Қысым жайлы ақпарат ( 7- сынып )

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қызылжар ауылы,

Қызылжар ЖОББ мектебінің физика және математика пәнінің мұғалімі

Кембридж бағдарламасы бойынша III деңгей

Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы, II санаты,

Пәні: физика

Сынып: 7 «А»

Сабақтың тақырыбы: Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына тәуелді болатыны, қысым, қысымның бірліктері мен Паскаль заңы туралы түсінік беру

Сабақтың міндеттері:

Білімділік : Қысым, қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі Паскаль заңы туралы толық мағлұмат беру.

Дамытушылық : Ойын технологиясы арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, есептер шығарту арқылы ойлау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, демонстрациялық

Сабақтың технологиясы: ойын технологиясы

Сабақтың көрнекілігі : кеспе қағаздар, жетондар, слайд.

Құрал жабдықтар: проектор, динамометр, ағаш білеуше, Паскаль шары, құмы бар ыдыс, жіңішке төрт аяғы бар үстелше.

Сабақ

кезеңдері

Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақкезеңдері: І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу

Психологиялық дайындық.

Қане, қане тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық

Тұрсақ үлкен шеңберге

Алақанға ұрайық

Психологиялық ахуалды орнату

«Еркелету» жылуылық шеңбері (ата-аналарыңның өздері еркелеткен сөздерін айту)

Оқушылардың іс-әрекеті:

Сәлемдеседі

Оқушылар үлкен шеңберге тұрады.

Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне ата-аналарыңның еркелететін сөздерін айтады.

Сабақкезеңдері:

2мин

ОЖТ

Уақыт:

Топтастыру

Оқушыларды І топ «Күш»

ІІ топ «Салмақ»

Әрбір оқушыға бағалау парағын беру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылар І топ «Күш»

ІІ топ «Салмақ» 2 топқа бөлінеді

Сабақкезеңдері: ІІ. Өткен тарауды тексеру
Уақыт:

7 мин

Білу

АКТ

СТО

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Кім білімпаз?» ойыны арқылы өткен тарау материалдарын қайталау сұрақтары беріледі. Қай топ оқушылары жылдам, әрі дұрыс жауап берсе, сол топқа 1 жетон беріледі.

1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз?

2. Күш немен сипатталады?

3. Гук заңын айт.

4. «Деформация» сөзі қандай мағынаны білдіреді?

5. Күштің өлшем бірлігі?

6. Пластикалық деформацияға мысал келтір.

7. Дененің салмағы дегеніміз не?

8. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз?

9. Үйкелістің неше түрі бар?

ә) «Сәйкес формуланы табу»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушылардың іс-әрекеті: 1
Гук заңы
2
Ауырлық күші
3
Үйкеліс күші
4
Дененің cалмағы
5
Тең әрекетті күш
6
Тығыздық

« Кім білімпаз? » ойыны арқылы өткен тарау материалдарын қайталау сұрақтары беріледі.

«Сәйкес формуланы табу»

Сабақкезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақкезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақкезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақкезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақкезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақкезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақкезеңдері: ІІІ. Негізгі бөлім. Жаңа тақырыпты игеру
Уақыт:

10 мин

Түсіну

ОБжК

ДО

Жұппен,

Топпен жұмыс

ОЖЕСОжО

ТжДБО

СТО

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. 1 топқа 1-4 аралығындағы абзацтар, ал 2 топқа 5-9 аралығындағы абзацтар беріледі.

Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу.

Әр топқа флипчарт, маркер, түрлі -түсті фломастер таратылады.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды

Оқушылар дыбыссыз қадам жасап, 2 топқа бөлінеді.

Сабақкезеңдері:

10 мин

Қолдану

ОЖТ

ДО

ОБжК

Уақыт:

Тақырыпты оқуға 4 минут, топта талқылап, флипчартқа

«Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы » тақырыбын түсіреді. Әр топ жасаған флипчарттарын қорғау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақырыпты оқып, топта талқылып, флипчартқа түсіреді топ

Флипчартты қорғайды.

Сабақкезеңдері:

9 мин

Талдау

АКТ,

Топпен жұмыс

ДО

ТжДБО

СТО

Уақыт:

Есептер шығару

«Күш» тобының есептері:

№1

200см 2 ауданға түсірілген күш 100Н - мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?

№2

Асфальт төсеуде қолданылатын машина каток тірегінің ауданы 1500 см 2 , түсіретін қысымы 300кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?

«Салмақ» тобының есептері:

№1

Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған?

№2

Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0, 001м 2 . Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?

Жалпы екі топқа тапсырма:

Шығармашылық жұмыс. Динамометр, сызғыш көмегімен ағаш білеушенің үстел бетіне әсер ететін қысымын анықтау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Есептер шығару

«Күш» тобының есептері:

№1

200см 2 ауданға түсірілген күш 100Н - мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?

Берілгені: формула шешуі:

Ғ=100Н

S=200cм 2 =0, 02 м 2

р -?

№2

Асфальт төсеуде қолданылатын машина каток тірегінің ауданы 1500 см 2 , түсіретін қысымы 300кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?

Берілгені: формула шешуі:

р=300 кПа=3Па

S=1500 cм 2 =0, 15 м 2 Ғ=Р

Р - ?

«Салмақ» тобының есептері:

№1

Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған?

Берілгені: формула шешуі

Ғ=50кН=5Н

р=2кПа=2000Па

S-?

№2

Вагонның барлық


Ұқсас жұмыстар
Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі
Қысым .Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру
Метеорологиялық элементтер
Есептер шығару жайлы
Сұйықтар мен газдардағы қысым
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасы
Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Осыдан соң Атмосфералық қысым
Орыс тілі
Дене массасын азайту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz