Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Қысқы киімдер жайлы ақпарат
Бөлімі:
Тіл дамыту
Тақырыбы:
Қысқы киімдер
Мақсаты:
Балаларға киім, киім түрлері, қысқы киімдер туралы түсінік беру.
Әр мезгілде киетін киімдерді атай білуге, сауалнамалар өткізу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.
Киімді ұқыпты, таза киюге тәрбиелеу.
Алдын - ала жұмыс:
Санамақ жаттап келу.
Көрнекілігі:
Жылдың әр мезгілдерінің киімдері, ұлттық киімдер, әліппе дәптері.
Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық-қорғаушы
Жылулық шеңбері. Қонақтармен амандасу.
Өткен тақырыпты қайталау.
- Өткен сабақтағы ертегі қалай аталады?
- Жыл басы қай жануар болды?
- Жыл аттарын рет - ретімен атайықшы
Үлкенге де сіз,
Ккішіге де сіз, Құрметпенен сіздерге
Бас иеміз біз.
Біз қазақтың баласы
Дені сау, салауатты,
Біз - ұлттың болашағы.
Білімді де сауатты.
<<Жыл басына таласқан жануарлар>>
Тышқан
Тышқан, сиыр, барыс, қоян, ұлу, жылан, қой, мешін, тауық, ит, доңыз жылы.
Ұйымдастыру - ізденушілік
- Бүгін аптаның қай күні?
- Бүгін нешесі?
- Желтоқсан айы қай мезгілдің айы?
- Қыс мезгілінің тағы қандай айлары бар?
- Қыс мезгілінде қалай киінеміз?
- Дұрыс айтасыңдар,қыс мезгілінде жылы киінуіміз керек.
Олай болса, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы <<Қысқы киімдер>>. Қыс мезгілінде қандай киімдер киеміз?
Жүннен істелген қысқы аяқкиім.
Иленген қой терісінен жүнін ішіне қаратып тіккен жылы сырт киім.
Жұма.
6 желтоқсан.
Қыс мезгілінің.
Қаңтар, ақпан.
Жылы киінеміз.
Бөрік, пима, тон, байпақ, қолғап, бөкебай.
Етіктің ішінен киетін, жұқалау етіп басылған қонышты киіз шұлық.
<<Мынау кімдікі?>>дидактикалық ойыны.
Шарты: киімдердің қайсысы ер баланыкі, қайсысын қыз балаға кигізу керек?
Дәптермен жұмыс.
<<Балаларға арналған киім дүкені>> атты сурет бойынша әңгіме құрастыртамын.
<<Менің киімдерім>> атты санамағын жаттатамын.
<<1>>дегенім-бөрік, <<4>> дегенім-тымақ,
Кисең бойға көрік. Қыста кисең жылы-ақ.
<<2>>дегенім-етік, <<5>> дегенім-байпақ,
Киер сәнді етіп. Іші жылы тайпақ.
<<3>>дегенім-ішік,
Теріден тігер пішіп.
Сергіту сәтін жасатамын.
<<Қайсысы артық?>>дидактикалық ойынын ойнатамын.
Ұл мен қыздың киімдерін ажыратып береді.
* Балаларға арналған киім дүкені. Дүкенде көптеген киімдер бар. Аналары балаларына киімді осы дүкеннен сатып алып береді. Балалар анасына риза болды.
Туфли. Туфлиді күз, көктем мезгілдерінде ғана киеді.
Рефлексивті - түзетуші.
Сәйкестендіру сауалнамасын жасатамын.
Топтастыру.
Қысқы киімдер
Балалар мұқият тыңдайды. Тапсырманы орындайды.
Балалар суреттерді атап, қай мезгілдің киімдері екенін айтады.
Қол ұстасып тұрайық,
шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау-саламат болайық.
Балалар шеңбер құрып, өлең жолдарын айтып, қоштасады.
Балалар жиған жұлдызшалар санын анықтайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек
Әр жыл мезгілдерінің киімдерін білуі керек.
Нені игерді
Суретке қарап әңгіме құрауды меңгерді.
Нені білді
Берілген тапсырманы орындай білді.
Тіл дамыту
Тақырыбы:
Қысқы киімдер
Мақсаты:
Балаларға киім, киім түрлері, қысқы киімдер туралы түсінік беру.
Әр мезгілде киетін киімдерді атай білуге, сауалнамалар өткізу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.
Киімді ұқыпты, таза киюге тәрбиелеу.
Алдын - ала жұмыс:
Санамақ жаттап келу.
Көрнекілігі:
Жылдың әр мезгілдерінің киімдері, ұлттық киімдер, әліппе дәптері.
Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық-қорғаушы
Жылулық шеңбері. Қонақтармен амандасу.
Өткен тақырыпты қайталау.
- Өткен сабақтағы ертегі қалай аталады?
- Жыл басы қай жануар болды?
- Жыл аттарын рет - ретімен атайықшы
Үлкенге де сіз,
Ккішіге де сіз, Құрметпенен сіздерге
Бас иеміз біз.
Біз қазақтың баласы
Дені сау, салауатты,
Біз - ұлттың болашағы.
Білімді де сауатты.
<<Жыл басына таласқан жануарлар>>
Тышқан
Тышқан, сиыр, барыс, қоян, ұлу, жылан, қой, мешін, тауық, ит, доңыз жылы.
Ұйымдастыру - ізденушілік
- Бүгін аптаның қай күні?
- Бүгін нешесі?
- Желтоқсан айы қай мезгілдің айы?
- Қыс мезгілінің тағы қандай айлары бар?
- Қыс мезгілінде қалай киінеміз?
- Дұрыс айтасыңдар,қыс мезгілінде жылы киінуіміз керек.
Олай болса, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы <<Қысқы киімдер>>. Қыс мезгілінде қандай киімдер киеміз?
Жүннен істелген қысқы аяқкиім.
Иленген қой терісінен жүнін ішіне қаратып тіккен жылы сырт киім.
Жұма.
6 желтоқсан.
Қыс мезгілінің.
Қаңтар, ақпан.
Жылы киінеміз.
Бөрік, пима, тон, байпақ, қолғап, бөкебай.
Етіктің ішінен киетін, жұқалау етіп басылған қонышты киіз шұлық.
<<Мынау кімдікі?>>дидактикалық ойыны.
Шарты: киімдердің қайсысы ер баланыкі, қайсысын қыз балаға кигізу керек?
Дәптермен жұмыс.
<<Балаларға арналған киім дүкені>> атты сурет бойынша әңгіме құрастыртамын.
<<Менің киімдерім>> атты санамағын жаттатамын.
<<1>>дегенім-бөрік, <<4>> дегенім-тымақ,
Кисең бойға көрік. Қыста кисең жылы-ақ.
<<2>>дегенім-етік, <<5>> дегенім-байпақ,
Киер сәнді етіп. Іші жылы тайпақ.
<<3>>дегенім-ішік,
Теріден тігер пішіп.
Сергіту сәтін жасатамын.
<<Қайсысы артық?>>дидактикалық ойынын ойнатамын.
Ұл мен қыздың киімдерін ажыратып береді.
* Балаларға арналған киім дүкені. Дүкенде көптеген киімдер бар. Аналары балаларына киімді осы дүкеннен сатып алып береді. Балалар анасына риза болды.
Туфли. Туфлиді күз, көктем мезгілдерінде ғана киеді.
Рефлексивті - түзетуші.
Сәйкестендіру сауалнамасын жасатамын.
Топтастыру.
Қысқы киімдер
Балалар мұқият тыңдайды. Тапсырманы орындайды.
Балалар суреттерді атап, қай мезгілдің киімдері екенін айтады.
Қол ұстасып тұрайық,
шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау-саламат болайық.
Балалар шеңбер құрып, өлең жолдарын айтып, қоштасады.
Балалар жиған жұлдызшалар санын анықтайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек
Әр жыл мезгілдерінің киімдерін білуі керек.
Нені игерді
Суретке қарап әңгіме құрауды меңгерді.
Нені білді
Берілген тапсырманы орындай білді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz