""джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту" коучингтің қысқа мерзімді жоспары

Жүргізуші
Жалгасбаева Рита
Сабақ № 1
Жүргізуші: Коучинг тақырыбы
Жалгасбаева Рита: "Джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту
Жүргізуші: Жалпы мақсаты
Жалгасбаева Рита: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамыту үшін сабақ барысында мұғалімдерге "Джигсо" әдісін тиімді пайдалану жолдарын үйрету.
Жүргізуші: Оқу нәтижесі
Жалгасбаева Рита: Мұғалімдер оқыту мен оқудағы "Джигсо" әдісін үйреніп, оқушыларды бастапқы топ және жұмысшы топтарға бөліп жұмыс жүргізуді өз тәжірибиесінде қолдана алады
Жүргізуші: Әдіс-тәсіл
Жалгасбаева Рита: Түрткі сауалдар, миға шабуыл, Джигсо әдісі
Жүргізуші: Негізгі идеялар
Жалгасбаева Рита: Жалпы сыни тұрғыдан ойлайтын оқушылар белсенді болып, жаңашыл идеяларға сеніммен қарайды. Сондықтан да сыни ойлауды оқыту кезіңде оқушылардың бойынан мынадай ерекше қасиеттерді байқауға болады: бір-біріне қарсы сұрақтар қою, дәлелдерді талап етуді, нақты жан - жақтылықты және өз көзқарастары мен сенімдерінің орнауын.
Кезең-дер
Уақыт
Коучнигтің іс-әрекеті
Мұғалім іс - әрекеті
Ресурс
Кезең-дер: Кіріспе кезең
Уақыт: Топқа бөлу
Коучнигтің іс-әрекеті:

«Витаминдер»

Мұғалімдер ұсынылған суреттерден біреуін таңдап алады.

Мұғалім іс - әрекеті: Мұғалімдер қолындағы жеміс суреттері бойынша өзара бір топқа жинақталады.
Ресурс: Жеміс суреттері
Кезең-дер:

Топ ережесін бекіту

Жүйелеу

Уақыт: Топта жұмысты бастамас бұрын біз топ ережесін бекітіп аламыз. Назар аударсаңыздар интерактивті тақтадан слайдтар көрсетіледі. Сол бойынша қазір біз бірінші топ ережесін шығарып алайық.
Коучнигтің іс-әрекеті: Слайдта көрсетілген суреттер бойынша мұғалімдер ойларын айтады. Бірлесе отырып топ ережесі шығарылып, кабинет бұрышына ілініп қойылады.
Мұғалім іс - әрекеті:

Слайд

Суреттер

Кезең-дер:

Түрткі сауал:

Терең ойлану

Уақыт:

Видео: “Күріш ”

Сабағымызды бастамас бұрын сіздерге видео ұсынғым келіп тұр. Сонымен видеоны көре отырып қандай тұжырым жасадыңыздар, ойымызды ортаға салайық:

1. Видеодан не түсіндіңіздер?

2. Алдымызда отырған барлық бала сіздер үшін бірдей ме?

3. Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?

4. Егер барлық балаға көңіл аудармаған жағдайда қандай жағдай туындайды?

5. Сіздер сабақта оқушыларды қызықтыру үшін қандай әдіс- тәсілдер қолданасыздар?

Сабақты қызықты өту мақсатында ашық пікір айтқан топ мүшелеріне жұлдыз беріледі

Коучнигтің іс-әрекеті:

Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз пікірлерін ортаға салады

Мұғалім іс - әрекеті:

Видео

Жұлдыз

Кезең-дер: Негізгі кезең
Уақыт:

Миға шабуыл

Қиялдау

Терең ойлану

Коучнигтің іс-әрекеті:

Тамаша, біз видеоны көре отырып өзімізге біраз ой түйдік. Сонда сіздер алдыңыздағы оқушыңның қандай болғанын қалар едіңіз-дер? Өздеріңіз ойлаған "мінсіз оқушының қасиеттерін" постер бетіне түсіріңіздерші.

Ал енді мен сіздерге өздеріңіз сабақ беретін оқушылардың "Сендер ұстаздарыңның қандай болғанын қалайсыңдар?" деген сауалға берген пікірлеріне көз салайықшы. Оқушыларымыз бізден не күтеді екен?.

Мұғалім іс - әрекеті:

Мұғалімдер өз ойларын постерге салады

Жасаған постерлерді "Бағалау критерийі" бойынша бағаланады

Ресурс:

Постер

Жұлдыз

Кезең-дер:

"Сиқырлы орамал". Ситуация

Келесі біздің жұмысымыз алдарыңызда бар болғаны 1 шаршы мата берілген. Осы 1 шаршы матадан сіздер не жасап шығар едіңіздер? Ойланып топ болып ортадан жазып шығыңыздаршы.

Қай топ көп жазып шығады сол топқа мен жұлдыз белгісін беремін

Уақыт: Топ мүшелері сыни тұрғыдан ойлай отырып жазып шығады
Коучнигтің іс-әрекеті: Жұлдыз
Кезең-дер: Сергіту сәті
Уақыт:

Енді біз жұмысымызды сәл тоқтата тұрып, сергіту жаттығуын жасап алайық

"Қызыл өрік" биі қойылады

Коучнигтің іс-әрекеті: Мұғалімдер сергіту жаттығуларын жасайды
Мұғалім іс - әрекеті: Әуен
Кезең-дер:

«Джигсо» әдісі

Талқылау

Болжам жасау

Уақыт:

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының бір әдісі "Джигсо" арқылы жұмысымызды жүргізгенді жөн көріп отырмын.

Жұмыс топ:

Алдымен алдарыңызға қойылған түстер бойынша жұмысша топтарға бөлініп алайық. Сіздерге әңгіменің бір бөлігі таратылады. Әңгіме бөлігін оқып өз топтарыңызда талқы-лаңыздар. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі.

Бастапқы топ:

Ал енді сабақ басында бөлінген бастапқы топтарыңызға қайта келіп, қолдарыңыздағы әңгіме бөліктерін құрастырыңыздар. Толық әңгіме мазмұнымен танысып, әңгіме соңын әр топ өз топ мүшелеріңізбен ақылдаса оты-рып аяқтаңыздар

Енді сіздерге әңгіменің толық нұсқасы таратылады.

Коучнигтің іс-әрекеті:

Топтарға мәтін бөлігін өзара талқылайды.

Әр топ өздеріне берілген әңгіме қиындыларынан мәтін құрастырады. Әңгімені талқылайды.

Әңгіме желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды

Мұғалім іс - әрекеті: Мәтін
Кезең-дер: Қорытынды-лау кезеңі
Уақыт:

Ой


Ұқсас жұмыстар
Педагогтың әрекеті
Сабақ жоспарлары
Ұлы Жібек жолының тармақтары
Бала мен ойыншық
Ньютонның бірінші заңы
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
Алтай тауы.
Ақпараттық қауіпсіздік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz