Үлестер. жай бөлшектер

Сабақтың тақырыбы: Үлестер. Жай бөлшектер
Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
Білімділік мақсаты:
- оқушыларға жай бөлшек, үлес, алым, бөлім туралы түсініктер беру;
- екі натуралсанның бөліндісі жай бөлшек түрінде жаза білуге үйрету;
- натурал санды жай бөлшек түрінде жаза білуге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу
Дамыту мақсаты: Танымдымдық қызығушылықты дамыту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу және сыныптың тазалығына мән беру
Олардың сабақта жұмыс істеу дайындығын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау
Сұрақтар:
- Шеңбер дегеніміз не ?
- Дөңгелек дегеніміз не?
- Радиус дегеніміз не?
- Диаметр дегеніміз не?
- Шеңбердің центрі дегеніміз не ?
- Хорда дегеніміз не?
- Доға дегеніміз және оның белгіленуі
ІІІ. Жаңа сабақты жалғастыру




















2 бөліктен беріледі. Балалардың әрқайсысы алманың
бөлігін алады. Жауабы:
бөліктен.
Ереже: Алымы 1 саны, бөлімі 1-ден өзге натурал сан болатын бөлшектер
бірлік бөлшектер
(
аликвоттық бөлшектер) деп аталады. Мысалы :
және т. б. - бірлік бөлшектер
Бір натурал санды екінші натурал санға бөлуді жай бөлшекпен жазуға болады. Бөлінгіш бөлшектің алымына жазылады да, бөлгіш бөлшектің бөліміне жазылады. Сонымен бөліндіні жай бөлшек түрінде жазуға болады.
Мысалы:
Натурал санды жай бөлшек түрінде де жазуға болады.
Әріппен жазсақ:
мұндағы а- берілген натурал сан, ал n= 1, 2, 3, 4, 5, . . .
IV. Сабақты бекіту
- Оқулықпен жұмыс №392, №393, №394- (ауызша)
- Тақтамен жұмыс №395, №397, №398 -(жазбаша)
І деңгей
а) Бөлшекті бөлінді түрінде жаз:
б) Кітапты оқиды- 7 күнде, ? бөлігін -2 күнде, ? бөлігін - 5 күнде
ІІ деңгей





3. Математикалық диктант
а)
жай бөлшегі түрінде жаз
Жетіден екіні; бестен үшті; алтыдан бірді; сегізден бесті; оннан тоғызды; жүзден үшті.
б) Дөңгелекті тең 4 бөлікке бөлгендегі оның бір бөлігін . . . деп атайды.
в) Бөлшек сызығының астындағы бөлігі . . . деп, ал үстіндегі бөлігі . . . деп аталады.
г) Координаталық түзудің санақ басы қайсы нүкте . . .
д) Бөліндіні жай бөлшек түрінде жаз:
е) Жай бөлшекті бөлінді түрінде жаз:
4. Кубизм әдісі
1. Айжанда үш бүтір алма, екі жарты алма және төрт ширек алма бар. Айжанда барлығы неше алма бар?
2. Елдостағы маркалардың жартысы және қалғанының жартысы спорттық маркалары, қалған 7 марка пошта маркалары. Елдоста барлығы неше марка бар?
V. Сабақты қорытындылау:
- Үлес дегеніміз не?
- Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені көрсетеді?
- Қандай бөлшектер бірлік бөлшектер деп аталады?
- Жай бөлшек пен бөлу амалының арасындағы байланысты мысалдар келтіру.
VI. Оқушыларды бағалау
VII. Үй тапсырмасы: §3. 2 №410, №411
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz