""джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту" коучингтің қысқа мерзімді жоспары

«Витаминдер»
Мұғалімдер ұсынылған суреттерден біреуін таңдап алады.
Топ ережесін бекіту
Жүйелеу
Слайд
Суреттер
Түрткі сауал:
Терең ойлану
Видео: “Күріш ”
Сабағымызды бастамас бұрын сіздерге видео ұсынғым келіп тұр. Сонымен видеоны көре отырып қандай тұжырым жасадыңыздар, ойымызды ортаға салайық:
1. Видеодан не түсіндіңіздер?
2. Алдымызда отырған барлық бала сіздер үшін бірдей ме?
3. Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?
4. Егер барлық балаға көңіл аудармаған жағдайда қандай жағдай туындайды?
5. Сіздер сабақта оқушыларды қызықтыру үшін қандай әдіс- тәсілдер қолданасыздар?
Сабақты қызықты өту мақсатында ашық пікір айтқан топ мүшелеріне жұлдыз беріледі
Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз пікірлерін ортаға салады
Видео
Жұлдыз
Миға шабуыл
Қиялдау
Терең ойлану
Тамаша, біз видеоны көре отырып өзімізге біраз ой түйдік. Сонда сіздер алдыңыздағы оқушыңның қандай болғанын қалар едіңіз-дер? Өздеріңіз ойлаған "мінсіз оқушының қасиеттерін" постер бетіне түсіріңіздерші.
Ал енді мен сіздерге өздеріңіз сабақ беретін оқушылардың "Сендер ұстаздарыңның қандай болғанын қалайсыңдар?" деген сауалға берген пікірлеріне көз салайықшы. Оқушыларымыз бізден не күтеді екен?.
Мұғалімдер өз ойларын постерге салады
Жасаған постерлерді "Бағалау критерийі" бойынша бағаланады
Постер
Жұлдыз
"Сиқырлы орамал". Ситуация
Келесі біздің жұмысымыз алдарыңызда бар болғаны 1 шаршы мата берілген. Осы 1 шаршы матадан сіздер не жасап шығар едіңіздер? Ойланып топ болып ортадан жазып шығыңыздаршы.
Қай топ көп жазып шығады сол топқа мен жұлдыз белгісін беремін
Енді біз жұмысымызды сәл тоқтата тұрып, сергіту жаттығуын жасап алайық
"Қызыл өрік" биі қойылады
«Джигсо» әдісі
Талқылау
Болжам жасау
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының бір әдісі "Джигсо" арқылы жұмысымызды жүргізгенді жөн көріп отырмын.
Жұмыс топ:
Алдымен алдарыңызға қойылған түстер бойынша жұмысша топтарға бөлініп алайық. Сіздерге әңгіменің бір бөлігі таратылады. Әңгіме бөлігін оқып өз топтарыңызда талқы-лаңыздар. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі.
Бастапқы топ:
Ал енді сабақ басында бөлінген бастапқы топтарыңызға қайта келіп, қолдарыңыздағы әңгіме бөліктерін құрастырыңыздар. Толық әңгіме мазмұнымен танысып, әңгіме соңын әр топ өз топ мүшелеріңізбен ақылдаса оты-рып аяқтаңыздар
Енді сіздерге әңгіменің толық нұсқасы таратылады.
Топтарға мәтін бөлігін өзара талқылайды.
Әр топ өздеріне берілген әңгіме қиындыларынан мәтін құрастырады. Әңгімені талқылайды.
Әңгіме желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды
Ой
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz