Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

""джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту" коучингтің қысқа мерзімді жоспары


|Жүргізуші |Жалгасбаева Рита |Сабақ № 1 |
|Коучинг тақырыбы|"Джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту |
|Жалпы мақсаты |Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамыту үшін сабақ |
| |барысында мұғалімдерге "Джигсо" әдісін тиімді пайдалану |
| |жолдарын үйрету. |
|Оқу нәтижесі |Мұғалімдер оқыту мен оқудағы "Джигсо" әдісін үйреніп, |
| |оқушыларды бастапқы топ және жұмысшы топтарға бөліп жұмыс |
| |жүргізуді өз тәжірибиесінде қолдана алады |
|Әдіс-тәсіл |Түрткі сауалдар, миға шабуыл, Джигсо әдісі |
|Негізгі идеялар |Жалпы сыни тұрғыдан ойлайтын оқушылар белсенді болып, жаңашыл|
| |идеяларға сеніммен қарайды. Сондықтан да сыни ойлауды оқыту |
| |кезіңде оқушылардың бойынан мынадай ерекше қасиеттерді |
| |байқауға болады: бір–біріне қарсы сұрақтар қою , дәлелдерді |
| |талап етуді , нақты жан – жақтылықты және өз көзқарастары мен|
| |сенімдерінің орнауын. |

|Кезең-д|Уақыт |Коучнигтің іс-әрекеті |Мұғалім іс - |Ресурс |
|ер | | |әрекеті | |
|Кіріспе|Топқа |«Витаминдер» |Мұғалімдер |Жеміс |
|кезең |бөлу |Мұғалімдер ұсынылған суреттерден |қолындағы жеміс |суреттер|
| | |біреуін таңдап алады. |суреттері бойынша |і |
| | | |өзара бір топқа | |
| | | |жинақталады. | |
| |Топ |Топта жұмысты бастамас бұрын біз |Слайдта көрсетілген|Слайд |
| |ережесін |топ ережесін бекітіп аламыз. Назар|суреттер бойынша |Суреттер|
| |бекіту |аударсаңыздар интерактивті |мұғалімдер ойларын | |
| | |тақтадан слайдтар көрсетіледі. Сол|айтады. Бірлесе | |
| |Жүйелеу |бойынша қазір біз бірінші топ |отырып топ ережесі | |
| | |ережесін шығарып алайық. |шығарылып, кабинет | |
| | | |бұрышына ілініп | |
| | | |қойылады. | |
| |Түрткі |Видео: “Күріш ” |Мұғалімдер сыни |Видео |
| |сауал: |Сабағымызды бастамас бұрын |тұрғыдан ойлай | |
| | |сіздерге видео ұсынғым келіп тұр. |отырып, өз |Жұлдыз |
| |Терең |Сонымен видеоны көре отырып қандай|пікірлерін ортаға | |
| |ойлану |тұжырым жасадыңыздар, ойымызды |салады | |
| | |ортаға салайық: | | |
| | |1. Видеодан не түсіндіңіздер? |[pic] | |
| | |2. Алдымызда отырған барлық бала | | |
| | |сіздер үшін бірдей ме? | | |
| | |3. Оқушының пәнге деген | | |
| | |қызығушылығын қалай оятасыз? | | |
| | |4. Егер барлық балаға көңіл | | |
| | |аудармаған жағдайда қандай жағдай | | |
| | |туындайды? | | |
| | |5. Сіздер сабақта оқушыларды | | |
| | |қызықтыру үшін қандай әдіс- | | |
| | |тәсілдер қолданасыздар? | | |
| | |Сабақты қызықты өту мақсатында | | |
| | |ашық пікір айтқан топ мүшелеріне | | |
| | |жұлдыз беріледі | | |
|Негізгі| |Тамаша, біз видеоны көре отырып |Мұғалімдер өз |Постер |
|кезең | |өзімізге біраз ой түйдік. Сонда |ойларын постерге | |
| | |сіздер алдыңыздағы оқушыңның |салады |Жұлдыз |
| |Миға |қандай болғанын қалар едіңіз-дер? |[pic] | |
| |шабуыл |Өздеріңіз ойлаған "мінсіз оқушының|Жасаған постерлерді| |
| | |қасиеттерін" постер бетіне |"Бағалау критерийі"| |
| |Қиялдау |түсіріңіздерші. |бойынша бағаланады | |
| | |Ал енді мен сіздерге өздеріңіз | | |
| | |сабақ беретін оқушылардың "Сендер | | |
| | |ұстаздарыңның қандай болғанын | | |
| | |қалайсыңдар?" деген сауалға берген| | |
| |Терең |пікірлеріне көз салайықшы. | | |
| |ойлану |Оқушыларымыз бізден не күтеді | | |
| | |екен?. | | |
| | |"Сиқырлы орамал". Ситуация |Топ мүшелері сыни |Жұлдыз |
| | |Келесі біздің жұмысымыз |тұрғыдан ойлай | |
| | |алдарыңызда бар болғаны 1 шаршы |отырып жазып шығады| |
| | |мата берілген. Осы 1 шаршы матадан| | |
| | |сіздер не жасап шығар едіңіздер? | | |
| | |Ойланып топ болып ортадан жазып | | |
| | |шығыңыздаршы. | | |
| | | | | |
| | |Қай топ көп жазып шығады сол топқа| | |
| | |мен жұлдыз белгісін беремін | | |
| |Сергіту | Енді біз жұмысымызды сәл тоқтата |Мұғалімдер сергіту |Әуен |
| |сәті |тұрып, сергіту жаттығуын жасап |жаттығуларын | |
| | |алайық |жасайды | |
| | |"Қызыл өрік" биі қойылады | | |
| |«Джигсо» |Сын тұрғысынан ойлау | |Мәтін |
| |әдісі |технологиясының бір әдісі "Джигсо"| | |
| | |арқылы жұмысымызды жүргізгенді жөн| | |
| |Талқылау |көріп отырмын. | | |
| |Болжам |Жұмыс топ: | | |
| |жасау |Алдымен алдарыңызға қойылған |Топтарға мәтін | |
| | |түстер бойынша жұмысша топтарға |бөлігін өзара | |
| | |бөлініп алайық. Сіздерге әңгіменің|талқылайды. | |
| | |бір бөлігі таратылады. Әңгіме | | |
| | |бөлігін оқып өз топтарыңызда | | |
| | |талқы-лаңыздар. Талқылауға аз ғана|Әр топ өздеріне | |
| | |уақыт беріледі. |берілген әңгіме | |
| | |Бастапқы топ: |қиындыларынан мәтін| |
| | |Ал енді сабақ басында бөлінген |құрастырады. | |
| | |бастапқы топтарыңызға қайта келіп,|Әңгімені | |
| | |қолдарыңыздағы әңгіме бөліктерін |талқылайды. | |
| | |құрастырыңыздар.Толық әңгіме | | |
| | |мазмұнымен танысып, әңгіме соңын |Әңгіме желісін топ | |
| | |әр топ өз топ мүшелеріңізбен |мүшелері бірлесіп | |
| | |ақылдаса оты-рып аяқтаңыздар |отырып аяқтайды | |
| | | | | |
| | |Енді сіздерге әңгіменің толық | | |
| | |нұсқасы таратылады. | | |
|Қорытын|Ой |Сауал |Шахмат тақтасына |Шахмат |
|ды-лау |тұжырымда|Бүгінгі сабағымызды қортындылау |Мұғалімдер жеке - |тақтасы |
|кезеңі |у |мақса-тында алдарыңызға жеке - |жеке бүгінгі іс - | |
| | |жеке шахмат тақ-тасы берілген. Осы|әркеттерін жазып | |
| |Қортын-ды|тақтаға сабақ барысында біз |шығады. | |
| |жасау |қандай іс - әрекеттер жасадық? |1. Қорытынды | |
| | |толтырып койсаңыздар. |жасадық | |
| | |Шахмат тақтасына түсіру |2. Сыни тұрғыдан | |
| | | |терең ойландық | |
| | | |3. Қиялдадық | |
| | | |4. Талқыладық | |
| | | |5. Болжам жасадық | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кері |Алдарыңыздағы сауалы бар қораптан |Сауалнама парағын |Сауал-на|
| |байланыс |сауал-нама парақтарын алып |толтырып, қайта |ма алу |
| |Сауалы |толтыруларыңызды сұраймын . |қорапқа салады | |
| |бар қорап|Бүгінгі сабақтан нені біле | | |
| |[pic] |алдыңыз? | | |
| | |Бүгінгі сабақта не қызықтырды? | | |
| | |Бұл әдістерді сабақта пайдалануға | | |
| | |бола ма, қалай? | | |
| | |Қандай ұсынысыңыз бар? | | |
|Бағалау кезеңі |
|Бүгінгі сабаққа мұғалімдер «Смайликтер» әдісі бойынша бағалау жасайды. |


Ұқсас жұмыстар
Педагогтың әрекеті
Сабақ жоспарлары
Ұлы Жібек жолының тармақтары
Бала мен ойыншық
Ньютонның бірінші заңы
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
Алтай тауы.
Ақпараттық қауіпсіздік
Пәндер