Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы: Ақпарат және ақпараттық үдерістер

Мақсаты: Ақпарат туралы кеңірек түсініп, оның өз өміріміздегі алатын орны мен маңызын, ақпараттық үдерістерді орындау мен қолдана білуді үйрету, іскерлік дағдыларын қалыптастыру .

Сабақ тақырыбы

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Сабақ тақырыбы:

Әлемнің ақпараттық көрінісі

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Қазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, тірек сөздер стратегиясы. кубизм стратегиясы, АКТ, «Бес жол өлең» әдісі, ББҮ әдісі
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
  • Ақпараттың маңызын түсінеді;
  • Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
  • Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Жоғары деңгейдегі сұрақтар арқылы
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Ертедегі және қазіргі заманғы ақпарат ағынының даму ерекшеліктерін салыстыру
Негізгі дереккөздер: Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Сабақ тақырыбы:

Ақпараттың қасиеттері

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Ақпараттың әр түрлі қасиеттері және оның уақытқа, жағдайға байланысты өзгеріске ұшырау себептерін үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
  • Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
  • Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): «Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы» эссе жазу
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою:

Жуан, жіңішке сұрақтар

Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі

Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Сабақ тақырыбы:

Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Вирус ұғымын түсінеді;
  • Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
  • Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Биологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылау
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Негізгі дереккөздер: Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар, бейнефильм, кесте.
Сабақ тақырыбы:

Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Ақпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
  • Мұрағаттауды құруды үйренеді
  • Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Жеке жұмыстары бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Деңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазу
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Практикалық тапсырмалар
Негізгі дереккөздер: Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.

Тақырыбы: Компьютер - ақпаратты өңдеу құралы

Мақсаты: Компьютерге дейінгі есептеуіш техниканың дамуы мен ерекшеліктері, өзіндік сипаттамалары, қазіргі дербес компьютердің жалпы құрылымы жөнінде түсіндіру, ұғындыру .

Сабақ тақырыбы

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Сабақ тақырыбы:

Есептеу техникасының даму тарихы

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Есептеу техникасының даму кезеңдері мен ерекшеліктері, өзіндік жұмыс істеу принциптері, ЭЕМ-нің даму буындары жөнінде білім алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, эссе, семантикалық карта
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Есептеуіш техникалардың даму тарихымен танысады;
  • Әр техниканың өзіндік сипаттамасын айқындайды;
  • ЭЕМ-нің даму буындарын ажырата алады;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Жоғары деңгейдегі сұрақтар арқылы
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Ертедегі және қазіргі заманғы есептеуіш машиналардың даму ерекшеліктерін салыстыру
Негізгі дереккөздер: Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Сабақ тақырыбы:

ДК сәулетінің заманауи бағыттары

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: ДК архитектурасымен танысып, оның компоненттері мен жұмыс істеу принциптері жөнінде білім алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
  • Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
  • Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): «Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы» эссе жазу
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою:

Жуан, жіңішке сұрақтар

Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі

Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Сабақ тақырыбы:

Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Вирус ұғымын түсінеді;
  • Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
  • Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Биологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылау
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Негізгі дереккөздер: Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар, бейнефильм, кесте.
Сабақ тақырыбы:

Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Ақпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
  • Мұрағаттауды құруды үйренеді
  • Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Бірін-бірі бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Деңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазу
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Практикалық тапсырмалар
Негізгі дереккөздер: Оқулық, электронды оқулық 7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.

Тақырыбы: Алгоритмдеу және программалау

Мақсаты: Алгоритм ұғымымен және оның түрлерімен танысады. Алгоритм құруды, ақпаратты модельдерді жасауды үйренеді .

Сабақ тақырыбы

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою
Негізгі дереккөздер
Сабақ тақырыбы:

Алгоритмдер және оны орындаушылар

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Алгоритм ұғымымен және оның жалпы құрылу формасымен танысады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жеке жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, сәйкестендіру кестесі, тест тапсырмалары
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Алгоритм ұғымымен танысады;
  • Алгоритм құруды үйренеді;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Топ басшысының бағлауы, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Жуан және жіңішке сұрақтар арқылы
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Алгритм құруға арналған тапсырмалар
Негізгі дереккөздер: Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, слайд
Сабақ тақырыбы:

Алгоримнің жазылу формалары

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Алгоритмді әр түрлі тәсілдерін құруды үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі, деңгейлік тапсырамалар
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Алгоритм туралы білімдері кеңейеді;
  • Әр түрлі тәсілде алгоритм құра алады;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Деңгейлік тапсырмалар
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Алгортим құруға арналған ауызша тапсырамалар
Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Сабақ тақырыбы:

Циклдік алгоритмдер

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Алгоритмнің циклдік формада жазылу үлгісімен танысады, циклдік алгоритм құрып үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, кубизм стратегиясы, алгоритмдік әдіс, АКТ, ББҮ әдісі
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Циклдік алгоритммен танысады;
  • Циклдік алгортим құра алады;
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Бірін-бірі бағалау, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Деңгейлік тапсырмалар
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Жоғары деңгейдегі сұрақтар
Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Сабақ тақырыбы:

Модель және модельдеу

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Модельұғымымен танысады, нысандарды, құбылыстарды модельдеуді үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық және жұптық жұмыс, кластер әдісі, АКТ, эссе, бес жолды өлең
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Модель ұғымымен танысады;
  • Модель құруды үйренеді
  • Модельдеудің қажеттілігін түсінеді
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Топ басшысының бағалауы, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Модельдеуге байланысты практикалық тапсырмалар
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: «Модельдеудің бізге қажеттілігі» эссе жазу
Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер
Сабақ тақырыбы:

Моделбдің түрлері

Оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Әр түрлі модел түрлерімен танысады және оларды қолдануды үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі
Оқып-үйренудің нәтижесі:
  • Әр түрі модель түрлерімен танысады;
  • Әр түрлі модель құра алады
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды): Күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындау
Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою: Жоғары днңгейдегі сұрақтар
Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, интернет материалдары
Сыныбы: 6
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сыныбы: 6: Сабақтың тақырыбы:
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:

Әлемнің ақпараттық көрінісі

Сыныбы: 6: Сілтеме
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:

Оқулық Информатика 6-сынып Е. А. Вьюшкова, Н. В. Прараскун, Б. Қ. Әбенов Астана «Арман-ПВ» 2014 жыл

Сыныбы: 6: Мақсаты:
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:
  • Қазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік беру
  • Оқушылардың ой-өрісін дамыту, сыни ойлай білуге дағдыландыру, өз пікірлерінеркін жеткізуге тәрбиелеу
  • Оқушылардың ой-өрісін, іскерлікқабілеттерін дамыту
Сыныбы: 6: Күтілетін нәтиже:
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:
  • Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
  • Ақпараттың маңызын түсінеді;
  • Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
  • Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
Сыныбы: 6: Сабақтың түрі:
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: Аралас сабақ
Сыныбы: 6: Негізгі дереккөздер:
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Сыныбы: 6: Әдіс -тәсілдер:
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: Диалог, топтық жұмыс, тірек сөздер стратегиясы, топтастыру стратегиясы, кубизм стратегиясы, АКТ, «Бес жол өлең» әдісі, ББҮ тұртіп алу стратегиясы, талдау, қорыту, формативті бағалау
Сыныбы: 6: Сабақтың барысы:
Сыныбы: 6: І. Ұйымдастыру (2 мин)
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:

- Оқушылармен сәлемдесу;

- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (тілек сөздер жазылған құттықтау қағаздарын тарату)

- Оқушыларды топқа бөлу (құттықтау қағаздарының түрі бойынша), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін құру;

Сыныбы: 6: ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:

Жуан және жіңішке сұрақтар

  1. Ақпарат дегеніміз не?
  2. Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар?
  3. Ақпаратқа қандай теңеулер жасауға болады?
Сыныбы: 6:

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (40 мин)

Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 6: ІІІ. Қызығушылықты ояту
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:

Оқушыларға тірек сөздер беріледі. Сол сөздерді қатыстырып білетіндерін, өз ойларын жеткізеді, мәтін құрады

Тірек сөздер: ақпарат, байт, қағаз, дыбыс, сезім мүшелері

Оқушылардың берген жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстыру

  • Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
  • Тірек сөздер бойынша білгендерін, ойларын айтады
  • Бірін-бірі тыңдайды, бағалайды, толықтырады
  • Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады
Сыныбы: 6: ІV. Мағынаны тану
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:
  • Мәтін бөліктерін оқып шығыңдар

Топтастыру стратегиясы

  • 1-топқа: «Ақпараттың адамөміріндегі рөлі»,
  • 2-топқа: «Ақпараттық үрдістердің жасалуы»
  • 3-топқа «Ақпаратты қолданудағы техниканың рөлі»
  • Тақырыпты топтасып оқып, талдайды, шешім қабылдайды
  • Түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.
Сыныбы: 6: РАФТ стратегиясы
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:
  • Оқушылар өздерін ақпарат орнына қойып, оның өмірдегі қажеттілігі, ерекшеліктері, даму өзгерістері жөнінде айтады
Сыныбы: 6: V. Сергіту сәті
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: «Портрет» тренинг ойыны. Топтағы оқушылар өздерінің портретін бастап саладыда, қалған топ мүшелері портретті толықтырады.
Сыныбы: 6:
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:

Кубизм стратегиясы

  1. Ақпарат қандай?
  2. Адамның және жануарлардың ақпаратты қабылдауын салыстыруға бола ма?
  3. Ақпарат қайда қолданылады?
  4. «Ақпарат - қарым-қатынас» сөздерінің байланысы бар ма? Дәлелде
  5. Ақпарат қалай жасалады?
  6. Ақпараттың қаншалықты маңызы бар?
Кубизм стратегиясы бойынша жалпы оқушылар ойларын білдіреді .
Сыныбы: 6: VІ. Ойтолғаныс
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.
Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.
Сыныбы: 6:

«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша формативті бағалау

Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена:

Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.

  • Ақпаратқа толық түсінік бере аламын - 1 балл;
  • Ақпараттық үдерістерді орындай аламын - 1 балл;
  • Қазіргі кезде ақпараттың қолданысы жөнінде өзіндікойымдыбілдіре аламын - 1 балл;
  • Жиыны 3 балл.

Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау

Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

3 балл - «1»

4 балл - «2»

5 балл - «3»

Сыныбы: 6: Рефлексия (1мин)
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Сыныбы: 6: Үйге тапсырма.
Күні: Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Сапашева Елена: §2. Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөнінде шағын ээсе жазуға тапсырма беру
Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді

Ұқсас жұмыстар
Файлдан сурет қою мен Paint сурет айырмашылығын үйрету
Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Математика, физика және информатика апталығы
Кестені баспаға дайындау
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.Автопішімдеу терезесін сипаттайды
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Басбармақпен бағалау
Ғаламтор қазақ тілінде
Физика біліктілері
Электрондық кестелерді оқыту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz