Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Автобус

27. 11. 2014
Тәрбиеші Абильдиева Г.Ж
Оқу ісінің меңгерушісі Серикова Г
Білім беру саласы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті : Жапсыру
Тақырыбы : Автобус
Мақсаты : Балаларға көлік туралы түсінік беру. Көлік түрлерінің ерекшеліктеріне қарай топтастыруға үйрету. Түсті картоннан, қағаздан автобусты жапсыру жолдарын меңгерту.
Пән аралық байланыс: Тіл дамыту, орыс тілі
Көрнекілігі : Тақырып мазмұнына байланысты суреттер.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбері

Қызыл телпектің тапсырмасы

Көліктер туралы тақпақтар айтқызу.

Бауырсақтың тапсырмасы.
Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызып, жасату.
Қол алысып қане біз,
Достасайық бәріміз.
Қайырлы күн жер Ана!
Қайырлы күн достарым.
Сіздермен кездескеніме қуаныштымын.
-Бүгін бізде ертегі кейіпкерлері қонақта.Қане, балалар мына ертегі кейіпкері кім?
-Дұрыс айтасыңдар, бұл қызыл телпек. Қызыл телпек бізге құр келмепті. Тапсырма ала келіпті.
Ойын <<Не қайда жүреді?>>
Бұлт, су, жол суреттері қойылып, көліктерді өз орындарына орналастырады.

-Ал, балалар! Енді көліктер туралы тақпақтар білесіңдер ме? Қане кім айтады?
Машина Ұшақ
Төрт аяғым дөңгелек, Бұлттар менен көктегі,
Адамсыз мен жүрмеймін, Мен боламын туысқан.
Барлық жерге жеткізіп, Озып шығам құстарды,
Қаласаңыз апарам. Қанат қақпай ұшамын.
Кеме
Теңізді жүздім балықтай,
Дүниені кездім жалықпай.
Көліктердің бір түрі,
Мен боламын қайықтай.
Д/о <<Суретті аяқта>>
Ойынның барысы берілген суреттің жартысын бала салып аяқтайды. Атын атайды.
Қимылдарын жасайды.
қол алысады
құшақтасады
сәлемдеседі
достарына қарайды
қолын жүрегіне апарады

қызыл телпек

Бұлтқа ұшақ, тік ұшақ, әуе шары
Суға кеме,қайық,сүңгуір қайық, пароход
Жолда машина, камаз, кран, автобус.

Білетін тақпақтарын
айтады.

Суретін салады, атын атайды.
Ұйымдастырушылық - ізденушілік

Жаңа сабақ

Сергіту сәтін жасату.

Жұмыстың барысы.

Буратиноның тапсырмасы.
-Ненің суретін салдық?
-Дұрыс айтасыңдар, балалар. Бұл автобустың суреті.
Суреттерің әдемі болып шығыпты. Бұл автобуспен жолаушыларды тасиды. Автобусты жүргізуші жүргізеді.
Біз бүгін жапсыру сабағынан автобусты қиып жапсыруды үйренеміз. Мен қазір жұмыстың орындалу
көрсетемін,сендер мұқият тыңдап отырасыңдар.
. Тіктөртбұрышты қағаздың бетіне сызылған сызық бойымен қиып аламыз.
. Қара түсті қағазға дөңгелектің суретін сызып, қиып аламыз.
. Түсті қағаздан терезсін қиып аламыз.
. Барлық бөлшектерін ретімен жапсырамыз.
Раз! Подняться.
Два! Согнуться.
Три- четыре! Руки шире!
Пять! Руками помохать!
Шесть! На парту сесть.
Балалар автобустың орындау үлгісіне сүйене отырып, жапсыру жұмысын орындайды.
Д/ о <<Суретте не артық?>>
Балаларға берілген тапсырманы мұқият орындауларын қадағалау.
автобустың

Балалар мұқият тыңдайды.

Қимылдарын жасайды.

Жұмысты мұқият орындайды.
Артық суретті қоршайды.
Рефлексивті - түзетуші

Сұраө-жауап алу.

Мысықтың мадақтауы.

-Автобуспен кімдерді тасиды?
-Автобусты жүргізетін адамды кім дейміз?
-Автобус туралы не білесіңдер?

Балаларды шеңберге тұрғызып, оқу-іс әрекетіне белсене
араласқан балаларды мақтап, мадақтау.
Қызыл- сабаққа қатыспадым.
Сары- сәл ғана ат салыстым.
Жасыл- сабаққа өте жақсы қатыстың.
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы
Сау- саламат болайық.
Сау болыңыздар.

жолаушыларды
жүргізуші
Білетін тақпақтарын, жұмбақтарын айтады.
Жұмбақ
Көше бойлап аяңдайды,
Адам тасып аялдайды.


Қимылдарын жасайды.

Күтілетін нәтиже:
Білуі: Көлік түрлерін ерекшеліктеріне қарай топтастыра біледі.
Болуы: Тапсырмаларды орындайды.
Жасай білуі: Автобусты қиып жапсыруды үйренеді.


Ұқсас жұмыстар
Велосипедті көрсетші
Автокөлік составына, қозғалысына диспетчерлік басқару
Бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен жайлы ақпарат
Санды 1-ге көбейту. санды 0-ге көбейту
Үлкенге құрмет
Ф дыбысы мен әрпі. Ф дыбысы мен әрпін таныту
Күш
Көлік түрі
Дыбысына байланысты сөз ойла
Пәндер