Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Алматы қаласы, №152 мектеп-гимназияның математика пәнінің мұғалімі: Турарова Галия Рамазанқызы
Ұстанымы: Ағылшын ағартушысы Уильям Уордтың
"Жай мұғалім хабарлайды;
Жақсы мұғалім түсіндіреді;
Керемет мұғалім көрсетеді;
Ұлы мұғалім шабыттандырады"
6- сыныпқа өткізген ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Сабақты мақсаты:
Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ
Сабақтың барысы: 1. Сабақты ұйымдастыру
2. Оқушылардың өтілген тақырыпты игеру барысын тексеру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Тараудағы есептерді шығартып, оған шолу жасау.
Көрнекіліктер: Тарауға байланысты презентация.
Үйге тапсырма: № 1016-1019; № 1012-1013
I. «Бастау» 1) . Есептегі дұрыс жауапты табыңыздар: Ауызша есеп:
Дүкеннен жаңадан 4 қораптан көп, 6 -ты қораптан кем бірдей түрлі-түсті карандаш сатып алынды.
Неше қорап карандаш сатып алынды? Бір қорапта қанша карандаш бар ? Барлық қораптағы (төмендегі) карандаш санының қайсысы дұрыс?
92, 36, 76, 90
Жауабы; 1-қорапта 18 карандаш бар. Барлығында 90 карандаш бар.
2) . Теңсіздік арқылы шығарыңыздар:
Берілген жұп сан мен 3 еселенген келесі жұп санның қосындысы 32-ден кем. Осы шартты қанағаттандыратын ең үлкен жұп санды табыңдар.
Шешуі: х-жұп сан, (х+2) -келесі жұп сан.
х+(х+2) . 3 < 32
х+3х+6<32
4х<26
х<26:4
х< 5, 15; (-∞; 5, 15) Жауабы: Ең үлкен жұп сан: 6
I I .
«
Шың»
Екі қаланың арақашықтығы 300 км-ден кем болатын. Пойыз бір қаладан шығып екінші қалаға қарай 3 сағ жүргенде екінші қалаға дейін 45 км қашықтық қалды? Пойыздың жылдамдығын бағалаңдар.
300 >s; t=3сағ
S2=45км; х-?
А
В
С
300 >s
S1
45
S 1 +45= S; S 1 +45<300; S 1 =3х
3х+45<300
х<85 Жауабы: 85 км/сағаттан кем
I I I. « Қияға самғау. »
Теңсіздікті шешіңіздер:
1. 5у+9≤3-7у 3. ¼-у/3≥ 1/3-у
[1/8; +∞)
(-∞; -0, 5]
2. 3х+1≤4х-5 6. х/6+1/2>х-1/3
[6; +∞) (-∞; 1)
I V. «Мерген» Тестпен жұмыс
1) . Сан аралықтарының дұрыс атын схема түрінде сызып көрсетіңіздер.
1. Интервал; сәуле; жартылай интервал; кесінді; ашық сәуле;
(-∞; -4] 2. [-3; 5] 3. (-1; 8] 4. (0; 8) 5. [-9; +∞]
-3 ≤ х ≤5 -1<х ≤8 0 <х <8 -9 ≤х х <-4
2) . Теңсіздікті шешіңіздер:
3-2(у-1) >8+у 5(у+2) +14<6-у 9-(5х+1) /2 > х+5
А. у <-1 В. у<-3 В. х >-2/3
3) . Теңсіздіктерді мүшелеп бөліңіздер:
15 >7 және 3 <7 21 <35 және 7 >5
А. 5>1 В. 21 <35
V. № 1036. (кітаппен жұмыс)
Луговой және Шу аудандарының арасы 110 км. Лугвойдан 14 км/ сағ жылдамдықпен велосипедші шықса, оған қарама-қарсы бағытта Шудан мотоцикелші шықты. Олар бір -бірімен 2, 5 сағаттан кем уақыт өткенде кездесуі үшін мотоцикелшінің жүру жылдамдығын бағалаңдар.
S=110км
Луговой14км/сағ
Шу
2, 5 сағ
Х- мат. Жылдамдығы-?
14 км/сағ -велосипедшінің жылдамдығы
Шешуі:110 /(14+х) < 2, 5
110<2, 5. (14+х)
110<35+2, 5х
75<2, 5х
х>30 Жауабы: 30 км/сағ артық
V I. «Шарықтау»
1. 7≤2х+3 ≤11 3. -2<(8+х) /7<4
Жауаптары: 1. 2≤х≤4 3. -22<х<20
2. -3 ≤1+2х ≤7 4. -7≤(2х+1) /2<2
Жауаптары: 2. -2 ≤х ≤3 4. -5≤х<1, 5
V I I. «Сергіту»
- Сан аралығы (интервал)
- Шешімдері бірдей теңсіздіктер. (мәндес)
- Сан түзуіндегі қыздың аты. (сәуле)
- О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. (бірлік кесінді)
5. Көбейткіш теңсіздіктердің теңсіздік белгілерін қалай етіп аламыз.
(бірдей)
6. Бөлгішін кері теңсіздікке айналдырып көбейту. (бөлу)
V III . Сабақты қорытындылау, рефлексияІ.
ІX. Оқушыларды білім деңгейлеріне қарай бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz