"әйел ана" а. сейдімбек 4 сынып

Шығыс Қазақстан облысы
Риддер қаласы,
«№ 14 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі: Сабигазина Индира Аргынбековна
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30
Орны: 23 кабинет
Барлық оқушы саны: 21
Қатысқаны: 21
Бағалау
(форматив., суммативті)
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
ұйымдастыру
үй тапсырмасын тексеру;
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
Сергіту сәті (2мин)
«Ыстық орындық» (сұрақ жауап өткен сабақпен байланыс) (5мин)
Топтастыру (3мин)
«Автобус аялдамасы» стартегиясы
(7мин)
«Қызыл өрік» әнін қояды
Оқушыларды үй тапсырмасын бағаттайды
Оқушыларды гүлдернің суреттері арқылы топтарға бөлу
1. Раушан гүлі
2. Жауқазын гүлі
3. Қызғалдақ гүлі
4. Қоңырау гүлі
Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Ана» дегеніміз кім сұрағына постер жасау тапсырылады. Ана туралы түсініктерін біледі.
Оқушылар тақтадан көрсетіліп тұрған «Қызыл өрік» әніне салынған сергіту сәтін жасайды
Бір оқушыны «Ыстық орындыққа» отырғызу арқылы сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар
4топқа бөлінеді
1. Раушан гүлі
2. Жауқазын гүлі
3. Қызғалдақ гүлі
4. Қоңырау гүлі
«Ана» дегеніміз кім сұрағына оқушылар толықтырулар енгізеді.
Постер қорғау арқылы тақырып пен мақсатты айқындайды.
«Бармақ-пен »
бағалайды.
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады
Слайдпен жұмыс (АКТ) (5 мин)
Тізбектеп оқу.
(10мин)
«Түртіп алу» стратегиясы арқылы сөздік жұмысын жүргізу.
(10мин)
Слайдтан
сурет көрсетеді. Оқушыларға Неге әйел -ана ер адамдарды арқасына көтеріп алған? деген сұрақ қояды.
Оқушыларға Әйел Ана әңгімесін қатесіз, тізбектеп оқып шығып, топ көшбасшылары өз топтарына түсінікті сөзбен түсіндіріп беру ұсынылады.
Оқушылар тібектеп оқып шыққаннан соң мағынасы түсініксіз сөздерді түртіп алуға мүмкіндік туғызады. Мұғалім аралап топтарды тыңдап, көмек көрсетеді.
Ғұмыр кешу - өмір кешу.
Қанқұйлы дұшпан - қылмыскер, жау
Тұяқ жалғар - ұрпағын жалғастыратын адам.
Тұтқынға алу -қамауға алу
АКТмен жұмыс жасайды, өз ойларын жеткізе алады. Сұраққа толық жауап беруге үйренеді.
Оқушылар әңгімені оқып шығады. Көшбасшылар өз топтарына түсіндіріп береді.
Әңгімені қайта оқиды. Таныс емес сөздерді қарындашпен түртіп алады мағынасын түсіндіреді, түсінбесе мұғалімнен, сыныптан, яғни, басқа топтан сұрайды
3-кезең: Ой-толғаныс:
- анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
- синтез, бір-бірімен ой бөліседі
сабақ қорытындысы
«Мен саған, сен маған» стратегиясы
(4 мин)
«2 минуттық мақала» стартегиясы
Синквеин әдісі
(3 мин)
«ББҮ » сызба әдісі
(2 мин)
Мәтінмен жұмыс істеуге бағыттау. Мәтін ішінен әр топ сұрақтар дайындауға мүмкіндік беру.
1-2 топ. «Асыл ана» тақырыбына эссе жазғызу
3-4 топ «Ана» тақырыбына төрт жол өлең құратуға бағыт беру.
1. Зат есім, зат есім
2. Сын есім, сын есім
3. Зат есім, етістік
4. Сын есім, етістік
Сабақты қорыту кезеңінде «ББҮ» кестесін толтыруға бағыт береді.
Әр топ сұрақ дайындайды. Мәтін бойынша
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz