10 саны. дециметр. математика. 1 сынып

М. Атымов атындағы №6 орта метептің

бастауыш снып оқытушысы:

Абдуллаева Амангүл

Тақырыбы: 10 саны. Дециметр

Жалпы мақсаты : 10 саны туралы түсінік қалыптастыру. Салыстыру нәтижелері сәйкес белгілердің көмегімен жазу, дұрыс оқу туралы білімдерін тиянақтау.

Күтілетін нәтиже:- 10 санын, 1 дм біледі, өрнектерді салыстыра алады , өрнек, құрып оның мәнін таба алады;

Құрал-жабдықтар :санау материалдары, фигуралар, үлестірмелі парақшалар

кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсіл түрі
кезеңдері: Ұйымдастыру
Кезеңнің мақсаты: Психологиялық дайындық туғызу
Мұғалім іс-әрекеті: Тілектер тілеу
Оқушының іс-әрекеті: Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейді
Әдіс-тәсіл түрі: Жұптық
кезеңдері: 1. Табыс ситуациясын туғызу кезеңі
Кезеңнің мақсаты: Өтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылықтарын ояту
Мұғалім іс-әрекеті:

Көңіл күй ахуалы. Ынталандыру.

а) Математикалық диктант

Д/о: «Үндемес»

ә) Көрнекілікпен жұмыс:

Оқушының іс-әрекеті:

а) 10 санының тікелей алдында келетін сан (9)

9 санынан тікелей кейін қандай сан келеді? (10)

. . .

Үлгі бойынша тексеру

ә) 5+5 6+4 8+2

Қорытынды шығарады:

Әдіс-тәсіл түрі: Жекелей
кезеңдері: ІІ. Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:

Д/ойын: Үйлерге олрналастыр.

Он, білесің, басы ашық

Тоғыздан соң келеді

Саусақтарды санап шық

Есебін сол береді

10-екі таңбалы сан

Оқушының іс-әрекеті:

10 саны он бірліктен тұрады

1+1+1+1+1+1+1+1+1+1 10

10 санын өзінен кіші 2 санның қосындысынан алуға болады.

9+1, 8+2, 7+3, 6+4, 5+5 4+6, 3+7, 2+8, 1+9 0+10

Әдіс-тәсіл түрі: 1
2
3
4
5
6
7
8
9
ұжымдық бөліскен іс-әрекет
кезеңдері:
Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Әдіс-тәсіл түрі:
кезеңдері: ІІІ. Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау
Кезеңнің мақсаты:

тапсырмаларды орындату арқылы тексеру.

Қысқаша рефлексия

Мұғалім іс-әрекеті:

Кімге қиын болды?Себебі

Кім қай жерде қателесті? Себебі

Қысқаша рефлексия жасату, үлгі бойынша тексерту

Оқушының іс-әрекеті:

№1 Ауызша талдайды

Теңдіктер құрады:қосынды, айырма

Салыстыр:кесіндінің ұзындығын өлшеу, нәтижені бос әйнекшеге қою. 10 см 1 дм

№2 Салыстырады

№3, №4-дәптерге жазу

«Балдырғанға көмек»

№5 Өз беттерінше орындау Сандар құрамын қайталайды

«Кел, ойнайық!» Тиісті санды қою.

СТ:ұқсастығын, айырмашылығын айтады

Қосымша материалдармен жұмыс жүргізеді

Әдіс-тәсіл түрі: ТЕКСЕРІП БАҒАЛАЙДЫ

жекелей,

жұптық тексеру

кезеңдері:
кезеңдері:

сергіту сәті

Дәптермен жұмыс

Кезеңнің мақсаты:
Мұғалім іс-әрекеті: Тапсырмаларды орындату
Оқушының іс-әрекеті:

Сергіту: Сырға, сырға, сырғалар

. . .

Д/О: Домино 0 2+3 5 6-4 2 9-6 3 6+1 7 9-1 8 2+2 4 9-3

Әдіс-тәсіл түрі: ұжымдық бөліскен іс-әрекет

Қорытынды

рефлексия

-Сабағымыздың міндеті қандай еді?

-Міндетімізге жете алдық па?

-Қай тапсырмада орта деңгей көрсеттіңдер?

-Сабақтың басында тілеген тілектерің орындалды ма?

Өз ойларын тұжырымдап айтады.

9 санының құрамы: 8 және1, 7 және 2, 6 және 3, 5 және 4

«Білім» ағашын бояйды


Ұқсас жұмыстар
Сантиметр мен дециметр арасындағы қатынас. 2 сынып
10 саны және цифры
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Маб-қа дайындық тесттер жинағы (математика)
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Тапқыр достар сайысы жайлы ақпарат
Математика пәнін оқытуда бастауыш және негізгі орта білім деңгейлері арасындағы сабақтастық
Санды 1-ге көбейту. санды 0-ге көбейту
Дауысты дыбыс әріптері
Дарындылар додасы жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz