Қмж ағылшын тілі. 1 сынып

Бекітемін: Күні:
Кезеңдері
Оқушының
іс-әрекеті
- Good morning, pupils!
Thank you pupils! Sit down.
. Report of the pupil on duty.
Good morning әні
Бүгін біз сабақта жұмыс істейтін заттардың аттарымен танысамыз.
Сергіту сәті.
Look at the picture, listen and repeat after me
. New words
A pen -қалам
A pencil -қарындаш
A rubber -өшіргіш
A ruler - сызығыш
Listen and remember
It’s a pencil. It’s a ruler.
It’s a rubber. It’s a pen.
Grammar
What’s this?
It’s a pen.
Hands up,
Hands down
Hop, hop
Turn around
Bend left, bend right
Turn around and sit down
.
A pen -қалам
A pencil -қарындаш
A rubber -өшіргіш
A ruler - сызығыш
Балалар сөйлемдерді қайталап, суреттерден табады.
«Мынау не?» деген сұраққа жаңа сөздерді пайдалана отырып жауап береді.
Track 22
What’s this?-It’s a pen
What’s this?-It’s a pencil
What’s this?-It’s a ruler
What’s this?-It’s a rubber
Оқушылар фразаларды мұғалім артынан қайталайды.
Содан соң оқушылар бір-біріне оқу құралдарын көрестіп «мынау не?» деген сұрақтар қойып, жауап береді.
. Conclusion part.
Homework
Бекітемін: Күні:
Оқушының
іс-әрекеті
. Report of the pupil on duty.
New words
A bag-сумка
A book-кітап
A copy-book-дәптер
A pencil case-пенал
Listen and remember
It’s a bag. It’s a book.
It’s a copy-book. It’s a pencil case.
Grammar
What’s this?
Сергіту сәті.
One, two, three on the tiptoes
One, two, three on the tiptoes
One, two, three turn around
Clap, clap, step aside.
.
Оқушылар жаңа лексикалық материалдарды қайталайды, есте сақтайды.
It’s a pencil case.
It’s a pencil. It’s a ruler.
It’s a rubber. It’s a pen.
Жұппен жұмыс
Сұрақ-жауап
. Conclusion part.
Homework
Бекітемін: Күні:
Оқушының
іс-әрекеті
. Report of the pupil on duty.
Бүгін біз сынып бөлмесіндегі заттардың атауларымен танысамыз және оқу құралдарын көпше түрде атап үйренеміз.
What the English for
Сумка, кітап, дәптер, пенал
What the Kazakh for
Bag, book, copy-book, pencil case, pencil, pen, rubber, ruler.
New words
A board -тақта
A desk -парта
A chair-отырғыш
Listen and remember
It’s a desk . It’s a board
It’s a pen. It’s a rubber .
Grammar
A pen - three pens
A ruler - four rules
. Conclusion part.
Homework
Бекітемін: Күні:
Оқушының
іс-әрекеті
Мұғалім балалармен амандасады:
Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning
I am glad to see you!
Оқушылар мұғаліммен амандасады:
Good morning, good morning
We are glad to see you!
Track
1-сурет. Good morning, children!
2-сурет. Sit down, please.
3-сурет. Open your books.
4-сурет. Open your copy-books.
5-сурет. Take your pens.
6-сурет. Look at the board.
7-сурет. Close your books and copy-books.
8-сурет. Stand up, please. Goodbye, children.
2-жаттығу. Look and say.
Оқушылар суреттерге қарап, тыдайды және аударады. Қажет болса, мұғалім көмектеседі
Балалар, суреттеп балалар қандай бұйрықтарды орындап жатыр? Балалардын жауаптары:
1-сурет. Open your book.
2-сурет. Sit down, please.
3-сурет. Close your book.
4-сурет. Take the book.
5-сурет. Look at the teacher.
6-сурет. Take the pen.
7-сурет. Look at the board.
« Роботтар». Рөлдік ойын.
Listen and do.
Мұғалім бұйрық береді
Look at the teacher.
Take your pen.
Take the ruler.
Open your copy-book.
Sit down.
Open your book.
Close your book.
Look at the board.
Stand up.
Cepгimy cәmi
(Мұғалім сәйкес дене қимылдарын көрсетіп жаттығу өткізеді)
Hands up, hands down.
Hop, hop,
Turn around.
Bend left, bend right,
Turn around and sit down.
2-жаттығу. Match and say what they are.
Оқушылар оларды робот сияқты орындайды. Жаңылысқандар ойыннан шығады.
Балалар суреттерді оларды контурларымен сәйкестиендіріп, оларды атайды.
. Conclusion part.
Homework
Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? Бүгін ата-аналарыңа сабақ жайында не айтасыңдар.
Бүгінгі сабақта «оқу құрал жабдықтары» деген тақырыптың сөздерін пайдаландыңдар. (оқушылар сөздерді айтады: a book, а реп, a pencil, a desk, a chair, a board) . Мұғалімнің нұсқауларын орындауды үйрендіңдер(оқушылар: take, open, stand up etc. ) .
Well done! (Баланың сабақтағы жетістіктерін атап өту өте маңызды) .
Goodbye, children!
Бекітемін: Күні:
Оқушының
іс-әрекеті
Мұғалім балалармен амандасады:
Good morning, good morning, Good morning to you!
Good morning, good morning
I am glad to see you!
Оқушылар мұғаліммен амандасады:
Good morning, good morning We are glad to see you!
Look at this picture, listen and repeat after me. Мұғалім сары күн, жасыл жапырақ, қызыл шар, көгілдір аспан бейнеленген суреттерді көрсетеді
Күнге қараңдар, оның түсі сары. Енді ағылшын тілінде айтып көрелік: Yellow. Ал жапырақтың түсі қандай? Дұрыс, жасыл: Green. Шар қызыл: Red. Аспан көгілдір eкeнiн білеміз: blue. Repeat after me.
Listen and sing.
Түстер туралы ән тыңдаймыз. Өзіңе ұнаған түс туралы қалай айту керек екеніне назар аударыңдар. Бір нәрсені ұнатса, «I like» деп айту керек. Әнді тыңдаймыз.
Track 25.
I like red and I like blue,
I like yellow and green.
I like red and 1 like blue,
I like yellow and green.
Мұғалім оқушыларға бір түске боялған карточканы көрсетіп, «What colour is it?» деген сұрақты қояды. Мұғалім бұл сұраққа бұрын пайдаланған «It's red» құрылымын пайдалана отырып, қалай дұрыс жауап беру керектігін түсіндіреді.
4 жаттығу. Answer the question. What colour is it? It's red.
Енді біз заттардың түсін айта аламыз. Суретке қарап ондағы заттардың түстерін атаңдар.
Мұғалім цифрмен белгіленген заттардьің әрқайсысы тұралы сұрақ қояды: Look at number 1. What colour is it?
«What colour is it?» деген сұрақпен танысып, оған жауап беруге үйренеді. Енді біз осы сұраққа сүйікті түсімізді айтуды үйренеміз.
What colour is it?
It's red. It's my favourite colour.
Мұғалім түсіндіреді. Look! It's red. It's my favourite colour. Repeat after me
Оқушылар мұғалімнің артынан 6ipre және жеке дара қайталайды: Red, yellow, green, blue.
Оқушылар әнді бірнеше рет тыңдайды, сосын қайталап айтады, кейін сыныпты топқа бөлуге болады. Бір топ бірінші жолды, екінші топ екінші жолды солай жалғаса береді.
Кейін орын алмасады. Осылай балалардың қалай есте сақтағандарын байқаймыз.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Оқушылардың қаншалықты түсінгендігін байқау үшін мұғалім «Зейінді бол» ойынын ұсынады. Мұғалім түрлі түстерді көрсетіп: «It's red. It's blue». «It's yellow. «It's green» дейді. Егер ол дұрыс айтса балалар«Yes, it's red». Erep қателессе: «No, it's blue», - дейді
Оқушылар мұғалімнің артынан және дара қайталайды. «What colour is it?
It's yellow. It's my favourite colour. It's my favourite colour»
Сергіту сәті
Green frogs jump (Оқушылар мұғалімнің артынан қайталайды) .
Мен құлақтарына түстерді сыбырлап айтам сол түстегі бақалар секіру керек
Yellow frogs, jump!
Green frogs, jump!
Pair work. Ask and answer.
Мұғалім балаларға жұптасып диалог құруды ұсынады.
Look, listen, choose and colour.
Балалар мұғалімнің айтуынша суреттерді бояйды
Оқушылар өздеріне айтқан түстерді айтқанда секіреді.
What colour is it?
It's red. It's my favourite colour.
It's a chair. It's yellow.
It's a bag. It's green.
It's a pencil case. It's blue.
It's a ruler. It's red.
It's a book. It's green.
Conclusion part.
Homework
- Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер
Сендер түстерді білдіретін сөздермен таныстыңдар (балалар сөздерді айтады: red, blue, yellow, green) . «What colour is it?» деген сұрақты қойып, оған жауап беруді үйрендіңдер.
Great job! Балалардың жетістіктерін айту өте маңызды) .
Goodbye, children!
Бекітемін: Күні:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz