Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Технологиялық карта
Технологиялық картасы
Білім беру саласы : Қатынас, Шығармашылық
Бөлімдері : Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы : Жер мен су
Мақсаты : Балаларға жер мен сумен таныстыру, Табиғат құбылыстары
туралы айту. Қарандашпен дұрыс жұмыс істеу. Іскерліктерін дамыту.
Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Билигвалдық компоненті :
|Тәсілдер кезеңдері | Тәрбиешінің іс - әрекеттері |Балалардың іс - әрекеті |
| | | |
|Мотивациялық - |Балалаға жер мен судың суреттерін | |
|қозғаушы |көрсету. | |
| |Жылулық шеңбері |Бір-біріне тілектер |
| |Сылдырлайды мөлдір су, |айтады. |
| |Мөлдір суға қолыңды жу. | |
| |Жуынсаң сен, әрдайым, | |
| |Таза бетің маңдайың. | |
|Ұйымдастырушылық – |Тазалықтың досы – | |
|ізденушілік. |Су деген осы. | |
| |Сәлеметсіздерме балалар! | |
| |Отырыңыздар! | |
| | | |
| |Балалар жер мен суды білемізбе? | |
| |-Жердің бетінде нелер? кімдер? | |
| |Тіршілік етеді? |-Жан-жануар, адамзат, |
| |-Жерде нелер өседі? |өсімдіктер. |
| |Жер бетінде жататын бұл құнарлы|- Ағаш,гүл,шөп. |
| |топырақтан ағаш,гүл, | |
| |шөп,өсімдіктер өсіп | |
| |шығады.Сонымен бірге жер бізге | |
| |нанда,тамақта,киетін киімде | |
| |береді.Сондықтан жерді Жер – ана |- жұмсақ |
| |деп атайды. Қане топырақты ұстап|- қара |
| |көрейікші,қандай? | |
| |-Ал топырақтың түсі қандай? | |
| |Балалар енді су туралы | |
| |айтайын,тыңдаңдар. Жер бетіндегі | |
| |көптеген заттар сұйық, қатты не | |
| |газ түрінде кездеседі. Ал су үш | |
| |күйдеде болады.Су бір күйден | |
| |екінші күйге ауысады.Сондықтанда |- иісі жоқ |
| |суды сиқырлы деп атайды. | |
| |- Судың иісі барма? |Тәжірибені жасауға |
| |Суға тәжірибе жасап көрейікші. |көмектесу. |
| |-Суды шыны ыдысқа құямыз.Су |-Көрінеді. |
| |мөлдір,түсі жоқ. | |
| |Шыны ыдыстағы суға бір зат | |
| |саламыз көрінеме ? | |
| |Шыныға бояу қосамыз. Енді зат | |
| |көрінеме? | |
| |Су құйылады,су сұйық.Суды | |
| |үнемдеп пайдалану керек. Барлық | |
| |тіршілік иелері суды қажет | |
| |етеді. | |
| |Қармен мұзға тәжірибе жасайық. | |
| | | |
| |1 – тәжірибе : Қарды алақанға | |
| |салып,ұстап тұру. Ерігенін көру, | |
| |түсіндіру. | |
| | | |
| |2 – тәжірибе : Еріген қарды | |
| |стақан түбіне тұндыру. Қарды | |
| |жеуге болмайды. Қар мен мұз өте | |
| |кір. Қар мен мұз, жаңбыр барлығы| |
| |суға айналады. | |
| | | |
| |Тіл жаттықтыру. | |
| |Ер-ер – дөңгелек жер. |Жұмбақтар мен |
| |У-У-У- мөлдір су. |жаңылтпаштар айту. |
| |Уа – уа – уа таза ауа. | |
| |Жұмбақтар мен жаңылтпаштар |Саусақ ойынын ойнау |
| |білемізбе? |бірге. |
| | | |
| |Сергіту сәті. |Қылқаламмен бояу |
| |Ауа,от,су,жер. |жаңбырдың суретін. |
| |Саусақ ойыны. «Жаңбыр» | |
| |Жаңбыр жауса,тырс-тырс, | |
| |Айтады гүл: | |
| |-Дұрыс! Дұрыс! | |
| |Жаңбыр жауса,тырс-тырс, | |
| |Айтады қыр: | |
| |- Ырыс! Ырыс! | |
| |Албоммен жұмыс. | |
| |Жаңбырдың суретін салу. | |
| |Сергіту сәті. «Мөлдір су» | |
| |Ой балалар жарайсыңдар! | |
| |Ұйымдастырылған оқу іс – | |
| |әрекетіне жақсы қатысқан | |
| |балаларды мадақтау. | |
| |-Сау болыңыздар! | |
|Рефлексивті | | |
|коррекциялаушы | | |
| | | |
Күтілетін нәтеже :
Білуі : Жер мен судың пайдасын білу.
Меңгеруі : Табиғатты қорғай білу.
Жасай алуы : Жер мен судың суретін салу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz