Биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

Жамбыл облысы, Қордай ауданы,
Гвардейский қалашығының
Б. Момышұлы атындағы №43 орта мектебінің
биология пәні мұғалімі
Инсенова Кундыз Шарипказыновна
Сыныбы: 9 сынып Пәні: БиологияМұғалім: Инсенова Қ. Ш.
Сабақтың тақырыбы:Жасушаның құрамындағы органикалық заттар. Көмірсулар. Липидтер.
Сабақтың мақсаты: Жасушаның органикалық құрамы туралы білім алады. Көмірсулар мен липидтер құрамын салыстыра біледі.
Сабақтың міндеттері: Оқушылар өз бетінше ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды, сұрақ қоюға дағдыланады, ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, кластер, Іnsert Венн диаграммасы. Топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.
Ресурстар: , флипчарт, маркер, стикер, кестелер.
Сабақ
кезеңдері
Күтілетін
нәтиже
Психологиялық ахуал:бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, әр оқушының жақсы қасиеттерін айту арқылы сыныпта оқушылар арасында еркіндік атмосферасын орнату. Топқа бөлу. (тәтті конфеттер шашу арқылы топқа бөлу)
Бағалау парағын тарату.
Оқушылар жылы лебізбен бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады. Оқу құрал жабдықтарын дайындайды.
.
Әр түсті стикерге оқушылардың деңгейлеріне байланысты ашық сұрақтар жазып тақтаға жабыстыру арқылы сұраймын. Қызыл стикердегі сұрақтар
1. Тірі организмдердегі бейорганикалық заттарды ата.
2. Макроэлементтер тобын атаңдар.
3. Биоэлементтер деп қандай элементтерді айтады
4. Организмде су және тұздардың мөлшері қандай
Жасыл стикердегі сұрақтар:
1. Микроэлемнттердің организм үшін қандай маңызы бар?
2. Макроэлементтердің организм үшін маңызы қандай?
3. Жасушадағы судың алатын орны қандай?
4. Минералды тұздар организмде қандай күйде кездеседі?Сары стикердегі сұрақтар:
1. Микроэлементтердің кейбір түрлері организмде жетіспегенде қандай өзгерістер болуы мүмкін?
2. Макро және микро элементтердің жетіспеуіне байланысты болатын өзгерістерге мысал келтір.
3. Судың химялық қасиетіне сипаттама бер.
4. Жасушадағы минералды тұздардың қызметін түсіндір.
Бағалау критерийлері
Сары-3 балл
Жасыл-2балл
Қызыл-1балл
1. Ой шақыру стратегиясы. Жасуша құрамы туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Кластер құру.
2. Тақырып бойынша білгендерін топта бірлесе отырып постермен жұмыс жасау.
3. Іnsert стратегиясын пайдалана отырып оқушыларға мәтінге белгі қойып оқуға тапсырма берем.
4. Оқығаның түйіндеп, дәптерге жаздыру.
5. Топта талқылай отырып, постерге өз түсінгендерін, өз ойларын жазып талқылау.
6. Әр топқа тапсырма беру.
Ітоп Жасуша
ІІтоп Көмірсулар
ІІІтоп Липидтер.
ІVтоп Бақылаушылар
1. Кластер әдісі арқылы оқушылардың ойы мен бұрынғы білімі анықталады. .
3. Мәтінге белгі қойып оқиды.
4. Кесте құрып, ойларын түйіндеп, дәптерге жазады.
5. Топта талқылай отырып, өз ойларын постерге түсіріп, қорғайды
6. Тақырыпты толықтыра отырып ізденеді.
7. Бақылаушы топтар арқылы білімдерін толықтырады.
7. Оқушылар топ болып бірлесе жұмыс атқарады.
Бағалау критерийлері:
Кестенің толық болуы:
1-4балл
Тақырыпқа сәйкес 2пікір:
1-2балл
Жоғары дәрежелісұрақ
2сұрақ:1-2 б
Ойын нақты жеткізу:1-4б
Топ бірін-бірі бағдаршам арқылы бағалайды
Бас бармақпен
бағалау
Сабақты талқылап қорытындылайды
Кері байланыс
Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология Мұғалім: Инсенова Қ. Ш.
Сабақтың тақырыбы:Нәруыздар.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға нәруыздың құрылысы мен қасиеттерін оқыта отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Өздігінен жұмыс істеуге, ойлауға, сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері: Пәнаралық салыстырулар мен зерттеулерді біледі. Топпен жұмыс жүргізеді. Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, визуалдандыру, ЖИГСО стратегиясы, топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет. Ресурстар: Электрондық оқулық, флипчарт, маркер, стикер, кестелер.
Сабақ
кезеңдері
Күтілетін
нәтиже
Сұрақты ұстап ал тәсілі.
Оқушыларға доп лақтыру арқылы алдымен өзім сұрақ қоям. Мыс: Көмірсулар жасушада қандай қызмет атқарады? Ұстап алған оқушы жауап береді.
Ары қарай оқушылар өздері жалғастырады.
Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.
Сары 3 ұпай
Жасыл 2 ұпай
Қызыл 1 ұпай
3 мин.
25мин
"Миға шабуыл"
1. Кез келген тірі организм үшін қоректенудің маңызы қандай?
2. Біз энергияны қайдан аламыз?
3. Органикалық заттардың ішіндегі маңыздысы қайсысы деп ойлайсындар?
4 . Седерге таныс ақуызды көз алдыларыңа елестетіп көріп, түсінік бере аласыңдар ма?
МММ кестесін толтыру.
ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту
Сұраққа жауап береді.
Кестемен жұмыс жасайды.
Топқа бөліне отырып, мәтінмен жұмыс жасайды. Бір-біріне әңгімелеп талқылайды.
Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып, кетемен жұмыс жасау.
Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.
Тақырып мазмұнын ұғынады.
Кестемен жұмыс жүргізуге дағдыланады.
ЖИГСО әдісі арқылы бір-біріне жаңа сабақты меңгертеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Бағалау критерийлері:
Кестенің толық болуы:
1-4балл
Сұраққа жауап
1балл
Тақырыпты түсіндіруде ойын нақты жеткізу:1-4б
Лездеме тәсілі .
Тақтаға 1 оқушы шығып, конверттен бір кілт сөзді алып атын атамай түсіндіреді. Қалған оқушылар ол сөзді табады. Сөзді тапқан оқушы конверттен келесі сөзді алып ары қарай жалғастырады.
Конверттегі сөздер : Аминқышқылдары
Полипептидтер.
Ферменттер.
Антидене
Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.
Сары 3 ұпай
Жасыл 2 ұпай
Қызыл 1 ұпай
Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология Мұғалім: Инсенова Қ. Ш.
Сабақтың тақырыбы:Нуклейн қышқылдары. АТФ.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жасушадағы нуклейн қышқылдары туралы білімді игерте отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Топпен және жұппен жұмыс істеуге, ойлауға, сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға қызығушылын ояту.
Сабақтың міндеттері: Топпен жұмыс жүргізеді. Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды, сөздік қорлары молаяды, сұрақ қою дағдылары жақсарады.
Әдіс-тәсілдері: , insert стратегиясы, кестемен жұмыс, топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.
Ресурстар : Интербелсенді тақта. Электрондық оқулық, флипчарт, маркер, стикер, кестелер.
Сабақ
кезеңдері
Күтілетін
нәтиже
Сұрақты жазбаша дайындап, көршілерімен алмасу тәсілі. 3 сұрақтан.
.
Оқушылар сұрақты қағазға жазып, көршісімен алмасады.
жауап береді. Сұрақ қояды.
Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.
Сары 3 ұпай
Жасыл 2 ұпай
Қызыл 1 ұпай
3 мин.
25мин
Миға шабуыл . Сұрақты тап.
1. Оқушыларға жауаптар интербелсенді тақтада беріледі. Оқушылар жауаптарға қарай сұрақтарын айтады.
Мағынаны тану.
2. insert стратегиясын пайдалана отырып, мәтінге белгі қойып оқу арқылы топпен жұмыс істейді.
І топ. ДНҚ
ІІтоп РНҚ
ІІІтоп АТФ
Сипаттама беру, постерге түсіріп, жұмысты қорғау.
Топпен жұмыс жасайды. Айтқандарын дәлелдейді, Өмірмен байланыстырады.
Талқылайды, сұрақ қояды, бағалайды.
Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.
Тақырып мазмұнын ұғынады.
Insert әдісі арқылы бір-біріне жаңа сабақты меңгертеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Бағалау критерийлері:
Кестенің толық болуы:
1-4балл
Сұраққа жауап
1балл
Тақырыпты түсіндіруде ойын нақты жеткізу:1-4б
Қорытындылау. Ыстық орындық тәсілі .
Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа отырады. Қалған оқушылар сұрақ қояды. Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып бойынша бірнеше оқушылар шығады.
Оқушылардың бүгінгі сабақта не білгендерін анықтау. Бақылау
Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.
- Кері байланыс. Бас бармақ әдісі.
Бас бармақ жоғары қараса, онда . . . Мен түсіндім
Бас бармақ көлденең қараса . . . Мен түсінгендеймін
Бас бармақ төмен қараса . . . Мен түсінбедім.
- Сұрақтар салынған қорап.
Сыныпта оқушылар осы қорапқа өздері түсінбеген сұрақтарын салып қалдырады, ол сұрақтар келесі сабақта талқыланады.
Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,
Сұрақ жазады.
Кері байланыс арқылы оқушылардың бүгінгі сабақ туралы ой пікірі байқалады.
Сұрақтар арқылы оқушыларға түсініксіз сұрақтарды білу және анықтау.
Сыныбы: 9 сынып Пәні: БиологияМұғалім: Инсенова Қ. Ш.
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты: Жасуша құрылысының органикалық заттары туралы алған білімдерін қорытындылау және бекіту.
Сабақтың міндеттері: Тест тапсырмалары және деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы тарау бойынша алған білімдерін көрсете алады. Бір-бірін әділ бағалауға үйренеді. Логикалық ойлауы дамиды, сөздік қорлары молаяды, сұрақ қою дағдылары жақсарады.
Әдіс-тәсілдері: , Тесттік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, АКТ, диологтық оқыту әдісі.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет, электронды оқулық.
Ресурстар : Интербелсенді тақта. Электрондық оқулық.
Сабақ
кезеңдері
Күтілетін
нәтиже
Оқушылар өздері жұптарымен ауыстырып бір-бірін бағалайды.
Критериилер тақтада ілінеді.
Әр дұрыс жауапқа 1 балл.
Дегейлік тапсырмаларды орындау.
1. Сәйкестендіру тапсырмалары.
2 . Есептер бұрышы .
3. Электронды оқулыққа сүйене отырып материалдарды талдау.
Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды тарату.
Электронды оқулықтағы матеиалдарды пайдалана отырып, ауызша орындату түсініктеме бергізу.
1. Оқушылар таратылып берілген жеке тапсырмаларды орындайды.
2. Есептер шығарады. Жеке жұмыстарын мұғалімге өткізеді.
3. Интербелсенді тақтада Электронды оқулықпен жұмыс жасайды.
Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.
Түсінбеген материалдарды қайта қарастырады.
Қорытындылау. Ыстық орындық тәсілі .
Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа отырады. Қалған оқушылар сұрақ қояды. Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып бойынша. Бірнеше оқушылар шығады.
Оқушылардың өткен тарау бойынша алған білімдеріні анықтау.
Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.
- Кері байланыс. Екі жұлдыз бір тілек.
Пәні : биология 8 сыныпМұғалім : Инсенова Қ. Ш.
Сабақтың тақырыбы :Тері құрылысы: Эпидермис, нағыз тері (дерма), майлы шел қабаты, олардың қызметі.
Сабақтың мақсаты: Терінің құрылысы мен қызметі туралы жаңа білім беру.
Сабақтың міндеттері
: 1. Терінің құрылысы және қызметі, жабын жүйесі туралы білім алуына ықпал ету. .
2. Терінің жұмысы, маңызы туралы алған білімін саралауға үйрету, топпен ынтымақтастықта жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Оқушының ойлау, қабілеті ашылады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Күтілетін нәтиже : Оқушылар терінің құрылысы және қызметі туралы білімді меңгереді.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру статегиялары, диалог, эссе, сәйкесендіру, тест. т. б.
Ресурстар: кестелер, флипчарт, маркет, стикер, түсті қағаздар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz