Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып

Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы: Ақпарат және ақпараттық үдерістер
Мақсаты: Ақпарат туралы кеңірек түсініп, оның өз өміріміздегі алатын орны мен маңызын, ақпараттық үдерістерді орындау мен қолдана білуді үйрету, іскерлік дағдыларын қалыптастыру .
Сабақ тақырыбы
Әлемнің ақпараттық көрінісі
- Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
- Ақпараттың маңызын түсінеді;
- Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
- Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
Ақпараттың қасиеттері
- Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
- Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
- Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Жуан, жіңішке сұрақтар
Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар
- Вирус ұғымын түсінеді;
- Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
- Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары
- Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
- Мұрағаттауды құруды үйренеді
- Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Тақырыбы: Компьютер - ақпаратты өңдеу құралы
Мақсаты: Компьютерге дейінгі есептеуіш техниканың дамуы мен ерекшеліктері, өзіндік сипаттамалары, қазіргі дербес компьютердің жалпы құрылымы жөнінде түсіндіру, ұғындыру .
Сабақ тақырыбы
Есептеу техникасының даму тарихы
- Есептеуіш техникалардың даму тарихымен танысады;
- Әр техниканың өзіндік сипаттамасын айқындайды;
- ЭЕМ-нің даму буындарын ажырата алады;
ДК сәулетінің заманауи бағыттары
- Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;
- Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;
- Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады
Жуан, жіңішке сұрақтар
Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар
- Вирус ұғымын түсінеді;
- Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;
- Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммалары
- Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;
- Мұрағаттауды құруды үйренеді
- Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;
Тақырыбы: Алгоритмдеу және программалау
Мақсаты: Алгоритм ұғымымен және оның түрлерімен танысады. Алгоритм құруды, ақпаратты модельдерді жасауды үйренеді .
Сабақ тақырыбы
Алгоритмдер және оны орындаушылар
- Алгоритм ұғымымен танысады;
- Алгоритм құруды үйренеді;
Алгоримнің жазылу формалары
- Алгоритм туралы білімдері кеңейеді;
- Әр түрлі тәсілде алгоритм құра алады;
Циклдік алгоритмдер
- Циклдік алгоритммен танысады;
- Циклдік алгортим құра алады;
Модель және модельдеу
- Модель ұғымымен танысады;
- Модель құруды үйренеді
- Модельдеудің қажеттілігін түсінеді
Моделбдің түрлері
- Әр түрі модель түрлерімен танысады;
- Әр түрлі модель құра алады
Әлемнің ақпараттық көрінісі
Оқулық Информатика 6-сынып Е. А. Вьюшкова, Н. В. Прараскун, Б. Қ. Әбенов Астана «Арман-ПВ» 2014 жыл
- Қазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік беру
- Оқушылардың ой-өрісін дамыту, сыни ойлай білуге дағдыландыру, өз пікірлерінеркін жеткізуге тәрбиелеу
- Оқушылардың ой-өрісін, іскерлікқабілеттерін дамыту
- Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;
- Ақпараттың маңызын түсінеді;
- Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;
- Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (тілек сөздер жазылған құттықтау қағаздарын тарату)
- Оқушыларды топқа бөлу (құттықтау қағаздарының түрі бойынша), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін құру;
Жуан және жіңішке сұрақтар
- Ақпарат дегеніміз не?
- Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар?
- Ақпаратқа қандай теңеулер жасауға болады?
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (40 мин)
Оқушыларға тірек сөздер беріледі. Сол сөздерді қатыстырып білетіндерін, өз ойларын жеткізеді, мәтін құрады
Тірек сөздер: ақпарат, байт, қағаз, дыбыс, сезім мүшелері
Оқушылардың берген жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстыру
- Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
- Тірек сөздер бойынша білгендерін, ойларын айтады
- Бірін-бірі тыңдайды, бағалайды, толықтырады
- Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады
- Мәтін бөліктерін оқып шығыңдар
Топтастыру стратегиясы
- 1-топқа: «Ақпараттың адамөміріндегі рөлі»,
- 2-топқа: «Ақпараттық үрдістердің жасалуы»
- 3-топқа «Ақпаратты қолданудағы техниканың рөлі»
- Тақырыпты топтасып оқып, талдайды, шешім қабылдайды
- Түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.
- Оқушылар өздерін ақпарат орнына қойып, оның өмірдегі қажеттілігі, ерекшеліктері, даму өзгерістері жөнінде айтады
Кубизм стратегиясы
- Ақпарат қандай?
- Адамның және жануарлардың ақпаратты қабылдауын салыстыруға бола ма?
- Ақпарат қайда қолданылады?
- «Ақпарат - қарым-қатынас» сөздерінің байланысы бар ма? Дәлелде
- Ақпарат қалай жасалады?
- Ақпараттың қаншалықты маңызы бар?
«Бағалау» практикасы. (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.
- Ақпаратқа толық түсінік бере аламын - 1 балл;
- Ақпараттық үдерістерді орындай аламын - 1 балл;
- Қазіргі кезде ақпараттың қолданысы жөнінде өзіндікойымдыбілдіре аламын - 1 балл;
- Жиыны 3 балл.
Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау
Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
3 балл - «1»
4 балл - «2»
5 балл - «3»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz