Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары


[pic] Жамбыл облысы, Қордай ауданы,
Гвардейский қалашығының
Б. Момышұлы атындағы №43 орта
мектебінің
биология пәні мұғалімі
Инсенова Кундыз Шарипказыновна

Сыныбы: 9 сынып Пәні:
БиологияМұғалім:Инсенова Қ.Ш.

Сабақтың тақырыбы:Жасушаның құрамындағы органикалық заттар. Көмірсулар.
Липидтер.

Сабақтың мақсаты: Жасушаның органикалық құрамы туралы білім алады.
Көмірсулар мен липидтер құрамын салыстыра біледі.

Сабақтың міндеттері: Оқушылар өз бетінше ойланады, проблемалардың шешімін
табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді
тыңдайды, сұрақ қоюға дағдыланады, ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады.

Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, кластер, Іnsert Венн диаграммасы.
Топтық жұмыс.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.

Ресурстар:,флипчарт,маркер,стикер,кестелер.

|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыр|3мин |Психологиялық ахуал:бір-біріне жылы |Оқушылар жылы лебізбен | | |
| |у | |лебіздерін білдіріп,әр оқушының жақсы |бір-біріне жақсы |Оқушының сабаққа | |
| | | |қасиеттерін айту арқылы сыныпта оқушылар |қасиеттерін айтады.Оқу |деген ынтасы | |
| | | |арасында еркіндік атмосферасын |құрал жабдықтарын |артады | |
| | | |орнату.Топқа бөлу.(тәтті конфеттер шашу |дайындайды. | | |
| | | |арқылы топқа бөлу) |. | | |
| | | |Бағалау парағын тарату. | | | |
|2 |Үй |5мин |Әр түсті стикерге оқушылардың |Оқушылар стикердегі |Оқушы өз |Бағалау |
| |тапсырмасы| |деңгейлеріне байланысты ашық сұрақтар |балдық ұпайға қарап, |мүмкіндіктеріне |критерийлері|
| |н сұрау | |жазып тақтаға жабыстыру арқылы сұраймын. |сұрақтарға жауап береді.|қарай тапсырма |Сары-3 балл |
| | | |Қызыл стикердегі сұрақтар | |орындайды,тілі |Жасыл-2балл |
| | | |1. Тірі организмдердегі бейорганикалық | |дамиды,проблеманы |Қызыл-1балл |
| | | |заттарды ата. | |шеше біледі | |
| | | |2. Макроэлементтер тобын атаңдар. | | | |
| | | |3. Биоэлементтер деп қандай элементтерді | | | |
| | | |айтады | | | |
| | | |4.Организмде су және тұздардың мөлшері | | | |
| | | |қандай | | | |
| | | |Жасыл стикердегі сұрақтар: | | | |
| | | |1. Микроэлемнттердің организм үшін қандай| | | |
| | | |маңызы бар? | | | |
| | | |2. Макроэлементтердің организм үшін | | | |
| | | |маңызы қандай? | | | |
| | | |3. Жасушадағы судың алатын орны қандай? | | | |
| | | |4.Минералды тұздар организмде қандай | | | |
| | | |күйде кездеседі?Сары стикердегі сұрақтар:| | | |
| | | |1. Микроэлементтердің кейбір түрлері | | | |
| | | |организмде жетіспегенде қандай өзгерістер| | | |
| | | |болуы мүмкін? | | | |
| | | |2. Макро және микро элементтердің | | | |
| | | |жетіспеуіне байланысты болатын | | | |
| | | |өзгерістерге мысал келтір. | | | |
| | | |3. Судың химялық қасиетіне сипаттама бер.| | | |
| | | |4. Жасушадағы минералды тұздардың | | | |
| | | |қызметін түсіндір. | | | |
|3 |Жаңа сабақ|25мин |1.Ой шақыру стратегиясы. Жасуша құрамы |1.Кластер әдісі арқылы |Оқушылар жеке өз |Бағалау |
| | | |туралы жалпы түсінік қалыптастыру. |оқушылардың ойы мен |бетімен |критерийлері|
| | | |Кластер құру. |бұрынғы білімі |ойланады,проблемал|: |
| | | |2. Тақырып бойынша білгендерін топта |анықталады.. |ардың шешімін табу|Кестенің |
| | | |бірлесе отырып постермен жұмыс жасау. |3.Мәтінге белгі қойып |құзіреттілігі |толық болуы:|
| | | |3.Іnsert стратегиясын пайдалана отырып |оқиды. |дамиды,мәтінге |1-4балл |
| | | |оқушыларға мәтінге белгі қойып оқуға |4.Кесте құрып,ойларын |талдау жасауды |Тақырыпқа |
| | | |тапсырма берем. |түйіндеп,дәптерге |үйренеді,белсенді |сәйкес |
| | | |4.Оқығаның түйіндеп, дәптерге жаздыру. |жазады. |тыңдайды.Постермен|2пікір: |
| | | |5.Топта талқылай отырып,постерге өз |5.Топта талқылай |жұмыс жасау |1-2балл |
| | | |түсінгендерін,өз ойларын жазып талқылау. |отырып,өз ойларын |дағдысы |Жоғары |
| | | |6.Әр топқа тапсырма беру. |постерге |қалыптасады. |дәрежелісұра|
| | | |Ітоп Жасуша |түсіріп,қорғайды | |қ |
| | | |ІІтоп Көмірсулар |6.Тақырыпты толықтыра | |2сұрақ:1-2 б|
| | | |ІІІтоп Липидтер. |отырып ізденеді. | |Ойын нақты |
| | | |ІVтоп Бақылаушылар |7. Бақылаушы топтар | |жеткізу:1-4б|
| | | | |арқылы білімдерін | | |
| | | | |толықтырады. | |Топ |
| | | | |7.Оқушылар топ болып | |бірін-бірі |
| | | | |бірлесе жұмыс атқарады. | |бағдаршам |
| | | | | | |арқылы |
| | | | | | |бағалайды |
|4 |Бекіту |8мин |Венн диаграммасы арқылы жануар жасушасы |Әр топ өз жұмыстарын |Талқылау дағдылары|Бас |
| | | |мен өсімдік жасушасының ұқсастықтары мен |ортаға салады, басқа |дамиды. Салыстыру |бармақпен |
| | | |айырмашылықтарын салыстырады. |топтар қатесін |, бағалау |бағалау |
| | | | |тексереді,сұрақ қояды. |дағдылары | |
| | | | | |қалыптасады. | |
|5 |Қорыту |2мин |Сабақты талқылап қорытындылайды |Ойларын |Тақырыпты |Кері |
| | | |Кері байланыс |жүйелейді,қорытындылайды|жүйелеп,жинақтап |байланыс |
| | | | |,кері байланыс парағын |қорыту дағдысы |тарату |
| | | | |толтырады |дамиды | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|6 |Үйге |2мин |Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау беру.|Күнделіктеріне үй | | |
| |тапсырма | | |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |

Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология
Мұғалім:Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы:Нәруыздар.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға нәруыздың құрылысы мен қасиеттерін оқыта
отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Өздігінен жұмыс істеуге, ойлауға,
сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға
тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері: Пәнаралық салыстырулар мен зерттеулерді біледі. Топпен
жұмыс жүргізеді.Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада
қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды.

Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы,визуалдандыру, ЖИГСО стратегиясы,
топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.Ресурстар: Электрондық
оқулық, флипчарт,маркер,стикер,кестелер.
|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыр|3мин |Топқа бөлу. Суретпен. |Оқушылар сурет арқылы|Оқушының сабаққа | |
| |у | | |топқа бөлінеді. |деген ынтасы | |
| | | | | |артады | |
|2 |Үй |5мин |Сұрақты ұстап ал тәсілі. | | |Дұрыс |
| |тапсырмасы| |Оқушыларға доп лақтыру арқылы алдымен |Оқушылар сұраққа |Оқушылардың |жауапқа бір |
| |н сұрау | |өзім сұрақ қоям. Мыс: Көмірсулар |жауап береді. Сұрақ |білімдері |балл. |
| | | |жасушада қандай қызмет атқарады? Ұстап |қояды. |байқалады. Сұрақ |Жұлдызша |
| | | |алған оқушы жауап береді. | |қою дағдысы |бере отырып |
| | | |Ары қарай оқушылар өздері жалғастырады. | |қалыптасады. |бағалаймын. |
| | | | | | |Сары 3 ұпай |
| | | | | | |Жасыл 2 ұпай|
| | | | | | |Қызыл 1 ұпай|
|3 | | | | | | |
| |Жаңа сабақ|3 мин. |"Миға шабуыл" |Сұраққа жауап береді.|Оқушылардың |Бағалау |
| | | |1. Кез келген тірі организм үшін |Кестемен жұмыс |бұрынғы білімдері|критерийлері|
| | | |қоректенудің маңызы қандай? |жасайды. |мен логикалық |: |
| | | |2. Біз энергияны қайдан аламыз? |Топқа бөліне отырып, |ойлаулары |Кестенің |
| | | |3. Органикалық заттардың ішіндегі |мәтінмен жұмыс |байқалады. |толық болуы:|
| | | |маңыздысы қайсысы деп ойлайсындар? |жасайды. Бір-біріне |Тақырып мазмұнын|1-4балл |
| | | |4 .Седерге таныс ақуызды көз алдыларыңа |әңгімелеп талқылайды.|ұғынады. |Сұраққа |
| | | |елестетіп көріп, түсінік бере аласыңдар | |Кестемен жұмыс |жауап |
| | | |ма? | |жүргізуге |1балл |
| | |25мин | |Интербелсенді тақтаны|дағдыланады. |Тақырыпты |
| | | |МММ кестесін толтыру. |пайдалана отырып, |ЖИГСО әдісі |түсіндіруде |
| | | |Мен нені білемін |кетемен жұмыс жасау. |арқылы бір-біріне|ойын нақты |
| | | |Мен нені білгім келеді | |жаңа сабақты |жеткізу:1-4б|
| | | |Мен нені білдім | |меңгертеді.Ынтыма| |
| | | | | |қтастықта жұмыс | |
| | | | | |істеу дағдылары | |
| | | | | |қалыптасады. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту | | | |
|4 |Бекіту |8мин |Лездеме тәсілі. | | | |
| | | |Тақтаға 1 оқушы шығып, конверттен біркілт|Оқушылар әңгіме |Диалогқа түсу |Дұрыс |
| | | |сөзді алып атын атамай түсіндіреді. |құрастыра отырып кілт|арқылы ауызекі |жауапқа бір |
| | | |Қалған оқушылар ол сөзді табады. Сөзді |сөзді табуға қалған |сөйлеу дағдылары |балл. |
| | | |тапқан оқушы конверттен келесі сөзді алып|оқушыларды |дамиды. |Жұлдызша |
| | | |ары қарай жалғастырады. |ынталандырады. | |бере отырып |
| | | |Конверттегі сөздер: Аминқышқылдары | | |бағалаймын. |
| | | |Полипептидтер. | | |Сары 3 ұпай |
| | | |Ферменттер. | | |Жасыл 2 ұпай|
| | | |Антидене | | |Қызыл 1 ұпай|
|5 |Рефлесия |2мин |Кері байланыс. Екі жұлдыз , бір тілек. |Ойларын жүйелейді, |Кері байланыс |Кері |
| | | | |қорытындылайды, |арқылы |байланыс |
| | | | | |оқушылардың |тарату |
| | | | | |бүгінгі сабақ | |
| | | | | |туралы ой пікірі | |
| | | | | |байқалады. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|6 |Үйге |2мин |Үй тапсырмасын тақтаға жазу , нұсқау |Күнделіктеріне үй | | |
| |тапсырма | |беру. |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |

Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология
Мұғалім:Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы:Нуклейн қышқылдары. АТФ.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жасушадағы нуклейн қышқылдары туралы
білімді игерте отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Топпен және
жұппен жұмыс істеуге, ойлауға, сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі
бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға қызығушылын ояту.
Сабақтың міндеттері: Топпен жұмыс жүргізеді.Алған теориялық білімдерін топ
ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды
, сөздік қорлары молаяды, сұрақ қою дағдылары жақсарады.
Әдіс-тәсілдері:, insert стратегиясы, кестемен жұмыс, топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.
Ресурстар: Интербелсенді тақта.Электрондық оқулық,
флипчарт,маркер,стикер,кестелер.

|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыр|3мин |Топқа бөлу. 1,2,3. |Оқушылар санау арқылы |Оқушының сабаққа | |
| |у | | |топқа бөлінеді. |деген ынтасы | |
| | | | | |артады | |
|2 |Үй |5мин |Сұрақты жазбаша дайындап, көршілерімен | | |Дұрыс |
| |тапсырмасы| |алмасу тәсілі. 3 сұрақтан. |Оқушылар сұрақты |Оқушылардың |жауапқа бір |
| |н сұрау | | |қағазға жазып, |білімдері |балл. |
| | | |. |көршісімен алмасады. |байқалады. Сұрақ |Жұлдызша |
| | | | |жауап береді. Сұрақ |қою дағдысы |бере отырып |
| | | | |қояды. |қалыптасады. |бағалаймын. |
| | | | | | |Сары 3 ұпай |
| | | | | | |Жасыл 2 ұпай|
| | | | | | |Қызыл 1 ұпай|
|3 | | | | | | |
| |Жаңа сабақ|3 мин. |Миға шабуыл . Сұрақты тап. | |Оқушылардың |Бағалау |
| | | |1.Оқушыларға жауаптар интербелсенді | |бұрынғы білімдері|критерийлері|
| | | |тақтада беріледі. Оқушылар жауаптарға | |мен логикалық |: |
| | | |қарай сұрақтарын айтады. |Топпен жұмыс жасайды. |ойлаулары |Кестенің |
| | | | |Айтқандарын |байқалады. |толық болуы:|
| | | |Мағынаны тану. |дәлелдейді, Өмірмен |Тақырып мазмұнын|1-4балл |
| | | |2. insert стратегиясын пайдалана отырып,|байланыстырады. |ұғынады. |Сұраққа |
| | | |мәтінге белгі қойып оқу арқылы |Талқылайды, сұрақ |Insert әдісі |жауап |
| | | |топпен жұмыс істейді. |қояды, бағалайды. |арқылы бір-біріне|1балл |
| | |25мин | | |жаңа сабақты |Тақырыпты |
| | | |І топ. ДНҚ | |меңгертеді. |түсіндіруде |
| | | |ІІтоп РНҚ | |Ынтымақтастықта |ойын нақты |
| | | |ІІІтоп АТФ | |жұмыс істеу |жеткізу:1-4б|
| | | | | |дағдылары | |
| | | |Сипаттама беру, постерге түсіріп, | |қалыптасады. | |
| | | |жұмысты қорғау. | | | |
| | | | | | | |
|4 |Бекіту |8мин |Қорытындылау.Ыстық орындық тәсілі. | |Оқушылардың | |
| | | |Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа |Бір-біріне сұрақтар |бүгінгі сабақта |Дұрыс |
| | | |отырады. Қалған оқушылар сұрақ қояды. |қояды. |не білгендерін |жауапқа бір |
| | | |Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып бойынша | |анықтау. Бақылау|балл. |
| | | |бірнеше оқушылар шығады. | |Диалогқа түсу |Жұлдызша |
| | | | | |арқылы ауызекі |бере отырып |
| | | | | |сөйлеу дағдылары |бағалаймын. |
| | | | | |дамиды. | |
|5 |Рефлесия |2мин |Кері байланыс. Бас бармақ әдісі. |Ойларын жүйелейді, |Кері байланыс | |
| | | | |қорытындылайды, |арқылы | |
| | | |Бас бармақ жоғары қараса , онда ... Мен| |оқушылардың | |
| | | |түсіндім | |бүгінгі сабақ | |
| | | |Бас бармақ көлденең қараса ... Мен | |туралы ой пікірі | |
| | | |түсінгендеймін | |байқалады. | |
| | | |Бас бармақ төмен қараса ... Мен | | | |
| | | |түсінбедім. | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Сұрақ жазады. | | |
| | | |Сұрақтар салынған қорап. | |Сұрақтар арқылы | |
| | | |Сыныпта оқушылар осы қорапқа өздері | |оқушыларға | |
| | | |түсінбеген сұрақтарын салып қалдырады, | |түсініксіз | |
| | | |ол сұрақтар келесі сабақта талқыланады.| |сұрақтарды білу | |
| | | | | |және анықтау. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|6 |Үйге |2мин |Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау беру.|Күнделіктеріне үй | | |
| |тапсырма | | |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |

Сыныбы: 9 сынып Пәні:
БиологияМұғалім:Инсенова Қ.Ш.

Сабақтың тақырыбы: Қайталау.

Сабақтың мақсаты: Жасуша құрылысының органикалық заттары туралы алған
білімдерін қорытындылау және бекіту.

Сабақтың міндеттері:Тест тапсырмалары және деңгейлік тапсырмаларды орындау
арқылы тарау бойынша алған білімдерін көрсете алады. Бір-бірін әділ
бағалауға үйренеді. Логикалық ойлауы дамиды , сөздік қорлары молаяды,
сұрақ қою дағдылары жақсарады.

Әдіс-тәсілдері:, Тесттік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, АКТ, диологтық
оқыту әдісі.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет, электронды оқулық.

Ресурстар: Интербелсенді тақта.Электрондық оқулық.

|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыру |2мин | Психологиялық ахуал туғызу. |Жақсы тілектер айту.|Оқушының сабаққа | |
| | | | | |деген ынтасы артады | |
|2 | | | | | |Оқушылар |
| |Тест жұмысы |10мин |Тарауға байланысты тест сұрақтары |Тест орындайды . |Оқушылардың |өздері |
| | | |таратылады. | |теориялық білім |жұптарымен |
| | | | | |деңгейін қаншалықты |ауыстырып |
| | | | | |меңгергенін байқау.|бір-бірін |
| | | | | | |бағалайды. |
| | | | | | |Критериилер |
| | | | | | |тақтада |
| | | | | | |ілінеді. |
| | | | | | |Әр дұрыс |
| | | | | | |жауапқа 1 |
| | | | | | |балл. |
|3 | | | | | | |
| |Дегейлік |20 мин.|Оқушылардың деңгейіне қарай |1.Оқушылар таратылып|Оқушылардың бұрынғы |Бағалау |
| |тапсырмаларды | |тапсырмаларды тарату. |берілген жеке |білімдері мен |критерийлері|
| |орындау. | |Электронды оқулықтағы матеиалдарды |тапсырмаларды |логикалық ойлаулары |бойынша |
| | | |пайдалана отырып, ауызша орындату |орындайды. |байқалады. |бағаланады. |
| |1.Сәйкестендіру | |түсініктеме бергізу. |2.Есептер шығарады. | | |
| |тапсырмалары. | | |Жеке жұмыстарын | | |
| |2.Есептер | | |мұғалімге өткізеді. |Түсінбеген | |
| |бұрышы. | | |3. Интербелсенді |материалдарды қайта| |
| |3.Электронды | | |тақтада Электронды |қарастырады. | |
| |оқулыққа сүйене | | |оқулықпен жұмыс | | |
| |отырып | | |жасайды. | | |
| |материалдарды | | | | | |
| |талдау. | | | | | |
|4 |Ыстық орындық |10мин |Қорытындылау.Ыстық орындық тәсілі.| |Оқушылардың өткен |Дұрыс |
| |әдісі | |Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа |Бір-біріне сұрақтар|тарау бойынша алған |жауапқа бір |
| | | |отырады. Қалған оқушылар сұрақ |қояды. |білімдеріні анықтау.|балл. |
| | | |қояды. Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып | | |Жұлдызша |
| | | |бойынша. Бірнеше оқушылар шығады. | |Диалогқа түсу арқылы|бере отырып |
| | | | | |ауызекі сөйлеу |бағалаймын. |
| | | | | |дағдылары дамиды. | |
|5 |Рефлесия |2мин |Кері байланыс. Екі жұлдыз бір |Стикерге жазып, |Кері байланыс арқылы| |
| | | |тілек. |тақтаға ілу.Ойларын |тапсырмалардың қиын | |
| | | | |жүйелейді, |немесе жеңіл | |
| | | | |қорытындылайды, |болғандығын білу. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау | | | |
|6 |Үйге тапсырма |1мин |беру. |Күнделіктеріне үй | | |
| | | | |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |

Пәні: биология 8 сыныпМұғалім: Инсенова Қ.Ш.

Сабақтың тақырыбы:Тері құрылысы: Эпидермис, нағыз тері (дерма), майлы шел
қабаты, олардың қызметі.
Сабақтың мақсаты: Терінің құрылысы мен қызметі туралы жаңа білім беру.
Сабақтың міндеттері: 1.Терінің құрылысы және қызметі, жабын жүйесі туралы
білім алуына ықпал ету..
2. Терінің жұмысы, маңызы туралы алған білімін саралауға үйрету, топпен
ынтымақтастықта жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Оқушының ойлау , қабілеті ашылады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар терінің құрылысы және қызметі туралы білімді
меңгереді.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру статегиялары, диалог, эссе, сәйкесендіру, тест.
т.б.
Ресурстар: кестелер, флипчарт, маркет, стикер, түсті қағаздар.

| | | | | | | |
|№ |Сабақ кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже|Бағалау |
| | | |1.Түгелдеу |Оқушылар түсті |Оқушының сабаққа| |
|1. |Ұйымдастыру |3 мин |2.Психологиялық дайындық.(түсті |қағаздар арқылы топқа|қызығушылығы | |
| | | |қағаздар арқылы көңіл-күйді |бөлініп отырады. |артады. | |
| | | |анықтау және сол түсті қағаздар| | | |
| | | |арқылы топқа бөлу І,ІІ,ІІІ,ІV | | | |
| | | |топтар. | | | |
| | | |А) Артығын тап та, түсіндір. |Оқушылар өз ойларын |Оқушы өз | 5 балдық жүйе |
|2 |Үй тапсырмасын |7 мин |І топ Бүйрек, Нефрон, Өт, |жеткізе алады, сөйлеу |мүмкіндіктерін |арқылы топ басшысы|
| |сұрау | |Несепағар, |мәдениеті |көрсете алады, |кестеге түсіреді. |
| | | |ІІ топ Су мен тұздың мөлшерін |қалыптасады, сыни |проблеманы шеше |Эссе жазған |
| | | |реттейді. Зәр түзіледі. Жылу |ойлай алады. |жолында |оқушыларды |
| | | |реттеу қызметі. Гуморалды жолмен| |ойланады. |«Бас бармақ» әдісі|
| | | |реттеледі. | | |бойынша бағалайды.|
| | | |ІІІ топ. Реабсорбция, Энурез, | | | |
| | | |Фильтрация, Вазопрессин. | | | |
| | | |ІV топ. Биологиялық сүзгі, | | | |
| | | |жұлынның сегізкөз бөлімі, бауыр,| | | |
| | | |қуық. | | | |
| | | |Б) Эссе жазу. «Егер де сіз | | | |
| | | |дәрігер болсаңыз...» | | | |
| | | |1.Ой шақыру стратегиясы. | | | |
|3. |Жаңа сабақ |20 минут |Жұмбақ жасыру. | |Тапқырлығы мен | |
| | | |1) Тау басында бәйтерек, |Жұмбақты жалпы барлық|жылдам ойлау | |
| | | |бәйтерекке су керек. (бас, шаш) |оқушылар шешеді. |дәрежесін | |
| | | |2) Өзінің жаны жоқ | |байқау. | |
| | | |Жандыға жабысып күн көреді. | | | |
| | | |(тырнақ) | | | |
| | | |3) Газды да алмастырады, суды да| | | |
| | | |бөледі. | | | |
| | | |Ыстық-суығыңды да сезеді, | | | |
| | | |Күте білсең аурудан да қорғайды.| | | |
| | | |(тері) | | | |
| | | | | | | |
| | | |І топ. Эпидермис. |1. Оқушылар оқулықпен | |Әр топтан бір |
| | | |ІІ топ. Дерма. |жұмыс істей отырып, |Оқушылар өз |оқушыдан шығып, |
| | | |ІІІ топ. Гиподерма |алған білімдерін , |бетінше жеке |жұлдызшалар арқылы|
| | | |ІV топ. Тері түзілістері |түйген ойларын, |ойланады, |басқа топ |
| | | | |шығармашылық |мәтінге талдау |жұмыстарын |
| | | |Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс |қабілеттерін постерге|жасауды |бағалайды. |
| | | |істей отырып, берілген |түсіреді, топтан бір |үйренеді, | |
| | | |тапсырмаларды постерге түсіру. |оқушы шығып қорғайды. |белсенді | |
| | | | | |тыңдайды, постер| |
| | | | | |мен жұмыс жасау | |
| | | | | |дағдысы | |
| | | |Сергіту сәті: Қорапта не бар | |қалыптасады. |Топ басшысы дұрыс |
| | | |ойыны: |Оқушылар | |жауаптарына 1 |
| | | |Әр топқа қорап беріледі, топтан |алған білімдерін | |ұпайдан беріп |
| | | |көзі жұмылған күйде бір оқушы |іс-жүзінде тексеріп |Оқушылардың |отырады. |
| | | |шығып, сол қораптағы заттарды |көреді. |қызуғышылығы | |
| | | |қолымен ұстап көріп атын | |оянады, есте | |
| | | |айтады. | |сақтау, түйсіну,| |
| | | | | |сезу қабілеттері| |
| | | | | |дамиды. | |
| | | | | | | |
|4 |Бекіту |12 минут |Өзіндік жұмыс |Әртүрлі тапсырмаларды |Оқушылар |Дұрыс жауаптар |
| | | | |жеке орындайды, алған |сәйкестендіру |1 балдық жүйе |
| | | |Терінің қызметі: |білімдерінің нәтижесін|тапсырмасын |арқылы бағаланады,|
| | | |Терінің құрылысы: |көрсетуге тырысады |орындау арқылы |топ басшысы |
| | | |1. Эпидермис 2. Жылу реттеу 3. | |ойлауы дамиды. |кестеге түсіреді. |
| | | |Нағыз тері 4. Тыныс алу 5. Шел | | | |
| | | |қабаты | | | |
| | | |6. Сипап сезу 7. Тырнақ 8. | | | |
| | | |Қорғаныш | | | |
| | | |9. Май бездері. 10. Ыдырау | | | |
| | | |өнімдерін шығару 11. Шаш | | | |
| | | |Терінің құрылысы: 1, 3, 5, 7, 9,| | | |
| | | |11. | | | |
| | | |Терінің қызметі: 2, 4, 6, 8, 10.| | | |
| | | | | |Сыни ойлай алу | |
| | | | |Оқушылар сұрақтарға |қабілеті артады,| |
| | | | |ауызша жауап береді. |сөздік қоры | |
| | | |Біліміңді сына | |дамиды. | |
| | | |1) Тері – жабын мүшесі, неге? | | | |
| | | |2) Тері – қорғаныш мүшесі, неге?| | | |
| | | |3) Тері – сезім мүшесі, неге? | | | |
| | | |4) Тері – дене температурасының | | | |
| | | |тұрақтылығын сақтаушы, неге? | | | |
| | | |5) Тері –бөліп шығару мүшесі, | | | |
| | | |неге? | | | |
| | | |6) Тері – тыныс алу мүшесі, | | | |
| | | |неге? | | | |
| | | |7) Теріде дәрумені түзіледі, | | | |
| | | |қандай? | | | |
| | | |8) Теріде қоңыр пигмент | | | |
| | | |түзіледі, неге? | | | |
| | | |9) Теріде бездер бар, қандай | | | |
| | | | |Оқушылар тақтадағы |Тақырыпты | |
|5 |Қорыту |2 мин |Сабақты талқылап, |ұнаған және ұнамаған |жинақтап қорыту |Кері байланыс. |
| | | |қорытындылайды. Кері байланыс |сабақ кезеңдері мен өз|дағдысы дамиды. | |
| | | |парағы толтырылады. |ұсыныстарын стикерге | |Не ұнады? |
| | | | |жазып тақтадағы | |Не ұнамады? |
| | | | |плакатқа іледі. | |Сұрақ, ұсыныс? |
| | | |Үй тапсырмасы тақтаға жазылады, | | | |
|6 |Үйге тапсырма |1 минут |нұсқау беріледі. Тері аурулары. | | | |
| | | |Шағын шығарма. | | | |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді даму жоспары
Бағдарлама тақырыбы
Тамырдың ішкі және сыртқы құрылысы
Сабақ жоспарлары
Басбармақпен бағалау
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Бекіту тапсырмалары
Оқу әдістемелік құрал
Балықтарға жалпы сипаттама
Заттар
Пәндер