Биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

Жамбыл облысы, Қордай ауданы,

Гвардейский қалашығының
Б. Момышұлы атындағы №43 орта мектебінің

биология пәні мұғалімі
Инсенова Кундыз Шарипказыновна

Сыныбы: 9 сынып Пәні: БиологияМұғалім: Инсенова Қ. Ш.

Сабақтың тақырыбы:Жасушаның құрамындағы органикалық заттар. Көмірсулар. Липидтер.

Сабақтың мақсаты: Жасушаның органикалық құрамы туралы білім алады. Көмірсулар мен липидтер құрамын салыстыра біледі.

Сабақтың міндеттері: Оқушылар өз бетінше ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды, сұрақ қоюға дағдыланады, ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады.

Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, кластер, Іnsert Венн диаграммасы. Топтық жұмыс.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.

Ресурстар: , флипчарт, маркер, стикер, кестелер.

Сабақ

кезеңдері

Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті

Күтілетін

нәтиже

Бағалау
№: 1.
Сабақкезеңдері: Ұйымдастыру
Уақыты: 3мин
Мұғалімнің әрекеті:

Психологиялық ахуал:бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, әр оқушының жақсы қасиеттерін айту арқылы сыныпта оқушылар арасында еркіндік атмосферасын орнату. Топқа бөлу. (тәтті конфеттер шашу арқылы топқа бөлу)

Бағалау парағын тарату.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар жылы лебізбен бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады. Оқу құрал жабдықтарын дайындайды.

.

Күтілетіннәтиже: Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
Бағалау:
№: 2
Сабақкезеңдері: Үй тапсырмасын сұрау
Уақыты: 5мин
Мұғалімнің әрекеті:

Әр түсті стикерге оқушылардың деңгейлеріне байланысты ашық сұрақтар жазып тақтаға жабыстыру арқылы сұраймын. Қызыл стикердегі сұрақтар

1. Тірі организмдердегі бейорганикалық заттарды ата.

2. Макроэлементтер тобын атаңдар.

3. Биоэлементтер деп қандай элементтерді айтады

4. Организмде су және тұздардың мөлшері қандай

Жасыл стикердегі сұрақтар:

1. Микроэлемнттердің организм үшін қандай маңызы бар?

2. Макроэлементтердің организм үшін маңызы қандай?

3. Жасушадағы судың алатын орны қандай?

4. Минералды тұздар организмде қандай күйде кездеседі?Сары стикердегі сұрақтар:

1. Микроэлементтердің кейбір түрлері организмде жетіспегенде қандай өзгерістер болуы мүмкін?

2. Макро және микро элементтердің жетіспеуіне байланысты болатын өзгерістерге мысал келтір.

3. Судың химялық қасиетіне сипаттама бер.

4. Жасушадағы минералды тұздардың қызметін түсіндір.

Оқушының әрекеті: Оқушылар стикердегі балдық ұпайға қарап, сұрақтарға жауап береді.
Күтілетіннәтиже: Оқушы өз мүмкіндіктеріне қарай тапсырма орындайды, тілі дамиды, проблеманы шеше біледі
Бағалау:

Бағалау критерийлері

Сары-3 балл

Жасыл-2балл

Қызыл-1балл

№: 3
Сабақкезеңдері: Жаңа сабақ
Уақыты: 25мин
Мұғалімнің әрекеті:

1. Ой шақыру стратегиясы. Жасуша құрамы туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Кластер құру.

2. Тақырып бойынша білгендерін топта бірлесе отырып постермен жұмыс жасау.

3. Іnsert стратегиясын пайдалана отырып оқушыларға мәтінге белгі қойып оқуға тапсырма берем.

4. Оқығаның түйіндеп, дәптерге жаздыру.

5. Топта талқылай отырып, постерге өз түсінгендерін, өз ойларын жазып талқылау.

6. Әр топқа тапсырма беру.

Ітоп Жасуша

ІІтоп Көмірсулар

ІІІтоп Липидтер.

ІVтоп Бақылаушылар

Оқушының әрекеті:

1. Кластер әдісі арқылы оқушылардың ойы мен бұрынғы білімі анықталады. .

3. Мәтінге белгі қойып оқиды.

4. Кесте құрып, ойларын түйіндеп, дәптерге жазады.

5. Топта талқылай отырып, өз ойларын постерге түсіріп, қорғайды

6. Тақырыпты толықтыра отырып ізденеді.

7. Бақылаушы топтар арқылы білімдерін толықтырады.

7. Оқушылар топ болып бірлесе жұмыс атқарады.

Күтілетіннәтиже: Оқушылар жеке өз бетімен ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды. Постермен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Бағалау:

Бағалау критерийлері:

Кестенің толық болуы:

1-4балл

Тақырыпқа сәйкес 2пікір:

1-2балл

Жоғары дәрежелісұрақ

2сұрақ:1-2 б

Ойын нақты жеткізу:1-4б

Топ бірін-бірі бағдаршам арқылы бағалайды

№: 4
Сабақкезеңдері: Бекіту
Уақыты: 8мин
Мұғалімнің әрекеті: Венн диаграммасы арқылы жануар жасушасы мен өсімдік жасушасының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады.
Оқушының әрекеті: Әр топ өз жұмыстарын ортаға салады, басқа топтар қатесін тексереді, сұрақ қояды.
Күтілетіннәтиже: Талқылау дағдылары дамиды. Салыстыру, бағалау дағдылары қалыптасады.
Бағалау:

Бас бармақпен

бағалау

№: 5
Сабақкезеңдері: Қорыту
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақты талқылап қорытындылайды

Кері байланыс

Оқушының әрекеті: Ойларын жүйелейді, қорытындылайды, кері байланыс парағын толтырады
Күтілетіннәтиже: Тақырыпты жүйелеп, жинақтап қорыту дағдысы дамиды
Бағалау: Кері байланыс тарату
№: 6
Сабақкезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті: Үй тапсырмасын тақтаға жазу, нұсқау беру.
Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Күтілетіннәтиже:
Бағалау:

Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология Мұғалім: Инсенова Қ. Ш.

Сабақтың тақырыбы:Нәруыздар.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға нәруыздың құрылысы мен қасиеттерін оқыта отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Өздігінен жұмыс істеуге, ойлауға, сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері: Пәнаралық салыстырулар мен зерттеулерді біледі. Топпен жұмыс жүргізеді. Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды.

Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, визуалдандыру, ЖИГСО стратегиясы, топтық жұмыс.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет. Ресурстар: Электрондық оқулық, флипчарт, маркер, стикер, кестелер.

Сабақ

кезеңдері

Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті

Күтілетін

нәтиже

Бағалау
№: 1.
Сабақкезеңдері: Ұйымдастыру
Уақыты: 3мин
Мұғалімнің әрекеті: Топқа бөлу. Суретпен.
Оқушының әрекеті: Оқушылар сурет арқылы топқа бөлінеді.
Күтілетіннәтиже: Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
Бағалау:
№: 2
Сабақкезеңдері: Үй тапсырмасын сұрау
Уақыты: 5мин
Мұғалімнің әрекеті:

Сұрақты ұстап ал тәсілі.

Оқушыларға доп лақтыру арқылы алдымен өзім сұрақ қоям. Мыс: Көмірсулар жасушада қандай қызмет атқарады? Ұстап алған оқушы жауап береді.

Ары қарай оқушылар өздері жалғастырады.

Оқушының әрекеті: Оқушылар сұраққа жауап береді. Сұрақ қояды.
Күтілетіннәтиже: Оқушылардың білімдері байқалады. Сұрақ қою дағдысы қалыптасады.
Бағалау:

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

Сары 3 ұпай

Жасыл 2 ұпай

Қызыл 1 ұпай

№: 3
Сабақкезеңдері: Жаңа сабақ
Уақыты:

3 мин.

25мин

Мұғалімнің әрекеті:

"Миға шабуыл"

1. Кез келген тірі организм үшін қоректенудің маңызы қандай?

2. Біз энергияны қайдан аламыз?

3. Органикалық заттардың ішіндегі маңыздысы қайсысы деп ойлайсындар?

4 . Седерге таныс ақуызды көз алдыларыңа елестетіп көріп, түсінік бере аласыңдар ма?

МММ кестесін толтыру.

:
:
:

ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту

Оқушының әрекеті: Мен нені білемін
Күтілетіннәтиже: Мен нені білгім келеді
Бағалау: Мен нені білдім

Сұраққа жауап береді.

Кестемен жұмыс жасайды.

Топқа бөліне отырып, мәтінмен жұмыс жасайды. Бір-біріне әңгімелеп талқылайды.

Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып, кетемен жұмыс жасау.

Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.

Тақырып мазмұнын ұғынады.

Кестемен жұмыс жүргізуге дағдыланады.

ЖИГСО әдісі арқылы бір-біріне жаңа сабақты меңгертеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

Бағалау критерийлері:

Кестенің толық болуы:

1-4балл

Сұраққа жауап

1балл

Тақырыпты түсіндіруде ойын нақты жеткізу:1-4б

№:
Сабақкезеңдері:
Уақыты:
№:
Сабақкезеңдері:
Уақыты:
№: 4
Сабақкезеңдері: Бекіту
Уақыты: 8мин
Мұғалімнің әрекеті:

Лездеме тәсілі .

Тақтаға 1 оқушы шығып, конверттен бір кілт сөзді алып атын атамай түсіндіреді. Қалған оқушылар ол сөзді табады. Сөзді тапқан оқушы конверттен келесі сөзді алып ары қарай жалғастырады.

Конверттегі сөздер : Аминқышқылдары

Полипептидтер.

Ферменттер.

Антидене

Оқушының әрекеті: Оқушылар әңгіме құрастыра отырып кілт сөзді табуға қалған оқушыларды ынталандырады.
Күтілетіннәтиже: Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.
Бағалау:

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

Сары 3 ұпай

Жасыл 2 ұпай

Қызыл 1 ұпай

№: 5
Сабақкезеңдері: Рефлесия
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті: Кері байланыс. Екі жұлдыз, бір тілек .
Оқушының әрекеті: Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,
Күтілетіннәтиже: Кері байланыс арқылы оқушылардың бүгінгі сабақ туралы ой пікірі байқалады.
Бағалау: Кері байланыс тарату
№: 6
Сабақкезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті: Үй тапсырмасын тақтаға жазу, нұсқау беру.
Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Күтілетіннәтиже:
Бағалау:

Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология Мұғалім: Инсенова Қ. Ш.

Сабақтың тақырыбы:Нуклейн қышқылдары. АТФ.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жасушадағы нуклейн қышқылдары туралы білімді игерте отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Топпен және жұппен жұмыс істеуге, ойлауға, сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға қызығушылын ояту.

Сабақтың міндеттері: Топпен жұмыс жүргізеді. Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды, сөздік қорлары молаяды, сұрақ қою дағдылары жақсарады.

Әдіс-тәсілдері: , insert стратегиясы, кестемен жұмыс, топтық жұмыс.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.

Ресурстар : Интербелсенді тақта. Электрондық оқулық, флипчарт, маркер, стикер, кестелер.

Сабақ

кезеңдері

Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті

Күтілетін

нәтиже

Бағалау
№: 1.
Сабақкезеңдері: Ұйымдастыру
Уақыты: 3мин
Мұғалімнің әрекеті: Топқа бөлу. 1, 2, 3.
Оқушының әрекеті: Оқушылар санау арқылы топқа бөлінеді.
Күтілетіннәтиже: Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
Бағалау:
№: 2
Сабақкезеңдері: Үй тапсырмасын сұрау
Уақыты: 5мин
Мұғалімнің әрекеті:

Сұрақты жазбаша дайындап, көршілерімен алмасу тәсілі. 3 сұрақтан.

.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар сұрақты қағазға жазып, көршісімен алмасады.

жауап береді. Сұрақ қояды.

Күтілетіннәтиже: Оқушылардың білімдері байқалады. Сұрақ қою дағдысы қалыптасады.
Бағалау:

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

Сары 3 ұпай

Жасыл 2 ұпай

Қызыл 1 ұпай

№: 3
Сабақкезеңдері: Жаңа сабақ
Уақыты:

3 мин.

25мин

Мұғалімнің әрекеті:

Миға шабуыл . Сұрақты тап.

1. Оқушыларға жауаптар интербелсенді тақтада беріледі. Оқушылар жауаптарға қарай сұрақтарын айтады.

Мағынаны тану.

2. insert стратегиясын пайдалана отырып, мәтінге белгі қойып оқу арқылы топпен жұмыс істейді.

І топ. ДНҚ

ІІтоп РНҚ

ІІІтоп АТФ

Сипаттама беру, постерге түсіріп, жұмысты қорғау.

Оқушының әрекеті:

Топпен жұмыс жасайды. Айтқандарын дәлелдейді, Өмірмен байланыстырады.

Талқылайды, сұрақ қояды, бағалайды.

Күтілетіннәтиже:

Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.

Тақырып мазмұнын ұғынады.

Insert әдісі арқылы бір-біріне жаңа сабақты меңгертеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

Бағалау:

Бағалау критерийлері:

Кестенің толық болуы:

1-4балл

Сұраққа жауап

1балл

Тақырыпты түсіндіруде ойын нақты жеткізу:1-4б

№: 4
Сабақкезеңдері: Бекіту
Уақыты: 8мин
Мұғалімнің әрекеті:

Қорытындылау. Ыстық орындық тәсілі .

Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа отырады. Қалған оқушылар сұрақ қояды. Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып бойынша бірнеше оқушылар шығады.

Оқушының әрекеті: Бір-біріне сұрақтар қояды.
Күтілетіннәтиже:

Оқушылардың бүгінгі сабақта не білгендерін анықтау. Бақылау

Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.

Бағалау: Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.
№: 5
Сабақкезеңдері: Рефлесия
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті:
  1. Кері байланыс. Бас бармақ әдісі.

Бас бармақ жоғары қараса, онда . . . Мен түсіндім

Бас бармақ көлденең қараса . . . Мен түсінгендеймін

Бас бармақ төмен қараса . . . Мен түсінбедім.

  1. Сұрақтар салынған қорап.

Сыныпта оқушылар осы қорапқа өздері түсінбеген сұрақтарын салып қалдырады, ол сұрақтар келесі сабақта талқыланады.

Оқушының әрекеті:

Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,

Сұрақ жазады.

Күтілетіннәтиже:

Кері байланыс арқылы оқушылардың бүгінгі сабақ туралы ой пікірі байқалады.

Сұрақтар арқылы оқушыларға түсініксіз сұрақтарды білу және анықтау.

Бағалау:
№: 6
Сабақкезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті: Үй тапсырмасын тақтаға жазу, нұсқау беру .
Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Күтілетіннәтиже:
Бағалау:

Сыныбы: 9 сынып Пәні: БиологияМұғалім: Инсенова Қ. Ш.

Сабақтың тақырыбы: Қайталау.

Сабақтың мақсаты: Жасуша құрылысының органикалық заттары туралы алған білімдерін қорытындылау және бекіту.

Сабақтың міндеттері: Тест тапсырмалары және деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы тарау бойынша алған білімдерін көрсете алады. Бір-бірін әділ бағалауға үйренеді. Логикалық ойлауы дамиды, сөздік қорлары молаяды, сұрақ қою дағдылары жақсарады.

Әдіс-тәсілдері: , Тесттік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, АКТ, диологтық оқыту әдісі.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет, электронды оқулық.

Ресурстар : Интербелсенді тақта. Электрондық оқулық.

Сабақ

кезеңдері

Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті

Күтілетін

нәтиже

Бағалау
№: 1.
Сабақкезеңдері: Ұйымдастыру
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті: Психологиялық ахуал туғызу.
Оқушының әрекеті: Жақсы тілектер айту.
Күтілетіннәтиже: Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
Бағалау:
№: 2
Сабақкезеңдері: Тест жұмысы
Уақыты: 10мин
Мұғалімнің әрекеті: Тарауға байланысты тест сұрақтары таратылады.
Оқушының әрекеті: Тест орындайды .
Күтілетіннәтиже: Оқушылардың теориялық білім деңгейін қаншалықты меңгергенін байқау.
Бағалау:

Оқушылар өздері жұптарымен ауыстырып бір-бірін бағалайды.

Критериилер тақтада ілінеді.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

№: 3
Сабақкезеңдері:

Дегейлік тапсырмаларды орындау.

1. Сәйкестендіру тапсырмалары.

2 . Есептер бұрышы .

3. Электронды оқулыққа сүйене отырып материалдарды талдау.

Уақыты: 20 мин.
Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды тарату.

Электронды оқулықтағы матеиалдарды пайдалана отырып, ауызша орындату түсініктеме бергізу.

Оқушының әрекеті:

1. Оқушылар таратылып берілген жеке тапсырмаларды орындайды.

2. Есептер шығарады. Жеке жұмыстарын мұғалімге өткізеді.

3. Интербелсенді тақтада Электронды оқулықпен жұмыс жасайды.

Күтілетіннәтиже:

Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.

Түсінбеген материалдарды қайта қарастырады.

Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша бағаланады.
№: 4
Сабақкезеңдері: Ыстық орындық әдісі
Уақыты: 10мин
Мұғалімнің әрекеті:

Қорытындылау. Ыстық орындық тәсілі .

Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа отырады. Қалған оқушылар сұрақ қояды. Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып бойынша. Бірнеше оқушылар шығады.

Оқушының әрекеті: Бір-біріне сұрақтар қояды.
Күтілетіннәтиже:

Оқушылардың өткен тарау бойынша алған білімдеріні анықтау.

Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.

Бағалау: Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.
№: 5
Сабақкезеңдері: Рефлесия
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті:
  1. Кері байланыс. Екі жұлдыз бір тілек.
Оқушының әрекеті: Стикерге жазып, тақтаға ілу. Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,
Күтілетіннәтиже: Кері байланыс арқылы тапсырмалардың қиын немесе жеңіл болғандығын білу.
Бағалау:
№: 6
Сабақкезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 1мин
Мұғалімнің әрекеті: Үй тапсырмасын тақтаға жазу, нұсқау беру .
Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Күтілетіннәтиже:
Бағалау:

Пәні : биология 8 сыныпМұғалім : Инсенова Қ. Ш.

Сабақтың тақырыбы :Тері құрылысы: Эпидермис, нағыз тері (дерма), майлы шел қабаты, олардың қызметі.

Сабақтың мақсаты: Терінің құрылысы мен қызметі туралы жаңа білім беру.

Сабақтың міндеттері : 1. Терінің құрылысы және қызметі, жабын жүйесі туралы білім алуына ықпал ету. .
2. Терінің жұмысы, маңызы туралы алған білімін саралауға үйрету, топпен ынтымақтастықта жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Оқушының ойлау, қабілеті ашылады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.

Күтілетін нәтиже : Оқушылар терінің құрылысы және қызметі туралы білімді меңгереді.

Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру статегиялары, диалог, эссе, сәйкесендіру, тест. т. б.

Ресурстар: кестелер, флипчарт, маркет, стикер, түсті қағаздар.


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді даму жоспары
Бағдарлама тақырыбы
Тамырдың ішкі және сыртқы құрылысы
Сабақ жоспарлары
Басбармақпен бағалау
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Бекіту тапсырмалары
Оқу әдістемелік құрал
Балықтарға жалпы сипаттама
Заттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz