Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Ханталапай
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.
Тобы: Тұлпар
Күні: 20.06.2014ж
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі:Тіл дамыту
Тақырыбы:Хан ордаға саяхат
Мақсаты:А) Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру
Ә) Ойлау қабілетін,қол моторикасын дамыту
Б) Шапшаңдыққа,ептілікке,қырағылыққа тәрбиелеу.
Қажетті көрнекі құралдар: асықтар,ноталар,слайд
Әдіс-тәсілдер:Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:Алтын сақа ертегісін көрсету.
Қостілділік компонент:Асық-асык
|Іс-әрекет|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері| | |
| |-Сәлеметсіңдер ме,балалар! |Сәлеметсіз бе? |
|Себепті |Балалар бүгін біз хан сарайына барып,хан | |
|қызығушыл|ұйымдастырып жатқан ойын-сауыққа қатысамыз.Онда | |
|ығын ояту|бізге арнап түрлі қызықты ойындар мен тапсырмалар | |
|кез |дайындап қойған екен.Сендер дайынсыңдар ма? |-Дайынбыз |
|ең |-Ендеше келген қонақтарға да ойын ойнатайық,менің | |
| |қолымдағы дорбадан асық таңдаңыздар. | |
| |Кімнің қолына алтын сақа тисе сол хан болады,ал | |
| |қалғандарыңыз уәзір боласыздар. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Балалар тапсырмаларды орындамас бұрын асқтарды | |
|Ұйымдасты|таңдау арқылы екі топқа бөлінеміз.Қызыл асық | |
|рушылық |алғандар оң жаққа,көк асық таңдағандар сол жаққа |Балалар асықтарды |
|ізденіс |отырамыз. |таңдау арқылы екі топқа|
|кезеңі | |бөлінеді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Берілген тапсырмаларға |
| |Балалар тапсырмаларды орындау үшін экранға назар |жауап береді |
| |аударайық. | |
| |I тапсырма | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бес тапсырма бес сала бойынша берілген,екі топ | |
| |ұяшықты кезекпен таңдайды.Бірінші болып қызыл | |
| |түсті топ бастайды | |
| | | |
| |Қатынас: «Жұмбақ жасыру» | |
| | | |
| |Балалар асық қандай жануарлардан аламыз? | |
| |Дұрыс,ендеше сендерге ешкі, қой,сиыр,жылқы туралы | |
| |жұмбақ жасырамын,шешімін тапқан топ қолдарыңды |-Балалар жұмбақтардың |
| |көтеріңдер. |шешімін айтады |
| | | |
| |1.Кішкентай ғана бойы бар | |
| |Айналдырып киген тоны бар. «Қой» | |
| | | |
| |2.Басында екі таяғы бар | |
| |Төрт аяғы бар | |
| |Адам деуге болмайды | |
| |Сақалы тағы бар. «ешкі» | |
| | | |
| |3.Төрт тағнды бойы бар | |
| |Момындық дұрыс ойы бар | |
| |Кербезденіп жүрмейді | |
| |Айналдырған тоны бар «қой» | |
| | | |
| |4.Қайырып басын тастаған | |
| |Қайқиып қойды бастаған «ешкі» | |
| | | |
| |5.Қоян жақты,тақыр жонды | |
| |Төрт тұяқ екі аяқты екі қолды | |
| |Салпы ерін,өзі жүйрік | |
| |Кең омырау,жуан құйрық «Жылқы» | |
| | | |
| |2 тапсырма | |
| | | |
| |Таным: «Көңілді мозайка» | |
| |Түстер бойынша асықты құрастыру. | |
| | |-Түстерді құрастыру |
| | |арқылы асықты |
| | |құрастырады. |
| | | |
| | | |
| | Денсаулық: «Ханталапай» |-Балалар ортаға шығып |
|Ұйымдасты|Балалар енді ұлттық ойынға кезек берелік |ойынға белсенді ат |
|рушылық |Бұл ойынды ойнау үшін бәріміз шеңберге |салысады. |
|ізденіс |тұрамыз.Қызыл түсті асық алшы түссе,хан талапай | |
|кезеңі |деп айтуларың керек егер бүк немесе шік түссе | |
| |қасындағы асықтарды атып аласыңдар. | |
| | | |
| |Шығармашылық | |
| | | |
| |«Асықты мүсіндеу» | |
| |Балалар асықты мүсіндеп болғанша келген уәзірлер |-Ермексазбен асықты |
| |мен ұлттық ойын асық атуды ойнасақ |мүсіндейді. |
| | | |
| |Асықпен ойналатын ұлттық ойындарды ата? | |
| |«Ханталапай,үш табан,бес асық,хан мен уәзір» | |
| | | |
| |Асық иіргенде түскен жағынын атаулыры | |
| |«алшы,тәйкі,бүк,шік,омпы» | |
| | | |
| | | |
| |II тапсырма: «Әуенді тап» | |
| | | |
| |Асықтарды таңдау арқылы жасырылған әуендерді | |
| |табасыңдар | |
| | | |
| |До-Балапан | |
| |Ре-Балдырған |-Балалар ноталарды |
| |Ми-Қуырмаш |таңдау арқылы балаларға|
| |Фа-Салдат болам мен ертен |арналған әуендерді |
| |Соль-Әжем айтқан ертегі |табады. |
| |Ля-Құттықтаймын мама | |
| |Си-Көңілді күн | |
| | | |
| |III тапсырма: «Кел санайық санамақ» | |
| | | |
| |Екі топ 1 ден 10 дейінгі сандарға байланысты | |
| |санамақ айтуларың керек. | |
| | | |
| | | |
| | |-1-10 дейін сандарды |
| | |санамақ арқылы |
| | |қайталайды. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекет|Балалар бүгінгі саяхатымыз ұнады ма? | |
|тің |Асықты иіріп көрсету арқылы аталуын сұрау. | |
|бағалау |Бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған | |
|кезеңі |көңіл күйлерін көрсету. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |[pic] [pic] [pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру
Қандай түсініктерді игерді: Ойлау қабілетін,қол моторикасын дамыту
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Шапшаңдыққа,ептілікке,қырағылыққа
тәрбиелеу.
-----------------------
1
2
3
4
5
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz