Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Технологиялық карта



Технологиялық картасы
Білім беру саласы : Қатынас, Шығармашылық
Бөлімдері : Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы : Жер мен су
Мақсаты : Балаларға жер мен сумен таныстыру, Табиғат құбылыстары
туралы айту. Қарандашпен дұрыс жұмыс істеу. Іскерліктерін дамыту.
Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Билигвалдық компоненті :
|Тәсілдер кезеңдері | Тәрбиешінің іс - әрекеттері |Балалардың іс - әрекеті |
| | | |
|Мотивациялық - |Балалаға жер мен судың суреттерін | |
|қозғаушы |көрсету. | |
| |Жылулық шеңбері |Бір-біріне тілектер |
| |Сылдырлайды мөлдір су, |айтады. |
| |Мөлдір суға қолыңды жу. | |
| |Жуынсаң сен, әрдайым, | |
| |Таза бетің маңдайың. | |
|Ұйымдастырушылық – |Тазалықтың досы – | |
|ізденушілік. |Су деген осы. | |
| |Сәлеметсіздерме балалар! | |
| |Отырыңыздар! | |
| | | |
| |Балалар жер мен суды білемізбе? | |
| |-Жердің бетінде нелер? кімдер? | |
| |Тіршілік етеді? |-Жан-жануар, адамзат, |
| |-Жерде нелер өседі? |өсімдіктер. |
| |Жер бетінде жататын бұл құнарлы|- Ағаш,гүл,шөп. |
| |топырақтан ағаш,гүл, | |
| |шөп,өсімдіктер өсіп | |
| |шығады.Сонымен бірге жер бізге | |
| |нанда,тамақта,киетін киімде | |
| |береді.Сондықтан жерді Жер – ана |- жұмсақ |
| |деп атайды. Қане топырақты ұстап|- қара |
| |көрейікші,қандай? | |
| |-Ал топырақтың түсі қандай? | |
| |Балалар енді су туралы | |
| |айтайын,тыңдаңдар. Жер бетіндегі | |
| |көптеген заттар сұйық, қатты не | |
| |газ түрінде кездеседі. Ал су үш | |
| |күйдеде болады.Су бір күйден | |
| |екінші күйге ауысады.Сондықтанда |- иісі жоқ |
| |суды сиқырлы деп атайды. | |
| |- Судың иісі барма? |Тәжірибені жасауға |
| |Суға тәжірибе жасап көрейікші. |көмектесу. |
| |-Суды шыны ыдысқа құямыз.Су |-Көрінеді. |
| |мөлдір,түсі жоқ. | |
| |Шыны ыдыстағы суға бір зат | |
| |саламыз көрінеме ? | |
| |Шыныға бояу қосамыз. Енді зат | |
| |көрінеме? | |
| |Су құйылады,су сұйық.Суды | |
| |үнемдеп пайдалану керек. Барлық | |
| |тіршілік иелері суды қажет | |
| |етеді. | |
| |Қармен мұзға тәжірибе жасайық. | |
| | | |
| |1 – тәжірибе : Қарды алақанға | |
| |салып,ұстап тұру. Ерігенін көру, | |
| |түсіндіру. | |
| | | |
| |2 – тәжірибе : Еріген қарды | |
| |стақан түбіне тұндыру. Қарды | |
| |жеуге болмайды. Қар мен мұз өте | |
| |кір. Қар мен мұз, жаңбыр барлығы| |
| |суға айналады. | |
| | | |
| |Тіл жаттықтыру. | |
| |Ер-ер – дөңгелек жер. |Жұмбақтар мен |
| |У-У-У- мөлдір су. |жаңылтпаштар айту. |
| |Уа – уа – уа таза ауа. | |
| |Жұмбақтар мен жаңылтпаштар |Саусақ ойынын ойнау |
| |білемізбе? |бірге. |
| | | |
| |Сергіту сәті. |Қылқаламмен бояу |
| |Ауа,от,су,жер. |жаңбырдың суретін. |
| |Саусақ ойыны. «Жаңбыр» | |
| |Жаңбыр жауса,тырс-тырс, | |
| |Айтады гүл: | |
| |-Дұрыс! Дұрыс! | |
| |Жаңбыр жауса,тырс-тырс, | |
| |Айтады қыр: | |
| |- Ырыс! Ырыс! | |
| |Албоммен жұмыс. | |
| |Жаңбырдың суретін салу. | |
| |Сергіту сәті. «Мөлдір су» | |
| |Ой балалар жарайсыңдар! | |
| |Ұйымдастырылған оқу іс – | |
| |әрекетіне жақсы қатысқан | |
| |балаларды мадақтау. | |
| |-Сау болыңыздар! | |
|Рефлексивті | | |
|коррекциялаушы | | |
| | | |

Күтілетін нәтеже :
Білуі : Жер мен судың пайдасын білу.

Меңгеруі : Табиғатты қорғай білу.

Жасай алуы : Жер мен судың суретін салу.


Ұқсас жұмыстар
Технологиялық карта бойынша ағаштан бұйым жасап шығару
Декоративті- қолданбалы өнер.Пиротопия және пирография
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу технологиясы
Биоақпараттану және синергетика білім беру технологиясын оқу, даму, тәрбиелеу үрдісінде қолдану (оқыту семинары)
Сумоншақпен жұмыс
Үлгі бойынша көйлекті пішу
Турникте ойнаған бала
Киімді әшекейлеу
Бисерден көбелек тоқу
Қышқылдар, құрамы, классификациясы, физикалық қасиеттері
Пәндер