"әйел ана" а. сейдімбек 4 сынып

Шығыс Қазақстан облысы

Риддер қаласы,

«№ 14 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Бастауыш сынып мұғалімі: Сабигазина Индира Аргынбековна

Сабақ: 2- сабақ

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30

Орны: 23 кабинет

Барлық оқушы саны: 21

Қатысқаны: 21

Сабақ: 2- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ: 2- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет: «Әйел -ана» Ақселеу Сейдімбек.
Сабақ: 2- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет: Ертегінің негізгі идеясын ашу, өз ойларын еркін жеткізу. Мәтінмен жұмыс жасата отырып сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу
Сабақ: 2- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет: Ана - тіршіліктің алтын арқауы. Бүгінде ұрпақ өсіруімен қатар, жаугершілікте ерлермен бірге атқа қонып, қолына қару алса, бейбіт кезеңде бесік тербетіп, ұл - қыздарын даналық пен көрегендікке, ізет пен ілтипатқа баулыған Әйел- Аналар қандай құрметке болса да лайық.
Сабақ: 2- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет: Ертегінің мазмұнын біледі, негізгі идеясын түсінеді, ойымен бөлісе алады
Сабақ: 2- сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет: Оқулық, постер, АКТ стикер, қосымша материалдар
Сабақ: 2- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет: Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушы саны: 21Қатысқаны: 21: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

(форматив., суммативті)

Сабақ: 2- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

ұйымдастыру

үй тапсырмасын тексеру;

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет:

Сергіту сәті (2мин)

«Ыстық орындық» (сұрақ жауап өткен сабақпен байланыс) (5мин)

Топтастыру (3мин)

«Автобус аялдамасы» стартегиясы

(7мин)

Барлық оқушы саны: 21Қатысқаны: 21:

«Қызыл өрік» әнін қояды

Оқушыларды үй тапсырмасын бағаттайды

Оқушыларды гүлдернің суреттері арқылы топтарға бөлу

1. Раушан гүлі

2. Жауқазын гүлі

3. Қызғалдақ гүлі

4. Қоңырау гүлі

Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Ана» дегеніміз кім сұрағына постер жасау тапсырылады. Ана туралы түсініктерін біледі.

Оқушылар тақтадан көрсетіліп тұрған «Қызыл өрік» әніне салынған сергіту сәтін жасайды

Бір оқушыны «Ыстық орындыққа» отырғызу арқылы сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар

4топқа бөлінеді

1. Раушан гүлі

2. Жауқазын гүлі

3. Қызғалдақ гүлі

4. Қоңырау гүлі

«Ана» дегеніміз кім сұрағына оқушылар толықтырулар енгізеді.

Постер қорғау арқылы тақырып пен мақсатты айқындайды.

«Бармақ-пен »

бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Сабақ: 2- сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет:

Слайдпен жұмыс (АКТ) (5 мин)

Тізбектеп оқу.

(10мин)

«Түртіп алу» стратегиясы арқылы сөздік жұмысын жүргізу.

(10мин)

Барлық оқушы саны: 21Қатысқаны: 21:

Слайдтан C:\Users\жаным\Desktop\асем0001.jpg сурет көрсетеді. Оқушыларға Неге әйел -ана ер адамдарды арқасына көтеріп алған? деген сұрақ қояды.

Оқушыларға Әйел Ана әңгімесін қатесіз, тізбектеп оқып шығып, топ көшбасшылары өз топтарына түсінікті сөзбен түсіндіріп беру ұсынылады.

Оқушылар тібектеп оқып шыққаннан соң мағынасы түсініксіз сөздерді түртіп алуға мүмкіндік туғызады. Мұғалім аралап топтарды тыңдап, көмек көрсетеді.

Ғұмыр кешу - өмір кешу.

Қанқұйлы дұшпан - қылмыскер, жау

Тұяқ жалғар - ұрпағын жалғастыратын адам.

Тұтқынға алу -қамауға алу

АКТмен жұмыс жасайды, өз ойларын жеткізе алады. Сұраққа толық жауап беруге үйренеді.

Оқушылар әңгімені оқып шығады. Көшбасшылар өз топтарына түсіндіріп береді.

Әңгімені қайта оқиды. Таныс емес сөздерді қарындашпен түртіп алады мағынасын түсіндіреді, түсінбесе мұғалімнен, сыныптан, яғни, басқа топтан сұрайды

Қолпаштап отырады
Сабақ: 2- сабақ:

3-кезең: Ой-толғаныс:

  • анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
  • синтез, бір-бірімен ой бөліседі

сабақ қорытындысы

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 30Орны: 23 кабинет:

«Мен саған, сен маған» стратегиясы

(4 мин)

«2 минуттық мақала» стартегиясы

Синквеин әдісі

(3 мин)

«ББҮ » сызба әдісі

(2 мин)

Барлық оқушы саны: 21Қатысқаны: 21:

Мәтінмен жұмыс істеуге бағыттау. Мәтін ішінен әр топ сұрақтар дайындауға мүмкіндік беру.

1-2 топ. «Асыл ана» тақырыбына эссе жазғызу

3-4 топ «Ана» тақырыбына төрт жол өлең құратуға бағыт беру.

1. Зат есім, зат есім

2. Сын есім, сын есім

3. Зат есім, етістік

4. Сын есім, етістік

Сабақты қорыту кезеңінде «ББҮ» кестесін толтыруға бағыт береді.

Әр топ сұрақ дайындайды. Мәтін бойынша


Ұқсас жұмыстар
Әйел-ана
Ана мен әйелдің рөлі
Модуль Диалогтық оқыту
Сіздерді көктемнің алғашқы мерекесімен құттықтай отырып, Анаға қарап қыз өсер
Табиғаттан нәр алып
Қазақ пен қалмақ күйі
Қай әңгімесінен үзінді
Президентін ата
Оқиғаны суреттейтін төрт сөз
Әйел барда жалынсын сен, отсын сен
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz