Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Жабайы аңдар
Тақырыбы:Жабайы аңдар
left5080
БҚО, Қаратөбе ауданы.Алакөл ауылының
<<Балдырған>> шағын орталық
тәрбиешісі Шонаева Г.Н.
Білім беру саласы:Қатынас.Тіл дамыту
Басқа білім саласымен байланысы:Шығармашылық.Жапсыру
Мақсаты: Балаларға жабайы аңдар туралы беру.Сөздерді дұрыс , анық айтуға үйрету.Сұрақ - жауап арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.Жабайы аңдарға табиғатқа идеген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Оқу іс-әрекетінің тәсілдері:Көрсету,түсіндіру,әңгімелесу,сұрақ-жауап.
Көрнекі құралдар:Жабайы аңдардың суреті.
Қостілділік компонент: қасқыр-волк,түлкі-лиса,аю-медведь, қоян-заяц.
Әдіс-тәсілдер кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Ұйымдастырушылық-
Ізденушілік
Рефлексивті коррекциялаушы
Балалардың назарын жабайы аңдарға аударту.
Жылулық шеңбері:
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Арайлап атқан күнге.
Балалар сендер жабайы аңдарды білесіңдер ме? Барлығың маған қараңдаршы.
Мынау қасқыр,түлкі, аю, қоян. Олар далада емін-еркін тіршілік етеді.Қасқырдың түсі сұр,құйрығы қызыл, тісі өткір.Аюдың түсі ақ, қорбаңдап жүгіре алмайды.Түлкі қу,айлакер.Қоян қорқақ.
Жабайы аңдардың баласын біліп жүрейік.
Қасқырдың баласы-бөлтірік
Түлкінің баласы-жәутік
Аюдың баласы-қонжық
Қояның баласы-көжек
Балалар бәріміз орманға саяхатқа шығайық.
Орманда қандай аңдар бар екенін біліп қайтайық.
-Балалар <<Бауырсақ>> ертегісін сахналайық.
Бауырсақ домалап бара жатқанда алдынан қоян,қасқыр,аю шыға келеді.Олардан құтылдым дегенде алдынан түлкі шығады.Оның мақтағанына қуанған бауырсақ әндете береді,қулығын асырмақшы болып құлағымның мүкісі бар дұрыс естімеді деп өтірік айтады.Соған сенген ауырсақты түлкі жеп қояды.
Әже-Алтынгүл
Ата-Нұрымхан
Қоян-Дильназ
Қасқыр-Эльнура
Аю-Толғанай
Түлкі-Ақылбек
Бауырсақ Зарина
Балалар мына теледидарға қарап алайықшы.Жабайы аңдарды көрейік немен қоректенетінін білейік.
Жабай аңдар туралы тақпақ білеміз бе?
Енді балалар аю не жейді екен?
-аю қайда мекен етеді?
Сергіту сәті
Аюдың суретін қарап басын, ,көзін денесін,қолын,аяғын,біріктіріп жапсырайық.
Қане бәріміз жабайы аңдарды атайықшы.
Енді балалар аю не жейді екен?
-аю қайда мекен етеді?
Ой,балалар жарайсыңдар!
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қатысқан балаларды мадақтау.
-Сау болыңыздар!
Бір - біріне тілектерін айтады.
<<Бауырсақ >> ертегісі
Ертеде бір кемпір мен шал болыпты.Кемпірім маған бауырсақ пісіріп берші:
-кемпір бауырсақ пісіреді.Суысын деп терезе алдына қояды.Жата-жата жалыққан бауырсақ терезе алдынан үйдің іргесіне домалап түседі, іргеден көгал үстіне домалайды.Домалап келе жатса алдынан қоян шыға келдеі.
-Бауырсақ!Бауырсақ мен сені жеймін.
-Жоқ, сен мені жемеші мен саған өлең айтып беремін.
Әжемнен де құтылдым
Атамнанда құтылдым
Енді сенен құтылу оңай-деп қаша жөнелді.
-Бауырсақ домалап келе жатса алдынан қасқыр шыға келеді.
-Бауырсақ мен сені жейм.
-Жемеші мен саған өлең айтып беремін.-Жарайды.Аю шыға келеді.Оданда бауырсақ құтылады.Алдынан түлкі шығады.Түлкіге әнін айтып береді.оған құмарлана қарап, құлағым естіген жоқпын қайтадан айтшы бауырсақ.Мақтағанға мәз болып, түлкінің тұмсығына қарғып шыға келеді.Әндетіп жатқанда бауырсақты түлкі жеп қояды.
Түлкі,қасқыр,аю,қоян туралы тақпақ айтады.
Түлкі,түлкі,түлкішек,
түнде қайда барасын.
Атамның үйіне барамын,
Атаң саған не береді.
Ешкі сауып сүт береді,
Лақ сойып ет береді.
Оны қайда қоясың,
Тал түбіне қоямын.
Ит жеп кетсе қайтесін,
Бақан ала қуамын.
Жеткізбесе қайтесін,
Жылай-жылай қаламын.
Мен көкжал қасқырмын,
Малшыны састырдым.
Аш болсам ұлимын,
Ауылды торимын.
Бал жейді.
Орманда.
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық,
Орнымызға барайық.
Аюдың суретін жапсыру.
Түлкі,қасқыр,аю,қоян.
Бал жейді.
Орманда
Күтілетін нәтиже:
Білуі:
-Жабайы аңдардың атын атау.
-<<Бауырсақ>> ертегісін білуі.
Меңгеруі:
-Жабайы аңдар далада мекендейді.
-Жаңа сөздердің мәнін түсінуі қазақша,орысша.
Жасай алуы:
-<<Бауырсақ>>ертегісін сахналау.
-Аюдың мүсінін жапсыру.
left5080
БҚО, Қаратөбе ауданы.Алакөл ауылының
<<Балдырған>> шағын орталық
тәрбиешісі Шонаева Г.Н.
Білім беру саласы:Қатынас.Тіл дамыту
Басқа білім саласымен байланысы:Шығармашылық.Жапсыру
Мақсаты: Балаларға жабайы аңдар туралы беру.Сөздерді дұрыс , анық айтуға үйрету.Сұрақ - жауап арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.Жабайы аңдарға табиғатқа идеген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Оқу іс-әрекетінің тәсілдері:Көрсету,түсіндіру,әңгімелесу,сұрақ-жауап.
Көрнекі құралдар:Жабайы аңдардың суреті.
Қостілділік компонент: қасқыр-волк,түлкі-лиса,аю-медведь, қоян-заяц.
Әдіс-тәсілдер кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Ұйымдастырушылық-
Ізденушілік
Рефлексивті коррекциялаушы
Балалардың назарын жабайы аңдарға аударту.
Жылулық шеңбері:
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Арайлап атқан күнге.
Балалар сендер жабайы аңдарды білесіңдер ме? Барлығың маған қараңдаршы.
Мынау қасқыр,түлкі, аю, қоян. Олар далада емін-еркін тіршілік етеді.Қасқырдың түсі сұр,құйрығы қызыл, тісі өткір.Аюдың түсі ақ, қорбаңдап жүгіре алмайды.Түлкі қу,айлакер.Қоян қорқақ.
Жабайы аңдардың баласын біліп жүрейік.
Қасқырдың баласы-бөлтірік
Түлкінің баласы-жәутік
Аюдың баласы-қонжық
Қояның баласы-көжек
Балалар бәріміз орманға саяхатқа шығайық.
Орманда қандай аңдар бар екенін біліп қайтайық.
-Балалар <<Бауырсақ>> ертегісін сахналайық.
Бауырсақ домалап бара жатқанда алдынан қоян,қасқыр,аю шыға келеді.Олардан құтылдым дегенде алдынан түлкі шығады.Оның мақтағанына қуанған бауырсақ әндете береді,қулығын асырмақшы болып құлағымның мүкісі бар дұрыс естімеді деп өтірік айтады.Соған сенген ауырсақты түлкі жеп қояды.
Әже-Алтынгүл
Ата-Нұрымхан
Қоян-Дильназ
Қасқыр-Эльнура
Аю-Толғанай
Түлкі-Ақылбек
Бауырсақ Зарина
Балалар мына теледидарға қарап алайықшы.Жабайы аңдарды көрейік немен қоректенетінін білейік.
Жабай аңдар туралы тақпақ білеміз бе?
Енді балалар аю не жейді екен?
-аю қайда мекен етеді?
Сергіту сәті
Аюдың суретін қарап басын, ,көзін денесін,қолын,аяғын,біріктіріп жапсырайық.
Қане бәріміз жабайы аңдарды атайықшы.
Енді балалар аю не жейді екен?
-аю қайда мекен етеді?
Ой,балалар жарайсыңдар!
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қатысқан балаларды мадақтау.
-Сау болыңыздар!
Бір - біріне тілектерін айтады.
<<Бауырсақ >> ертегісі
Ертеде бір кемпір мен шал болыпты.Кемпірім маған бауырсақ пісіріп берші:
-кемпір бауырсақ пісіреді.Суысын деп терезе алдына қояды.Жата-жата жалыққан бауырсақ терезе алдынан үйдің іргесіне домалап түседі, іргеден көгал үстіне домалайды.Домалап келе жатса алдынан қоян шыға келдеі.
-Бауырсақ!Бауырсақ мен сені жеймін.
-Жоқ, сен мені жемеші мен саған өлең айтып беремін.
Әжемнен де құтылдым
Атамнанда құтылдым
Енді сенен құтылу оңай-деп қаша жөнелді.
-Бауырсақ домалап келе жатса алдынан қасқыр шыға келеді.
-Бауырсақ мен сені жейм.
-Жемеші мен саған өлең айтып беремін.-Жарайды.Аю шыға келеді.Оданда бауырсақ құтылады.Алдынан түлкі шығады.Түлкіге әнін айтып береді.оған құмарлана қарап, құлағым естіген жоқпын қайтадан айтшы бауырсақ.Мақтағанға мәз болып, түлкінің тұмсығына қарғып шыға келеді.Әндетіп жатқанда бауырсақты түлкі жеп қояды.
Түлкі,қасқыр,аю,қоян туралы тақпақ айтады.
Түлкі,түлкі,түлкішек,
түнде қайда барасын.
Атамның үйіне барамын,
Атаң саған не береді.
Ешкі сауып сүт береді,
Лақ сойып ет береді.
Оны қайда қоясың,
Тал түбіне қоямын.
Ит жеп кетсе қайтесін,
Бақан ала қуамын.
Жеткізбесе қайтесін,
Жылай-жылай қаламын.
Мен көкжал қасқырмын,
Малшыны састырдым.
Аш болсам ұлимын,
Ауылды торимын.
Бал жейді.
Орманда.
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық,
Орнымызға барайық.
Аюдың суретін жапсыру.
Түлкі,қасқыр,аю,қоян.
Бал жейді.
Орманда
Күтілетін нәтиже:
Білуі:
-Жабайы аңдардың атын атау.
-<<Бауырсақ>> ертегісін білуі.
Меңгеруі:
-Жабайы аңдар далада мекендейді.
-Жаңа сөздердің мәнін түсінуі қазақша,орысша.
Жасай алуы:
-<<Бауырсақ>>ертегісін сахналау.
-Аюдың мүсінін жапсыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz