Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Ауа. ауаның қасиеті мен маңызы


|Уақыты | 21 .11.2014 жыл |
|Сабақтың |«Ауа. Ауаның қасиеті» |
|тақырыбы: |  |
|Сілтеме |Дүниетану. Алматы «Атамұра» 2002 жыл, интернет жүйесі |
| |  |
|Жалпы мақсаттар:|Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру.Ауаның қасиеттерін білу. Оқушыларды сыниойлату арқылы өзіндік пікір |
| |қалыптастыру. Оқушылардың тапқырлығын анықтау,оқушылардан сұрақ-жауап арқылы ойлау дағдыларын арттыру, |
| |жұптасып, топтажұмыс жасай білу. |
|Күтілетін |Ауаның әр түрлі қасиеттерін білу. |
|нәтиже: |Тәжірибе арқылы дәлелдей алу. |
| |Табиғатты қорғау. |
|Дерек көздер: |Ғаламтордан алынған мәліметтер, электронды оқулық, тәжірибеге қажетті заттар. |
|Тапсырмалар |«Ауа. Ауаның қасиеті» тақырыбын оқу, тірек сөздер. |
| |«Ойлан-жұптас-талқыла» әр топ постер қорғайды. |
| |«Ой толғаныс» шығармашылық жұмыс . Әр топ басшысы өзге топ алдындатәжірибені түсіндіреді. |
|Қосымша |Ғаламтордан сабаққа қатысты деректер жинау. |
|тапсырмалар | |

 

Жүргізілетін жұмысым
|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|3 минут |І Ұйымдастыру кезеңі. | |
|  |а) Поэзия минуты | |
|  |Қуан, шаттан, алақай, | |
|  |Куантын келді күн. | |
|  |Қайырлы таң, қайырлы күн! | |
|  |Күліп шықты бүгін күн! | |
|  |Сыныптың оқушыларын түрлі-түсті парақшалар арқылы топқа бөліп | |
|  |отырғызу. | |
| |Сабаққа қатыспаған оқушыны белгілеу. | |
|3 минут |Бағалау критерийлері. | |
|  |Үй тапсырмасының мазмұнын дұрыс ашу. | |
|  |Берілген тапсырмаларды орындау | |
|  |Зерттеу жұмысын бағалау. | |
|  |Жиынтық баға.  | |
|5 минут |ІІ Үй тапсырмасын сұрау | |
|  |1-топ: Масштаб неге керек? | |
|  |2-топ: Жергілікті жердің сұлбасына қарап бағдарды қалай білуге | |
|10 минут |болады. | |
|   |Қызығушылықты ояту. | |
|  |  | |
|  |ІІІ Жаңа сабақ | |
|2 минут |«Қызығушылықты ояту» | |
|  |Екі түрлі ішінде ауасы бар және ауасы жоқ екі допты көрсету | |
|  |арқылы талдау жұмысын жүргізу. | |
|8 минут |«Ауа. Ауаның қасиеті» тақырыбымен танысу. Слайд көрсету. | |
| |Тірек сөздер: (есік-терезені жабу, бөлме өсімдіктерін отырғызу,| |
|3 минут |терезені ашу, тазалық сақтау) | |
|  |«Ойлан-жұптас-талқыла» | |
|2 минут |1-топ: Ауаның негізгі қасиеттерін білесің бе?Ауаның алатын орны| |
|  |туралы мысал келтір. | |
|  |2-топ: Ауа тірі табиғатқа қажет пе? Ауаны сезінуге болама? | |
|  |IV Сергіту сәті. | |
|1 минут |-Мультфильм көрсету | |
| |«Ой-толғаныс сатысы» | |
| |Шығармашылық жұмыс. | |
| |1-топ:Ауаның орын алатындығы | |
| |2-топ: Кез келген заттың бойында ауа болатындығын дәлелдеу. | |
| |V Бағалау | |
| |Бағалау критерийі арқылы жиынтық баға қойылады. | |
| | | |
| |VI Үйге тапсырма. | |
| |Тақырыпты түсініп оқимыз. | |
| |Тақырып бойынша білімдерімізді жетілдіреміз. | |
| |  | |
| |VI Қорытынды. | |
| |Мұғалім: бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарынызға рахмет! Сау | |
| |болыңыздар! | |


Ұқсас жұмыстар
"Ауа." ауаның қасиеті
Cу. судың қасиеті
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Тақырып Ауа. Ауаның қасиеті
Су. судың қасиеті дүниетану 2-сынып
Дәлелдеп жаз
Су .Судың қасиеті туралы
"Ағза және қоршаған орта"
Ауаның құрамы. Ауа қабығы
Ауаның ластануы
Пәндер