Сызықтық алгоритмді программалау. қысқа мерзімді жоспар. 7- сынып

Күні:

Пәні

Информатика

Мұғалім аты- жөні

Жалғасбаева Рита

Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп

7- сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

Л. Жаленова

Күні:: Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалауға практикалық жұмыс
Күні:: Сілтеме
ПәніИнформатика:
  1. 7 - сынып оқулығы
  2. Тақырыптық презентация
  3. Электрондық оқулық
Күні:: SMART мақсат
ПәніИнформатика: Оқушыларды Паскаль тілінде сызықтық алгоритмдерге бағдарламалар құруға үйрету
Күні:: Күтілетін нәтижие
ПәніИнформатика: Сызықтық құрылымды есептердің алгоритмін, блок- схемасын құруды және Паскаль тілінде программасын құрып, нәтижесін алуды біледі
Күні:: Түйінді идеялар
ПәніИнформатика: Сызықтық алгоритм - бірінен кейін бірі тізбектеліп орындалатын алгоритм. Сызықтық алгоритмнің блок - схемасы тізбектеліп орналасады.
Күні:: Сабақтың түрі
ПәніИнформатика: Практикалық сабақ
Күні:: Әдіс - тәсілдері
ПәніИнформатика: Топтық және жеке жұмыс
Күні:: Пәнаралық байланыс
ПәніИнформатика: Математика, геометрия
Күні:: Оқыту модулі
ПәніИнформатика: Оқыту мен оқудағы АКТ
Кезең
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Кезең: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің әрекеті:

1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

2. Топқа бөлу

Оқушының әрекеті:

1. Оқушылар алгоритмдердің блок - схемасында қолданатын геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді

Ресурстар:
Кезең:

Үй тапсырмасы

1- кезең:

Сергіту сәтінде өткен материалдарды еске түсіру үшін сұрақтар қойылады. Сыныпқа түгел беріледі .

Мұғалімнің әрекеті:

ПАЗЛ

1. Мұғалім үстіне жазылған тапсырмасы бар пазлды алдын ала жасайды.

2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады.

  1. Алгоритм дегеніміз не? Ол не үшін қолданылады?
  2. Алгоритмнің қандай негізгі қасиеттері бар?
  3. Алгоритмдерді қандай тәсілдермен бейнелеуге болады?
  4. Блок-схема дегеніміз не? Блоктар неше топқа бөлінеді?
  5. Қарапайым алгоритмдік тіл деп нені атаймыз? Программалау тілі деген не?
  6. Қызметші сөздерге нелер жатады?
  7. Меншіктеу командасының құрылымы қандай және ол қалай жазылады?
  8. Паскаль тіліндегі программаның негізгі құрылымы қандай?
Оқушының әрекеті: Оқушылар командада жұмыс істеп, пазлды сұрағымен жауаптарын сәйкестендіріп құрастырады орындайды
Ресурстар:

Пазлдар

Кезең:

Сабақ барысы

2-кезең:

Еске түсіру кезеңі.

Мұғалімнің әрекеті:

Семантикалық карталар

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар: Есептері
Трапеция-ның ауданы
Өрнектің мәнін есептеу
Екі нақты санды қосу
Автомобиль-дің жүрген жолы
1

Program p1;

Var A, B, X:Real;

Begin

Readln(A, B) ; X:=Sqr(A) +Sqr(b) ;

Writeln(‘Қосынды=‘, X:2:4) ;

End.

2

Program k;

Var x, y:integer;

z: real;

Begin

z:=(sin(x) -y) /(abs(y) +cos(y) ) ;

Writeln(‘z=‘, z) ;

End.

3

Program f;

Var v, t, s::integer;

Begin

readln(v, t) ;

s:=v*t;

Writeln (‘s=‘, s) ;

End;

4

Program R;

Var a, b, h, s::integer;

Begin

readln(a, b, h) ;

s:=(a+b) *h/2;

Writeln (‘s=‘, s) ;

End;

Әр топқа семантикалық карталар таратылады. Топ мүшелері семантикалық картаны толтырып, жауаптың дұрыстың компьютерде шығарып тексереді
Семантикалық карталар
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең: 3- кезең: Шығармашылық тапсырма .
Мұғалімнің әрекеті:
  1. Тіктөртбұрыштың периметрін табу программасын құрыңдар.

2. Функцияның мәнін есептеу программасын құрыңыз.

3. Тіктөртбұрышты үшбұрыштың ауданын есептеу программасын құрастырыңыз.

  1. Өрнектің мәнін есептеу программасын құрыңдар. y=sin2x - cos2x
Оқушының әрекеті: Төрт тапсырманы таңдап алып, сол тапсырманы орындайтын программасын дайындайды
Ресурстар:

Компьютер

Кезең:

4- кезең:

«Қатесін тап?».

Мұғалімнің әрекеті:

Бағдарламаның қатесін табу

Шеңбердің ұзындығын есептеу программасын құр.

Program шеңбер;

Const PI=3. 14159;

Var L: Real ;

R: Integer;

Begin
Writeln(‘R-ді енгіз’) ;

Readln (R) ;

L:=2*Pi*R;
Writeln(‘L=‘, L:4:2) ;
End.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар шығаруы қажет программа

Program шеңбер;
Const PI=3. 14159;
Var L: Real ;
R: Integer;
Begin
Writeln(‘R-ді енгіз’) ;
Read (R) ;
L:=2*Pi*R;
Writeln(‘L=‘, L:4:2) ;
End.

Ресурстар:

Компьютер

Кезең: Бағалау
Мұғалімнің әрекеті:

Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап,

смайликтер беріп отырады

Оқушының әрекеті: Оқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланады
Ресурстар:

Смайликтер

Кезең: Үйге тапсырма
Мұғалімнің әрекеті:

Тақырыпты мазмұндап, оқып келу №4, 5 есептер

Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Ресурстар:
Кезең:

Кері байланыс

Рефлексия

Мұғалімнің әрекеті:

Бутерброд

Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

Оқушының әрекеті: Жағдаяттық мәлімдеме - Маған ұнады . . . , себебі . . . Енді/келесі жолы . . .
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Сызықтық алгоритмді программалау
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Программалау тілінің синтаксисі
Жобаларда шартты операторларды қолдану
Сызықтық алгоритмді программалау тақырыбына практикалық жұмыс
Тармақталған алгоритмді программалау
Python программалау тілінде
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Сызықтық алгоритмді програмалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz