11-сыныпқа арналған Тіс дәрігерінде тақырыбындағы сабақ жоспары: шартты рай және should модальді етістігін қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту

Тақырыбы:. At the dentist

Сыныбы: 11«Б»

Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, оқушылар өз ойларын жан-жақты толық жеткізе білуге үйренеді, сұраққа жауап беріп шартты рай түрлерін айыра білу және “should етістігінің қолдану арқылы керекті кеңес ала білуі”

.

Міндеті:

- ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру;

- Жаңа тақырыптағы грамматиканы түсіне отырып оқушылардың сөздік қорын және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;

Оқушыларға тіс дәрігерінің қызыметімен және тістің күтүімен танысу арқылы ақпарат алу;

- сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай білуге дағдылану;

-жұпта, топта жұмыс жасауға қалыптасу;

Күтілетін нәтиже: Шартты рай түрлерін ажырата біледі, «Should» модалді етістік арқылы сөйлем қурап оқушылардың сөздік қорын дамиды және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;

Оқушыларға тіс дәрігерінің қызыметімен және тістің күтүімен танысты

Қолданылатын модульдер : Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Стратегиялық іс-әрекеттер: «Топ ұстанымы», «Өзін-өзі бағалау», «Рефлексия» .

Уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Уақыты: 1 мин
Жоспар мазмұны: I Кіріспе
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен сәлемдесу
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау: Ынталандыру (жақсы, өте жақсы, жарайсыңдар
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

Қағаз, маркерлер

Жылыжымалы тақта

АКТ\ видео\

постер

Уақыты: 2 мин
Жоспар мазмұны: Психологиялық ахуал
Мұғалімнің іс-әрекеті: Көңіл-күйлерін сұрау
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар бір-бірімен амандасып қалдарын сурайдs. Бір-біріне амандасу арқылы қарым-қатынысқа түсу
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Уақыты: 3 мин
Жоспар мазмұны: Мақсаты: Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру арқылы балаларды бүгінгі сабаққа даярлау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Good morning pupils!

Сурет құрастыру арқылы топтарға бөлу

«Magic brush»- суретін құрастырған 1 топ

“Lacalut”- суретін құрастырған 2 топ

“Albadent ”- суретін құрастырған 3 топ

Оқушылардың іс-әрекеті:

Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды.

-сабаққа кешікпеу;

-басқаның пікірін сыйлау;

-уақытқа бағыну, регламент сақтау;

Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Уақыты:

II. Тұсау кесер

2 мин

Жоспар мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақтаға : courage, grip, anaesthetic, spit, frightened , . nervous

, tooth, toothache сөздерін жазып қою.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сөздің аудармасын табу арқылы сабақтың тақырыбын ашады.

Сабақтың тақырыбы «At the dentist »

Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Инрерактивті тақта
Уақыты:

Кіріспе

5 мин

Жоспар мазмұны: Кіріспе мақсаты: оқушыларды топпен жұмыс жасауға бағыттау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Парақша үлестіру тапсырманы түсіндіру
Оқушылардың іс-әрекеті: Парақшаға жазылған мәтінді түсініп оқып шартты райдың қай түріне жататынын постер арқылы сараптайды және формуласын жазады.
Бағалау: Критериялды бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Жылжымалы тақта, постер, маркерлер
Уақыты:

10 мин

Сабақты пысықтау

Жоспар мазмұны:

1. Модалді етістік

2. Сабақты пысықтау мақсатында “ тақырыбында бейнефильм көрсетіледі. «Mr Bean at the dentist»

Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Should \Shouldn’t ережесін сұрау
Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Оқушылар мағынасын түсіндіреді

2. Оқушылар бейнеролик көріп сабақты пысықтайдыМодалді етістік ке байланысты видеоны мазмұндайды

Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

Инрерактивті тақта арқылы

видео көрсетіледі

Уақыты:

III Негізгі

Бөлім

10 мин

Жоспар мазмұны:

. Қызығушылықты ояту

Сыни тұрғыдан ойлау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Сурет ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар берілген суретке жарнама жасайды
Бағалау: Критериалды бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Постер, маркерлер
Уақыты:

Қорытынды бөлім

мин

5 мин

Жоспар мазмұны: Видео арқылы кеңес беру
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар кейіпкердің айтқан кеңесін мұқият тыңдап аударады
Бағалау:

Excellent!

Good job!

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған

Ұқсас жұмыстар
5 «а» сыныпқа арналған ағылшын тілі сабағы: Can you play the guitar? тақырыбы бойынша can және can't модальді етістігін оқыту
1-сыныпқа арналған Оқушымын мен енді тақырыбындағы сөйлеу дағдыларын қалыптастыру сабақ жоспары
2015-2016 оқу жылы мектепті дамыту жоспары: қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың диалогтік сөйлеу дағдыларын дамыту
Буынға бөлу арқылы сөздік және сөйлеу дағдыларын дамыту (ертегі сабақ)
How are you feeling? тақырыбындағы сабақ жоспары: денсаулыққа қатысты сөздік, грамматика және ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту
11-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақ жоспары: Шешендік өнер және сөйлеу мәдениеті
Кейс-стади әдісі арқылы мектеп оқушыларының коммуникативтік құзыреттілігі мен ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту
Жемістер және көптік жалғаулары: оқу-жазу арқылы сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған сабақ жоспары
Бейнелі сөздердің орны мен диалог арқылы сөйлеу және сыни ойлау дағдыларын дамыту
Шетел тілін оқытуда оқылым және айтылым дағдыларын ойын әдістері арқылы дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz