Жуа тұқымдастар. 6 сынып

Атырау обылысы, Атырау қаласы
№ 32 орта мектептің биология
пәні мұғалімі Қабылова Жадыра
«Ойлан-тап- жауап бер»
«Ойланып шешіп көр»
«Оқы-талқыла-түсіндір»
«Топтастыр»Кластер әдісі
«Адасқан әріптерді тап»
« Венн диаграммасы»
«Ыстық орындық»
Оқушының
іс-әрекеті
І Ұйымдастыру
Қызығушылықты ояту.
Салемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату. Тренинг
Жұпта бір-бірін критерийлер арқылы бағалау.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
«Ойлан-тап- жауап бер»
Оқушылар жұптасып үйден дайындалып келген сканвордтарын бір-біріне ұсынып жауаптарын тексереді. шеңберге дөңгелене айнала тұрып бір-біріне сұрақ қойып, доп лақтыру бойынша өткенді қайталау.
ІІІ Жаңа сабақ
«Ойланып шешіп көр»
Оқушылар жуа тұқымдастары туралы жұмбақтар шешеді.
Жаңа сабақ бойынша түсінік қалыптасады және сыни ойлайды.
Бір күмбездің ішінде мың күмбез.
Жеп көріп ем өзін мен,
Жас шығарды көзімнен.
Болса да ащы,
Дәмді етер асты.
Өседі ол жерге, Тығып алып басты.
Боламын мен дәмдеуші
Барлық-барлық тағамға
Көкөністер ішінен
Мен пайдалы адамға.
Қалың киім ұнатады,
Шешіндірсең жылатады.
Бұл не?
Бүгінгі сабағымыз жуа тұқымдастары соның ішінде басты пиязбен сарымсақ туралы болмақ.
ІV Жұппен жұмыс
«Оқы-талқыла-түсіндір»
Оқушыларға оқулықтан жаңа тақырып бойынша тақырыпшалар екі қатарға бөлініп беріледі. Берілген тақырыпшалар бойынша жұптасып талқылап сонан соң жұптарын ауыстырып бір-біріне түсіндіреді.
Жуа тұқымдасы
- қатар Пияз туыстастар
- қатар Басты пияз, сарымсақ
Формативті бағалау
(қол шапалақтау, жұлдыша немесе конфет беру)
Сергіту сәті
«Қызғалдақ болып ашылып»
Гүлдердің ашылуы видео корсету арқылы оқушылар гүл бейнесін бейнелейді және қимылдайды
V Сабақты бекіту
І. Кластер әдісі арқылы топтастырады.
Жауқазын пияз туысы
Лалагүлдер тұқымдасы
Тамырсабаты шашақ тамыр
«Тапқыр болсаң озып көр»
Жұмбақтар шешу
Қортындылау
Шелектегі идея
Оқушылар шелекке бүгінгі түсінбеген сұрақтарын салып келесі оқушы жауап береді.
VII Бағалау критерийлері
Бағалау шкаласы
11-12 ұпай - «5»
8-10 ұпай- «4»
5-7 ұпай - «3»
«Қағып ал да, жауап бер »
2 ұпай
«Топтас-ойлан-жылда»
5 ұпай
«Тапқыр болсаң озып көр»
3 ұпай
Шелектегі идея
2 ұпай
Оқушының
аты-жөні
Кері байланыс Рефлекция
БҮҮ кестесі
Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтап кесте толтырып өз ойларын жаады.
Стикер арқылы сабақ туралы пікір жазады
VI Үйге тапсырма
Лалагүлдердің маңызы туралы ақпарат жинақтау. Қызыл кітапқа тіркелген лалагүлдердің аттарын жазып әр топ сканворд құрап келу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz