Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Алматы қаласы, №152 мектеп-гимназияның математика пәнінің мұғалімі: Турарова Галия Рамазанқызы
Ұстанымы: Ағылшын ағартушысы Уильям Уордтың
"Жай мұғалім хабарлайды;
Жақсы мұғалім түсіндіреді;
Керемет мұғалім көрсетеді;
Ұлы мұғалім шабыттандырады"

6- сыныпқа өткізген ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Сабақты мақсаты:
Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ
Сабақтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру
2. Оқушылардың өтілген тақырыпты игеру барысын тексеру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Тараудағы есептерді шығартып, оған шолу жасау.
Көрнекіліктер: Тарауға байланысты презентация.
Үйге тапсырма: № 1016-1019; № 1012-1013
I. <<Бастау>> 1). Есептегі дұрыс жауапты табыңыздар: Ауызша есеп:
Дүкеннен жаңадан 4 қораптан көп, 6 - ты қораптан кем бірдей түрлі-түсті карандаш сатып алынды.
Неше қорап карандаш сатып алынды? Бір қорапта қанша карандаш бар ? Барлық қораптағы (төмендегі) карандаш санының қайсысы дұрыс?
92, 36, 76, 90
Жауабы; 1-қорапта 18 карандаш бар. Барлығында 90 карандаш бар.
2). Теңсіздік арқылы шығарыңыздар:
Берілген жұп сан мен 3 еселенген келесі жұп санның қосындысы 32-ден кем. Осы шартты қанағаттандыратын ең үлкен жұп санды табыңдар.
Шешуі: х-жұп сан, (х+2)-келесі жұп сан.
х+(х+2).3 < 32
х+3х+6<32
4х<26
х<26:4
х< 5,15; (-infinity; 5,15) Жауабы: Ең үлкен жұп сан: 6
I I .<<Шың>> Екі қаланың арақашықтығы 300 км-ден кем болатын. Пойыз бір қаладан шығып екінші қалаға қарай 3 сағ жүргенде екінші қалаға дейін 45 км қашықтық қалды? Пойыздың жылдамдығын бағалаңдар.

300 >s; t=3сағ
S2=45км; х-?

А
В
С
300 >s
S1
45
А
В
С
300 >s
S1
45

S1+45= S; S1+45<300; S1=3х
3х+45<300
х<85 Жауабы: 85 км/сағаттан кем
I I I. << Қияға самғау.>>
Теңсіздікті шешіңіздер:

1. 5у+9<=3-7у 3. (1/4)-у/3>= 1/3-у

[1/8; +infinity)
(-infinity;-0,5]

2. 3х+1<=4х-5 6. х/6+1/2>х-1/3
[6; +infinity) (-infinity;1)

I V. <<Мерген>> Тестпен жұмыс

1). Сан аралықтарының дұрыс атын схема түрінде сызып көрсетіңіздер.

1. Интервал; сәуле; жартылай интервал; кесінді; ашық сәуле;

(-infinity;-4] 2. [-3;5] 3. (-1;8] 4. (0;8) 5.[-9; +infinity]

-3 <= х <=5 -1<х <=8 0 <х <8 -9 <=х х <-4

2). Теңсіздікті шешіңіздер:

3-2(у-1) >8+у 5(у+2)+14<6-у 9-(5х+1)/2 > х+5

А. у <-1 В.у<-3 В. х >-2/3

3). Теңсіздіктерді мүшелеп бөліңіздер:

15 >7 және 3 <7 21 <35 және 7 >5
А. 5>1 В. 21 <35

V. № 1036. (кітаппен жұмыс)
Луговой және Шу аудандарының арасы 110 км. Лугвойдан 14 км/ сағ жылдамдықпен велосипедші шықса, оған қарама-қарсы бағытта Шудан мотоцикелші шықты. Олар бір - бірімен 2,5 сағаттан кем уақыт өткенде кездесуі үшін мотоцикелшінің жүру жылдамдығын бағалаңдар.
1873250141605S=110км
00S=110км

228600394335Луговой14км/сағ
00Луговой14км/сағ
3543300394335Шу
00Шу
15938534480500 2,5 сағ
2,5 сағ

Х- мат. Жылдамдығы-?
14 км/сағ - велосипедшінің жылдамдығы

Шешуі:110 /(14+х) < 2,5
110<2,5.(14+х)
110<35+2,5х
75<2,5х
х>30 Жауабы: 30 км/сағ артық

V I. <<Шарықтау>>

1. 7<=2х+3 <=11 3. -2<(8+х)/7<4
Жауаптары: 1. 2<=х<=4 3. -22<х<20

2. -3 <=1+2х <=7 4. -7<=(2х+1)/2<2
Жауаптары: 2. -2 <=х <=3 4. -5<=х<1,5

V I I. <<Сергіту>>

* Сан аралығы (интервал)
* Шешімдері бірдей теңсіздіктер. (мәндес)
* Сан түзуіндегі қыздың аты. (сәуле)
* О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. (бірлік кесінді)
5. Көбейткіш теңсіздіктердің теңсіздік белгілерін қалай етіп аламыз.
(бірдей)
6. Бөлгішін кері теңсіздікке айналдырып көбейту. (бөлу)

V III. Сабақты қорытындылау, рефлексияІ.
ІX. Оқушыларды білім деңгейлеріне қарай бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Бір айнымалысы бар сызықтық тенсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешуге есептер шығару
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Санды теңсіздіктер тарауын қайталау . 6 сынып
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу жайлы
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
"ғажайып алаң" (бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерге есептер шығару). 6 сынып
Функциялар және графиктер
Теңсіздіктерді мүшелеп азайтыңдар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Пәндер