Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ғұн мемлекеті. мөде және дунху елшісі
Күні
10 сынып
Пән мұғалімі
Сабақтың тақырыбы
Ғұн мемлекеті. Мөде және Дунху елшісі
Сабақтың жалпы мақсаты
Ғұндар тарихын меңгеру,ғұндар мемлекетінің негізін қалаушы Мөде туралы ақпаратты игеру
Әдіс-тәсілдер
Блум таксономиясы, кейс - стадия әдісі, диалогтық оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс,ролдік ойын сабағы
Күтілетін нәтижесі
Оқиға кейіпкерінің бейнесін сомдайды, қоғам құндылығын бағалайды.
Түйінді идея
<<Отан оттан да ыстық>>
№
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
Дерек көздер, көрнекіліктер
1
2 мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып жылы лебіздер, жақсы сөздер айтады
Стикерлер,
плакат
2
2 мин
Топқа бөлу
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау
Әріптер арқылы топқа бөлу.
І топ Тәуелсіз
ІІ топ Мәңгілік ел
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар
3
1 мин
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
№
Аты-жөні
білу
түсіну
қолдану
талдау
жинақтау
бағалау
1 ұпай
4 ұпай
4 ұпай
3 ұпай
1 ұпай
2 ұпай
Слайд электронды оқулық
4
5 мин
Жаңа сабақтың ашылуы
І.Білу. <<Миға шабуыл>> әдісі
* Қытай деректерінде ғұндар қандай атпен белгілі болды?
* Қытай деректері бойынша ғұндардың алғашқы көсемі кім болған?
* Аманат дегеніміз не?
* Ғұндардың жоғарғы билеушісін қалай атады?
* Ғұн қоғамында жоғары билікке ие болған Мөде қандай атаққа ие болды?
* Б.з.б. 188 жылы болған қытайлықтар мен ғұндар арасындағы шайқас кімдердің жеңісімен аяқталды?
* Зерттеушілердің көпшілігінің пікірі бойынша ғұндар кімдердің арғы тегі болып есептелінеді?
* Ғұн империясы қашан екіге бөлініп, ыдырады?
Топтық, жұптық жұмыс
Үлестірме қағаздар таратылады.
Слайд
5
5 мин
ІІ. Түсіну.
Мағына тану. Жұптық жұмыс.
Қосымша мәліметтер ұсыну
Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып,
Сценарий құрады
Ұлы дала дүбірі бағдарламасы
6.
5 мин
ІІІ. Қолдану.
Ұлы дала дүбірі бағдарламасы
Екі оқушыдан тарихи кезеңдерді анықтау,дәлелдеу және мазмұндау.
Слайд
Плакат
7.
5 мин
ІV. Талдау
Тәуелсіз мәңгілік ел
І топ Ойтолғау жазады
Жұмыс дәптері
8.
12 мин
V. Жинақтау
Мөде және Дунху елшісі. Бірінші және екінші сахналық көрініс
М Жұмабаев Пайғамбар өлеңінен үзінді
Қазақ елі өлеңінен үзінді
ІІ топ Қатысушылар: Мөде ғұн империясының негізін қалаушы ұлы билеуші. Елші дунху тайпа билеушісі жіберген адам. Уәзірлер: Мөденің ақылшылары. Сақшылар: Мөденің шатырын күзетушілер.қыздар: көпшілік көрініске қатысушылар
Қосымша мәліметтер, көрініс
9.
5 мин
VІ. Бағалау
Бүгінгі сабақ өздеріңізге түсінікті ме?
Түсінбеген, қиындық тудырған сұраған сұрақтар кездесті ме?
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
№
Аты-жөні
бі-лу
түсі-ну
қол-дану
талдау
жи-нақтау
баға-лау
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
-мен көп нәрсені үйрендім
- мен аз нәрсе үйрендім
-мен ештеңе үйренбедім
Бағалау шкаласы
<<5>>-12-15 ұпай
<<4>>- 9-12 ұпай
<<3>>-5-8 ұпай
10
2 мин
1 мин
<<Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?>> кері байланыс жасау
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу, мазмұндау, халықтың Ұлы қоныс аударуы туралы мәлімет жинау
Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады.
Пікір ағашы.
10 сынып
Пән мұғалімі
Сабақтың тақырыбы
Ғұн мемлекеті. Мөде және Дунху елшісі
Сабақтың жалпы мақсаты
Ғұндар тарихын меңгеру,ғұндар мемлекетінің негізін қалаушы Мөде туралы ақпаратты игеру
Әдіс-тәсілдер
Блум таксономиясы, кейс - стадия әдісі, диалогтық оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс,ролдік ойын сабағы
Күтілетін нәтижесі
Оқиға кейіпкерінің бейнесін сомдайды, қоғам құндылығын бағалайды.
Түйінді идея
<<Отан оттан да ыстық>>
№
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
Дерек көздер, көрнекіліктер
1
2 мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып жылы лебіздер, жақсы сөздер айтады
Стикерлер,
плакат
2
2 мин
Топқа бөлу
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау
Әріптер арқылы топқа бөлу.
І топ Тәуелсіз
ІІ топ Мәңгілік ел
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар
3
1 мин
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
№
Аты-жөні
білу
түсіну
қолдану
талдау
жинақтау
бағалау
1 ұпай
4 ұпай
4 ұпай
3 ұпай
1 ұпай
2 ұпай
Слайд электронды оқулық
4
5 мин
Жаңа сабақтың ашылуы
І.Білу. <<Миға шабуыл>> әдісі
* Қытай деректерінде ғұндар қандай атпен белгілі болды?
* Қытай деректері бойынша ғұндардың алғашқы көсемі кім болған?
* Аманат дегеніміз не?
* Ғұндардың жоғарғы билеушісін қалай атады?
* Ғұн қоғамында жоғары билікке ие болған Мөде қандай атаққа ие болды?
* Б.з.б. 188 жылы болған қытайлықтар мен ғұндар арасындағы шайқас кімдердің жеңісімен аяқталды?
* Зерттеушілердің көпшілігінің пікірі бойынша ғұндар кімдердің арғы тегі болып есептелінеді?
* Ғұн империясы қашан екіге бөлініп, ыдырады?
Топтық, жұптық жұмыс
Үлестірме қағаздар таратылады.
Слайд
5
5 мин
ІІ. Түсіну.
Мағына тану. Жұптық жұмыс.
Қосымша мәліметтер ұсыну
Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып,
Сценарий құрады
Ұлы дала дүбірі бағдарламасы
6.
5 мин
ІІІ. Қолдану.
Ұлы дала дүбірі бағдарламасы
Екі оқушыдан тарихи кезеңдерді анықтау,дәлелдеу және мазмұндау.
Слайд
Плакат
7.
5 мин
ІV. Талдау
Тәуелсіз мәңгілік ел
І топ Ойтолғау жазады
Жұмыс дәптері
8.
12 мин
V. Жинақтау
Мөде және Дунху елшісі. Бірінші және екінші сахналық көрініс
М Жұмабаев Пайғамбар өлеңінен үзінді
Қазақ елі өлеңінен үзінді
ІІ топ Қатысушылар: Мөде ғұн империясының негізін қалаушы ұлы билеуші. Елші дунху тайпа билеушісі жіберген адам. Уәзірлер: Мөденің ақылшылары. Сақшылар: Мөденің шатырын күзетушілер.қыздар: көпшілік көрініске қатысушылар
Қосымша мәліметтер, көрініс
9.
5 мин
VІ. Бағалау
Бүгінгі сабақ өздеріңізге түсінікті ме?
Түсінбеген, қиындық тудырған сұраған сұрақтар кездесті ме?
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
№
Аты-жөні
бі-лу
түсі-ну
қол-дану
талдау
жи-нақтау
баға-лау
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
-мен көп нәрсені үйрендім
- мен аз нәрсе үйрендім
-мен ештеңе үйренбедім
Бағалау шкаласы
<<5>>-12-15 ұпай
<<4>>- 9-12 ұпай
<<3>>-5-8 ұпай
10
2 мин
1 мин
<<Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?>> кері байланыс жасау
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу, мазмұндау, халықтың Ұлы қоныс аударуы туралы мәлімет жинау
Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады.
Пікір ағашы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz