Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Файлдар, бумалар, жарлықтар. қысқа мерзімді жоспар 5- сынып


|Күні: |Пәні |Мұғалім аты- жөні |Қарасақал Ерімбет атындағы № |Оқу ісінің меңгерушісі: |
| | | |96 мектеп | |
| |Информатика |Жалғасбаева Рита | |___________________ Л. Жаленова|
| | | |5- сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: Файлдар, бумалар және жарлықтар |
|Сілтеме |5 – сынып оқулығы |
| |Тақырыптық презентация |
| |Интернет желісінен алынған ақпарат |
|SMART мақсат |Файлдық жүйенің негізгі нысандары: файл, бума, жарлық туралы түсінік беру және олардың қызметін, |
| |жұмыс жасау әдістерін меңгерту |
|Күтілетін |Файл, бума, жарлықтарды құруды біледі |
|нәтижие |Олармен жұмыс жасай алады. |
| |Құжат түрлерін ажырата біледі |
|Түйінді идеялар|Файл, бума, жарлық түрлері |
| |Файл, бума, жарлық қызметтері |
| |Файл, бума, жарлықпен жұмыс жасау әдістері |
|Сабақтың түрі |Теориялық және практикалық (аралас) сабақ |
|Әдіс - |Сын тұрғысынан ойлау, Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану |
|тәсілдері | |
|Пәнаралық |Геометрия |
|байланыс | |

|Кезең |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды топқа бөлу |Фигуралар бойынша топқа |Түрлі |
|кезеңі |Топ мүшелерінің қызметін тағайындау |бөлінеді |геометриялық |
| |Оқушылардың жұмысына кететін уақытты байқау |Өздерінің атқаратын |фигуралар |
| | |міндеттерін түсінеді | |
|Үй тапсырмасы | |Оқушылар берілген терезе | |
| |Сәйкестендіру тесті |элементтерін қызметі бойынша|Тест тапсырма |
| |Өтілген «Терезелер» тақырыбы бойынша 4 топқа 4 терезе |сәйкестендіру жұмысын |парақтары |
| |түрлері бойынша сәйкестендіру тесті беріледі |орындайды | |
|Жаңа сабақ | |Жаңа сабақ бойынша алып | |
| |Файлдар мен қапшықтар |отырған ақпараттарды | |
| |Файл дегеніміз не? Файл- аты бар бірқатар байттар |үлгеріп, дәптерге түртіп |Компьютер |
| |тізбегі.Файл не бағдарлама не құжат болуы |алып отыру. Түсінбегенін дер|Интерактивті |
| |мүмкін.Windows-та бағдарламалардың басқа атауы |кезінде сұрау |тақта |
| |–қолданба да қолданылады. Әр файлдың аты болады.Оның | |Тақырыптық |
| |аты оң және сол бөліктен тұрады. Оң жақ бөлігі үш | |слайдтар |
| |символдан тұрады және оның типін анықтайды. Сол жақ |[pic] | |
| |бөліктің ұзындығы 1-255 символға дейін болады. | | |
| |Файл типтерінің кейбір негізгі «құжат ретінде» | |[pic] |
| |белгіленулерінің тізімі келтірілген: | | |
| | | | |
| | | | |
| |Қапшықтар-бұл қандай да бір белгісі бойынша файлдарды | | |
| |бірлестіру, | |[pic] |
| |Басқа сөзбен айтқанда, қапшық-бұл аты аталған файлдар | | |
| |тобы. Қапшықтың аты, файлдың аты сияқты оның | | |
| |мазмұнын көрсете алады. | | |
| |Қапшықтың пиктограммасы болуы мүмкін. Қапшықтарда | | |
| |таңбашалар, файлдар және басқа қапшықтар да болуы | | |
| |мүмкін. Қапшық бос болуы да мүмкін. Қапшықта аты бірдей| | |
| |объектілер болмауы керек. | | |
| |Қапшықтар екі түрлі болады: | | |
| |- кәдімгі қапшық-каталогтар; | | |
| |- арнайы қапшықтар (Менін компьютерім, принтерлер және| | |
| |т.б.) | | |
| |Танбаша- бұл бағдарламаларды іске қосу немесе файлды | | |
| |ашу қасиеті бар пиктог пикторамма,Объектінің | | |
| |тамғасы,компьютер үшін объектіге жол нұсқайтын | | |
| |командалық файл,ал пайдаланушы үшін жұмыс үстеліндегі | | |
| |немесе терезедегі жай белгіше,ол Windows98-дегі қандай| | |
| |да бір | | |
| |объектіге:файлға,қапшыққа,дискіге,компьютерге,принтерге| | |
| |т.б сәйкес келеді. | | |
| |Танбаша жеке бір обьект емес,ол файлға сілтымы | | |
| |ғана.Сондықтан оны жойғанда файлдар | | |
| |жойылмайды.Танбашада мауспен екі рет шерту,файлға | | |
| |немесе қапшықтың белгішесіне екі рет шерту әсерімен | | |
| |бірдей. | | |
|Ой толғаныс |Тапсырма: |1. Әр топ жеке жеке Венн |Постер |
| |І топ – «Сканер мен принтерді салыстыру» |диаграммасына берілген |Түрлі түрлі |
| |ІІ топ – «Пернетақта мен тышқанды салыстыру» |құрылғылардың ұқсастығы мен |карандаш |
| |ІІІ топ – «Монитор мен жүйелік блокты салыстыру» |айырмашылығын ортаға салып, |Венн диаграммасы|
| |ІV топ – «Қатты дискі мен флэшканы салыстыру» |талқылайды | |
| | |2. Бірінші болған топ | |
| | |компьютерге жұмыстарын | |
| | |орындап, интербелсенді | |
| | |тақтада көрсетеді | |
|Пысықтау |Практикалық жұмыс |Орындаған практикалық |Компьютер |
| | |жұмысын талдап береді: қай | |
| |Компьтерде жұмыс істеу барысында файл ашу, сақтау, бума|жерде не қолданды, қалай | |
| |құру, жарлық құру жұмыстарында қандай құрылғыны |бума құрды, файл атын қалай | |
| |пайдаланғаныңды айтып бер, орындап көрсет. |қойылды, қалай сақтайды | |
| | |кейін қалай тауып алады осы | |
| | |орындаған әрекеттер қай | |
| | |жерде не үшін пайдаланамыз, | |
| | |деген сұрақтарға жауап | |
| | |береді | |
|Қорыту |Сауалы бар қорап: |Оқушылар қорап ішінен |Сауалы бар қорап|
|Күтілетін |Қорап ішіндегі сауалдар: |карточкалар таңдап алып, |[pic] |
|нәтиже |Компьютердің көмегімен не істеуге болады? |сауалдарға жауап береді | |
| |Файл деп нені айтамыз? | | |
| |Бума не үшін керек? | | |
| |Жарлық деген не? | | |
| |Бума қалай құрылады? | | |
| |Жарлық құру қалай жүзеге асады? | | |
|Бағалау |Оқушылардың компьютерде орындаған жұмыстарын тексеріп |Жауапты топ мүшелері бағалау|Бағалау |
| |. Құрылған критерийлер бойынша баға қою |критерийлері бойынша өз |критерийлері |
| | |тобының бағаларын шығарады | |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты мазмұндап, оқып келу |Күнделіктеріне үй | |
| |95- беттегі тапсырманы орындау, тестіге жауап беру |тапсырмасын жазады | |
|Рефлексия | |Сабақтан алған әсерлері мен |Стикерлер |
| | |ұсыныстарын стикерлерге | |
| |Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін |жазып «Білім ағашына» ілу | |
| |сикерлер тарату | | |
| |«Білім ағашы» | | |

-----------------------
W


Ұқсас жұмыстар
Бумалар мен жарлықтарды құру
Тақырып Файлдар, бумалар және жарлықтар
Файлдар, бумалар және жарлықтар жайлы ақпарат
Файлыңды жой
Файлдар, бумалар және жарлықтар. Бумалар мен жарлықтарды құру, атын өзгерту
Файлдармен бумалар
Файлдар, бумалар және жарлықтар
Сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы
Ақпарат өңдеу тәсілдері
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Пәндер