Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
1 сынып әліппе. қайталау (ә,и,з,ө,ү,г)
М.Атымов атындағы №6 орта
мектептің бастауыш
сынып мұғалімі :
Есболаева Назым Мамайқызы
1 сынып Әліппе
Тақырыбы: Қайталау (Ә,И,З,Ө,Ү,Г)
Жалпы мақсаты: Өтілген әріптерге шолу жүргізе отырып,алған білімдерін пысықтай түсу.Сөздік қорларын,өз ойларын еркін жеткізу қабілеттерін дамыту.Сөздерді қатесіз жаза алуға,сөйлемдерді байланыстырып құрай білу білім-білік дағдыларын жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: - өтілген әріптерді танып, қатесіз жаза алады;
- сөздерді оқып,дыбыстық талдау жасай алады;
-Өздігінен оқуға,жазуға дағдыланады;
-ауызша сөйлеп үйренеді;
-өзіндік бағалай біледі,топпен жұмыс жасай алады
Керекті құрал-жабдықтар : жыл мезгіліне байланысты суреттер,үлестірмелі материалдар,сызба,мазмұнды суреттер,кесте,үнтаспа,бағалау таяқшалары,буын,әріптер,сөздер,себет,ұшақ суреті
Тапсырмалар:Жекелей,жұптық,топтық
Кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсіл түрі
Ұйымдасты
ру
Топқа бөлу
Жыл мезгілдері,олардың өзіндік ерекшеліктері арқылы топқа бөлінеді:көктем
жаз
,күз,қыс
Ай аттарын,ауа райы белгілерін алу арқылы топ құрады.
топтық
жекелей
Топ басшысын сайлау
Топ ережесін анықтау
Тапсырмаларды орындау арқылы топ басшысы сайланады
Топ ережесін анықтап құрғызу
Әр топ өздеріне ұнаған тапсырмаларды орындайды: <<Гүл құрастыру>>-әріп-сөз-сөйлем, <<Гаражға машина кіргізу>> -жіңішке айтылатын сөздер, <<Үйге орналастыру>>-жуан айтылатын сөздер, <<Гүл теру>> -дауысты,дауыссыз дыбыстар
Топ ержесін құрады: 1.Ережеге бағыну
2.Белсенді болу
3.Бірін-бірі тыңдай білу
4.Сұраққа нақты жауап беру
5....
Ұжымдық бөліскен іс-әрекет
Бағалау критерийімен таныстыру:
1.Белсенді болу
2.Сұраққа нақты жауап беру.
3.Сөйлемді дұрыс құрау.
4.Қатесіз,сауат
ты жазу.
5. ...
<<Балмұздақ>> таяқшаларын <<Білім>> ағашын таратып беру
Жасыл түс-өте жақсы
Сары түс-жақсы
Қызыл түс-орташа
<< Балмұздақ>> таяқшасын көтеру арқылы бірін-бірі бағалайды.
<<Білім ағашын>> бояу арқылы өзін-өзі бағалайды
Топ басшысы тобындағы оқушыларды бағалау парағына тапсырмаларды орындау белсенділігіне қарай -жасыл,қызыл,сары түс белгілерін қойып отырады.
Топ басшысы
жеке
жұп
топтық
ұжымдық
қорытынды
1-оқушы
орташа
2-оқушы
жақсы
3-оқушы
өте жақсы
Психологиялық дайындық туғызу
Тілектер тілеу
Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейді
1.Табыс ситуация
сын туғызу кезеңі
Өтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылық-
тарын ояту
Көңіл күй ахуалы.Ынталандыру.
Өтілген әріптерге шолу жүргізу
Кері байланыс жасайды.
<<Ұшақ ұшыру>> әдісі арқылы әр топ бір-біріне түрткі сұрақтар қояды.
Формативті бағалау
Жекелей
ІІ.Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау
ӨТІЛГЕН ӘРІПТЕРГЕ БАЙЛАНЫС
ТЫ ӘР ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚАРАСТЫРУ
Әр топқа өтілген тақырыптар бойынша тапсырмалар беру.
Әр тапсырмаларды орындауда <<Балмұздақ>> таяқшаларымен бағалату
Кейбір тапсырмалар оқушы қабілетіне қарай беріледі.(дарынды,қ.т)
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындап,қорғайды.
Көктем (І топ)-шығармашылық жұмыс жасайды (фонологиялық талдау жүргізеді,дыбыстарға математикалық мінездеме береді)
Жаз (ІІ топ)-Ауызша тапсырмаларды орындайды,жазады
Күз(ІІІ топ)-Мәтін мазмұнына тоқталады,негізгі ойды ашады,өнерлерін ортаға салады
ҚЫС-өтілген әріптер бойынша қорытынды,тұжырым жасайды
ұжым
дық бөліскен іс-әрекет
ІІІ.Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау
Тапсырмалар
ды орындату арқылы тексеру.
Қысқаша рефлексия
Практикалық жұмыс арқылы алған білім-білік дағдыларын тексеру
Д/о: <<Сөз ойла,көп ойла!>>
Суреттермен жұмыс жасайды
Үндестік заңы туралы түсінік қалыптастыру
Кімге қиын болды?Себебі
Кім қай жерде қателесті? Себебі
Қысқаша рефлексия жасату,үлгі
бойынша тексерту
<<Бағалау>>ағашын бояту,
ІІ топ
Әр қақпаға тиісті әрпі бар допты енгізу:
-19050-5080 б.йг.. ..үл
.рме .и ..е
ө
әә
т.с.с
Формативті бағалау
І топ
Фонологиялық талдау,матема
тикалық мінездеме беру.
Ұнаған қайықтарын таңдау арқылы сөздерге талдау жүргізу:көрші,өзен,
итмұрын,т.с.с
2(ө,і)
Көрші-5-----------------
. 3(к,р,ш) жіңішке айтылып
тұр,(ережесі),2 буын (ережесі) көр-бітеу буын,ші-ашық буын
т.с.с
Формативті бағалау
ІІІ топ
Мәтін мазмұнын ауызша талдайды,көрініс көрсетеді
40005-4445 Әліппе
Авторы:
Жанр түрі:қлең
Шумақ-1
Тармақ-4
Түйіні
<<Кім кінәлі?>>
Кейіпкерлері:
рөлдік қойылым
қорытынды жасайды
Үлгі бойынша бағалайды
4-топ
Қорытынды
лайды
Кестемен жұмыс
әріп,дыбыс
дыбыс түрі
сөз
басы
ортасы
соңы
ә
ән
нәр
кінә
ө
г
и
ү
з
өз ойларын нақты айтады,рефлексия жасайды
жеклей,топтық,ұжымдық бөліскен іс-әрекет
сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
Сергіту: Ақ көгершін әнін айтып,билейді
Әдемі,таза жазады
ұжымдық бөліскен іс-әрекет
Қорытынды
рефлексия
-Сабағымыздың міндеті қандай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Қай тапсырмада орта деңгей көрсеттіңдер?
Өз ойларын тұжырымдап айтады. <<Білім>> ағашын бояйды
<<Себет жинау>>-сабақтан алған әсерлерін сурет (смайликтер)түрінде білдіріп,себетке салады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz