Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Қмж ағылшын тілі. 1 сынып
Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |School things |
|Мақсаты : |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен |
| |таныстыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа|
| |сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог |
| |құру дағдысн қалыптастыру. «мынау не?» сұраулы |
| |грамматикалық құрылымын енгізую Дұрыс дыбыстау |
| |дағдысын қалыптастыру. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. |
| |Мектеп құрал-саймандары ттуралы жаңа 5 сөздің |
| |аудармасын білу. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |. Make greeting. |Good afternoon, |
|moment. |- Good morning, pupils! |teacher! |
| |Thank you pupils! Sit down. |. Report of the pupil |
| | |on duty. |
|Warm-up |Good morning әні |Оқушылар Good morning |
|activity. |Бүгін біз сабақта жұмыс істейтін |әнін орындайды. |
| |заттардың аттарымен танысамыз. | |
|Introduction, |Сергіту сәті. |. |
|explanation of |Look at the picture, listen and | |
|new material. |repeat after me | |
| |. New words |A pen –қалам |
| |A pen –қалам |A pencil –қарындаш |
| |A pencil –қарындаш |A rubber –өшіргіш |
| |A rubber –өшіргіш |A ruler - сызығыш |
| |A ruler - сызығыш | |
| | | |
| |Listen and remember |Балалар сөйлемдерді |
| |It’s a pencil. It’s a ruler. |қайталап, суреттерден |
| |It’s a rubber. It’s a pen. |табады. |
| | | |
| |Grammar | |
| | |«Мынау не?» деген |
| |What’s this? |сұраққа жаңа сөздерді |
| |It’s a pen. |пайдалана отырып жауап|
| | |береді. |
| |Hands up, | |
| |Hands down | |
| |Hop, hop | |
| |Turn around | |
| |Bend left, bend right | |
| |Turn around and sit down | |
|Practice |Track 22 |Оқушылар фразаларды |
| |What’s this?-It’s a pen |мұғалім артынан |
| |What’s this?-It’s a pencil |қайталайды. |
| |What’s this?-It’s a ruler |Содан соң оқушылар |
| |What’s this?-It’s a rubber |бір-біріне оқу |
| | |құралдарын көрестіп |
| | |«мынау не?» деген |
| | |сұрақтар қойып, жауап |
| | |береді. |
|. Conclusion |Everybody was very active today, | |
|part. |everybody tried to share his | |
| |opinion today so I think I should| |
|Homework |give only good and excellent | |
| |marks today. And I want you to | |
| |work this way at every lesson. | |
| |Our lesson is over, good-bye. | |
Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |School things |
|Мақсаты : |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен |
| |таныстыру. Тақырып бойынша бұрынғы оқылған |
| |лексиканың белсенділігін арттыру. Мектеп |
| |құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік|
| |жағдайында диалог және монолог құру дағдысн |
| |қалыптастыру. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. |
| |Ұсынылған зат туралы естіген материалды түсіну. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Good morning, children! I am |Good |
|moment. |glad to see you! What date is|afternoon, |
| |today? What is the weather |teacher! |
| |like today? Today we are |. Report of |
| |going to speak about school |the pupil on |
| |things. |duty. |
|Warm-up activity. |Оқушылардан өткен тақырып |Оқушылар pen, |
| |бойынша мектеп құралдарының |pencil, |
| |ағылшын тіліндегі аудармасын |rubber, rule |
| |сұрау |сөздерінің |
| | |ағылшынша, |
| | |қазақша |
| | |аудармаларын |
| | |айтады |
|Introduction, |New words |. |
|explanation of new |A bag-сумка |Оқушылар жаңа |
|material. |A book-кітап |лексикалық |
| |A copy-book-дәптер |материалдарды |
| |A pencil case-пенал |қайталайды, |
| | |есте сақтайды.|
| |Listen and remember | |
| |It’s a bag. It’s a book. | |
| |It’s a copy-book. It’s a | |
| |pencil case. | |
| | | |
| |Grammar | |
| | | |
| |What’s this? | |
| | | |
| |Сергіту сәті. | |
| |One, two, three on the | |
| |tiptoes | |
| |One, two, three on the |It’s a pencil |
| |tiptoes |case. |
| |One, two, three turn around |It’s a pencil.|
| |Clap, clap, step aside. |It’s a ruler. |
| | |It’s a rubber.|
| | |It’s a pen. |
|Practice |Жұппен жұмыс |Бір оқушы |
| |Сұрақ-жауап |сөмкеден |
| | |мектеп |
| | |құралдарын |
| | |шығарып қойып |
| | |«What’s this?»|
| | |деген сұрақ |
| | |қояды, ал |
| | |екінші оқушы |
| | |оған жауап |
| | |береді. |
|. Conclusion part. | Everybody was very | |
| |active today, everybody tried| |
|Homework |to share his opinion today so| |
| |I think I should give only | |
| |good and excellent marks | |
| |today. And I want you to work| |
| |this way at every lesson. Our| |
| |lesson is over, good-bye. | |
Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Our classroom |
|Мақсаты : |Оқушыларды «Our classroom» тақырыбы бойынша жаңа |
| |лексикалық бірліктермен таныстыру. Зат есімнің |
| |көпше түрімен таныстыру. Сынып бөлмесінде |
| |орналасқан заттарды білдіретін жаңа сөздерді |
| |енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын|
| |қалыптастыру. Дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту. |
|Күтілетін |Ағылшын тілінде сөздер мен фразаларды есту арқылы |
|нәтиже |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену; |
| |кестедегі ақпаратты тарату, бекіту. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Good morning, children! I am glad to |Good afternoon, |
|moment. |see you! What date is today? What is |teacher! |
| |the weather like today? Today we are |. Report of the pupil |
| |going to speak about school things. |on duty. |
|Warm-up activity. |Бүгін біз сынып бөлмесіндегі | |
| |заттардың атауларымен танысамыз және | |
| |оқу құралдарын көпше түрде атап | |
| |үйренеміз. | |
| |What the English for |Оқушылар өткен тақырыта|
| |Сумка, кітап, дәптер, пенал |өткен сөздердің |
| |What the Kazakh for |ағылшынша, қазақша |
| |Bag, book, copy-book, pencil case, |атауларын айтады. |
| |pencil, pen, rubber, ruler. | |
|Introduction, |New words |Оқушылар тыңдап, |
|explanation of new |A board –тақта |мұғалімнің артынан |
|material. |A desk –парта |қайталайды. |
| |A chair-отырғыш | |
| |Listen and remember | |
| |It’s a desk . It’s a board | |
| |It’s a pen. It’s a rubber . | |
| |Grammar | |
| |A pen – three pens | |
| |A ruler – four rules | |
|Practice |«Бинго» ойыны |Балалар қолдарындағы |
| | |суреттердің ағылшынша |
| | |атауларын естігенде |
| | |сызып отырады. Кімнің |
| | |флэш-картасы бірінші |
| | |толады. Сол оқушы |
| | |«бинго» деп айқайлайды |
| | |және жеңімпаз атанады. |
|. Conclusion part. | Everybody was very active | |
| |today, everybody tried to share his | |
|Homework |opinion today so I think I should | |
| |give only good and excellent marks | |
| |today. And I want you to work this | |
| |way at every lesson. Our lesson is | |
| |over, good-bye. | |
Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |At school. |
|Мақсаты : |Тақырып бойынша оқылған лексикалық бірліктерді |
| |пайдалану. Ic-қимыл жасауға басшылықты білдіретін |
| |жаңа сөздерді енгізуді үлгілік жағдайында ауызша |
| |сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Зат есімдерді көпше |
| |түрде дұрыс айту дағдысын дамыту. |
|Күтілетін |Тілдік тақырып бойынша оқылған |
|нәтиже |лексикалық-грамматикалық материалды берілген |
| |коммуникативтік жағдайда пайдалану; ағылшын |
| |тіліндегі сөздер мен фразаларды есту арқылы |
| |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар |
|moment. |Good morning, good morning, |мұғаліммен |
| |Good morning to you! |амандасады: |
| |Good morning, good morning |Good morning, |
| |I am glad to see you! |good morning |
| | |We are glad to |
| | |see you! |
|Warm-up activity. |Бүгін 6iз сынып бөлмесіндегі | |
| |заттардың атауларымен танысуды | |
| |жалғастырамыз және сыныпта Өзін-өзі | |
| |ұстаудың бастапқы нормаларын | |
| |сақтауды, мұғалімнің бұйрықтары мен | |
| |өтініштерін орындауды үйренеміз. | |
|Introduction, |Track |Оқушылар |
|explanation of new |1-сурет.Good morning, children! |суреттерге |
|material. |2-сурет.Sit down, please. |қарап, тыдайды |
| |3-сурет.Open your books. |және аударады. |
| |4-сурет.Open your copy-books. |Қажет болса, |
| |5-сурет.Take your pens. |мұғалім |
| |6-сурет.Look at the board. |көмектеседі |
| |7-сурет.Close your books and |Балалар, |
| |copy-books. |суреттеп балалар|
| |8-сурет.Stand up, please. Goodbye, |қандай |
| |children. |бұйрықтарды |
| |2-жаттығу. Look and say. |орындап жатыр? |
| | |Балалардын |
| | |жауаптары: |
| | |1-сурет.Open |
| | |your book. |
| | |2-сурет.Sit |
| | |down, please. |
| | |3-сурет.Close |
| | |your book. |
| | |4-сурет.Take the|
| | |book. |
| | |5-сурет.Look at |
| | |the teacher. |
| | |6-сурет.Take the|
| | |pen. |
| | |7-сурет.Look at |
| | |the board. |
|Practice |«Роботтар». Рөлдік ойын. |Оқушылар оларды |
| |Listen and do. |робот сияқты |
| |Мұғалім бұйрық береді |орындайды. |
| |Look at the teacher. |Жаңылысқандар |
| |Take your pen. |ойыннан шығады. |
| |Take the ruler. | |
| |Open your copy-book. | |
| |Sit down. | |
| |Open your book. | |
| |Close your book. | |
| |Look at the board. | |
| |Stand up. | |
| |Cepгimy cәmi | |
| |(Мұғалім сәйкес дене қимылдарын | |
| |көрсетіп жаттығу өткізеді) | |
| |Hands up, hands down. | |
| |Hop, hop, | |
| |Turn around. | |
| |Bend left, bend right, |Балалар |
| |Turn around and sit down. |суреттерді |
| |2-жаттығу. Match and say what they |оларды |
| |are. |контурларымен |
| | |сәйкестиендіріп,|
| | |оларды атайды. |
|. Conclusion part. |Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? |Оқушылар сабақта|
| |Бүгін ата-аналарыңа сабақ жайында не |үйренген |
|Homework |айтасыңдар. |сөздерін ағылшын|
| |Бүгінгі сабақта «оқу құрал |тілінде айтады. |
| |жабдықтары» деген тақырыптың сөздерін| |
| |пайдаландыңдар. (оқушылар сөздерді | |
| |айтады: a book, а реп, a pencil, a | |
| |desk, a chair, a board). Мұғалімнің | |
| |нұсқауларын орындауды | |
| |үйрендіңдер(оқушылар: take, open, | |
| |stand up etc.). | |
| |Well done! (Баланың сабақтағы | |
| |жетістіктерін атап өту өте маңызды). | |
| |Goodbye, children! | |
Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Colours. |
|Мақсаты : |«Colours» тақырыбы бойынша жана лексикалық |
| |бірліктермен танысу (red, yellow, green, blue). |
| |What colour is it? It's my favourite colour |
| |құрылымымен танысу. Түстерді білдіретін жаңа |
| |сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша |
| |сөйлеу дағдысын қалыптастыру. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен |
|moment. |Good morning, good morning, Good |амандасады: |
| |morning to you! |Good morning, good |
| |Good morning, good morning |morning We are glad to |
| |I am glad to see you! |see you! |
|Warm-up activity. |Бүгін 6iз түстерді белгілейтін |Оқушылар өздері белетін|
| |сөздермен танысып, түстерді атап |түстерді ағылшын |
| |үйренеміз. |тілінде айтады. |
|Introduction, |Look at this picture, listen and |Оқушылар мұғалімнің |
|explanation of new |repeat after me. Мұғалім сары күн, |артынан 6ipre және жеке|
|material. |жасыл жапырақ, қызыл шар, көгілдір |дара қайталайды: Red, |
| |аспан бейнеленген суреттерді |yellow, green, blue. |
| |көрсетеді | |
| |Күнге қараңдар, оның түсі сары. Енді | |
| |ағылшын тілінде айтып көрелік: | |
| |Yellow. Ал жапырақтың түсі қандай? | |
| |Дұрыс, жасыл: Green. Шар қызыл: Red. | |
| |Аспан көгілдір eкeнiн білеміз: blue. |Оқушылар әнді бірнеше |
| |Repeat after me. |рет тыңдайды, сосын |
| |Listen and sing. |қайталап айтады, кейін |
| |Түстер туралы ән тыңдаймыз. Өзіңе |сыныпты топқа бөлуге |
| |ұнаған түс туралы қалай айту керек |болады. Бір топ бірінші|
| |екеніне назар аударыңдар. Бір нәрсені|жолды, екінші топ |
| |ұнатса, «I like» деп айту керек. Әнді|екінші жолды солай |
| |тыңдаймыз. |жалғаса береді. |
| |Track 25. | |
| |I like red and I like blue, |Кейін орын алмасады. |
| |I like yellow and green. |Осылай балалардың қалай|
| |I like red and 1 like blue, |есте сақтағандарын |
| |I like yellow and green. |байқаймыз. |
| |Мұғалім оқушыларға бір түске боялған |Оқушылар сұраққа жауап |
| |карточканы көрсетіп, «What colour is |береді. |
| |it?» деген сұрақты қояды. Мұғалім бұл|Оқушылардың қаншалықты |
| |сұраққа бұрын пайдаланған «It's red» |түсінгендігін байқау |
| |құрылымын пайдалана отырып, қалай |үшін мұғалім «Зейінді |
| |дұрыс жауап беру керектігін |бол» ойынын ұсынады. |
| |түсіндіреді. |Мұғалім түрлі түстерді |
| |4 жаттығу. Answer the question. What |көрсетіп: «It's red. |
| |colour is it? It's red. |It's blue». «It's |
| |Енді біз заттардың түсін айта аламыз.|yellow. «It's green» |
| |Суретке қарап ондағы заттардың |дейді. Егер ол дұрыс |
| |түстерін атаңдар. |айтса балалар«Yes, it's|
| |Мұғалім цифрмен белгіленген |red». Erep қателессе: |
| |заттардьің әрқайсысы тұралы сұрақ |«No, it's blue», - |
| |қояды: Look at number 1. What colour |дейді |
| |is it? |Оқушылар мұғалімнің |
| | |артынан және дара |
| |«What colour is it?» деген сұрақпен |қайталайды. «What |
| |танысып, оған жауап беруге үйренеді. |colour is it? |
| |Енді біз осы сұраққа сүйікті |It's yellow. It's my |
| |түсімізді айтуды үйренеміз. |favourite colour. It's |
| |What colour is it? |my favourite colour» |
| |It's red. It's my favourite colour. | |
| |Мұғалім түсіндіреді. Look! It's red. | |
| |It's my favourite colour. Repeat | |
| |after me | |
|Practice |Сергіту сәті |Оқушылар өздеріне |
| |Green frogs jump (Оқушылар мұғалімнің|айтқан түстерді |
| |артынан қайталайды). |айтқанда секіреді. |
| |Мен құлақтарына түстерді сыбырлап | |
| |айтам сол түстегі бақалар секіру | |
| |керек | |
| |Yellow frogs, jump! | |
| |Green frogs, jump! |What colour is it? |
| | |It's red. It's my |
| |Pair work. Ask and answer. |favourite colour. |
| |Мұғалім балаларға жұптасып диалог |It's a chair. It's |
| |құруды ұсынады. |yellow. |
| |Look, listen, choose and colour. |It's a bag. It's green.|
| |Балалар мұғалімнің айтуынша |It's a pencil case. |
| |суреттерді бояйды |It's blue. |
| | |It's a ruler. It's red.|
| | |It's a book. It's |
| | |green. |
|Conclusion part. |- Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер| |
| |Сендер түстерді білдіретін сөздермен | |
|Homework |таныстыңдар (балалар сөздерді айтады:| |
| |red, blue, yellow, green). «What | |
| |colour is it?» деген сұрақты қойып, | |
| |оған жауап беруді үйрендіңдер. | |
| |Great job! Балалардың жетістіктерін | |
| |айту өте маңызды). | |
| |Goodbye, children! | |
Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Shapes. |
|Мақсаты : |Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық|
| |бірліктермен таныстыру (triangle circle, square). |
| |It's a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері |
| |білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік |
| |жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. |
| |Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын|
| |дамыту. |
|Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен |
|moment. |Good morning, good morning, |амандасады: |
| |Good morning to you! |Good morning, good |
| |Good morning, good morning |morning |
| |I am glad to see you! |We are glad to see you!|
|Warm-up activity. |Суреттер арқылы түстерді қайталату |Оқушылар түстердің |
| | |ағылшын тіліндегі |
| |Бүгін 6iз математика сабағында |баламаларын айтады. |
| |пайдаланатын фигуралардың ағылшын | |
| |тіліндегі атауымен танысамыз. | |
| |Фонетикалық жаттығу. | |
| |Балалар, 6iзre кімнің келгенін | |
| |қараңдаршы. Mr. Wise Crow-мен | |
| |амандасады. (CI.: Good morning, Mr. | |
| |Wise Crow). Mr Wise Crow: Hello, | |
| |children. How are you? | |
| |Бүгін Mr. Wise Crow бiзre қызық | |
| |дыбыстарды ала қелді. Бұл дыбыстар | |
| |бұрын оқып үйренген сөздердің ішінде | |
| |кездеседі. | |
| |Listen to me and repeat: | |
| |[ai], [ai], [ai], [еә], [еә], [еә]. |(Мұғалім дыбыстарды |
| |[з:], [з:], [з:]. |әндетіп айтады, балалар|
| |Енді осы дыбыстарды әндетіп айтып |қайталайды). |
| |көрелік. Дыбыстарды айтқан кезде | |
| |балалардың еріндері мен тілдерінің | |
| |қозғалысына назар аударыңыз. | |
| |Енді осы дыбыстар кездесетін сөздерд1| |
| |айтып көрелік. Listen and repeat | |
| |after me. | |
| |[ai] triangle, my, hi. | |
| |[еә] where, chair, square. | |
| |[з:] girl, circle, learn. | |
|Introduction, |Менің қолымда дөңгелек, тіктөрбұрыш, |оқушылар мұғалімнің |
|explanation of new |үшбұрышты білдіретін заттар бар |артынан және жеке дара |
|material. |: Look at me. It's a |қайталайды, |
| |triangle-үшбұрыш, It's a circle | |
| |–дөңгелек, It's a square-тік | |
| |төртбұрыш. |оқушылар жаңа сөздерді |
| |Repeat after me |қолдангып ағылшын |
| |See the shapes and say. |тілінде жауап береді. |
| |Мұғалім түрлі нәрселерді көрсетеді |Оқушылар қай пішін |
| |де, пішінін сұрайды. |екенін айту керек |
| |Play the game. Draw the shapes in the| |
| |air. |Оқушылар қайталайды, |
| |Мұғалім: ауада сурет салады. |естерінде сақтайды. |
| |Track 27. | |
| |Shapes are here, shapes are there. | |
| |Shapes are, shapes are everywhere. | |
| |This is a circle, this is a square. | |
| |This is a triangle. | |
| |Shapes are everywhere. | |
| |Сepгіmy сәті | |
| |Green frogs jump | |
| |Yellow frogs, jump! | |
| |Green frogs, jump! | |
|Practice |1-жаттығу. Color the circles - red, |Оқушылар түрлі -түсті |
| |square - green, triangles - blue. |бояулармен бояйды. |
| |Мұғал1м: Фигураларды түрлі-түсті | |
| |карандаштармен бояңдар |Балалар, сабақта |
| |2-жаттығу. Draw a girl or a boy using|үйренген фигураларды |
| |shapes. Name the shapes. |ғана алады, ер баланың |
| | |немесе қыздың суретін |
| | |салады |
|. Conclusion part. |Бүгін біздер фигуралардың атауымен | |
| |таныстық. Ағылшын тілінде | |
|Homework |фигуралардың атауын үйрендік | |
| |(оқушылар «а triangle, a square, а | |
| |circle» сөздерін айтады). Great job! | |
| |Балаларды мадақтау | |
| |-Goodbye, children! | |
Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | |
|Тақырыбы: |Progress test. |
|Мақсаты : |Өткен материалды бекіту, қорыту. Ауызша және |
| |жазбаша тілдік дағдыларды қалыптастыру. Дұрыс |
| |дыбыстау дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін |қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған |
|нәтиже |сәйкес іс-қимыл жасау дағдысын қалыптастыру. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен |
|moment. |Good morning, good morning, |амандасады: |
| |Good morning to you! |Good morning, good |
| |Good morning, good morning |morning |
| |I am glad to see you! |We are glad to see you!|
|Warm-up activity. |«School things. Colours» тақырыбы | |
| |бойынша сөздерді қайталаймыз. | |
| |Қорытынды тестімен жұмыс. | |
|Introduction, |Мына тапсырмаларды орындаңдар. | |
|explanation of new |What colour is it?. |It’s yellow |
|material. |Say: It’s a … - | |
| |What is this? |It’s a square |
| |Count and say:. |It’s a yellow ruler. |
| |Тоқсан ішінде өткен материалды |three pens |
| |қайталаған соң, балалар жұмыс | |
| |дәптерлерінде тест орындауға | |
| |кіріседі. | |
| |Тест тапсырмалары: | |
| |1. Listen to the teacher and put the | |
| |sticker into the right place. | |
| |1) It’s a board. 2) It’s a chair. 3) | |
| |It’s a pencil case. 4) It’s a ruler. | |
| |5) It’s a rubber. 6) It’s a |Оқушылар берілген |
| |copy-book. |тапсырмаларды |
| |2. Listen, choose and circle. |орындайды. |
| |Мұғалімнің сөздері: It’s a blue | |
| |pencil. It’s a yellow bag. It’s a | |
| |green book. It’s a red pen. | |
| |3. Choose and circle: Yes/No. | |
| |Балалар сурет бойынша тиісті жауапты | |
| |таңдап, оны айналдыра сызады. | |
| |4. Listen to your teacher and draw. | |
| |Мұғалiм сөздері: It’s a square. It’s | |
| |a triangle. It’s a circle. | |
|. Conclusion part. |Бұл тоқсанда сендер не үйрендіңдер? | |
| |Не жайында әңгімелей аласыңдар? | |
|Homework |Тестте қай тапсырмалар қиын болды? | |
| |Біз бұрын өткен сөздерді қайталадық. | |
| |Well done! Goodbye, children! | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz