Қмж ағылшын тілі. 1 сынып

Бекітемін: Күні:

Пәні
Ағылшын тілі.
Сыныбы 1 а, б
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі.: School things
Мақсаты :
Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог құру дағдысн қалыптастыру. «мынау не?» сұраулы грамматикалық құрылымын енгізую Дұрыс дыбыстау дағдысын қалыптастыру.
Мақсаты :: Күтілетін нәтиже
Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог құру дағдысн қалыптастыру. «мынау не?» сұраулы грамматикалық құрылымын енгізую Дұрыс дыбыстау дағдысын қалыптастыру.: Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. Мектеп құрал-саймандары ттуралы жаңа 5 сөздің аудармасын білу.

Кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Кезеңдері: I. Organization moment.
Мұғалімнің іс-әрекеті: . Make greeting.
- Good morning, pupils!
Thank you pupils! Sit down.
Оқушыныңіс-әрекеті: Good afternoon, teacher!
. Report of the pupil on duty.
Кезеңдері: Warm-up activity.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Good morning әні

Бүгін біз сабақта жұмыс істейтін заттардың аттарымен танысамыз.

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар Good morning әнін орындайды.
Кезеңдері: Introduction, explanation of new material.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті.

Look at the picture, listen and repeat after me

. New words

A pen -қалам

A pencil -қарындаш

A rubber -өшіргіш

A ruler - сызығыш

Listen and remember

It’s a pencil. It’s a ruler.

It’s a rubber. It’s a pen.

Grammar

What’s this?

It’s a pen.

Hands up,

Hands down

Hop, hop

Turn around

Bend left, bend right

Turn around and sit down

Оқушыныңіс-әрекеті:

.

A pen -қалам

A pencil -қарындаш

A rubber -өшіргіш

A ruler - сызығыш

Балалар сөйлемдерді қайталап, суреттерден табады.

«Мынау не?» деген сұраққа жаңа сөздерді пайдалана отырып жауап береді.

Кезеңдері: Practice
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Track 22

What’s this?-It’s a pen

What’s this?-It’s a pencil

What’s this?-It’s a ruler

What’s this?-It’s a rubber

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар фразаларды мұғалім артынан қайталайды.

Содан соң оқушылар бір-біріне оқу құралдарын көрестіп «мынау не?» деген сұрақтар қойып, жауап береді.

Кезеңдері:

. Conclusion part.

Homework

Мұғалімнің іс-әрекеті: Everybody was very active today, everybody tried to share his opinion today so I think I should give only good and excellent marks today. And I want you to work this way at every lesson. Our lesson is over, good-bye.
Оқушыныңіс-әрекеті:

Бекітемін: Күні:

Пәні
Ағылшын тілі.
Сыныбы 1 а, б
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі.: School things
Мақсаты :
Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Тақырып бойынша бұрынғы оқылған лексиканың белсенділігін арттыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог құру дағдысн қалыптастыру.
Мақсаты :: Күтілетін нәтиже
Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Тақырып бойынша бұрынғы оқылған лексиканың белсенділігін арттыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог құру дағдысн қалыптастыру.: Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. Ұсынылған зат туралы естіген материалды түсіну.
Кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Кезеңдері: I. Organization moment.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Good morning, children! I am glad to see you! What date is today? What is the weather like today? Today we are going to speak about school things.
Оқушыныңіс-әрекеті: Good afternoon, teacher!
. Report of the pupil on duty.
Кезеңдері: Warm-up activity.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардан өткен тақырып бойынша мектеп құралдарының ағылшын тіліндегі аудармасын сұрау
Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар pen, pencil, rubber, rule сөздерінің ағылшынша, қазақша аудармаларын айтады
Кезеңдері: Introduction, explanation of new material.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

New words

A bag-сумка

A book-кітап

A copy-book-дәптер

A pencil case-пенал

Listen and remember

It’s a bag. It’s a book.

It’s a copy-book. It’s a pencil case.

Grammar

What’s this?

Сергіту сәті.

One, two, three on the tiptoes

One, two, three on the tiptoes

One, two, three turn around

Clap, clap, step aside.

Оқушыныңіс-әрекеті:

.

Оқушылар жаңа лексикалық материалдарды қайталайды, есте сақтайды.

It’s a pencil case.

It’s a pencil. It’s a ruler.

It’s a rubber. It’s a pen.

Кезеңдері: Practice
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жұппен жұмыс

Сұрақ-жауап

Оқушыныңіс-әрекеті: Бір оқушы сөмкеден мектеп құралдарын шығарып қойып «What’s this?» деген сұрақ қояды, ал екінші оқушы оған жауап береді.
Кезеңдері:

. Conclusion part.

Homework

Мұғалімнің іс-әрекеті: Everybody was very active today, everybody tried to share his opinion today so I think I should give only good and excellent marks today. And I want you to work this way at every lesson. Our lesson is over, good-bye.
Оқушыныңіс-әрекеті:

Бекітемін: Күні:

Пәні
Ағылшын тілі.
Сыныбы 1 а, б
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі.: Our classroom
Мақсаты :
Оқушыларды «Our classroom» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Зат есімнің көпше түрімен таныстыру. Сынып бөлмесінде орналасқан заттарды білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту.
Мақсаты :: Күтілетін нәтиже
Оқушыларды «Our classroom» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Зат есімнің көпше түрімен таныстыру. Сынып бөлмесінде орналасқан заттарды білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту.: Ағылшын тілінде сөздер мен фразаларды есту арқылы қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену; кестедегі ақпаратты тарату, бекіту.
Кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Кезеңдері: I. Organization moment.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Good morning, children! I am glad to see you! What date is today? What is the weather like today? Today we are going to speak about school things.
Оқушыныңіс-әрекеті: Good afternoon, teacher!
. Report of the pupil on duty.
Кезеңдері: Warm-up activity.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгін біз сынып бөлмесіндегі заттардың атауларымен танысамыз және оқу құралдарын көпше түрде атап үйренеміз.

What the English for

Сумка, кітап, дәптер, пенал

What the Kazakh for

Bag, book, copy-book, pencil case, pencil, pen, rubber, ruler.

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар өткен тақырыта өткен сөздердің ағылшынша, қазақша атауларын айтады.
Кезеңдері: Introduction, explanation of new material.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

New words

A board -тақта

A desk -парта

A chair-отырғыш

Listen and remember

It’s a desk . It’s a board

It’s a pen. It’s a rubber .

Grammar

A pen - three pens

A ruler - four rules

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар тыңдап, мұғалімнің артынан қайталайды.
Кезеңдері: Practice
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Бинго» ойыны
Оқушыныңіс-әрекеті: Балалар қолдарындағы суреттердің ағылшынша атауларын естігенде сызып отырады. Кімнің флэш-картасы бірінші толады. Сол оқушы «бинго» деп айқайлайды және жеңімпаз атанады.
Кезеңдері:

. Conclusion part.

Homework

Мұғалімнің іс-әрекеті: Everybody was very active today, everybody tried to share his opinion today so I think I should give only good and excellent marks today. And I want you to work this way at every lesson. Our lesson is over, good-bye.
Оқушыныңіс-әрекеті:

Бекітемін: Күні:

Пәні
Ағылшын тілі.
Сыныбы 1 а, б
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі.: At school.
Мақсаты :
Тақырып бойынша оқылған лексикалық бірліктерді пайдалану. Ic-қимыл жасауға басшылықты білдіретін жаңа сөздерді енгізуді үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Зат есімдерді көпше түрде дұрыс айту дағдысын дамыту.
Мақсаты :: Күтілетін нәтиже
Тақырып бойынша оқылған лексикалық бірліктерді пайдалану. Ic-қимыл жасауға басшылықты білдіретін жаңа сөздерді енгізуді үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Зат есімдерді көпше түрде дұрыс айту дағдысын дамыту.: Тілдік тақырып бойынша оқылған лексикалық-грамматикалық материалды берілген коммуникативтік жағдайда пайдалану; ағылшын тіліндегі сөздер мен фразаларды есту арқылы қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену.
Кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Кезеңдері: I. Organization moment.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім балалармен амандасады:

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning

I am glad to see you!

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен амандасады:

Good morning, good morning

We are glad to see you!

Кезеңдері: Warm-up activity.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бүгін 6iз сынып бөлмесіндегі заттардың атауларымен танысуды жалғастырамыз және сыныпта Өзін-өзі ұстаудың бастапқы нормаларын сақтауды, мұғалімнің бұйрықтары мен өтініштерін орындауды үйренеміз.
Оқушыныңіс-әрекеті:
Кезеңдері: Introduction, explanation of new material.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Track

1-сурет. Good morning, children!

2-сурет. Sit down, please.

3-сурет. Open your books.

4-сурет. Open your copy-books.

5-сурет. Take your pens.

6-сурет. Look at the board.

7-сурет. Close your books and copy-books.

8-сурет. Stand up, please. Goodbye, children.

2-жаттығу. Look and say.

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар суреттерге қарап, тыдайды және аударады. Қажет болса, мұғалім көмектеседі

Балалар, суреттеп балалар қандай бұйрықтарды орындап жатыр? Балалардын жауаптары:

1-сурет. Open your book.

2-сурет. Sit down, please.

3-сурет. Close your book.

4-сурет. Take the book.

5-сурет. Look at the teacher.

6-сурет. Take the pen.

7-сурет. Look at the board.

Кезеңдері: Practice
Мұғалімнің іс-әрекеті:

« Роботтар». Рөлдік ойын.

Listen and do.

Мұғалім бұйрық береді

Look at the teacher.

Take your pen.

Take the ruler.

Open your copy-book.

Sit down.

Open your book.

Close your book.

Look at the board.

Stand up.

Cepгimy cәmi

(Мұғалім сәйкес дене қимылдарын көрсетіп жаттығу өткізеді)

Hands up, hands down.

Hop, hop,

Turn around.

Bend left, bend right,

Turn around and sit down.

2-жаттығу. Match and say what they are.

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар оларды робот сияқты орындайды. Жаңылысқандар ойыннан шығады.

Балалар суреттерді оларды контурларымен сәйкестиендіріп, оларды атайды.

Кезеңдері:

. Conclusion part.

Homework

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? Бүгін ата-аналарыңа сабақ жайында не айтасыңдар.

Бүгінгі сабақта «оқу құрал жабдықтары» деген тақырыптың сөздерін пайдаландыңдар. (оқушылар сөздерді айтады: a book, а реп, a pencil, a desk, a chair, a board) . Мұғалімнің нұсқауларын орындауды үйрендіңдер(оқушылар: take, open, stand up etc. ) .

Well done! (Баланың сабақтағы жетістіктерін атап өту өте маңызды) .

Goodbye, children!

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар сабақта үйренген сөздерін ағылшын тілінде айтады.

Бекітемін: Күні:

Пәні
Ағылшын тілі.
Сыныбы 1 а, б
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі.: Colours.
Мақсаты :
«Colours» тақырыбы бойынша жана лексикалық бірліктермен танысу (red, yellow, green, blue) . What colour is it? It's my favourite colour құрылымымен танысу. Түстерді білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағд ысын қалыптастыру.
Мақсаты :: Күтілетін нәтиже
«Colours» тақырыбы бойынша жана лексикалық бірліктермен танысу (red, yellow, green, blue) . What colour is it? It's my favourite colour құрылымымен танысу. Түстерді білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысынқалыптастыру.: Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру.
Кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Кезеңдері: I. Organization moment.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім балалармен амандасады:

Good morning, good morning, Good morning to you!

Good morning, good morning

I am glad to see you!

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен амандасады:

Good morning, good morning We are glad to see you!

Кезеңдері: Warm-up activity.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бүгін 6iз түстерді белгілейтін сөздермен танысып, түстерді атап үйренеміз.
Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар өздері белетін түстерді ағылшын тілінде айтады.
Кезеңдері: Introduction, explanation of new material.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Look at this picture, listen and repeat after me. Мұғалім сары күн, жасыл жапырақ, қызыл шар, көгілдір аспан бейнеленген суреттерді көрсетеді

Күнге қараңдар, оның түсі сары. Енді ағылшын тілінде айтып көрелік: Yellow. Ал жапырақтың түсі қандай? Дұрыс, жасыл: Green. Шар қызыл: Red. Аспан көгілдір eкeнiн білеміз: blue. Repeat after me.

Listen and sing.

Түстер туралы ән тыңдаймыз. Өзіңе ұнаған түс туралы қалай айту керек екеніне назар аударыңдар. Бір нәрсені ұнатса, «I like» деп айту керек. Әнді тыңдаймыз.

Track 25.

I like red and I like blue,

I like yellow and green.

I like red and 1 like blue,

I like yellow and green.

Мұғалім оқушыларға бір түске боялған карточканы көрсетіп, «What colour is it?» деген сұрақты қояды. Мұғалім бұл сұраққа бұрын пайдаланған «It's red» құрылымын пайдалана отырып, қалай дұрыс жауап беру керектігін түсіндіреді.

4 жаттығу. Answer the question. What colour is it? It's red.

Енді біз заттардың түсін айта аламыз. Суретке қарап ондағы заттардың түстерін атаңдар.

Мұғалім цифрмен белгіленген заттардьің әрқайсысы тұралы сұрақ қояды: Look at number 1. What colour is it?

«What colour is it?» деген сұрақпен танысып, оған жауап беруге үйренеді. Енді біз осы сұраққа сүйікті түсімізді айтуды үйренеміз.

What colour is it?

It's red. It's my favourite colour.

Мұғалім түсіндіреді. Look! It's red. It's my favourite colour. Repeat after me

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар мұғалімнің артынан 6ipre және жеке дара қайталайды: Red, yellow, green, blue.

Оқушылар әнді бірнеше рет тыңдайды, сосын қайталап айтады, кейін сыныпты топқа бөлуге болады. Бір топ бірінші жолды, екінші топ екінші жолды солай жалғаса береді.

Кейін орын алмасады. Осылай балалардың қалай есте сақтағандарын байқаймыз.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Оқушылардың қаншалықты түсінгендігін байқау үшін мұғалім «Зейінді бол» ойынын ұсынады. Мұғалім түрлі түстерді көрсетіп: «It's red. It's blue». «It's yellow. «It's green» дейді. Егер ол дұрыс айтса балалар«Yes, it's red». Erep қателессе: «No, it's blue», - дейді

Оқушылар мұғалімнің артынан және дара қайталайды. «What colour is it?

It's yellow. It's my favourite colour. It's my favourite colour»

Кезеңдері: Practice
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті

Green frogs jump (Оқушылар мұғалімнің артынан қайталайды) .

Мен құлақтарына түстерді сыбырлап айтам сол түстегі бақалар секіру керек

Yellow frogs, jump!

Green frogs, jump!

Pair work. Ask and answer.

Мұғалім балаларға жұптасып диалог құруды ұсынады.

Look, listen, choose and colour.

Балалар мұғалімнің айтуынша суреттерді бояйды

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар өздеріне айтқан түстерді айтқанда секіреді.

What colour is it?

It's red. It's my favourite colour.

It's a chair. It's yellow.

It's a bag. It's green.

It's a pencil case. It's blue.

It's a ruler. It's red.

It's a book. It's green.

Кезеңдері:

Conclusion part.

Homework

Мұғалімнің іс-әрекеті:

- Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер

Сендер түстерді білдіретін сөздермен таныстыңдар (балалар сөздерді айтады: red, blue, yellow, green) . «What colour is it?» деген сұрақты қойып, оған жауап беруді үйрендіңдер.

Great job! Балалардың жетістіктерін айту өте маңызды) .

Goodbye, children!

Оқушыныңіс-әрекеті:

Бекітемін: Күні:

Пәні
Ағылшын тілі.
Сыныбы 1 а, б
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі.: Shapes.
Мақсаты :
Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру (triangle circle, square) . It's a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту.
Мақсаты :: Күтілетін нәтиже
Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру (triangle circle, square) . It's a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту.: Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру.

Ұқсас жұмыстар
Екі топқа тапсырма
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Тәлімгерлік жоспар
Бала мен ойыншық
Мақсат бағыныңқы сабақтас
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Ұйымдастыру жұмыстары
Айгөлек әні Б. Байқадамов
Көшбасшы мұғалім
Оқушының әрекетің әрекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz