Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Сызықтық алгоритмді программалау. қысқа мерзімді жоспар. 7- сынып
|Күні: |Пәні |Мұғалім аты- жөні |Қарасақал Ерімбет атындағы № |Оқу ісінің меңгерушісі: |
| | | |96 мектеп | |
| |Информатика |Жалғасбаева Рита | |___________________ Л. Жаленова|
| | | |7- сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалауға практикалық жұмыс |
|Сілтеме |7 – сынып оқулығы |
| |Тақырыптық презентация |
| |Электрондық оқулық |
|SMART мақсат |Оқушыларды Паскаль тілінде сызықтық алгоритмдерге бағдарламалар құруға үйрету |
|Күтілетін |Сызықтық құрылымды есептердің алгоритмін, блок- схемасын құруды және Паскаль тілінде программасын |
|нәтижие |құрып, нәтижесін алуды біледі |
|Түйінді идеялар|Сызықтық алгоритм - бірінен кейін бірі тізбектеліп орындалатын алгоритм. Сызықтық алгоритмнің блок - |
| |схемасы тізбектеліп орналасады. |
|Сабақтың түрі |Практикалық сабақ |
|Әдіс - |Топтық және жеке жұмыс |
|тәсілдері | |
|Пәнаралық |Математика, геометрия |
|байланыс | |
|Оқыту модулі |Оқыту мен оқудағы АКТ |
|Кезең |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|Ұйымдастыру | |1. Оқушылар алгоритмдердің | |
|кезеңі |1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу |блок - схемасында қолданатын| |
| |2. Топқа бөлу |геометриялық фигуралар | |
| | |бойынша топқа бөлінеді | |
|Үй тапсырмасы |ПАЗЛ | Оқушылар командада жұмыс |Пазлдар |
| |1. Мұғалім үстіне жазылған тапсырмасы бар пазлды алдын |істеп, пазлды сұрағымен | |
|1- кезең: |ала жасайды. |жауаптарын сәйкестендіріп |[pic] |
|Сергіту сәтінде|2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады. |құрастырады орындайды | |
|өткен |Алгоритм дегеніміз не? Ол не үшін қолданылады? | | |
|материалдарды |Алгоритмнің қандай негізгі қасиеттері бар? | | |
|еске түсіру |Алгоритмдерді қандай тәсілдермен бейнелеуге болады? | | |
|үшін сұрақтар |Блок-схема дегеніміз не? Блоктар неше топқа бөлінеді? | | |
|қойылады. |Қарапайым алгоритмдік тіл деп нені атаймыз? | | |
|Сыныпқа түгел |Программалау тілі деген не? | | |
|беріледі. |Қызметші сөздерге нелер жатады? | | |
| |Меншіктеу командасының құрылымы қандай және ол қалай | | |
| |жазылады? | | |
| |Паскаль тіліндегі программаның негізгі құрылымы | | |
| |қандай? | | |
|Сабақ барысы |Семантикалық карталар |Әр топқа семантикалық | |
|2-кезең: |№ |карталар таратылады. Топ | |
|Еске түсіру |Есептері |мүшелері семантикалық |Семантикалық |
|кезеңі. |Трапеция-ның ауданы |картаны толтырып, жауаптың |карталар |
| |Өрнектің мәнін есептеу |дұрыстың компьютерде шығарып| |
| |Екі нақты санды қосу |тексереді | |
| | | | |
| |Автомобиль-дің жүрген жолы | | |
| | | | |
| |1 | | |
| |Program p1; | | |
| |Var A,B,X:Real; | | |
| |Begin | | |
| |Readln(A,B); X:=Sqr(A)+Sqr(b); | | |
| |Writeln(‘Қосынды=‘,X:2:4); | | |
| |End. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |Program k; | | |
| |Var x,y:integer; | | |
| |z: real; | | |
| |Begin | | |
| |z:=(sin(x)-y)/(abs(y)+cos(y)); | | |
| |Writeln(‘z=‘,z); | | |
| |End. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |Program f; | | |
| |Var v, t, s::integer; | | |
| |Begin | | |
| |readln(v, t); | | |
| |s:=v*t; | | |
| |Writeln (‘s=‘,s); | | |
| |End; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |Program R; | | |
| |Var a,b,h, s::integer; | | |
| |Begin | | |
| |readln(a,b,h); | | |
| |s:=(a+b)*h/2; | | |
| |Writeln (‘s=‘,s); | | |
| |End; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3- кезең: |Тіктөртбұрыштың периметрін табу программасын құрыңдар. |Төрт тапсырманы таңдап |Компьютер |
|Шығармашылық |2. Функцияның мәнін есептеу программасын құрыңыз.|алып, сол тапсырманы | |
|тапсырма. | |орындайтын программасын | |
| |3. Тіктөртбұрышты үшбұрыштың ауданын есептеу |дайындайды | |
| |программасын құрастырыңыз. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Өрнектің мәнін есептеу программасын құрыңдар. | | |
| |y=sin2 x - cos2 x | | |
|4- кезең: |Бағдарламаның қатесін табу |Оқушылар шығаруы қажет | |
|«Қатесін тап?».|Шеңбердің ұзындығын есептеу программасын құр. |программа |Компьютер |
| |Program шеңбер; |Program шеңбер; | |
| |Const PI=3.14159; |Const PI=3.14159; | |
| |Var L: Real ; |Var L: Real ; | |
| |R: Integer; |R: Integer; | |
| |Begin |Begin | |
| |Writeln(‘R-ді енгіз’); |Writeln(‘R-ді енгіз’); | |
| |Readln (R); |Read (R); | |
| |L:=2*Pi*R; |L:=2*Pi*R; | |
| |Writeln(‘L=‘,L:4:2); |Writeln(‘L=‘,L:4:2); | |
| |End. |End. | |
|Бағалау |Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған |Оқушылар жинаған смайликтері|Смайликтер |
| |жұмыстарын бақылап, |бойынша бағаланады | |
| |смайликтер беріп отырады | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты мазмұндап, оқып келу №4,5 есептер |Күнделіктеріне үй | |
| | |тапсырмасын жазады | |
| | | | |
|Кері байланыс |Бутерброд |Жағдаяттық мәлімдеме – Маған|[pic] |
|Рефлексия |Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын |ұнады ......, себебі ..... | |
| |айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; |Енді/келесі жолы ..... | |
-----------------------
[pic]
[pic]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz