1 сынып әліппе. қайталау (ә,и,з,ө,ү,г)

C:\Users\windows 7 x32\Desktop\наз.jpg М. Атымов атындағы №6 орта

мектептің бастауыш

сынып мұғалімі :

Есболаева Назым Мамайқызы

1 сынып Әліппе

Тақырыбы: Қайталау (Ә, И, З, Ө, Ү, Г)

Жалпы мақсаты: Өтілген әріптерге шолу жүргізе отырып, алған білімдерін пысықтай түсу. Сөздік қорларын, өз ойларын еркін жеткізу қабілеттерін дамыту. Сөздерді қатесіз жаза алуға, сөйлемдерді байланыстырып құрай білу білім-білік дағдыларын жетілдіру.

Күтілетін нәтиже: - өтілген әріптерді танып, қатесіз жаза алады ;

- сөздерді оқып, дыбыстық талдау жасай алады ;

- Өздігінен оқуға, жазуға дағдыланады;

-ауызша сөйлеп үйренеді;

-өзіндік бағалай біледі, топпен жұмыс жасай алады

Керекті құрал-жабдықтар : жыл мезгіліне байланысты суреттер, үлестірмелі материалдар, сызба, мазмұнды суреттер, кесте, үнтаспа, бағалау таяқшалары, буын, әріптер, сөздер, себет, ұшақ суреті

Тапсырмалар:Жекелей, жұптық, топтық

Кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл түрі

Кезеңдері:

Ұйымдасты

ру

Кезеңнің мақсаты: Топқа бөлу
Мұғалім іс-әрекеті:

Жыл мезгілдері, олардың өзіндік ерекшеліктері арқылы топқа бөлінеді:көктем

жаз

, күз, қыс

Оқушының іс-әрекеті: Ай аттарын, ауа райы белгілерін алу арқылы топ құрады.
Әдіс-тәсіл түрі:

топтық

жекелей

Кезеңдері:

Топ басшысын сайлау

Топ ережесін анықтау

Кезеңнің мақсаты:

Тапсырмаларды орындау арқылы топ басшысы сайланады

Топ ережесін анықтап құрғызу

Мұғалім іс-әрекеті:

Әр топ өздеріне ұнаған тапсырмаларды орындайды : «Гүл құрастыру» -әріп-сөз-сөйлем, «Гаражға машина кіргізу» -жіңішке айтылатын сөздер, «Үйге орналастыру »-жуан айтылатын сөздер, «Гүл теру» -дауысты, дауыссыз дыбыстар

Топ ержесін құрады : 1. Ережеге бағыну

2. Белсенді болу

3. Бірін-бірі тыңдай білу

4. Сұраққа нақты жауап беру

5. . . .

Оқушының іс-әрекеті:

Ұжымдық бөліскен іс-әрекет

Кезеңдері:

Бағалау критерийімен таныстыру:

1. Белсенді болу

2. Сұраққа нақты жауап беру.

3. Сөйлемді дұрыс құрау.

4. Қатесіз, сауат

ты жазу.

5. . . .

Кезеңнің мақсаты:

«Балмұздақ» таяқшаларын «Білім» ағашын таратып беру

Жасыл түс-өте жақсы

Сары түс-жақсы

Қызыл түс-орташа

Мұғалім іс-әрекеті:

« Балмұздақ» таяқшасын көтеру арқылы бірін-бірі бағалайды.

«Білім ағашын» бояу арқылы өзін-өзі бағалайды

Топ басшысы тобындағы оқушыларды бағалау парағына тапсырмаларды орындау белсенділігіне қарай -жасыл, қызыл, сары түс белгілерін қойып отырады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшысы
Әдіс-тәсіл түрі: жеке
жұп
топтық
ұжымдық
қорытынды
1-оқушы
орташа
2-оқушы
жақсы
3-оқушы
өте жақсы
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
Кезеңдері: Психологиялық дайындық туғызу
Кезеңнің мақсаты: Тілектер тілеу
Мұғалім іс-әрекеті: Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейді
Кезеңдері:

1. Табыс ситуация

сын туғызу кезеңі

Кезеңнің мақсаты:

Өтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылық-

тарын ояту

Мұғалім іс-әрекеті:

Көңіл күй ахуалы. Ынталандыру.

Өтілген әріптерге шолу жүргізу

Оқушының іс-әрекеті:

Кері байланыс жасайды .

«Ұшақ ұшыру» әдісі арқылы әр топ бір-біріне түрткі сұрақтар қояды.

C:\Users\windows 7 x32\Documents\сам.jpg

Формативті бағалау

Әдіс-тәсіл түрі:

Жекелей

Кезеңдері: ІІ. Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау
Кезеңнің мақсаты:

ӨТІЛГЕН ӘРІПТЕРГЕ БАЙЛАНЫС

ТЫ ӘР ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚАРАСТЫРУ

Мұғалім іс-әрекеті:

Әр топқа өтілген тақырыптар бойынша тапсырмалар беру.

Әр тапсырмаларды орындауда «Балмұздақ» таяқшаларымен бағалату

Кейбір тапсырмалар оқушы қабілетіне қарай беріледі. (дарынды, қ. т)

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындап, қорғайды.

Көктем (І топ) -шығармашылық жұмыс жасайды (фонологиялық талдау жүргізеді, дыбыстарға математикалық мінездеме береді)

Жаз (ІІ топ) -Ауызша тапсырмаларды орындайды, жазады

Күз(ІІІ топ) - Мәтін мазмұнына тоқталады, негізгі ойды ашады, өнерлерін ортаға салады

ҚЫС -өтілген әріптер бойынша қорытынды, тұжырым жасайды

Әдіс-тәсіл түрі:

ұжым

дық бөліскен іс-әрекет

Кезеңдері: ІІІ. Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау
Кезеңнің мақсаты:

Тапсырмалар

ды орындату арқылы тексеру.

Қысқаша рефлексия

Практикалық жұмыс арқылы алған білім-білік дағдыларын тексеру

Мұғалім іс-әрекеті:

Д/о: «Сөз ойла, көп ойла!»

Суреттермен жұмыс жасайды

Үндестік заңы туралы түсінік қалыптастыру

Кімге қиын болды?Себебі

Кім қай жерде қателесті? Себебі

Қысқаша рефлексия жасату, үлгі

бойынша тексерту

«Бағалау»ағашын бояту,

Оқушының іс-әрекеті:

ІІ топ

Әр қақпаға тиісті әрпі бар допты енгізу:

какпа б. йг. . . . үл

. рме . и . . е

т. с. с

Формативті бағалау

Әдіс-тәсіл түрі:

І топ

Фонологиялық талдау, матема

тикалық мінездеме беру.

Ұнаған қайықтарын таңдау арқылы сөздерге талдау жүргізу:көрші, өзен,

итмұрын, т. с. с

2(ө, і)

Көрші-5

. 3(к, р, ш) жіңішке айтылып

тұр, (ережесі), 2 буын (ережесі) көр-бітеу буын, ші-ашық буын

т. с. с

Формативті бағалау

ІІІ топ

Мәтін мазмұнын ауызша талдайды, көрініс көрсетеді

китап Әліппе

Авторы:

Жанр түрі:қлең

Шумақ-1

Тармақ-4

Түйіні

«Кім кінәлі?»

Кейіпкерлері:

рөлдік қойылым

қорытынды жасайды

Үлгі бойынша бағалайды

4-топ

Қорытынды

лайды

Кестемен жұмыс

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

өз ойларын нақты айтады


Ұқсас жұмыстар
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, 1 сынып, әліппе
Кіші әріп элементтері
Дауысты дыбыс әріптері
Әліппе кезеңінде алған білімдерін көрсету
Қош бол, сырлы көк сандық
Тепе теңдік жаттығуларын үйрету
Интерактивті оқу құралы
Қазақ тілі. Сабақты қорытындылау
Мұғалім сөзін буынға бөл
Лексикадан өткенді қайталау. 5-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz