Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
[pic] Жамбыл облысы, Қордай ауданы,
Гвардейский қалашығының
Б. Момышұлы атындағы №43 орта
мектебінің
биология пәні мұғалімі
Инсенова Кундыз Шарипказыновна
Сыныбы: 9 сынып Пәні:
БиологияМұғалім:Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы:Жасушаның құрамындағы органикалық заттар. Көмірсулар.
Липидтер.
Сабақтың мақсаты: Жасушаның органикалық құрамы туралы білім алады.
Көмірсулар мен липидтер құрамын салыстыра біледі.
Сабақтың міндеттері: Оқушылар өз бетінше ойланады, проблемалардың шешімін
табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді
тыңдайды, сұрақ қоюға дағдыланады, ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, кластер, Іnsert Венн диаграммасы.
Топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.
Ресурстар:,флипчарт,маркер,стикер,кестелер.
|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыр|3мин |Психологиялық ахуал:бір-біріне жылы |Оқушылар жылы лебізбен | | |
| |у | |лебіздерін білдіріп,әр оқушының жақсы |бір-біріне жақсы |Оқушының сабаққа | |
| | | |қасиеттерін айту арқылы сыныпта оқушылар |қасиеттерін айтады.Оқу |деген ынтасы | |
| | | |арасында еркіндік атмосферасын |құрал жабдықтарын |артады | |
| | | |орнату.Топқа бөлу.(тәтті конфеттер шашу |дайындайды. | | |
| | | |арқылы топқа бөлу) |. | | |
| | | |Бағалау парағын тарату. | | | |
|2 |Үй |5мин |Әр түсті стикерге оқушылардың |Оқушылар стикердегі |Оқушы өз |Бағалау |
| |тапсырмасы| |деңгейлеріне байланысты ашық сұрақтар |балдық ұпайға қарап, |мүмкіндіктеріне |критерийлері|
| |н сұрау | |жазып тақтаға жабыстыру арқылы сұраймын. |сұрақтарға жауап береді.|қарай тапсырма |Сары-3 балл |
| | | |Қызыл стикердегі сұрақтар | |орындайды,тілі |Жасыл-2балл |
| | | |1. Тірі организмдердегі бейорганикалық | |дамиды,проблеманы |Қызыл-1балл |
| | | |заттарды ата. | |шеше біледі | |
| | | |2. Макроэлементтер тобын атаңдар. | | | |
| | | |3. Биоэлементтер деп қандай элементтерді | | | |
| | | |айтады | | | |
| | | |4.Организмде су және тұздардың мөлшері | | | |
| | | |қандай | | | |
| | | |Жасыл стикердегі сұрақтар: | | | |
| | | |1. Микроэлемнттердің организм үшін қандай| | | |
| | | |маңызы бар? | | | |
| | | |2. Макроэлементтердің организм үшін | | | |
| | | |маңызы қандай? | | | |
| | | |3. Жасушадағы судың алатын орны қандай? | | | |
| | | |4.Минералды тұздар организмде қандай | | | |
| | | |күйде кездеседі?Сары стикердегі сұрақтар:| | | |
| | | |1. Микроэлементтердің кейбір түрлері | | | |
| | | |организмде жетіспегенде қандай өзгерістер| | | |
| | | |болуы мүмкін? | | | |
| | | |2. Макро және микро элементтердің | | | |
| | | |жетіспеуіне байланысты болатын | | | |
| | | |өзгерістерге мысал келтір. | | | |
| | | |3. Судың химялық қасиетіне сипаттама бер.| | | |
| | | |4. Жасушадағы минералды тұздардың | | | |
| | | |қызметін түсіндір. | | | |
|3 |Жаңа сабақ|25мин |1.Ой шақыру стратегиясы. Жасуша құрамы |1.Кластер әдісі арқылы |Оқушылар жеке өз |Бағалау |
| | | |туралы жалпы түсінік қалыптастыру. |оқушылардың ойы мен |бетімен |критерийлері|
| | | |Кластер құру. |бұрынғы білімі |ойланады,проблемал|: |
| | | |2. Тақырып бойынша білгендерін топта |анықталады.. |ардың шешімін табу|Кестенің |
| | | |бірлесе отырып постермен жұмыс жасау. |3.Мәтінге белгі қойып |құзіреттілігі |толық болуы:|
| | | |3.Іnsert стратегиясын пайдалана отырып |оқиды. |дамиды,мәтінге |1-4балл |
| | | |оқушыларға мәтінге белгі қойып оқуға |4.Кесте құрып,ойларын |талдау жасауды |Тақырыпқа |
| | | |тапсырма берем. |түйіндеп,дәптерге |үйренеді,белсенді |сәйкес |
| | | |4.Оқығаның түйіндеп, дәптерге жаздыру. |жазады. |тыңдайды.Постермен|2пікір: |
| | | |5.Топта талқылай отырып,постерге өз |5.Топта талқылай |жұмыс жасау |1-2балл |
| | | |түсінгендерін,өз ойларын жазып талқылау. |отырып,өз ойларын |дағдысы |Жоғары |
| | | |6.Әр топқа тапсырма беру. |постерге |қалыптасады. |дәрежелісұра|
| | | |Ітоп Жасуша |түсіріп,қорғайды | |қ |
| | | |ІІтоп Көмірсулар |6.Тақырыпты толықтыра | |2сұрақ:1-2 б|
| | | |ІІІтоп Липидтер. |отырып ізденеді. | |Ойын нақты |
| | | |ІVтоп Бақылаушылар |7. Бақылаушы топтар | |жеткізу:1-4б|
| | | | |арқылы білімдерін | | |
| | | | |толықтырады. | |Топ |
| | | | |7.Оқушылар топ болып | |бірін-бірі |
| | | | |бірлесе жұмыс атқарады. | |бағдаршам |
| | | | | | |арқылы |
| | | | | | |бағалайды |
|4 |Бекіту |8мин |Венн диаграммасы арқылы жануар жасушасы |Әр топ өз жұмыстарын |Талқылау дағдылары|Бас |
| | | |мен өсімдік жасушасының ұқсастықтары мен |ортаға салады, басқа |дамиды. Салыстыру |бармақпен |
| | | |айырмашылықтарын салыстырады. |топтар қатесін |, бағалау |бағалау |
| | | | |тексереді,сұрақ қояды. |дағдылары | |
| | | | | |қалыптасады. | |
|5 |Қорыту |2мин |Сабақты талқылап қорытындылайды |Ойларын |Тақырыпты |Кері |
| | | |Кері байланыс |жүйелейді,қорытындылайды|жүйелеп,жинақтап |байланыс |
| | | | |,кері байланыс парағын |қорыту дағдысы |тарату |
| | | | |толтырады |дамиды | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|6 |Үйге |2мин |Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау беру.|Күнделіктеріне үй | | |
| |тапсырма | | |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |
Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология
Мұғалім:Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы:Нәруыздар.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға нәруыздың құрылысы мен қасиеттерін оқыта
отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Өздігінен жұмыс істеуге, ойлауға,
сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға
тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері: Пәнаралық салыстырулар мен зерттеулерді біледі. Топпен
жұмыс жүргізеді.Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада
қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы,визуалдандыру, ЖИГСО стратегиясы,
топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.Ресурстар: Электрондық
оқулық, флипчарт,маркер,стикер,кестелер.
|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыр|3мин |Топқа бөлу. Суретпен. |Оқушылар сурет арқылы|Оқушының сабаққа | |
| |у | | |топқа бөлінеді. |деген ынтасы | |
| | | | | |артады | |
|2 |Үй |5мин |Сұрақты ұстап ал тәсілі. | | |Дұрыс |
| |тапсырмасы| |Оқушыларға доп лақтыру арқылы алдымен |Оқушылар сұраққа |Оқушылардың |жауапқа бір |
| |н сұрау | |өзім сұрақ қоям. Мыс: Көмірсулар |жауап береді. Сұрақ |білімдері |балл. |
| | | |жасушада қандай қызмет атқарады? Ұстап |қояды. |байқалады. Сұрақ |Жұлдызша |
| | | |алған оқушы жауап береді. | |қою дағдысы |бере отырып |
| | | |Ары қарай оқушылар өздері жалғастырады. | |қалыптасады. |бағалаймын. |
| | | | | | |Сары 3 ұпай |
| | | | | | |Жасыл 2 ұпай|
| | | | | | |Қызыл 1 ұпай|
|3 | | | | | | |
| |Жаңа сабақ|3 мин. |"Миға шабуыл" |Сұраққа жауап береді.|Оқушылардың |Бағалау |
| | | |1. Кез келген тірі организм үшін |Кестемен жұмыс |бұрынғы білімдері|критерийлері|
| | | |қоректенудің маңызы қандай? |жасайды. |мен логикалық |: |
| | | |2. Біз энергияны қайдан аламыз? |Топқа бөліне отырып, |ойлаулары |Кестенің |
| | | |3. Органикалық заттардың ішіндегі |мәтінмен жұмыс |байқалады. |толық болуы:|
| | | |маңыздысы қайсысы деп ойлайсындар? |жасайды. Бір-біріне |Тақырып мазмұнын|1-4балл |
| | | |4 .Седерге таныс ақуызды көз алдыларыңа |әңгімелеп талқылайды.|ұғынады. |Сұраққа |
| | | |елестетіп көріп, түсінік бере аласыңдар | |Кестемен жұмыс |жауап |
| | | |ма? | |жүргізуге |1балл |
| | |25мин | |Интербелсенді тақтаны|дағдыланады. |Тақырыпты |
| | | |МММ кестесін толтыру. |пайдалана отырып, |ЖИГСО әдісі |түсіндіруде |
| | | |Мен нені білемін |кетемен жұмыс жасау. |арқылы бір-біріне|ойын нақты |
| | | |Мен нені білгім келеді | |жаңа сабақты |жеткізу:1-4б|
| | | |Мен нені білдім | |меңгертеді.Ынтыма| |
| | | | | |қтастықта жұмыс | |
| | | | | |істеу дағдылары | |
| | | | | |қалыптасады. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту | | | |
|4 |Бекіту |8мин |Лездеме тәсілі. | | | |
| | | |Тақтаға 1 оқушы шығып, конверттен біркілт|Оқушылар әңгіме |Диалогқа түсу |Дұрыс |
| | | |сөзді алып атын атамай түсіндіреді. |құрастыра отырып кілт|арқылы ауызекі |жауапқа бір |
| | | |Қалған оқушылар ол сөзді табады. Сөзді |сөзді табуға қалған |сөйлеу дағдылары |балл. |
| | | |тапқан оқушы конверттен келесі сөзді алып|оқушыларды |дамиды. |Жұлдызша |
| | | |ары қарай жалғастырады. |ынталандырады. | |бере отырып |
| | | |Конверттегі сөздер: Аминқышқылдары | | |бағалаймын. |
| | | |Полипептидтер. | | |Сары 3 ұпай |
| | | |Ферменттер. | | |Жасыл 2 ұпай|
| | | |Антидене | | |Қызыл 1 ұпай|
|5 |Рефлесия |2мин |Кері байланыс. Екі жұлдыз , бір тілек. |Ойларын жүйелейді, |Кері байланыс |Кері |
| | | | |қорытындылайды, |арқылы |байланыс |
| | | | | |оқушылардың |тарату |
| | | | | |бүгінгі сабақ | |
| | | | | |туралы ой пікірі | |
| | | | | |байқалады. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|6 |Үйге |2мин |Үй тапсырмасын тақтаға жазу , нұсқау |Күнделіктеріне үй | | |
| |тапсырма | |беру. |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |
Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология
Мұғалім:Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы:Нуклейн қышқылдары. АТФ.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жасушадағы нуклейн қышқылдары туралы
білімді игерте отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Топпен және
жұппен жұмыс істеуге, ойлауға, сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі
бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға қызығушылын ояту.
Сабақтың міндеттері: Топпен жұмыс жүргізеді.Алған теориялық білімдерін топ
ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды
, сөздік қорлары молаяды, сұрақ қою дағдылары жақсарады.
Әдіс-тәсілдері:, insert стратегиясы, кестемен жұмыс, топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.
Ресурстар: Интербелсенді тақта.Электрондық оқулық,
флипчарт,маркер,стикер,кестелер.
|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыр|3мин |Топқа бөлу. 1,2,3. |Оқушылар санау арқылы |Оқушының сабаққа | |
| |у | | |топқа бөлінеді. |деген ынтасы | |
| | | | | |артады | |
|2 |Үй |5мин |Сұрақты жазбаша дайындап, көршілерімен | | |Дұрыс |
| |тапсырмасы| |алмасу тәсілі. 3 сұрақтан. |Оқушылар сұрақты |Оқушылардың |жауапқа бір |
| |н сұрау | | |қағазға жазып, |білімдері |балл. |
| | | |. |көршісімен алмасады. |байқалады. Сұрақ |Жұлдызша |
| | | | |жауап береді. Сұрақ |қою дағдысы |бере отырып |
| | | | |қояды. |қалыптасады. |бағалаймын. |
| | | | | | |Сары 3 ұпай |
| | | | | | |Жасыл 2 ұпай|
| | | | | | |Қызыл 1 ұпай|
|3 | | | | | | |
| |Жаңа сабақ|3 мин. |Миға шабуыл . Сұрақты тап. | |Оқушылардың |Бағалау |
| | | |1.Оқушыларға жауаптар интербелсенді | |бұрынғы білімдері|критерийлері|
| | | |тақтада беріледі. Оқушылар жауаптарға | |мен логикалық |: |
| | | |қарай сұрақтарын айтады. |Топпен жұмыс жасайды. |ойлаулары |Кестенің |
| | | | |Айтқандарын |байқалады. |толық болуы:|
| | | |Мағынаны тану. |дәлелдейді, Өмірмен |Тақырып мазмұнын|1-4балл |
| | | |2. insert стратегиясын пайдалана отырып,|байланыстырады. |ұғынады. |Сұраққа |
| | | |мәтінге белгі қойып оқу арқылы |Талқылайды, сұрақ |Insert әдісі |жауап |
| | | |топпен жұмыс істейді. |қояды, бағалайды. |арқылы бір-біріне|1балл |
| | |25мин | | |жаңа сабақты |Тақырыпты |
| | | |І топ. ДНҚ | |меңгертеді. |түсіндіруде |
| | | |ІІтоп РНҚ | |Ынтымақтастықта |ойын нақты |
| | | |ІІІтоп АТФ | |жұмыс істеу |жеткізу:1-4б|
| | | | | |дағдылары | |
| | | |Сипаттама беру, постерге түсіріп, | |қалыптасады. | |
| | | |жұмысты қорғау. | | | |
| | | | | | | |
|4 |Бекіту |8мин |Қорытындылау.Ыстық орындық тәсілі. | |Оқушылардың | |
| | | |Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа |Бір-біріне сұрақтар |бүгінгі сабақта |Дұрыс |
| | | |отырады. Қалған оқушылар сұрақ қояды. |қояды. |не білгендерін |жауапқа бір |
| | | |Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып бойынша | |анықтау. Бақылау|балл. |
| | | |бірнеше оқушылар шығады. | |Диалогқа түсу |Жұлдызша |
| | | | | |арқылы ауызекі |бере отырып |
| | | | | |сөйлеу дағдылары |бағалаймын. |
| | | | | |дамиды. | |
|5 |Рефлесия |2мин |Кері байланыс. Бас бармақ әдісі. |Ойларын жүйелейді, |Кері байланыс | |
| | | | |қорытындылайды, |арқылы | |
| | | |Бас бармақ жоғары қараса , онда ... Мен| |оқушылардың | |
| | | |түсіндім | |бүгінгі сабақ | |
| | | |Бас бармақ көлденең қараса ... Мен | |туралы ой пікірі | |
| | | |түсінгендеймін | |байқалады. | |
| | | |Бас бармақ төмен қараса ... Мен | | | |
| | | |түсінбедім. | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Сұрақ жазады. | | |
| | | |Сұрақтар салынған қорап. | |Сұрақтар арқылы | |
| | | |Сыныпта оқушылар осы қорапқа өздері | |оқушыларға | |
| | | |түсінбеген сұрақтарын салып қалдырады, | |түсініксіз | |
| | | |ол сұрақтар келесі сабақта талқыланады.| |сұрақтарды білу | |
| | | | | |және анықтау. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|6 |Үйге |2мин |Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау беру.|Күнделіктеріне үй | | |
| |тапсырма | | |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |
Сыныбы: 9 сынып Пәні:
БиологияМұғалім:Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты: Жасуша құрылысының органикалық заттары туралы алған
білімдерін қорытындылау және бекіту.
Сабақтың міндеттері:Тест тапсырмалары және деңгейлік тапсырмаларды орындау
арқылы тарау бойынша алған білімдерін көрсете алады. Бір-бірін әділ
бағалауға үйренеді. Логикалық ойлауы дамиды , сөздік қорлары молаяды,
сұрақ қою дағдылары жақсарады.
Әдіс-тәсілдері:, Тесттік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, АКТ, диологтық
оқыту әдісі.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет, электронды оқулық.
Ресурстар: Интербелсенді тақта.Электрондық оқулық.
|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін |Бағалау |
| |кезеңдері | | | |нәтиже | |
|1. |Ұйымдастыру |2мин | Психологиялық ахуал туғызу. |Жақсы тілектер айту.|Оқушының сабаққа | |
| | | | | |деген ынтасы артады | |
|2 | | | | | |Оқушылар |
| |Тест жұмысы |10мин |Тарауға байланысты тест сұрақтары |Тест орындайды . |Оқушылардың |өздері |
| | | |таратылады. | |теориялық білім |жұптарымен |
| | | | | |деңгейін қаншалықты |ауыстырып |
| | | | | |меңгергенін байқау.|бір-бірін |
| | | | | | |бағалайды. |
| | | | | | |Критериилер |
| | | | | | |тақтада |
| | | | | | |ілінеді. |
| | | | | | |Әр дұрыс |
| | | | | | |жауапқа 1 |
| | | | | | |балл. |
|3 | | | | | | |
| |Дегейлік |20 мин.|Оқушылардың деңгейіне қарай |1.Оқушылар таратылып|Оқушылардың бұрынғы |Бағалау |
| |тапсырмаларды | |тапсырмаларды тарату. |берілген жеке |білімдері мен |критерийлері|
| |орындау. | |Электронды оқулықтағы матеиалдарды |тапсырмаларды |логикалық ойлаулары |бойынша |
| | | |пайдалана отырып, ауызша орындату |орындайды. |байқалады. |бағаланады. |
| |1.Сәйкестендіру | |түсініктеме бергізу. |2.Есептер шығарады. | | |
| |тапсырмалары. | | |Жеке жұмыстарын | | |
| |2.Есептер | | |мұғалімге өткізеді. |Түсінбеген | |
| |бұрышы. | | |3. Интербелсенді |материалдарды қайта| |
| |3.Электронды | | |тақтада Электронды |қарастырады. | |
| |оқулыққа сүйене | | |оқулықпен жұмыс | | |
| |отырып | | |жасайды. | | |
| |материалдарды | | | | | |
| |талдау. | | | | | |
|4 |Ыстық орындық |10мин |Қорытындылау.Ыстық орындық тәсілі.| |Оқушылардың өткен |Дұрыс |
| |әдісі | |Тақтаға 1 оқушы шығып, орындыққа |Бір-біріне сұрақтар|тарау бойынша алған |жауапқа бір |
| | | |отырады. Қалған оқушылар сұрақ |қояды. |білімдеріні анықтау.|балл. |
| | | |қояды. Сұрақ саны 5. Жаңа тақырып | | |Жұлдызша |
| | | |бойынша. Бірнеше оқушылар шығады. | |Диалогқа түсу арқылы|бере отырып |
| | | | | |ауызекі сөйлеу |бағалаймын. |
| | | | | |дағдылары дамиды. | |
|5 |Рефлесия |2мин |Кері байланыс. Екі жұлдыз бір |Стикерге жазып, |Кері байланыс арқылы| |
| | | |тілек. |тақтаға ілу.Ойларын |тапсырмалардың қиын | |
| | | | |жүйелейді, |немесе жеңіл | |
| | | | |қорытындылайды, |болғандығын білу. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау | | | |
|6 |Үйге тапсырма |1мин |беру. |Күнделіктеріне үй | | |
| | | | |тапсырмасын жазады | | |
| | | | | | | |
Пәні: биология 8 сыныпМұғалім: Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы:Тері құрылысы: Эпидермис, нағыз тері (дерма), майлы шел
қабаты, олардың қызметі.
Сабақтың мақсаты: Терінің құрылысы мен қызметі туралы жаңа білім беру.
Сабақтың міндеттері: 1.Терінің құрылысы және қызметі, жабын жүйесі туралы
білім алуына ықпал ету..
2. Терінің жұмысы, маңызы туралы алған білімін саралауға үйрету, топпен
ынтымақтастықта жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Оқушының ойлау , қабілеті ашылады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар терінің құрылысы және қызметі туралы білімді
меңгереді.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру статегиялары, диалог, эссе, сәйкесендіру, тест.
т.б.
Ресурстар: кестелер, флипчарт, маркет, стикер, түсті қағаздар.
| | | | | | | |
|№ |Сабақ кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже|Бағалау |
| | | |1.Түгелдеу |Оқушылар түсті |Оқушының сабаққа| |
|1. |Ұйымдастыру |3 мин |2.Психологиялық дайындық.(түсті |қағаздар арқылы топқа|қызығушылығы | |
| | | |қағаздар арқылы көңіл-күйді |бөлініп отырады. |артады. | |
| | | |анықтау және сол түсті қағаздар| | | |
| | | |арқылы топқа бөлу І,ІІ,ІІІ,ІV | | | |
| | | |топтар. | | | |
| | | |А) Артығын тап та, түсіндір. |Оқушылар өз ойларын |Оқушы өз | 5 балдық жүйе |
|2 |Үй тапсырмасын |7 мин |І топ Бүйрек, Нефрон, Өт, |жеткізе алады, сөйлеу |мүмкіндіктерін |арқылы топ басшысы|
| |сұрау | |Несепағар, |мәдениеті |көрсете алады, |кестеге түсіреді. |
| | | |ІІ топ Су мен тұздың мөлшерін |қалыптасады, сыни |проблеманы шеше |Эссе жазған |
| | | |реттейді. Зәр түзіледі. Жылу |ойлай алады. |жолында |оқушыларды |
| | | |реттеу қызметі. Гуморалды жолмен| |ойланады. |«Бас бармақ» әдісі|
| | | |реттеледі. | | |бойынша бағалайды.|
| | | |ІІІ топ. Реабсорбция, Энурез, | | | |
| | | |Фильтрация, Вазопрессин. | | | |
| | | |ІV топ. Биологиялық сүзгі, | | | |
| | | |жұлынның сегізкөз бөлімі, бауыр,| | | |
| | | |қуық. | | | |
| | | |Б) Эссе жазу. «Егер де сіз | | | |
| | | |дәрігер болсаңыз...» | | | |
| | | |1.Ой шақыру стратегиясы. | | | |
|3. |Жаңа сабақ |20 минут |Жұмбақ жасыру. | |Тапқырлығы мен | |
| | | |1) Тау басында бәйтерек, |Жұмбақты жалпы барлық|жылдам ойлау | |
| | | |бәйтерекке су керек. (бас, шаш) |оқушылар шешеді. |дәрежесін | |
| | | |2) Өзінің жаны жоқ | |байқау. | |
| | | |Жандыға жабысып күн көреді. | | | |
| | | |(тырнақ) | | | |
| | | |3) Газды да алмастырады, суды да| | | |
| | | |бөледі. | | | |
| | | |Ыстық-суығыңды да сезеді, | | | |
| | | |Күте білсең аурудан да қорғайды.| | | |
| | | |(тері) | | | |
| | | | | | | |
| | | |І топ. Эпидермис. |1. Оқушылар оқулықпен | |Әр топтан бір |
| | | |ІІ топ. Дерма. |жұмыс істей отырып, |Оқушылар өз |оқушыдан шығып, |
| | | |ІІІ топ. Гиподерма |алған білімдерін , |бетінше жеке |жұлдызшалар арқылы|
| | | |ІV топ. Тері түзілістері |түйген ойларын, |ойланады, |басқа топ |
| | | | |шығармашылық |мәтінге талдау |жұмыстарын |
| | | |Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс |қабілеттерін постерге|жасауды |бағалайды. |
| | | |істей отырып, берілген |түсіреді, топтан бір |үйренеді, | |
| | | |тапсырмаларды постерге түсіру. |оқушы шығып қорғайды. |белсенді | |
| | | | | |тыңдайды, постер| |
| | | | | |мен жұмыс жасау | |
| | | | | |дағдысы | |
| | | |Сергіту сәті: Қорапта не бар | |қалыптасады. |Топ басшысы дұрыс |
| | | |ойыны: |Оқушылар | |жауаптарына 1 |
| | | |Әр топқа қорап беріледі, топтан |алған білімдерін | |ұпайдан беріп |
| | | |көзі жұмылған күйде бір оқушы |іс-жүзінде тексеріп |Оқушылардың |отырады. |
| | | |шығып, сол қораптағы заттарды |көреді. |қызуғышылығы | |
| | | |қолымен ұстап көріп атын | |оянады, есте | |
| | | |айтады. | |сақтау, түйсіну,| |
| | | | | |сезу қабілеттері| |
| | | | | |дамиды. | |
| | | | | | | |
|4 |Бекіту |12 минут |Өзіндік жұмыс |Әртүрлі тапсырмаларды |Оқушылар |Дұрыс жауаптар |
| | | | |жеке орындайды, алған |сәйкестендіру |1 балдық жүйе |
| | | |Терінің қызметі: |білімдерінің нәтижесін|тапсырмасын |арқылы бағаланады,|
| | | |Терінің құрылысы: |көрсетуге тырысады |орындау арқылы |топ басшысы |
| | | |1. Эпидермис 2. Жылу реттеу 3. | |ойлауы дамиды. |кестеге түсіреді. |
| | | |Нағыз тері 4. Тыныс алу 5. Шел | | | |
| | | |қабаты | | | |
| | | |6. Сипап сезу 7. Тырнақ 8. | | | |
| | | |Қорғаныш | | | |
| | | |9. Май бездері. 10. Ыдырау | | | |
| | | |өнімдерін шығару 11. Шаш | | | |
| | | |Терінің құрылысы: 1, 3, 5, 7, 9,| | | |
| | | |11. | | | |
| | | |Терінің қызметі: 2, 4, 6, 8, 10.| | | |
| | | | | |Сыни ойлай алу | |
| | | | |Оқушылар сұрақтарға |қабілеті артады,| |
| | | | |ауызша жауап береді. |сөздік қоры | |
| | | |Біліміңді сына | |дамиды. | |
| | | |1) Тері – жабын мүшесі, неге? | | | |
| | | |2) Тері – қорғаныш мүшесі, неге?| | | |
| | | |3) Тері – сезім мүшесі, неге? | | | |
| | | |4) Тері – дене температурасының | | | |
| | | |тұрақтылығын сақтаушы, неге? | | | |
| | | |5) Тері –бөліп шығару мүшесі, | | | |
| | | |неге? | | | |
| | | |6) Тері – тыныс алу мүшесі, | | | |
| | | |неге? | | | |
| | | |7) Теріде дәрумені түзіледі, | | | |
| | | |қандай? | | | |
| | | |8) Теріде қоңыр пигмент | | | |
| | | |түзіледі, неге? | | | |
| | | |9) Теріде бездер бар, қандай | | | |
| | | | |Оқушылар тақтадағы |Тақырыпты | |
|5 |Қорыту |2 мин |Сабақты талқылап, |ұнаған және ұнамаған |жинақтап қорыту |Кері байланыс. |
| | | |қорытындылайды. Кері байланыс |сабақ кезеңдері мен өз|дағдысы дамиды. | |
| | | |парағы толтырылады. |ұсыныстарын стикерге | |Не ұнады? |
| | | | |жазып тақтадағы | |Не ұнамады? |
| | | | |плакатқа іледі. | |Сұрақ, ұсыныс? |
| | | |Үй тапсырмасы тақтаға жазылады, | | | |
|6 |Үйге тапсырма |1 минут |нұсқау беріледі. Тері аурулары. | | | |
| | | |Шағын шығарма. | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz