Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Қмж ағылшын тілі. 1 сынып


Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |School things |

|Мақсаты : |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен |
| |таныстыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа|
| |сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог |
| |құру дағдысн қалыптастыру. «мынау не?» сұраулы |
| |грамматикалық құрылымын енгізую Дұрыс дыбыстау |
| |дағдысын қалыптастыру. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. |
| |Мектеп құрал-саймандары ттуралы жаңа 5 сөздің |
| |аудармасын білу. |

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |. Make greeting. |Good afternoon, |
|moment. |- Good morning, pupils! |teacher! |
| |Thank you pupils! Sit down. |. Report of the pupil |
| | |on duty. |
|Warm-up |Good morning әні |Оқушылар Good morning |
|activity. |Бүгін біз сабақта жұмыс істейтін |әнін орындайды. |
| |заттардың аттарымен танысамыз. | |
|Introduction, |Сергіту сәті. |. |
|explanation of |Look at the picture, listen and | |
|new material. |repeat after me | |
| |. New words |A pen –қалам |
| |A pen –қалам |A pencil –қарындаш |
| |A pencil –қарындаш |A rubber –өшіргіш |
| |A rubber –өшіргіш |A ruler - сызығыш |
| |A ruler - сызығыш | |
| | | |
| |Listen and remember |Балалар сөйлемдерді |
| |It’s a pencil. It’s a ruler. |қайталап, суреттерден |
| |It’s a rubber. It’s a pen. |табады. |
| | | |
| |Grammar | |
| | |«Мынау не?» деген |
| |What’s this? |сұраққа жаңа сөздерді |
| |It’s a pen. |пайдалана отырып жауап|
| | |береді. |
| |Hands up, | |
| |Hands down | |
| |Hop, hop | |
| |Turn around | |
| |Bend left, bend right | |
| |Turn around and sit down | |
|Practice |Track 22 |Оқушылар фразаларды |
| |What’s this?-It’s a pen |мұғалім артынан |
| |What’s this?-It’s a pencil |қайталайды. |
| |What’s this?-It’s a ruler |Содан соң оқушылар |
| |What’s this?-It’s a rubber |бір-біріне оқу |
| | |құралдарын көрестіп |
| | |«мынау не?» деген |
| | |сұрақтар қойып, жауап |
| | |береді. |
|. Conclusion |Everybody was very active today, | |
|part. |everybody tried to share his | |
| |opinion today so I think I should| |
|Homework |give only good and excellent | |
| |marks today. And I want you to | |
| |work this way at every lesson. | |
| |Our lesson is over, good-bye. | |

Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |School things |

|Мақсаты : |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен |
| |таныстыру. Тақырып бойынша бұрынғы оқылған |
| |лексиканың белсенділігін арттыру. Мектеп |
| |құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік|
| |жағдайында диалог және монолог құру дағдысн |
| |қалыптастыру. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. |
| |Ұсынылған зат туралы естіген материалды түсіну. |

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Good morning, children! I am |Good |
|moment. |glad to see you! What date is|afternoon, |
| |today? What is the weather |teacher! |
| |like today? Today we are |. Report of |
| |going to speak about school |the pupil on |
| |things. |duty. |
|Warm-up activity. |Оқушылардан өткен тақырып |Оқушылар pen, |
| |бойынша мектеп құралдарының |pencil, |
| |ағылшын тіліндегі аудармасын |rubber, rule |
| |сұрау |сөздерінің |
| | |ағылшынша, |
| | |қазақша |
| | |аудармаларын |
| | |айтады |
|Introduction, |New words |. |
|explanation of new |A bag-сумка |Оқушылар жаңа |
|material. |A book-кітап |лексикалық |
| |A copy-book-дәптер |материалдарды |
| |A pencil case-пенал |қайталайды, |
| | |есте сақтайды.|
| |Listen and remember | |
| |It’s a bag. It’s a book. | |
| |It’s a copy-book. It’s a | |
| |pencil case. | |
| | | |
| |Grammar | |
| | | |
| |What’s this? | |
| | | |
| |Сергіту сәті. | |
| |One, two, three on the | |
| |tiptoes | |
| |One, two, three on the |It’s a pencil |
| |tiptoes |case. |
| |One, two, three turn around |It’s a pencil.|
| |Clap, clap, step aside. |It’s a ruler. |
| | |It’s a rubber.|
| | |It’s a pen. |
|Practice |Жұппен жұмыс |Бір оқушы |
| |Сұрақ-жауап |сөмкеден |
| | |мектеп |
| | |құралдарын |
| | |шығарып қойып |
| | |«What’s this?»|
| | |деген сұрақ |
| | |қояды, ал |
| | |екінші оқушы |
| | |оған жауап |
| | |береді. |
|. Conclusion part. | Everybody was very | |
| |active today, everybody tried| |
|Homework |to share his opinion today so| |
| |I think I should give only | |
| |good and excellent marks | |
| |today. And I want you to work| |
| |this way at every lesson. Our| |
| |lesson is over, good-bye. | |

Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Our classroom |

|Мақсаты : |Оқушыларды «Our classroom» тақырыбы бойынша жаңа |
| |лексикалық бірліктермен таныстыру. Зат есімнің |
| |көпше түрімен таныстыру. Сынып бөлмесінде |
| |орналасқан заттарды білдіретін жаңа сөздерді |
| |енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын|
| |қалыптастыру. Дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту. |
|Күтілетін |Ағылшын тілінде сөздер мен фразаларды есту арқылы |
|нәтиже |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену; |
| |кестедегі ақпаратты тарату, бекіту. |

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Good morning, children! I am glad to |Good afternoon, |
|moment. |see you! What date is today? What is |teacher! |
| |the weather like today? Today we are |. Report of the pupil |
| |going to speak about school things. |on duty. |
|Warm-up activity. |Бүгін біз сынып бөлмесіндегі | |
| |заттардың атауларымен танысамыз және | |
| |оқу құралдарын көпше түрде атап | |
| |үйренеміз. | |
| |What the English for |Оқушылар өткен тақырыта|
| |Сумка, кітап, дәптер, пенал |өткен сөздердің |
| |What the Kazakh for |ағылшынша, қазақша |
| |Bag, book, copy-book, pencil case, |атауларын айтады. |
| |pencil, pen, rubber, ruler. | |
|Introduction, |New words |Оқушылар тыңдап, |
|explanation of new |A board –тақта |мұғалімнің артынан |
|material. |A desk –парта |қайталайды. |
| |A chair-отырғыш | |
| |Listen and remember | |
| |It’s a desk . It’s a board | |
| |It’s a pen. It’s a rubber . | |
| |Grammar | |
| |A pen – three pens | |
| |A ruler – four rules | |
|Practice |«Бинго» ойыны |Балалар қолдарындағы |
| | |суреттердің ағылшынша |
| | |атауларын естігенде |
| | |сызып отырады. Кімнің |
| | |флэш-картасы бірінші |
| | |толады. Сол оқушы |
| | |«бинго» деп айқайлайды |
| | |және жеңімпаз атанады. |
|. Conclusion part. | Everybody was very active | |
| |today, everybody tried to share his | |
|Homework |opinion today so I think I should | |
| |give only good and excellent marks | |
| |today. And I want you to work this | |
| |way at every lesson. Our lesson is | |
| |over, good-bye. | |

Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |At school. |

|Мақсаты : |Тақырып бойынша оқылған лексикалық бірліктерді |
| |пайдалану. Ic-қимыл жасауға басшылықты білдіретін |
| |жаңа сөздерді енгізуді үлгілік жағдайында ауызша |
| |сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Зат есімдерді көпше |
| |түрде дұрыс айту дағдысын дамыту. |
|Күтілетін |Тілдік тақырып бойынша оқылған |
|нәтиже |лексикалық-грамматикалық материалды берілген |
| |коммуникативтік жағдайда пайдалану; ағылшын |
| |тіліндегі сөздер мен фразаларды есту арқылы |
| |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену. |

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар |
|moment. |Good morning, good morning, |мұғаліммен |
| |Good morning to you! |амандасады: |
| |Good morning, good morning |Good morning, |
| |I am glad to see you! |good morning |
| | |We are glad to |
| | |see you! |
|Warm-up activity. |Бүгін 6iз сынып бөлмесіндегі | |
| |заттардың атауларымен танысуды | |
| |жалғастырамыз және сыныпта Өзін-өзі | |
| |ұстаудың бастапқы нормаларын | |
| |сақтауды, мұғалімнің бұйрықтары мен | |
| |өтініштерін орындауды үйренеміз. | |
|Introduction, |Track |Оқушылар |
|explanation of new |1-сурет.Good morning, children! |суреттерге |
|material. |2-сурет.Sit down, please. |қарап, тыдайды |
| |3-сурет.Open your books. |және аударады. |
| |4-сурет.Open your copy-books. |Қажет болса, |
| |5-сурет.Take your pens. |мұғалім |
| |6-сурет.Look at the board. |көмектеседі |
| |7-сурет.Close your books and |Балалар, |
| |copy-books. |суреттеп балалар|
| |8-сурет.Stand up, please. Goodbye, |қандай |
| |children. |бұйрықтарды |
| |2-жаттығу. Look and say. |орындап жатыр? |
| | |Балалардын |
| | |жауаптары: |
| | |1-сурет.Open |
| | |your book. |
| | |2-сурет.Sit |
| | |down, please. |
| | |3-сурет.Close |
| | |your book. |
| | |4-сурет.Take the|
| | |book. |
| | |5-сурет.Look at |
| | |the teacher. |
| | |6-сурет.Take the|
| | |pen. |
| | |7-сурет.Look at |
| | |the board. |
|Practice |«Роботтар». Рөлдік ойын. |Оқушылар оларды |
| |Listen and do. |робот сияқты |
| |Мұғалім бұйрық береді |орындайды. |
| |Look at the teacher. |Жаңылысқандар |
| |Take your pen. |ойыннан шығады. |
| |Take the ruler. | |
| |Open your copy-book. | |
| |Sit down. | |
| |Open your book. | |
| |Close your book. | |
| |Look at the board. | |
| |Stand up. | |
| |Cepгimy cәmi | |
| |(Мұғалім сәйкес дене қимылдарын | |
| |көрсетіп жаттығу өткізеді) | |
| |Hands up, hands down. | |
| |Hop, hop, | |
| |Turn around. | |
| |Bend left, bend right, |Балалар |
| |Turn around and sit down. |суреттерді |
| |2-жаттығу. Match and say what they |оларды |
| |are. |контурларымен |
| | |сәйкестиендіріп,|
| | |оларды атайды. |
|. Conclusion part. |Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? |Оқушылар сабақта|
| |Бүгін ата-аналарыңа сабақ жайында не |үйренген |
|Homework |айтасыңдар. |сөздерін ағылшын|
| |Бүгінгі сабақта «оқу құрал |тілінде айтады. |
| |жабдықтары» деген тақырыптың сөздерін| |
| |пайдаландыңдар. (оқушылар сөздерді | |
| |айтады: a book, а реп, a pencil, a | |
| |desk, a chair, a board). Мұғалімнің | |
| |нұсқауларын орындауды | |
| |үйрендіңдер(оқушылар: take, open, | |
| |stand up etc.). | |
| |Well done! (Баланың сабақтағы | |
| |жетістіктерін атап өту өте маңызды). | |
| |Goodbye, children! | |

Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Colours. |

|Мақсаты : |«Colours» тақырыбы бойынша жана лексикалық |
| |бірліктермен танысу (red, yellow, green, blue). |
| |What colour is it? It's my favourite colour |
| |құрылымымен танысу. Түстерді білдіретін жаңа |
| |сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша |
| |сөйлеу дағдысын қалыптастыру. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. |

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен |
|moment. |Good morning, good morning, Good |амандасады: |
| |morning to you! |Good morning, good |
| |Good morning, good morning |morning We are glad to |
| |I am glad to see you! |see you! |
|Warm-up activity. |Бүгін 6iз түстерді белгілейтін |Оқушылар өздері белетін|
| |сөздермен танысып, түстерді атап |түстерді ағылшын |
| |үйренеміз. |тілінде айтады. |
|Introduction, |Look at this picture, listen and |Оқушылар мұғалімнің |
|explanation of new |repeat after me. Мұғалім сары күн, |артынан 6ipre және жеке|
|material. |жасыл жапырақ, қызыл шар, көгілдір |дара қайталайды: Red, |
| |аспан бейнеленген суреттерді |yellow, green, blue. |
| |көрсетеді | |
| |Күнге қараңдар, оның түсі сары. Енді | |
| |ағылшын тілінде айтып көрелік: | |
| |Yellow. Ал жапырақтың түсі қандай? | |
| |Дұрыс, жасыл: Green. Шар қызыл: Red. | |
| |Аспан көгілдір eкeнiн білеміз: blue. |Оқушылар әнді бірнеше |
| |Repeat after me. |рет тыңдайды, сосын |
| |Listen and sing. |қайталап айтады, кейін |
| |Түстер туралы ән тыңдаймыз. Өзіңе |сыныпты топқа бөлуге |
| |ұнаған түс туралы қалай айту керек |болады. Бір топ бірінші|
| |екеніне назар аударыңдар. Бір нәрсені|жолды, екінші топ |
| |ұнатса, «I like» деп айту керек. Әнді|екінші жолды солай |
| |тыңдаймыз. |жалғаса береді. |
| |Track 25. | |
| |I like red and I like blue, |Кейін орын алмасады. |
| |I like yellow and green. |Осылай балалардың қалай|
| |I like red and 1 like blue, |есте сақтағандарын |
| |I like yellow and green. |байқаймыз. |
| |Мұғалім оқушыларға бір түске боялған |Оқушылар сұраққа жауап |
| |карточканы көрсетіп, «What colour is |береді. |
| |it?» деген сұрақты қояды. Мұғалім бұл|Оқушылардың қаншалықты |
| |сұраққа бұрын пайдаланған «It's red» |түсінгендігін байқау |
| |құрылымын пайдалана отырып, қалай |үшін мұғалім «Зейінді |
| |дұрыс жауап беру керектігін |бол» ойынын ұсынады. |
| |түсіндіреді. |Мұғалім түрлі түстерді |
| |4 жаттығу. Answer the question. What |көрсетіп: «It's red. |
| |colour is it? It's red. |It's blue». «It's |
| |Енді біз заттардың түсін айта аламыз.|yellow. «It's green» |
| |Суретке қарап ондағы заттардың |дейді. Егер ол дұрыс |
| |түстерін атаңдар. |айтса балалар«Yes, it's|
| |Мұғалім цифрмен белгіленген |red». Erep қателессе: |
| |заттардьің әрқайсысы тұралы сұрақ |«No, it's blue», - |
| |қояды: Look at number 1. What colour |дейді |
| |is it? |Оқушылар мұғалімнің |
| | |артынан және дара |
| |«What colour is it?» деген сұрақпен |қайталайды. «What |
| |танысып, оған жауап беруге үйренеді. |colour is it? |
| |Енді біз осы сұраққа сүйікті |It's yellow. It's my |
| |түсімізді айтуды үйренеміз. |favourite colour. It's |
| |What colour is it? |my favourite colour» |
| |It's red. It's my favourite colour. | |
| |Мұғалім түсіндіреді. Look! It's red. | |
| |It's my favourite colour. Repeat | |
| |after me | |
|Practice |Сергіту сәті |Оқушылар өздеріне |
| |Green frogs jump (Оқушылар мұғалімнің|айтқан түстерді |
| |артынан қайталайды). |айтқанда секіреді. |
| |Мен құлақтарына түстерді сыбырлап | |
| |айтам сол түстегі бақалар секіру | |
| |керек | |
| |Yellow frogs, jump! | |
| |Green frogs, jump! |What colour is it? |
| | |It's red. It's my |
| |Pair work. Ask and answer. |favourite colour. |
| |Мұғалім балаларға жұптасып диалог |It's a chair. It's |
| |құруды ұсынады. |yellow. |
| |Look, listen, choose and colour. |It's a bag. It's green.|
| |Балалар мұғалімнің айтуынша |It's a pencil case. |
| |суреттерді бояйды |It's blue. |
| | |It's a ruler. It's red.|
| | |It's a book. It's |
| | |green. |
|Conclusion part. |- Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер| |
| |Сендер түстерді білдіретін сөздермен | |
|Homework |таныстыңдар (балалар сөздерді айтады:| |
| |red, blue, yellow, green). «What | |
| |colour is it?» деген сұрақты қойып, | |
| |оған жауап беруді үйрендіңдер. | |
| |Great job! Балалардың жетістіктерін | |
| |айту өте маңызды). | |
| |Goodbye, children! | |

Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Shapes. |

|Мақсаты : |Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық|
| |бірліктермен таныстыру (triangle circle, square). |
| |It's a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері |
| |білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік |
| |жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. |
| |Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын|
| |дамыту. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. |

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен |
|moment. |Good morning, good morning, |амандасады: |
| |Good morning to you! |Good morning, good |
| |Good morning, good morning |morning |
| |I am glad to see you! |We are glad to see you!|
|Warm-up activity. |Суреттер арқылы түстерді қайталату |Оқушылар түстердің |
| | |ағылшын тіліндегі |
| |Бүгін 6iз математика сабағында |баламаларын айтады. |
| |пайдаланатын фигуралардың ағылшын | |
| |тіліндегі атауымен танысамыз. | |
| |Фонетикалық жаттығу. | |
| |Балалар, 6iзre кімнің келгенін | |
| |қараңдаршы. Mr. Wise Crow-мен | |
| |амандасады. (CI.: Good morning, Mr. | |
| |Wise Crow). Mr Wise Crow: Hello, | |
| |children. How are you? | |
| |Бүгін Mr. Wise Crow бiзre қызық | |
| |дыбыстарды ала қелді. Бұл дыбыстар | |
| |бұрын оқып үйренген сөздердің ішінде | |
| |кездеседі. | |
| |Listen to me and repeat: | |
| |[ai], [ai], [ai], [еә], [еә], [еә]. |(Мұғалім дыбыстарды |
| |[з:], [з:], [з:]. |әндетіп айтады, балалар|
| |Енді осы дыбыстарды әндетіп айтып |қайталайды). |
| |көрелік. Дыбыстарды айтқан кезде | |
| |балалардың еріндері мен тілдерінің | |
| |қозғалысына назар аударыңыз. | |
| |Енді осы дыбыстар кездесетін сөздерд1| |
| |айтып көрелік. Listen and repeat | |
| |after me. | |
| |[ai] triangle, my, hi. | |
| |[еә] where, chair, square. | |
| |[з:] girl, circle, learn. | |
|Introduction, |Менің қолымда дөңгелек, тіктөрбұрыш, |оқушылар мұғалімнің |
|explanation of new |үшбұрышты білдіретін заттар бар |артынан және жеке дара |
|material. |: Look at me. It's a |қайталайды, |
| |triangle-үшбұрыш, It's a circle | |
| |–дөңгелек, It's a square-тік | |
| |төртбұрыш. |оқушылар жаңа сөздерді |
| |Repeat after me |қолдангып ағылшын |
| |See the shapes and say. |тілінде жауап береді. |
| |Мұғалім түрлі нәрселерді көрсетеді |Оқушылар қай пішін |
| |де, пішінін сұрайды. |екенін айту керек |
| |Play the game. Draw the shapes in the| |
| |air. |Оқушылар қайталайды, |
| |Мұғалім: ауада сурет салады. |естерінде сақтайды. |
| |Track 27. | |
| |Shapes are here, shapes are there. | |
| |Shapes are, shapes are everywhere. | |
| |This is a circle, this is a square. | |
| |This is a triangle. | |
| |Shapes are everywhere. | |
| |Сepгіmy сәті | |
| |Green frogs jump | |
| |Yellow frogs, jump! | |
| |Green frogs, jump! | |
|Practice |1-жаттығу. Color the circles - red, |Оқушылар түрлі -түсті |
| |square - green, triangles - blue. |бояулармен бояйды. |
| |Мұғал1м: Фигураларды түрлі-түсті | |
| |карандаштармен бояңдар |Балалар, сабақта |
| |2-жаттығу. Draw a girl or a boy using|үйренген фигураларды |
| |shapes. Name the shapes. |ғана алады, ер баланың |
| | |немесе қыздың суретін |
| | |салады |
|. Conclusion part. |Бүгін біздер фигуралардың атауымен | |
| |таныстық. Ағылшын тілінде | |
|Homework |фигуралардың атауын үйрендік | |
| |(оқушылар «а triangle, a square, а | |
| |circle» сөздерін айтады). Great job! | |
| |Балаларды мадақтау | |
| |-Goodbye, children! | |

Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Progress test. |

|Мақсаты : |Өткен материалды бекіту, қорыту. Ауызша және |
| |жазбаша тілдік дағдыларды қалыптастыру. Дұрыс |
| |дыбыстау дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін |қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-қимыл жасау дағдысын қалыптастыру. |

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен |
|moment. |Good morning, good morning, |амандасады: |
| |Good morning to you! |Good morning, good |
| |Good morning, good morning |morning |
| |I am glad to see you! |We are glad to see you!|
|Warm-up activity. |«School things. Colours» тақырыбы | |
| |бойынша сөздерді қайталаймыз. | |
| |Қорытынды тестімен жұмыс. | |
|Introduction, |Мына тапсырмаларды орындаңдар. | |
|explanation of new |What colour is it?. |It’s yellow |
|material. |Say: It’s a … - | |
| |What is this? |It’s a square |
| |Count and say:. |It’s a yellow ruler. |
| |Тоқсан ішінде өткен материалды |three pens |
| |қайталаған соң, балалар жұмыс | |
| |дәптерлерінде тест орындауға | |
| |кіріседі. | |
| |Тест тапсырмалары: | |
| |1. Listen to the teacher and put the | |
| |sticker into the right place. | |
| |1) It’s a board. 2) It’s a chair. 3) | |
| |It’s a pencil case. 4) It’s a ruler. | |
| |5) It’s a rubber. 6) It’s a |Оқушылар берілген |
| |copy-book. |тапсырмаларды |
| |2. Listen, choose and circle. |орындайды. |
| |Мұғалімнің сөздері: It’s a blue | |
| |pencil. It’s a yellow bag. It’s a | |
| |green book. It’s a red pen. | |
| |3. Choose and circle: Yes/No. | |
| |Балалар сурет бойынша тиісті жауапты | |
| |таңдап, оны айналдыра сызады. | |
| |4. Listen to your teacher and draw. | |
| |Мұғалiм сөздері: It’s a square. It’s | |
| |a triangle. It’s a circle. | |
|. Conclusion part. |Бұл тоқсанда сендер не үйрендіңдер? | |
| |Не жайында әңгімелей аласыңдар? | |
|Homework |Тестте қай тапсырмалар қиын болды? | |
| |Біз бұрын өткен сөздерді қайталадық. | |
| |Well done! Goodbye, children! | |
| | | |


Ұқсас жұмыстар
Екі топқа тапсырма
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Тәлімгерлік жоспар
Бала мен ойыншық
Мақсат бағыныңқы сабақтас
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Ұйымдастыру жұмыстары
Айгөлек әні Б. Байқадамов
Көшбасшы мұғалім
Оқушының әрекетің әрекеті
Пәндер