1-сынып: Ә, И, З, Ө, Ү, Г әріптерін қайталау және оқу-жазу дағдыларын пысықтау

C:\Users\windows 7 x32\Desktop\наз.jpg М. Атымов атындағы №6 орта

мектептің бастауыш

сынып мұғалімі :

Есболаева Назым Мамайқызы

1 сынып Әліппе

Тақырыбы: Қайталау (Ә, И, З, Ө, Ү, Г)

Жалпы мақсаты: Өтілген әріптерге шолу жүргізе отырып, алған білімдерін пысықтай түсу. Сөздік қорларын, өз ойларын еркін жеткізу қабілеттерін дамыту. Сөздерді қатесіз жаза алуға, сөйлемдерді байланыстырып құрай білу білім-білік дағдыларын жетілдіру.

Күтілетін нәтиже: - өтілген әріптерді танып, қатесіз жаза алады ;

- сөздерді оқып, дыбыстық талдау жасай алады ;

- Өздігінен оқуға, жазуға дағдыланады;

-ауызша сөйлеп үйренеді;

-өзіндік бағалай біледі, топпен жұмыс жасай алады

Керекті құрал-жабдықтар : жыл мезгіліне байланысты суреттер, үлестірмелі материалдар, сызба, мазмұнды суреттер, кесте, үнтаспа, бағалау таяқшалары, буын, әріптер, сөздер, себет, ұшақ суреті

Тапсырмалар:Жекелей, жұптық, топтық

Кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл түрі

Кезеңдері:

Ұйымдасты

ру

Кезеңнің мақсаты: Топқа бөлу
Мұғалім іс-әрекеті:

Жыл мезгілдері, олардың өзіндік ерекшеліктері арқылы топқа бөлінеді:көктем

жаз

, күз, қыс

Оқушының іс-әрекеті: Ай аттарын, ауа райы белгілерін алу арқылы топ құрады.
Әдіс-тәсіл түрі:

топтық

жекелей

Кезеңдері:

Топ басшысын сайлау

Топ ережесін анықтау

Кезеңнің мақсаты:

Тапсырмаларды орындау арқылы топ басшысы сайланады

Топ ережесін анықтап құрғызу

Мұғалім іс-әрекеті:

Әр топ өздеріне ұнаған тапсырмаларды орындайды : «Гүл құрастыру» -әріп-сөз-сөйлем, «Гаражға машина кіргізу» -жіңішке айтылатын сөздер, «Үйге орналастыру »-жуан айтылатын сөздер, «Гүл теру» -дауысты, дауыссыз дыбыстар

Топ ержесін құрады : 1. Ережеге бағыну

2. Белсенді болу

3. Бірін-бірі тыңдай білу

4. Сұраққа нақты жауап беру

5 . . .

Оқушының іс-әрекеті:

Ұжымдық бөліскен іс-әрекет

Кезеңдері:

Бағалау критерийімен таныстыру:

1. Белсенді болу

2. Сұраққа нақты жауап беру.

3. Сөйлемді дұрыс құрау.

4. Қатесіз, сауат

ты жазу.

5 . . .

Кезеңнің мақсаты:

«Балмұздақ» таяқшаларын «Білім» ағашын таратып беру

Жасыл түс-өте жақсы

Сары түс-жақсы

Қызыл түс-орташа

Мұғалім іс-әрекеті:

« Балмұздақ» таяқшасын көтеру арқылы бірін-бірі бағалайды.

«Білім ағашын» бояу арқылы өзін-өзі бағалайды

Топ басшысы тобындағы оқушыларды бағалау парағына тапсырмаларды орындау белсенділігіне қарай -жасыл, қызыл, сары түс белгілерін қойып отырады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшысы
Әдіс-тәсіл түрі: жеке
жұп
топтық
ұжымдық
қорытынды
1-оқушы
орташа
2-оқушы
жақсы
3-оқушы
өте жақсы
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері: Психологиялық дайындық туғызу
Кезеңнің мақсаты: Тілектер тілеу
Мұғалім іс-әрекеті: Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейді
Кезеңдері:

1. Табыс ситуация

сын туғызу кезеңі

Кезеңнің мақсаты:

Өтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылық-

тарын ояту

Мұғалім іс-әрекеті:

Көңіл күй ахуалы. Ынталандыру.

Өтілген әріптерге шолу жүргізу

Оқушының іс-әрекеті:

Кері байланыс жасайды .

«Ұшақ ұшыру» әдісі арқылы әр топ бір-біріне түрткі сұрақтар қояды.

C:\Users\windows 7 x32\Documents\сам.jpg

Формативті бағалау

Әдіс-тәсіл түрі:

Жекелей

Кезеңдері: ІІ. Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау
Кезеңнің мақсаты:

ӨТІЛГЕН ӘРІПТЕРГЕ БАЙЛАНЫС

ТЫ ӘР ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚАРАСТЫРУ

Мұғалім іс-әрекеті:

Әр топқа өтілген тақырыптар бойынша тапсырмалар беру.

Әр тапсырмаларды орындауда «Балмұздақ» таяқшаларымен бағалату

Кейбір тапсырмалар оқушы қабілетіне қарай беріледі. (дарынды, қ. т)

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындап, қорғайды.

Көктем (І топ) -шығармашылық жұмыс жасайды (фонологиялық талдау жүргізеді, дыбыстарға математикалық мінездеме береді)

Жаз (ІІ топ) -Ауызша тапсырмаларды орындайды, жазады

Күз(ІІІ топ) - Мәтін мазмұнына тоқталады, негізгі ойды ашады, өнерлерін ортаға салады

ҚЫС -өтілген әріптер бойынша қорытынды, тұжырым жасайды

Әдіс-тәсіл түрі:

ұжым

дық бөліскен іс-әрекет

Кезеңдері: ІІІ. Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау
Кезеңнің мақсаты:

Тапсырмалар

ды орындату арқылы тексеру.

Қысқаша рефлексия

Практикалық жұмыс арқылы алған білім-білік дағдыларын тексеру

Мұғалім іс-әрекеті:

Д/о: «Сөз ойла, көп ойла!»

Суреттермен жұмыс жасайды

Үндестік заңы туралы түсінік қалыптастыру

Кімге қиын болды?Себебі

Кім қай жерде қателесті? Себебі

Қысқаша рефлексия жасату, үлгі

бойынша тексерту

«Бағалау»ағашын бояту,

Оқушының іс-әрекеті:

ІІ топ

Әр қақпаға тиісті әрпі бар допты енгізу:

какпа б. йг . . . үл

. рме . и . . е

т. с. с

Формативті бағалау

Әдіс-тәсіл түрі:

І топ

Фонологиялық талдау, матема

тикалық мінездеме беру.

Ұнаған қайықтарын таңдау арқылы сөздерге талдау жүргізу:көрші, өзен,

итмұрын, т. с. с

2(ө, і)

Көрші-5

. 3(к, р, ш) жіңішке айтылып

тұр, (ережесі), 2 буын (ережесі) көр-бітеу буын, ші-ашық буын

т. с. с

Формативті бағалау

ІІІ топ

Мәтін мазмұнын ауызша талдайды, көрініс көрсетеді

китап Әліппе

Авторы:

Жанр түрі:қлең

Шумақ-1

Тармақ-4

Түйіні

«Кім кінәлі?»

Кейіпкерлері:

рөлдік қойылым

қорытынды жасайды

Үлгі бойынша бағалайды

4-топ

Қорытынды

лайды

Кестемен жұмыс

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

өз ойларын нақты айтады


Ұқсас жұмыстар
Сауат ашу пәні: Ә, И, З, Ө, Ү, Г дыбыстары мен әріптерін қайталау - ашық сабақ жоспары
Ш. Ахметов. Бұл қай кезде болады? Оқу, сөздік және жазу дағдыларын пысықтау сабағы
3-сынып қазақ тілі: дыбыс пен әріптерді қайталау және И, Й, У, Я, Ю, Б, П әріптерінің жазылу ережелері - сабақ жоспарлары
Сабақ жоспары: Сауат ашу және жазу - З дыбысы мен әрпі
1-сыныпқа арналған ағылшын тілі сабақ жоспары - Unit 6 Lesson 1 My Pet: I have сөйлемі және H h, I i әріптерін үйрету
1-сыныпқа арналған Ө, И, В, Р, Щ дыбыстары мен әріптерінің сабақ жоспарлары
Бастауыш сыныпта Ақ бұзау өлеңі арқылы жуан дауыстылар (А, О, Ұ, Ы) оқыту сабақ жоспары
Әдебиеттік оқу (4 «А»): Г. Х. Андерсеннің Түймедағы ертегісін талдау және мазмұндау дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сыныпта сауат ашу: жоғалған сөздер ойыны арқылы оқу-жазу дағдыларын дамыту
2-а сыныпқа арналған математика: Қайталау және есептер шығару пысықтау сабақ жоспары (2014-2015 оқу жылы)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz