Сызықтық алгоритмді программалау. қысқа мерзімді жоспар. 7- сынып

Пәні
Информатика
Мұғалім аты- жөні
Жалғасбаева Рита
Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп
7- сынып
Оқу ісінің меңгерушісі:
Л. Жаленова
- 7 - сынып оқулығы
- Тақырыптық презентация
- Электрондық оқулық
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу
1. Оқушылар алгоритмдердің блок - схемасында қолданатын геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы
1- кезең:
Сергіту сәтінде өткен материалдарды еске түсіру үшін сұрақтар қойылады. Сыныпқа түгел беріледі .
ПАЗЛ
1. Мұғалім үстіне жазылған тапсырмасы бар пазлды алдын ала жасайды.
2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады.
- Алгоритм дегеніміз не? Ол не үшін қолданылады?
- Алгоритмнің қандай негізгі қасиеттері бар?
- Алгоритмдерді қандай тәсілдермен бейнелеуге болады?
- Блок-схема дегеніміз не? Блоктар неше топқа бөлінеді?
- Қарапайым алгоритмдік тіл деп нені атаймыз? Программалау тілі деген не?
- Қызметші сөздерге нелер жатады?
- Меншіктеу командасының құрылымы қандай және ол қалай жазылады?
- Паскаль тіліндегі программаның негізгі құрылымы қандай?
Пазлдар
Сабақ барысы
2-кезең:
Еске түсіру кезеңі.
Семантикалық карталар
Program p1;
Var A, B, X:Real;
Begin
Readln(A, B) ; X:=Sqr(A) +Sqr(b) ;
Writeln(‘Қосынды=‘, X:2:4) ;
End.
Program k;
Var x, y:integer;
z: real;
Begin
z:=(sin(x) -y) /(abs(y) +cos(y) ) ;
Writeln(‘z=‘, z) ;
End.
Program f;
Var v, t, s::integer;
Begin
readln(v, t) ;
s:=v*t;
Writeln (‘s=‘, s) ;
End;
Program R;
Var a, b, h, s::integer;
Begin
readln(a, b, h) ;
s:=(a+b) *h/2;
Writeln (‘s=‘, s) ;
End;
- Тіктөртбұрыштың периметрін табу программасын құрыңдар.
2. Функцияның мәнін есептеу программасын құрыңыз.
3. Тіктөртбұрышты үшбұрыштың ауданын есептеу программасын құрастырыңыз.
- Өрнектің мәнін есептеу программасын құрыңдар. y=sin2x - cos2x

Компьютер
4- кезең:
«Қатесін тап?».
Бағдарламаның қатесін табу
Шеңбердің ұзындығын есептеу программасын құр.
Program шеңбер;
Const PI=3. 14159;
Var L: Real ;
R: Integer;
Begin
Writeln(‘R-ді енгіз’) ;
Readln (R) ;
L:=2*Pi*R;
Writeln(‘L=‘, L:4:2) ;
End.
Оқушылар шығаруы қажет программа
Program шеңбер;
Const PI=3. 14159;
Var L: Real ;
R: Integer;
Begin
Writeln(‘R-ді енгіз’) ;
Read (R) ;
L:=2*Pi*R;
Writeln(‘L=‘, L:4:2) ;
End.
Компьютер
Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап,
смайликтер беріп отырады
Смайликтер
Тақырыпты мазмұндап, оқып келу №4, 5 есептер
Кері байланыс
Рефлексия
Бутерброд
Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz