Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру. 7-сынып

Трекин орта жалпы білім беретін қазақ мектебі














Ашық сабақтың тақырыбы:
Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру
7 ә сыныбы







Пән мұғалімі: Габдуллина А.А.

2014 - 2015 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру бойынша алған білімдерін жалпылап, тиянақтау, қосымша мәліметтер беру.
Дамытушылық: Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту, өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды нақтылыққа, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Білімді бекіту сабағы.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: графикалық диктант, ауызша есептер шығару, өзіндік ізденіс (тарихи мағлұмат), деңгейлік тапсырмалар.
Көрнекілігі: карточкалар, нақыл сөз, кестелер.
Күтілетін нәтиже: Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру бойынша есептерді шығаруда формулаларды дұрыс қолдана алады, жауабын дұрыс есептеп шығара алады.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Өтілген материалдың игерілуін тексеру:
1. Графикалық диктант: иә- жоқ
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)
- (а 3)2 = а 5 тең (а 6)
- (- 3х2у8)2 = 9х4у16
- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.
- 3-5 ∙ 33 = тең ()
- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.
- (2999+ 3001)0 = 6000 - ға тең?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .
- (-а)10 ∙ а5 ∙ (- а)3 = а 18 (- а 18)
2. Ауызша есептер шығару арқылы жасырылған сөйлемді тауып, мағынасын ашу:
(а6х2)3 (Б) 1,4с4∙20с10 (І) 3а5в5)2 (Л) 7с8 (2с3)2 (І) (2а2х)3 (М)
102 - 52 (Қ) (А) (7-9)5∙1250 (З) х12 ∙ (х2)3 (Ы)
3 а3 ∙ (-ав2)4 (Н) х5 :(х∙х4) (А)

Б
Қ
Л
З
Н
а18х6
75
9а10в10
-32
3а7в8
Ы
І
А
М

Х18
28с14
1
8а6х3


<<БІЛІМ- ҚАЗЫНА>>
ІҮ. Тарихи деректерге шолу:
* Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.
22
::
::
::
::

32
::
::
::
::
::
::
::
::
::

42
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
* Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) - 4 . Қазіргі кездегі түрі:3[3] + 52 - 4
* Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95000000000000000000 км , Күн массасы жуықтап алғанда 2000000000000000000000000000000 кг. Осындай алып сандарды жазу , есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км и кг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.
* Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:
<<тысяща>> = , <<тьма>> = , <<легион>> = ,
<<леодр>> = , <<ворон>> = , <<колода>> = .
Ү. Білімді бекіту:
1. Деңгейлік тапсырмалар:
І- деңгей: << 3 >>
1.Өрнектің мәнін тап: 24 ·с-3, мұндағы с = .
2. Амалды орында:
а) (х[7])3 · х[12]; б) х -[1]2 : х [3]; в) ( 3 х[6] )3;
3. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады: 58 : 5k = 54
ІІ деңгей: << 4 >>
Есепте :
ІІІ деңгей: << 5 >>
х-ті тап: х 26 29 = 217
5 тапсырма- "5" 4 тапсырма - "4" 3 тапсырма- "3"
ҮІ. Қорытындылау:
1. <<Ой толғаныс>>: Бүгінгі сабақтан не алдым?

Білемін
Білдім
Білгім келеді

2. Өзара бағалау: Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.
Бағалау парағы
Аты- жөні ______________________

Қызмет түрі
Бағалау
1
Үй жұмысын тексеру

2
Графикалық диктант

3
Жасырын сөзді тап

4
Деңгейлік тапсырмалар

5
Шығармашылық тапсырмалар


3. Үй тапсырмасы: Құрамында дәрежелері бар өрнектерге есептер құрастыру.

1. Графикалық диктант: иә- жоқ
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)
- (а 3)2 = а 5 тең (а 6)
- (- 3х2у8)2 = 9х4у16
- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.
- 3-5 ∙ 33 = тең ()
- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.
- (2999+ 3001)0 = 6000 - ға тең?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .
- (-а)10 ∙ а5 ∙ (- а)3 = а 18 (- а 18)

1. Графикалық диктант: иә- жоқ
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)
- (а 3)2 = а 5 тең (а 6)
- (- 3х2у8)2 = 9х4у16
- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.
- 3-5 ∙ 33 = тең ()
- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.
- (2999+ 3001)0 = 6000 - ға тең?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .
- (-а)10 ∙ а5 ∙ (- а)3 = а 18 (- а 18)

1. Графикалық диктант: иә- жоқ
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)
- (а 3)2 = а 5 тең (а 6)
- (- 3х2у8)2 = 9х4у16
- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.
- 3-5 ∙ 33 = тең ()
- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.
- (2999+ 3001)0 = 6000 - ға тең?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .
- (-а)10 ∙ а5 ∙ (- а)3 = а 18 (- а 18)

1,4с4∙20с10 (І) 3а5в5)2 (Л) (2а2х)3 (М) 7с8 (2с3)2 (І) (а6х2)3 (Б)
102 - 52 (Қ) (А) (7-9)5∙1250 (З) х12 ∙ (х2)3 (Ы)
х5 :(х∙х4) (А) 3 а3 ∙ (-ав2)4 (Н)

Б
Қ
Л
З
Н
а18х6
75
9а10в10
-32
3а7в8
Ы
І
А
М

Х18
28с14
1
8а6х3


1,4с4∙20с10 (І) 3а5в5)2 (Л) (2а2х)3 (М) 7с8 (2с3)2 (І) (а6х2)3 (Б)
102 - 52 (Қ) (А) (7-9)5∙1250 (З) х12 ∙ (х2)3 (Ы)
х5 :(х∙х4) (А) 3 а3 ∙ (-ав2)4 (Н)

Б
Қ
Л
З
Н
а18х6
75
9а10в10
-32
3а7в8
Ы
І
А
М

Х18
28с14
1
8а6х3


1,4с4∙20с10 (І) 3а5в5)2 (Л) (2а2х)3 (М) 7с8 (2с3)2 (І) (а6х2)3 (Б)
102 - 52 (Қ) (А) (7-9)5∙1250 (З) х12 ∙ (х2)3 (Ы)
х5 :(х∙х4) (А) 3 а3 ∙ (-ав2)4 (Н)

Б
Қ
Л
З
Н
а18х6
75
9а10в10
-32
3а7в8
Ы
І
А
М

Х18
28с14
1
8а6х3


1,4с4∙20с10 (І) 3а5в5)2 (Л) (2а2х)3 (М) 7с8 (2с3)2 (І) (а6х2)3 (Б)
102 - 52 (Қ) (А) (7-9)5∙1250 (З) х12 ∙ (х2)3 (Ы)
х5 :(х∙х4) (А) 3 а3 ∙ (-ав2)4 (Н)

Б
Қ
Л
З
Н
а18х6
75
9а10в10
-32
3а7в8
Ы
І
А
М

Х18
28с14
1
8а6х3


Бағалау парағы
Аты- жөні ______________________

Қызмет түрі
Бағалау
1
Үй жұмысын тексеру

2
Графикалық диктант

3
Жасырын сөзді тап

4
Деңгейлік тапсырмалар

5
Шығармашылық тапсырмалар



Ұқсас жұмыстар
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Теңдеуге есептер шешу
Бүтін рационал теңдеу
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Кері тригонометриялық функциялар
Сағат саны
Бірмүше. 7-сынып
Тотығу дәрежесі жоғары атомдар
Қосылыстағы металл атомдарының тотығу дәрежесі
Пәндер