Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
""джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту" коучингтің қысқа мерзімді жоспары
|Жүргізуші |Жалгасбаева Рита |Сабақ № 1 |
|Коучинг тақырыбы|"Джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту |
|Жалпы мақсаты |Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамыту үшін сабақ |
| |барысында мұғалімдерге "Джигсо" әдісін тиімді пайдалану |
| |жолдарын үйрету. |
|Оқу нәтижесі |Мұғалімдер оқыту мен оқудағы "Джигсо" әдісін үйреніп, |
| |оқушыларды бастапқы топ және жұмысшы топтарға бөліп жұмыс |
| |жүргізуді өз тәжірибиесінде қолдана алады |
|Әдіс-тәсіл |Түрткі сауалдар, миға шабуыл, Джигсо әдісі |
|Негізгі идеялар |Жалпы сыни тұрғыдан ойлайтын оқушылар белсенді болып, жаңашыл|
| |идеяларға сеніммен қарайды. Сондықтан да сыни ойлауды оқыту |
| |кезіңде оқушылардың бойынан мынадай ерекше қасиеттерді |
| |байқауға болады: бір–біріне қарсы сұрақтар қою , дәлелдерді |
| |талап етуді , нақты жан – жақтылықты және өз көзқарастары мен|
| |сенімдерінің орнауын. |
|Кезең-д|Уақыт |Коучнигтің іс-әрекеті |Мұғалім іс - |Ресурс |
|ер | | |әрекеті | |
|Кіріспе|Топқа |«Витаминдер» |Мұғалімдер |Жеміс |
|кезең |бөлу |Мұғалімдер ұсынылған суреттерден |қолындағы жеміс |суреттер|
| | |біреуін таңдап алады. |суреттері бойынша |і |
| | | |өзара бір топқа | |
| | | |жинақталады. | |
| |Топ |Топта жұмысты бастамас бұрын біз |Слайдта көрсетілген|Слайд |
| |ережесін |топ ережесін бекітіп аламыз. Назар|суреттер бойынша |Суреттер|
| |бекіту |аударсаңыздар интерактивті |мұғалімдер ойларын | |
| | |тақтадан слайдтар көрсетіледі. Сол|айтады. Бірлесе | |
| |Жүйелеу |бойынша қазір біз бірінші топ |отырып топ ережесі | |
| | |ережесін шығарып алайық. |шығарылып, кабинет | |
| | | |бұрышына ілініп | |
| | | |қойылады. | |
| |Түрткі |Видео: “Күріш ” |Мұғалімдер сыни |Видео |
| |сауал: |Сабағымызды бастамас бұрын |тұрғыдан ойлай | |
| | |сіздерге видео ұсынғым келіп тұр. |отырып, өз |Жұлдыз |
| |Терең |Сонымен видеоны көре отырып қандай|пікірлерін ортаға | |
| |ойлану |тұжырым жасадыңыздар, ойымызды |салады | |
| | |ортаға салайық: | | |
| | |1. Видеодан не түсіндіңіздер? |[pic] | |
| | |2. Алдымызда отырған барлық бала | | |
| | |сіздер үшін бірдей ме? | | |
| | |3. Оқушының пәнге деген | | |
| | |қызығушылығын қалай оятасыз? | | |
| | |4. Егер барлық балаға көңіл | | |
| | |аудармаған жағдайда қандай жағдай | | |
| | |туындайды? | | |
| | |5. Сіздер сабақта оқушыларды | | |
| | |қызықтыру үшін қандай әдіс- | | |
| | |тәсілдер қолданасыздар? | | |
| | |Сабақты қызықты өту мақсатында | | |
| | |ашық пікір айтқан топ мүшелеріне | | |
| | |жұлдыз беріледі | | |
|Негізгі| |Тамаша, біз видеоны көре отырып |Мұғалімдер өз |Постер |
|кезең | |өзімізге біраз ой түйдік. Сонда |ойларын постерге | |
| | |сіздер алдыңыздағы оқушыңның |салады |Жұлдыз |
| |Миға |қандай болғанын қалар едіңіз-дер? |[pic] | |
| |шабуыл |Өздеріңіз ойлаған "мінсіз оқушының|Жасаған постерлерді| |
| | |қасиеттерін" постер бетіне |"Бағалау критерийі"| |
| |Қиялдау |түсіріңіздерші. |бойынша бағаланады | |
| | |Ал енді мен сіздерге өздеріңіз | | |
| | |сабақ беретін оқушылардың "Сендер | | |
| | |ұстаздарыңның қандай болғанын | | |
| | |қалайсыңдар?" деген сауалға берген| | |
| |Терең |пікірлеріне көз салайықшы. | | |
| |ойлану |Оқушыларымыз бізден не күтеді | | |
| | |екен?. | | |
| | |"Сиқырлы орамал". Ситуация |Топ мүшелері сыни |Жұлдыз |
| | |Келесі біздің жұмысымыз |тұрғыдан ойлай | |
| | |алдарыңызда бар болғаны 1 шаршы |отырып жазып шығады| |
| | |мата берілген. Осы 1 шаршы матадан| | |
| | |сіздер не жасап шығар едіңіздер? | | |
| | |Ойланып топ болып ортадан жазып | | |
| | |шығыңыздаршы. | | |
| | | | | |
| | |Қай топ көп жазып шығады сол топқа| | |
| | |мен жұлдыз белгісін беремін | | |
| |Сергіту | Енді біз жұмысымызды сәл тоқтата |Мұғалімдер сергіту |Әуен |
| |сәті |тұрып, сергіту жаттығуын жасап |жаттығуларын | |
| | |алайық |жасайды | |
| | |"Қызыл өрік" биі қойылады | | |
| |«Джигсо» |Сын тұрғысынан ойлау | |Мәтін |
| |әдісі |технологиясының бір әдісі "Джигсо"| | |
| | |арқылы жұмысымызды жүргізгенді жөн| | |
| |Талқылау |көріп отырмын. | | |
| |Болжам |Жұмыс топ: | | |
| |жасау |Алдымен алдарыңызға қойылған |Топтарға мәтін | |
| | |түстер бойынша жұмысша топтарға |бөлігін өзара | |
| | |бөлініп алайық. Сіздерге әңгіменің|талқылайды. | |
| | |бір бөлігі таратылады. Әңгіме | | |
| | |бөлігін оқып өз топтарыңызда | | |
| | |талқы-лаңыздар. Талқылауға аз ғана|Әр топ өздеріне | |
| | |уақыт беріледі. |берілген әңгіме | |
| | |Бастапқы топ: |қиындыларынан мәтін| |
| | |Ал енді сабақ басында бөлінген |құрастырады. | |
| | |бастапқы топтарыңызға қайта келіп,|Әңгімені | |
| | |қолдарыңыздағы әңгіме бөліктерін |талқылайды. | |
| | |құрастырыңыздар.Толық әңгіме | | |
| | |мазмұнымен танысып, әңгіме соңын |Әңгіме желісін топ | |
| | |әр топ өз топ мүшелеріңізбен |мүшелері бірлесіп | |
| | |ақылдаса оты-рып аяқтаңыздар |отырып аяқтайды | |
| | | | | |
| | |Енді сіздерге әңгіменің толық | | |
| | |нұсқасы таратылады. | | |
|Қорытын|Ой |Сауал |Шахмат тақтасына |Шахмат |
|ды-лау |тұжырымда|Бүгінгі сабағымызды қортындылау |Мұғалімдер жеке - |тақтасы |
|кезеңі |у |мақса-тында алдарыңызға жеке - |жеке бүгінгі іс - | |
| | |жеке шахмат тақ-тасы берілген. Осы|әркеттерін жазып | |
| |Қортын-ды|тақтаға сабақ барысында біз |шығады. | |
| |жасау |қандай іс - әрекеттер жасадық? |1. Қорытынды | |
| | |толтырып койсаңыздар. |жасадық | |
| | |Шахмат тақтасына түсіру |2. Сыни тұрғыдан | |
| | | |терең ойландық | |
| | | |3. Қиялдадық | |
| | | |4. Талқыладық | |
| | | |5. Болжам жасадық | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кері |Алдарыңыздағы сауалы бар қораптан |Сауалнама парағын |Сауал-на|
| |байланыс |сауал-нама парақтарын алып |толтырып, қайта |ма алу |
| |Сауалы |толтыруларыңызды сұраймын . |қорапқа салады | |
| |бар қорап|Бүгінгі сабақтан нені біле | | |
| |[pic] |алдыңыз? | | |
| | |Бүгінгі сабақта не қызықтырды? | | |
| | |Бұл әдістерді сабақта пайдалануға | | |
| | |бола ма, қалай? | | |
| | |Қандай ұсынысыңыз бар? | | |
|Бағалау кезеңі |
|Бүгінгі сабаққа мұғалімдер «Смайликтер» әдісі бойынша бағалау жасайды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz