Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Жарықтың қасиеттері



САБАҚ ЖОСПАРЫ
|ПӘН |Физика |8 сынып |14 сәуір |
|ТАҚЫРЫБЫ |Жарықтың қасиеттері |
| |§ 61. Жарық. Жарық жылдамдығы. Жарық көздері. § 62. Күн –жұлдыз. |
| |§ 63. Жарықтың таралуы. Күннің және айдың тұтылуы. |

|МАҚСАТЫ |Жарық, жарық көздері, жарық жылдамдығы, жарықтың түзу сызықпен |
| |таралуы, Күннің құрылысы, Күннің және Айдың тұтылуы туралы |
| |мағлұмат алып үйренеді; |
|КҮТІЛЕТІН |Жарық туралы, жарық көздері туралы біледі; |
|НӘТИЖЕСІ |жарықтың түзу сызықпен таралуына мысалдыр келтіре алады; |
| |Күннің құрылысы, Күннің және Айдың тұтылуын түсінеді; |
|Қосымша құралдар|тірек-сызбалар, үлестірмелі карточкалар, дидактикалық |
| |материалдар, глобус, электр шамы, шар, штатив, т.б. |
|Сабақтың барысы: |
|І. Ұйымдастыру |А)Тренинг «көршіні таныстыру» |
|бөлімі. |Ә) топтарға бөлу «Жұлдыз, Ай, Күн» |
| | |
| | |
|ІІ. Ой қозғау | |
| |тест жұмысын беру: |
| |Магнит өрісін өзгерткенде, электр тогы пайда болады. Бұл құбылыс |
| |қалай аталады? |
| |А) электр өрісі |
| |ә) Электрмагниттік индукция құбылысы |
| |б) магнит өрісі |
| |Электромагниттік индукция құбылысын ашқан кім? |
| |А) Андре Мари Ампер |
| |ә) Александро Вольта |
| |б) Майкл Фарадей |
| |“Индукция” латын тілінен аударғанда қандай мағына береді? |
| |А) магнит |
| |ә) бағыттау |
| |б) индукция |
| |Механикалық энергияны электр энергиясына айналдыртын машина |
| |А) трансформатор |
| |ә) генератор |
| |б) ротор |
| |Кернеуді арттыруға және кемітуге арналған құрал қалай аталады? |
| |А) трансформатор |
| |ә) генератор |
| |б) ротор |
| | |
| | |
| | |
| |Топтарға тапсырма бөліп беріп, спикер таңдап, үш параграфты қамту. |
| | |
|ІІІ. Мағынаны | |
|тану «Мясо по - | |
|китайски» |А) «Қарама – қарсы элементтер» стратегиясы |
|стратегиясы |Дербес жарық көздері |
| |Шағылған жарық көздері |
|ІV. Бекіту | |
| |Жылулық, люминесценциялық, плазмалық |
| |Жарық көздерінен өздеріне түсетін жарықты шағылдырушы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ә) Семантикалық картаны толтыру. |
| |Жарық |
| |Не үшін керек |
| |Жарық көздері |
| |Жылдамдықтар /өлшемдері/ |
| |Химиялық реакциялар |
| |Қолданылуы |
| | |
|V. Қорытынды |Жарық |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |  Аспан денелері |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |  Табиғи |
| | |
|Үйге тапсырма. | |
|Оқушыларды | |
|бағалау. | |
| | |
|Рефлексия | |
| |  Жасанды |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |  Күн |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сабақты қорытындылай келе «Сөзжұмбаққа» кезек береміз. |
| |1.     Ғаламдағы негізгі жарық көздері /Жұлдыз/ |
| |2.     Жарық жылдамдығы 299 711 км/с – қа тең вакуумге қарағанда аз |
| |зат /Ауа/ |
| |3.     Күннің көрінетін бөлігі /Фотосфера/ |
| |4.     Күн тұтылуының толық фазасы кезінде көруге болатын түр |
| |/Шұғыла/ |
| |5.     Вакуумдегі жарық үшін қажетті физикалық шама /Жылдамдық/ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |§ 61. Жарық. Жарық жылдамдығы. Жарық көздері |
| |§ 62. Күн –жұлдыз. |
| |§ 63. Жарықтың таралуы. Күннің және айдың тұтылуы. |
| | |
| | |
| |Түрлі түсті стикерлер арқылы сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын |
| |білдіреді. |


Ұқсас жұмыстар
Жарықтың кванттық қасиеттері
Жарық қасиеттері. жарықтың биологиялық әсері
Физикалық олимпиадалардың есептерін шығару
«жарықтың толқындық және квантық касиеттері» қайталау
10-11 сыныптарға арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Жарық энергиясы
Фотоэффект. Фотоэффектіні қолданылу. Фотон
ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТТІҢ ТАҢҒАЖАЙЫП ӘЛЕМІ
Жарықтың қасиеттері туралы
Ертеректе қолданған жарық көздері
Пәндер