Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Сызықтық алгоритмді программалау. қысқа мерзімді жоспар. 7- сынып



|Күні: |Пәні |Мұғалім аты- жөні |Қарасақал Ерімбет атындағы № |Оқу ісінің меңгерушісі: |
| | | |96 мектеп | |
| |Информатика |Жалғасбаева Рита | |___________________ Л. Жаленова|
| | | |7- сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалауға практикалық жұмыс |
|Сілтеме |7 – сынып оқулығы |
| |Тақырыптық презентация |
| |Электрондық оқулық |
|SMART мақсат |Оқушыларды Паскаль тілінде сызықтық алгоритмдерге бағдарламалар құруға үйрету |
|Күтілетін |Сызықтық құрылымды есептердің алгоритмін, блок- схемасын құруды және Паскаль тілінде программасын |
|нәтижие |құрып, нәтижесін алуды біледі |
|Түйінді идеялар|Сызықтық алгоритм - бірінен кейін бірі тізбектеліп орындалатын алгоритм. Сызықтық алгоритмнің блок - |
| |схемасы тізбектеліп орналасады. |
|Сабақтың түрі |Практикалық сабақ |
|Әдіс - |Топтық және жеке жұмыс |
|тәсілдері | |
|Пәнаралық |Математика, геометрия |
|байланыс | |
|Оқыту модулі |Оқыту мен оқудағы АКТ |

|Кезең |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|Ұйымдастыру | |1. Оқушылар алгоритмдердің | |
|кезеңі |1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу |блок - схемасында қолданатын| |
| |2. Топқа бөлу |геометриялық фигуралар | |
| | |бойынша топқа бөлінеді | |
|Үй тапсырмасы |ПАЗЛ | Оқушылар командада жұмыс |Пазлдар |
| |1. Мұғалім үстіне жазылған тапсырмасы бар пазлды алдын |істеп, пазлды сұрағымен | |
|1- кезең: |ала жасайды. |жауаптарын сәйкестендіріп |[pic] |
|Сергіту сәтінде|2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады. |құрастырады орындайды | |
|өткен |Алгоритм дегеніміз не? Ол не үшін қолданылады? | | |
|материалдарды |Алгоритмнің қандай негізгі қасиеттері бар? | | |
|еске түсіру |Алгоритмдерді қандай тәсілдермен бейнелеуге болады? | | |
|үшін сұрақтар |Блок-схема дегеніміз не? Блоктар неше топқа бөлінеді? | | |
|қойылады. |Қарапайым алгоритмдік тіл деп нені атаймыз? | | |
|Сыныпқа түгел |Программалау тілі деген не? | | |
|беріледі. |Қызметші сөздерге нелер жатады? | | |
| |Меншіктеу командасының құрылымы қандай және ол қалай | | |
| |жазылады? | | |
| |Паскаль тіліндегі программаның негізгі құрылымы | | |
| |қандай? | | |
|Сабақ барысы |Семантикалық карталар |Әр топқа семантикалық | |
|2-кезең: |№ |карталар таратылады. Топ | |
|Еске түсіру |Есептері |мүшелері семантикалық |Семантикалық |
|кезеңі. |Трапеция-ның ауданы |картаны толтырып, жауаптың |карталар |
| |Өрнектің мәнін есептеу |дұрыстың компьютерде шығарып| |
| |Екі нақты санды қосу |тексереді | |
| | | | |
| |Автомобиль-дің жүрген жолы | | |
| | | | |
| |1 | | |
| |Program p1; | | |
| |Var A,B,X:Real; | | |
| |Begin | | |
| |Readln(A,B); X:=Sqr(A)+Sqr(b); | | |
| |Writeln(‘Қосынды=‘,X:2:4); | | |
| |End. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |Program k; | | |
| |Var x,y:integer; | | |
| |z: real; | | |
| |Begin | | |
| |z:=(sin(x)-y)/(abs(y)+cos(y)); | | |
| |Writeln(‘z=‘,z); | | |
| |End. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |Program f; | | |
| |Var v, t, s::integer; | | |
| |Begin | | |
| |readln(v, t); | | |
| |s:=v*t; | | |
| |Writeln (‘s=‘,s); | | |
| |End; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |Program R; | | |
| |Var a,b,h, s::integer; | | |
| |Begin | | |
| |readln(a,b,h); | | |
| |s:=(a+b)*h/2; | | |
| |Writeln (‘s=‘,s); | | |
| |End; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3- кезең: |Тіктөртбұрыштың периметрін табу программасын құрыңдар. |Төрт тапсырманы таңдап |Компьютер |
|Шығармашылық |2. Функцияның мәнін есептеу программасын құрыңыз.|алып, сол тапсырманы | |
|тапсырма. | |орындайтын программасын | |
| |3. Тіктөртбұрышты үшбұрыштың ауданын есептеу |дайындайды | |
| |программасын құрастырыңыз. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Өрнектің мәнін есептеу программасын құрыңдар. | | |
| |y=sin2 x - cos2 x | | |
|4- кезең: |Бағдарламаның қатесін табу |Оқушылар шығаруы қажет | |
|«Қатесін тап?».|Шеңбердің ұзындығын есептеу программасын құр. |программа |Компьютер |
| |Program шеңбер; |Program шеңбер; | |
| |Const PI=3.14159; |Const PI=3.14159; | |
| |Var L: Real ; |Var L: Real ; | |
| |R: Integer; |R: Integer; | |
| |Begin |Begin | |
| |Writeln(‘R-ді енгіз’); |Writeln(‘R-ді енгіз’); | |
| |Readln (R); |Read (R); | |
| |L:=2*Pi*R; |L:=2*Pi*R; | |
| |Writeln(‘L=‘,L:4:2); |Writeln(‘L=‘,L:4:2); | |
| |End. |End. | |
|Бағалау |Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған |Оқушылар жинаған смайликтері|Смайликтер |
| |жұмыстарын бақылап, |бойынша бағаланады | |
| |смайликтер беріп отырады | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты мазмұндап, оқып келу №4,5 есептер |Күнделіктеріне үй | |
| | |тапсырмасын жазады | |
| | | | |
|Кері байланыс |Бутерброд |Жағдаяттық мәлімдеме – Маған|[pic] |
|Рефлексия |Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын |ұнады ......, себебі ..... | |
| |айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; |Енді/келесі жолы ..... | |

-----------------------

[pic]

[pic]

[pic]


Ұқсас жұмыстар
Сызықтық алгоритмді программалау
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Программалау тілінің синтаксисі
Жобаларда шартты операторларды қолдану
Сызықтық алгоритмді программалау тақырыбына практикалық жұмыс
Тармақталған алгоритмді программалау
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Сызықтық алгоритмді програмалау
Алгоритмнің орындалу
Пәндер