Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру. 7-сынып

Трекин орта жалпы білім беретін қазақ мектебі

Ашық сабақтың тақырыбы:

Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру

7 ә сыныбы

Пән мұғалімі: Габдуллина А. А.

2014 - 2015 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру бойынша алған білімдерін жалпылап, тиянақтау , қосымша мәліметтер беру.

Дамытушылық : Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту, өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік : Оқушыларды нақтылыққа, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі : Білімді бекіту сабағы.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : графикалық диктант, ауызша есептер шығару, өзіндік ізденіс (тарихи мағлұмат), деңгейлік тапсырмалар.

Көрнекілігі: карточкалар, нақыл сөз, кестелер.

Күтілетін нәтиже: Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіру бойынша есептерді шығаруда формулаларды дұрыс қолдана алады, жауабын дұрыс есептеп шығара алады.

Сабақтың барысы :

І. Ұйымдастыру кезеңі : оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

ІІІ. Өтілген материалдың игерілуін тексеру :

1. Графикалық диктант: иә- жоқ

- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)

- (а 3 ) 2 = а 5 тең (а 6 )

- (- 3х 2 у 8 ) 2 = 9х 4 у 16

- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.

- 3 -5 ∙ 3 3 = тең ( )

- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

- (2999+ 3001) 0 = 6000 -ға тең?

- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .

- (-а) 10 ∙ а 5 ∙ (- а) 3 = а 18 (- а 18 )

2. Ауызша есептер шығару арқылы жасырылған сөйлемді тауып, мағынасын ашу:

6 х 2 ) 3 (Б) 1, 4с 4 ∙20с 10 (І) 5 в 5 ) 2 (Л) 8 (2с 3 ) 2 (І) (2а 2 х) 3 (М)

10 2 - 5 2 ( Қ) (А) (7-9) 5 ∙125 0 (З) х 12 ∙ (х 2 ) 3 (Ы)

3 а 3 ∙ (-ав 2 ) 4 ) х 5 :(х∙х 4 ) (А)

Б
Қ
Л
З
Н
Б: а 1 8 х 6
Қ: 75
Л: 10 в 10
З: -32
Н: 7 в 8
Б: Ы
Қ: І
Л: А
З: М
Н:
Б: Х 18
Қ: 28с 14
Л: 1
З: 6 х 3
Н:

«БІЛІМ- ҚАЗЫНА»

ІҮ. Тарихи деректерге шолу:

  1. Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.

2 2

•:

•:

3 2

•:

•:

•:

•:

•:

•:

4 2

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

  1. Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) - 4 . Қазіргі кездегі түрі:33+ 52- 4
  2. Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95 км, Күн массасы жуықтап алғанда 2 кг. Осындай алып сандарды жазу, есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км икг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.
  3. Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:

«тысяща» = , «тьма» = , «легион» = ,

«леодр» = , «ворон» = , «колода» = .

Ү. Білімді бекіту:

1. Деңгейлік тапсырмалар:

І- деңгей: « 3 »

1. Өрнектің мәнін тап: 24 ·с -3 , мұндағы с = .

2. Амалды орында:

а) (х 7 ) 3 · х 12 ;
б) х -12 : х 3 ;
в) ( 3 х 6 ) 3 ;

3. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады : 5 8 : 5 k = 5 4

ІІ деңгей: « 4 »

Есепте :
img6

ІІІ деңгей: « 5 »

х-ті тап: х 2 6 2 9 = 2 17

5 тапсырма- “5” 4 тапсырма - “4” 3 тапсырма- “3”

ҮІ. Қорытындылау :

1. «Ой толғаныс»: Бүгінгі сабақтан не алдым?

Білемін
Білдім
Білгім келеді
Білемін:
Білдім:
Білгім келеді:

2. Өзара бағалау: Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.

Бағалау парағы

Аты- жөні

Қызмет түрі
Бағалау
№: 1
Қызмет түрі: Үй жұмысын тексеру
Бағалау:
№: 2
Қызмет түрі: Графикалық диктант
Бағалау:
№: 3
Қызмет түрі: Жасырын сөзді тап
Бағалау:
№: 4
Қызмет түрі: Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау:
№: 5
Қызмет түрі: Шығармашылық тапсырмалар
Бағалау:

3. Үй тапсырмасы: Құрамында дәрежелері бар өрнектерге есептер құрастыру.

1. Графикалық диктант: иә- жоқ

- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)

- (а 3 ) 2 = а 5 тең (а 6 )

- (- 3х 2 у 8 ) 2 = 9х 4 у 16

- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.

- 3 -5 ∙ 3 3 = тең ( )

- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

- (2999+ 3001) 0 = 6000 -ға тең?

- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .

- (-а) 10 ∙ а 5 ∙ (- а) 3 = а 18 (- а 18 )

1. Графикалық диктант: иә- жоқ

- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)

- (а 3 ) 2 = а 5 тең (а 6 )

- (- 3х 2 у 8 ) 2 = 9х 4 у 16

- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.

- 3 -5 ∙ 3 3 = тең ( )

- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

- (2999+ 3001) 0 = 6000 -ға тең?

- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .

- (-а) 10 ∙ а 5 ∙ (- а) 3 = а 18 (- а 18 )

1. Графикалық диктант: иә- жоқ

- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)

- (а 3 ) 2 = а 5 тең (а 6 )

- (- 3х 2 у 8 ) 2 = 9х 4 у 16

- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.

- 3 -5 ∙ 3 3 = тең ( )

- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

- (2999+ 3001) 0 = 6000 -ға тең?

- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .

- (-а) 10 ∙ а 5 ∙ (- а) 3 = а 18 (- а 18 )

1, 4с 4 ∙20с 10 (І) 5 в 5 ) 2 (Л) (2а 2 х) 3 (М) 8 (2с 3 ) 2 (І) 6 х 2 ) 3 (Б)

10 2 - 5 2 ( Қ) (А) (7-9) 5 ∙125 0 (З) х 12 ∙ (х 2 ) 3 (Ы)

х 5 :(х∙х 4 ) (А) 3 а 3 ∙ (-ав 2 ) 4 )

Б
Қ
Л
З
Н
Б: а 1 8 х 6
Қ: 75
Л: 10 в 10
З: -32
Н: 7 в 8
Б: Ы
Қ: І
Л: А
З: М
Н:
Б: Х 18
Қ: 28с 14
Л: 1
З: 6 х 3
Н:

1, 4с 4 ∙20с 10 (І) 5 в 5 ) 2 (Л) (2а 2 х) 3 (М) 8 (2с 3 ) 2 (І) 6 х 2 ) 3 (Б)

10 2 - 5 2 ( Қ) (А) (7-9) 5 ∙125 0 (З) х 12 ∙ (х 2 ) 3 (Ы)


Ұқсас жұмыстар
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Теңдеуге есептер шешу
Бүтін рационал теңдеу
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Кері тригонометриялық функциялар
Сағат саны
Бірмүше. 7-сынып
Тотығу дәрежесі жоғары атомдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz