Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Файлдар, бумалар, жарлықтар. қысқа мерзімді жоспар 5- сынып
|Күні: |Пәні |Мұғалім аты- жөні |Қарасақал Ерімбет атындағы № |Оқу ісінің меңгерушісі: |
| | | |96 мектеп | |
| |Информатика |Жалғасбаева Рита | |___________________ Л. Жаленова|
| | | |5- сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: Файлдар, бумалар және жарлықтар |
|Сілтеме |5 – сынып оқулығы |
| |Тақырыптық презентация |
| |Интернет желісінен алынған ақпарат |
|SMART мақсат |Файлдық жүйенің негізгі нысандары: файл, бума, жарлық туралы түсінік беру және олардың қызметін, |
| |жұмыс жасау әдістерін меңгерту |
|Күтілетін |Файл, бума, жарлықтарды құруды біледі |
|нәтижие |Олармен жұмыс жасай алады. |
| |Құжат түрлерін ажырата біледі |
|Түйінді идеялар|Файл, бума, жарлық түрлері |
| |Файл, бума, жарлық қызметтері |
| |Файл, бума, жарлықпен жұмыс жасау әдістері |
|Сабақтың түрі |Теориялық және практикалық (аралас) сабақ |
|Әдіс - |Сын тұрғысынан ойлау, Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану |
|тәсілдері | |
|Пәнаралық |Геометрия |
|байланыс | |
|Кезең |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды топқа бөлу |Фигуралар бойынша топқа |Түрлі |
|кезеңі |Топ мүшелерінің қызметін тағайындау |бөлінеді |геометриялық |
| |Оқушылардың жұмысына кететін уақытты байқау |Өздерінің атқаратын |фигуралар |
| | |міндеттерін түсінеді | |
|Үй тапсырмасы | |Оқушылар берілген терезе | |
| |Сәйкестендіру тесті |элементтерін қызметі бойынша|Тест тапсырма |
| |Өтілген «Терезелер» тақырыбы бойынша 4 топқа 4 терезе |сәйкестендіру жұмысын |парақтары |
| |түрлері бойынша сәйкестендіру тесті беріледі |орындайды | |
|Жаңа сабақ | |Жаңа сабақ бойынша алып | |
| |Файлдар мен қапшықтар |отырған ақпараттарды | |
| |Файл дегеніміз не? Файл- аты бар бірқатар байттар |үлгеріп, дәптерге түртіп |Компьютер |
| |тізбегі.Файл не бағдарлама не құжат болуы |алып отыру. Түсінбегенін дер|Интерактивті |
| |мүмкін.Windows-та бағдарламалардың басқа атауы |кезінде сұрау |тақта |
| |–қолданба да қолданылады. Әр файлдың аты болады.Оның | |Тақырыптық |
| |аты оң және сол бөліктен тұрады. Оң жақ бөлігі үш | |слайдтар |
| |символдан тұрады және оның типін анықтайды. Сол жақ |[pic] | |
| |бөліктің ұзындығы 1-255 символға дейін болады. | | |
| |Файл типтерінің кейбір негізгі «құжат ретінде» | |[pic] |
| |белгіленулерінің тізімі келтірілген: | | |
| | | | |
| | | | |
| |Қапшықтар-бұл қандай да бір белгісі бойынша файлдарды | | |
| |бірлестіру, | |[pic] |
| |Басқа сөзбен айтқанда, қапшық-бұл аты аталған файлдар | | |
| |тобы. Қапшықтың аты, файлдың аты сияқты оның | | |
| |мазмұнын көрсете алады. | | |
| |Қапшықтың пиктограммасы болуы мүмкін. Қапшықтарда | | |
| |таңбашалар, файлдар және басқа қапшықтар да болуы | | |
| |мүмкін. Қапшық бос болуы да мүмкін. Қапшықта аты бірдей| | |
| |объектілер болмауы керек. | | |
| |Қапшықтар екі түрлі болады: | | |
| |- кәдімгі қапшық-каталогтар; | | |
| |- арнайы қапшықтар (Менін компьютерім, принтерлер және| | |
| |т.б.) | | |
| |Танбаша- бұл бағдарламаларды іске қосу немесе файлды | | |
| |ашу қасиеті бар пиктог пикторамма,Объектінің | | |
| |тамғасы,компьютер үшін объектіге жол нұсқайтын | | |
| |командалық файл,ал пайдаланушы үшін жұмыс үстеліндегі | | |
| |немесе терезедегі жай белгіше,ол Windows98-дегі қандай| | |
| |да бір | | |
| |объектіге:файлға,қапшыққа,дискіге,компьютерге,принтерге| | |
| |т.б сәйкес келеді. | | |
| |Танбаша жеке бір обьект емес,ол файлға сілтымы | | |
| |ғана.Сондықтан оны жойғанда файлдар | | |
| |жойылмайды.Танбашада мауспен екі рет шерту,файлға | | |
| |немесе қапшықтың белгішесіне екі рет шерту әсерімен | | |
| |бірдей. | | |
|Ой толғаныс |Тапсырма: |1. Әр топ жеке жеке Венн |Постер |
| |І топ – «Сканер мен принтерді салыстыру» |диаграммасына берілген |Түрлі түрлі |
| |ІІ топ – «Пернетақта мен тышқанды салыстыру» |құрылғылардың ұқсастығы мен |карандаш |
| |ІІІ топ – «Монитор мен жүйелік блокты салыстыру» |айырмашылығын ортаға салып, |Венн диаграммасы|
| |ІV топ – «Қатты дискі мен флэшканы салыстыру» |талқылайды | |
| | |2. Бірінші болған топ | |
| | |компьютерге жұмыстарын | |
| | |орындап, интербелсенді | |
| | |тақтада көрсетеді | |
|Пысықтау |Практикалық жұмыс |Орындаған практикалық |Компьютер |
| | |жұмысын талдап береді: қай | |
| |Компьтерде жұмыс істеу барысында файл ашу, сақтау, бума|жерде не қолданды, қалай | |
| |құру, жарлық құру жұмыстарында қандай құрылғыны |бума құрды, файл атын қалай | |
| |пайдаланғаныңды айтып бер, орындап көрсет. |қойылды, қалай сақтайды | |
| | |кейін қалай тауып алады осы | |
| | |орындаған әрекеттер қай | |
| | |жерде не үшін пайдаланамыз, | |
| | |деген сұрақтарға жауап | |
| | |береді | |
|Қорыту |Сауалы бар қорап: |Оқушылар қорап ішінен |Сауалы бар қорап|
|Күтілетін |Қорап ішіндегі сауалдар: |карточкалар таңдап алып, |[pic] |
|нәтиже |Компьютердің көмегімен не істеуге болады? |сауалдарға жауап береді | |
| |Файл деп нені айтамыз? | | |
| |Бума не үшін керек? | | |
| |Жарлық деген не? | | |
| |Бума қалай құрылады? | | |
| |Жарлық құру қалай жүзеге асады? | | |
|Бағалау |Оқушылардың компьютерде орындаған жұмыстарын тексеріп |Жауапты топ мүшелері бағалау|Бағалау |
| |. Құрылған критерийлер бойынша баға қою |критерийлері бойынша өз |критерийлері |
| | |тобының бағаларын шығарады | |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты мазмұндап, оқып келу |Күнделіктеріне үй | |
| |95- беттегі тапсырманы орындау, тестіге жауап беру |тапсырмасын жазады | |
|Рефлексия | |Сабақтан алған әсерлері мен |Стикерлер |
| | |ұсыныстарын стикерлерге | |
| |Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін |жазып «Білім ағашына» ілу | |
| |сикерлер тарату | | |
| |«Білім ағашы» | | |
-----------------------
W
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz