Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу

№1 сабақ жоспары.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу мен оны шешу жолдарын және оның графигін салуды үйретеді.
Мәндес теңдеу қасиеттерін ұғындырады.
- Оқулық. Алгебра 9
- Алгебра 9 сынып . әдістеме.
- МАН 43-45 бет.
- Өз ойын, білгенің жеткізуге үйренеді.
- Өткен материалдарды есіне түсіреді.
- Сын тұрғыдан ойлауға жетелейді.
- Теориялық материалды өз- бетімен оқып, түсінуге тырысады.
- Өзіне деген сенімділігі артады
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу ұғымымен танысады.
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуді және берілген теңдеуді оған мәндес теңдеуге айналдыруды үйренеді.
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигін салу дағдысын қалыптастырады.
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуге нақты(күнделікті тіршілікпен байланысты) есептер құруға үйретуге мүмкіндік береді.
- Интерактивті тақта
- Электронды оқулық
- Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш
- Слайд.
- Далогтық оқыту.
- АКТ пайдалану
- Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
- Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.
- Оқытуды басқару және көшбасшылық
- Жеке жұмыс
- Жұптық жұмыс
- Топтық жұмыс.
5 мин
5 мин
10мин
10мин
5 мин
5 мин
Білу.
Еске түсіру.
Түсіну .
Тақырыпқа келу
Жаңа тақырып.
Мысалдар арқылы тақырып мағынасын тану.
Қолдану.
График салу дағдысын қалыптастырады.
Қорытынды.
Рефлексия.
Қызығушылықты ояту.
оқушыларға тақырыпты өздері табатындай ашық сұрақтар қою арқылы ойлауға итермелеу.
Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.
Сұрақ -жауап арқылы оқушылардың графикті салу қасиеттерін меңгертеді
Өз жұмысын қорытынды жасай білуге үйретеді.
Әр топтағы оқушылар жұптасып ах=b сызықтық теңдеудің әр түрлі жағдайда шешу жолдарын қарастырады. Мысал келтіреді.
- Сын тұрғысынан ойлау:.
- 1) 3х+5=6, 2, 5x=34\frac{3}{4}теңдеулері қандай теңдеу?
- 2) 5х-3y=7, 0, 3x-15y=0, 2\frac{1}{5}y = 0, 2теңдеулерінің 1) теңдеулерінен қандай айырмашылығы бар?
- 3) мұндай теңдеулерді қалай атауға болады?
- 4) жалпы формуласын қалай жазамыз? Және анықтама беріңдер.
- 5) 3x-7xy+20=0 ; және 8y+4xy3+8x=14y^{3} + 8x = 14теңдеулері неге сызықтық теңдеулер болмайды? Жауабын түсіндір.
- Тақырыпқа байланыстынақты есепқарастыру.
- Жаңа тақырыпты өз бетімен игеру мақсатында топтарға тапсырма беріледі.
1-топ. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу шешімін және мәндес теңдеу туралы
2-топ. 1-теорема.
3-топ 1, 2 салдар.
4- топ 2-теорема.
5-топ. 1, 2 салдар.
-Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу дегенді қалай түсінесіңдер?
- теңдеуді шешудің тағы қандай тәсілі бар?
Сандар жұбын кординатталық жазықтыққа бейнелесек, не аламыз?
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигін салу алгоритмін құр.
Графигін сал.
А деңгей В-деңгей С-деңгей
- Жұппен жұмыс.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу жолдарын көрсетеді. Әр топтан бір не екі адамнан шығады.
Тақтаға шығып түсіндіреді.
2) Ұжымдық жұмыс.
1) Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.
2) Бұл теңдеудің екі айнымалысы бар х және у,
3) сондықтан бұл екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.
4) ax+bx=c түрінде беруге болады. Бұл теңдеу екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады, мұндағы х, у айнымалылар, а, в, с -нақты сандар, а мен в бір мезгілде нөлге тең емес.Топпен жұмыс.
Есеп.
Тіктөртбұрыш периметрі 56см тең. Ұзындығы мен ені қаншадан болады?
Теңдеу құр және шешімін тап.
Топтар ақылдасып, әр топтан оқушылар шығып түсіндіреді.
Теңдеуді шешудің графиктік тәсілі бар.
Мұндай нүктелер жиыны теңдеудің графигін құрайды.
Сондықтан екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу оның графигін салу болып табылады.
Графигі түзу сызық.
А4 қағазға графигін салып тақтаға шығып қорғайды.
Шығару жолын түсіндіреді.
Сабақ жөнінде өз ойларын айтады.
Стикерге жазу арқылы рефлексия жасайды.
Ынталандыру сөздері.
өте жақсы!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша айттың!
Сияқты сөздермен бағалау
Формативті бағалау.
Топтар бір-бірін бағалайды.
Оқушы -оқушы
Мұғалім-оқушы.
СТО(миға шабул)
Диалогтық оқыту.
АКТ.
Дарынды оқушы
Топпен жұмыс.
Өзара ынтымақтастық.
Көшбасшылық
Топпен жұмыс.
Тақырыпты қорытындылау .
Бүгінгі сабақты түсіңдің бе?
Қиындықтар болды ма?
Бүгінгі сабаққа ризасың ба?
Құрбыңа көмектестің бе?
Саған құрбың көмектесті ме?
Нені жақсы түсіңдің, не түсінбедің?
№2 сабақ жоспары.
- Оқулық. Алгебра 9 . Атамұра-2013ж
- Алгебра 9 сынып . әдістеме. 2013ж
- МАН 43-45 бет.
- Өткен материалдарды есіне түсіреді.
- Сын тұрғыдан ойлауға жетелейді.
- Теориялық материалды есептер шығаруға қолданады.
- Өзіне деген сенімділігі артады
- Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу мен оның дәрежесі ұғымын түсінеді.
- Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің түрлерін және олардың геометриялық мағынасын (графиктерін) айыра біледі.
- Екі айнымалысы бар сызықты емес теңдеулерді шеше білу дағдыларын қалыптастырады.
- Интерактивті тақта
- Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш
- Презентация.
- А4 қағазы.
- Карточка.
- График сызғыш программа(Advanced Gapher)
- Диалогтық оқыту.
- АКТ пайдалану. (график Advanced Gapher) .
- Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
- Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.
- Оқытуды басқару және көшбасшылық
Диалогтық оқыту .
Сын тұрғысынан оқыту.
- Жеке жұмыс
- Жұптық жұмыс
- Топтық жұмыс.
5 мин
5 мин
5-мин
15мин
5 мин
Білу.
Ой қозғау.
Түсіну.
тақырып мағынасын тану.
Түрткі сұрақтар, ашық сұрақтар қою арқылы оқушыларды ойлауға итермелеу.
Қолдану.
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің түрлерін, графиктерін, атауларын айыра біледі.
Жинақтау.
Шеңбер теңдеулерінің түрлері арқылы графигін, оның центрін, радиусын анықтай алады.
Керісінше, графигі арқылы оның теңдеуін құра біледі.
Үй жұмысын беру.
Бағалау.
Қорытынды.
Рефлексия.
Қызығушылықты ояту.
Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.
Тапсырмаларды түрлендіріп беру арқылы оқушы қызығушылығын оятады.
Өз жұмысына қорытынды жасай білуге үйретеді.
Үй жұмысы.
1 тапсырма-еске түсіру(теория)
Өткен сабақта өтілгендерді еске түсіреміз. Слайд-3
Жеке отырып ойланамыз, сосын топпен ақылдасамыз.
2 тапсырма. Қолданамыз . (есеп шығаруда)
y+2x=10 X+3y=6 + =1
слайд-4-5
сын тұрғысынан ойлау. (ашық сұрақтар арқылы оқушыларды ойлауға итермелеу)
xyz+9=0 теңдеулері қандай теңдеу деп атауға болады? Неге?
Ал, теңдеулері қандай теңдеу деп ойлайсыңдар?
Мұндай теңдеулердің дәрежелерін қалай анықтауға болады ? Слайд-6
Тақырыбымыз : Екі айнымалысы бар
сызықтық емес теңдеу.
4- топқа карточкамен беріледі.
3- тапсырма. Кестені толтыр.
Слайд-8
4- тапсырма.
а) 3
ә)
б) 0. 5
теңдеулері қандай теңдеу? Неге?
Дәрежесін қалай анықтадың? Түсіндір.
Слайд-9
Теориялық мәлімет.
- Екі айнымалысы бар теңдеулердің геометриялық мағынасы оның графигімен анықталады.
1мысал.
қандай теңдеу? Графигі не болады?
Шеңбердің жалпы теңдеуі.
Слайд-10-12
№1 карточка Сәйкестендір.
№2 карточка
Графиктерін тап?, түсіндір
Слайд-13, 14
№65, 66, 67, 15- бет. 1-5 сұрақтар.
С деңгейден №78 есеп.
Біз бүгін не үйрендік?
Сабақ қалай өтті?
Тапсырмалар орындаған ұнады ма?
Не түсініксіз болды?
Топ мүшелері толық жұмыс істеді ме?
Үш айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу.
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу. Дәрежесі 1 ден артық болса, сызықтық емес теңдеу деп атаймыз.
Оқушылар кестені өздері толтыр
ады.
Оқушылар жауап береді.
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудегі бірмүшелердің ең жоғары дәреже көрсеткіші осы теңдеудің дәрежесі болып табылады дейді.
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу. Графигі шеңбер.
Центрі О(-1; 3) радиусы 2 ге тең.
Центрі 0 (0, 0) нүктесі, радиусы R -ге тең шеңбердің теңдеуі.
Центрі О(а, в) , радиусы R-ге тең шеңбердің теңдеуі.
Оқушылар топпен жұмыс істейді. Карточкалар таратылады. Оқушылар топпен ақылдасады, тапсырманы орындап, талдайды.
Тақтаға шығып түсіндіреді.
Ынталандыру сөздері.
Сұрақтарға жауап беріп отырған топтарды фишкамен бағалау (сабақ бойы)
Суммативті
өте жақсы!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша айттың!
Сияқты сөздермен бағалау
.
Топтар бір-бірін бағалайды.
Топ басшылары топты бағалау парағы бойынша сабақ бойы бағалайды. (бағалау критерилері алдын-ала берілген)
Топтар бір-бірін бағалайды. (фишкамен)
Жинақ баға. слайд-
Жеке, топпен жұмыс
Оқушы -оқушы
Мұғалім-оқушы.
СТО(миға шабул)
Диалогтық оқыту.
АКТ.
Дарынды оқушы
Топпен жұмыс.
Өзара ынтымақтастық.
Көшбасшылық
Топ басшысы бағалау парағын толтырады.
Өз ісіне есеп беру.
№3 сабақ жоспары.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz