Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
10 саны. дециметр. математика. 1 сынып
М.Атымов атындағы №6 орта метептің
бастауыш снып оқытушысы:
Абдуллаева Амангүл
Тақырыбы: 10 саны.Дециметр
Жалпы мақсаты: 10 саны туралы түсінік қалыптастыру.Салыстыру нәтижелері сәйкес белгілердің көмегімен жазу,дұрыс оқу туралы білімдерін тиянақтау.
Күтілетін нәтиже:- 10 санын,1 дм біледі,өрнектерді салыстыра алады , өрнек, құрып оның мәнін таба алады;
Құрал-жабдықтар:санау материалдары,фигуралар,үлестірмелі парақшалар
кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсіл түрі
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық туғызу
Тілектер тілеу
Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейді
Жұптық
1.Табыс ситуациясын туғызу кезеңі
Өтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылықтарын ояту
Көңіл күй ахуалы.Ынталандыру.
а)Математикалық диктант
Д/о: <<Үндемес>>
ә)Көрнекілікпен жұмыс:
а)10 санының тікелей алдында келетін сан (9)
9 санынан тікелей кейін қандай сан келеді? (10)
...
Үлгі бойынша тексеру
ә)5+5 6+4 8+2
Қорытынды шығарады:
Жекелей
ІІ.Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау
Д/ойын: Үйлерге олрналастыр.
Он,білесің,басы ашық
Тоғыздан соң келеді
Саусақтарды санап шық
Есебін сол береді
10-екі таңбалы сан
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 саны он бірліктен тұрады
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1 10
10 санын өзінен кіші 2 санның қосындысынан алуға болады.
9+1,8+2,7+3,6+4,5+5 4+6,3+7,2+8,1+9 0+10
ұжымдық бөліскен іс-әрекет
ІІІ.Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау
тапсырмаларды орындату арқылы тексеру.
Қысқаша рефлексия
Кімге қиын болды?Себебі
Кім қай жерде қателесті? Себебі
Қысқаша рефлексия жасату,үлгі бойынша тексерту
ТЕКСЕРІП БАҒАЛАЙДЫ
№1 Ауызша талдайды
Теңдіктер құрады:қосынды,айырма
Салыстыр:кесіндінің ұзындығын өлшеу, нәтижені бос әйнекшеге қою. 10 см 1 дм
№2 Салыстырады
№3,№4-дәптерге жазу
<<Балдырғанға көмек>>
№5 Өз беттерінше орындау Сандар құрамын қайталайды
<<Кел,ойнайық!>> Тиісті санды қою.
СТ:ұқсастығын,айырмашылығын айтады
Қосымша материалдармен жұмыс жүргізеді
жекелей,
жұптық тексеру
сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
Тапсырмаларды орындату
Сергіту: Сырға,сырға,сырғалар
. . .
Д/О: Домино 0 2+3 5 6-4 2 9-6 3 6+1 7 9-1 8 2+2 4 9-3
ұжымдық бөліскен іс-әрекет
Қорытынды
рефлексия
-Сабағымыздың міндеті қандай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Қай тапсырмада орта деңгей көрсеттіңдер?
-Сабақтың басында тілеген тілектерің орындалды ма?
Өз ойларын тұжырымдап айтады.
9 санының құрамы: 8 және1,7 және 2,6 және 3,5 және 4
<<Білім>> ағашын бояйды
бастауыш снып оқытушысы:
Абдуллаева Амангүл
Тақырыбы: 10 саны.Дециметр
Жалпы мақсаты: 10 саны туралы түсінік қалыптастыру.Салыстыру нәтижелері сәйкес белгілердің көмегімен жазу,дұрыс оқу туралы білімдерін тиянақтау.
Күтілетін нәтиже:- 10 санын,1 дм біледі,өрнектерді салыстыра алады , өрнек, құрып оның мәнін таба алады;
Құрал-жабдықтар:санау материалдары,фигуралар,үлестірмелі парақшалар
кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсіл түрі
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық туғызу
Тілектер тілеу
Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейді
Жұптық
1.Табыс ситуациясын туғызу кезеңі
Өтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылықтарын ояту
Көңіл күй ахуалы.Ынталандыру.
а)Математикалық диктант
Д/о: <<Үндемес>>
ә)Көрнекілікпен жұмыс:
а)10 санының тікелей алдында келетін сан (9)
9 санынан тікелей кейін қандай сан келеді? (10)
...
Үлгі бойынша тексеру
ә)5+5 6+4 8+2
Қорытынды шығарады:
Жекелей
ІІ.Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау
Д/ойын: Үйлерге олрналастыр.
Он,білесің,басы ашық
Тоғыздан соң келеді
Саусақтарды санап шық
Есебін сол береді
10-екі таңбалы сан
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 саны он бірліктен тұрады
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1 10
10 санын өзінен кіші 2 санның қосындысынан алуға болады.
9+1,8+2,7+3,6+4,5+5 4+6,3+7,2+8,1+9 0+10
ұжымдық бөліскен іс-әрекет
ІІІ.Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау
тапсырмаларды орындату арқылы тексеру.
Қысқаша рефлексия
Кімге қиын болды?Себебі
Кім қай жерде қателесті? Себебі
Қысқаша рефлексия жасату,үлгі бойынша тексерту
ТЕКСЕРІП БАҒАЛАЙДЫ
№1 Ауызша талдайды
Теңдіктер құрады:қосынды,айырма
Салыстыр:кесіндінің ұзындығын өлшеу, нәтижені бос әйнекшеге қою. 10 см 1 дм
№2 Салыстырады
№3,№4-дәптерге жазу
<<Балдырғанға көмек>>
№5 Өз беттерінше орындау Сандар құрамын қайталайды
<<Кел,ойнайық!>> Тиісті санды қою.
СТ:ұқсастығын,айырмашылығын айтады
Қосымша материалдармен жұмыс жүргізеді
жекелей,
жұптық тексеру
сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
Тапсырмаларды орындату
Сергіту: Сырға,сырға,сырғалар
. . .
Д/О: Домино 0 2+3 5 6-4 2 9-6 3 6+1 7 9-1 8 2+2 4 9-3
ұжымдық бөліскен іс-әрекет
Қорытынды
рефлексия
-Сабағымыздың міндеті қандай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Қай тапсырмада орта деңгей көрсеттіңдер?
-Сабақтың басында тілеген тілектерің орындалды ма?
Өз ойларын тұжырымдап айтады.
9 санының құрамы: 8 және1,7 және 2,6 және 3,5 және 4
<<Білім>> ағашын бояйды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz