпараттың әр түрлі қасиеттері туралы білім алады.
* Ақпарат қасиеттерінің ерекшеліктерін түсінеді
* Ақпарат қаситеттерінің уақытқа, жағдайға байланысты өзгеріске ұшырау себептерін түсінеді
Күтілетін нәтиже:
* Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
* Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
* Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Оқушыларды топқа бөлу (туған күндері бойынша), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін басшылыққа алу;
ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)
* Тірі табиғаттағы ақпараттық үдерістер
* Адам өміріндегі ақпараттық үдерістер
* Техника жұмысындағы ақпараттық үдерістерді түсіндіре отырып, мысал келтіріңдер
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
ІV. Мағынаны тану
ДЖИГСО әдісі. Оқушыларға талқылауға мәтін бөліктері беріледі.
Ақпараттың дәлдік қасиеті
Ақпараттың толықтық қасиеті
Ақпараттың құндылық қасиеті
ББҮ стратегиясы
* Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
* Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.
* Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.
Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің <<Білдім>> бөлігін толтырды
* Сен үшiн маңызды ақпарат болып табылатын хабарламаны ерекшелеп белгiле.
Ертең бақылау жұмысы болады. Маңызды.
5 х 5 = 25 Маңызды.
Қазiр теледидардан мультфильм көрсетiледi. Маңызды емес.
Бүгiн дене шынықтыру сабағы болады. Маңызды.
* Бұл ақпарат кiмдер үшiн маңызды болып табылады?
Ертең 7 баллдық дауыл тұрады.
Теңiзшi
+
Оқушы
Балықшы
+
Аспаз
Анам мен әкем театрға барады
Ана
+
Бала
Әке
+
Әже
Ата
V. Сергіту сәті
VІ. Ойтолғаныс
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
<<5 баллдық>> жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
3 балл - <<1>>
4 балл - <<2>>
5 балл - <<3>>
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма.
§2. Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөніндешағын ээсе жазуға тапсырма беру
Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді
Сыныбы: 6
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы:
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
Сілтеме
Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов Астана <<Арман-ПВ>> 2014 жыл
Мақсаты:
* Вирус ұғымымен танысады,
* Оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары туралы біледі
* олардан қорғнауды үйренеді
Күтілетін нәтиже:
* Вирус ұғымын түсінеді;
* Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
* Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Оқушыларды топқа бөлу (1-ден 4-ке дейін санау арқылы), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін басшылыққа алу;
ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)
Тірі табиғаттағы ақпараттық үдерістер
Адам өміріндегі ақпараттық үдерістер
Техника жұмысындағы ақпараттық үдерістерді түсіндіре отырып, мысал келтіріңдер
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
Микроб
Жұғу жолдары
Туғызатын аурулар
Олардан сақтану жолдары
Оқушылар кестені толтыра отырып, өз ой-пікірлерін білдіреді
ІV. Мағынаны тану
ЖИГСО әдісі. Оқушыларға талқылауға мәтін бөліктері беріледі.
вирус
ББҮ стратегиясы
* Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
* Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.
* Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.
Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің <<Білдім>> бөлігін толтырды
V. Сергіту сәті
VІ. Ойтолғаныс
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
<<5 баллдық>> жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
3 балл - <<1>>
4 балл - <<2>>
5 балл - <<3>>
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма.
§2. Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөніндешағын ээсе жазуға тапсырма беру
Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz