Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат теңдеулерді шешу
Бекітемін: _______________________
Мектеп директоры: Дауылбаева Н.Қ.
<<_____>> _______________ 2014 жыл
Жаңатаң орта мектебі
Аудандық тамыз маслихаты
Ашық сабақ
Тақырыбы: <<Квадрат теңдеулерді шешу>>
Дайындаған: математика пәнінің мұғалімі
Қыйлыбаева Ақгүл
8 класс
22 тамыз 2014 жыл
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Квадрат теңдеулерді шешудің әртүрлі тиімді тәсілдерін
үйрету, олардың ерекшеліктерін танытып, есептер
шығаруда қолдана білуге үйрету.
ә) дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыта отырып, ой - өрістерін кеңейту.
б) тәрбиелік: шапшаңдыққа, өз бетімен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: практикалық сабақ
Сабақтың әдісі: интерактивті тақта, кубик, әртүрлі тапсырмалар
Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру.
2. Ой толғау сәті (сұрақ - жауап)
3. Біліміңді тексер (деңгейлік тапсырмалар)
4. <<Кім жылдам?>> (тест)
5. Семантикалық карта
6. Қорытынды.
1. Ұйымдастыру.
а) Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын, дайындығын тексеру.
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
б) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Сынып екі топқа бөлінеді: 1 - топ: <<Виет>> тобы, 2 - топ: <<Дискриминант>>.
2. Ой толғау сәті.
Квадрат теңдеулер жайлы не білеміз, ой қозғап білімімізді жинақтайық!
Квадрат теңдеулер, квадрат теңдеулерді шешудің әдістері, көбейткіштерге жіктеу, екі мүшенің квадратын айырып алу, формула арқылы шешу, Виет теоремасы бойынша шешу, графиктік тәсілмен шешу тақыптарында оқушылар өздерінің білетін ережелерін айтады.
1 - топ: <<Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеулерді шешу>> тақырыбын қорғайды.
2 - топ: <<Квадрат теңдеулерді формула арқылы шешу>> тақырыбын қорғайды.
3. Біліміңді тексер.
Топпен жұмыс істейміз, әр топтан шығып берілген тапсырманы орындайсыңдар.
1 - топ:
* Теңдеуді шешіңіз: х2+5х-6=0
* Теңдеуді шешіңіз: 1,2х2+х=0
* Түбірлері х2+6х+8=0 теңдеуінің түбірлерін 2 - ге көбейткенде шығатын санға тең квадрат теңдеу құрыңыз:
2 - топ:
* Теңдеуді шешіңіз: х2-4х-5=0
* Теңдеуді шешіңіз: 18+7х2=х4
* 2х2+5х-3=0 теңдеуінің х1 және х2 түбірлері болса, онда х1+ х2+х1*х2 мәнін табыңыз.
4. Кім жылдам?
1) -х2+14х+48 квадрат үшмүшеден толық квадратты айырыңдар.
А. х+72-1 В. х+72+1
С. (х-7)2-1 Д. -(х-7)2+97
2) 2х2-10х+12 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
А. (2х-4)(х+3) В. 2(х-2)(х-3)
С. 2(х+2)(х+3) Д. (х-2)(х-3)
3) х1=2,5 және х2=-3 деп алып, квадрат үшмүшені жазыңдар.
А. х2-5,5х+7,5 В. х2-0,5х-7,5
С. х2-5,5х-7,5 Д. . х2+0,5х-7,5
4) -х2-4х+4х2-9х+14 бөлшекті қысқартыңыз.
А. х+2х-7 В. х-2х+7 С. х-2х-7 Д. х+2х+7
5) х2-31х--6=0 теңдеуінің дискриминантын есептеңіз.
А. 1129 В. 919 С. 793 Д. 1003
6) берілген теңдеулердің арасынан келтірілген квадрат теңдеуді көрсетіңдер:
А. 5х2-29=0 В. -х2+2х-4,8=0
С. х3+х2+12х=0 Д. х2-0,7х-0,75=0
7) 3х2+6,7х-5,4=0 квадрат теңдеуін шешіңдер.
А. х1=-2,7 және х2=2 3 В. х1=2,7 және х2=-2 3
С. х1=5,4 және х2=3 4 Д. . х1=5,4 және х2=-3 4
8. 20х2+х-12=0 теңдеуінің теріс түбірін тап.
А. -34 В. -45 С. -32 Д. -85
9. 4х2-9=0 теңдеуінің коэффициенттері мен бос мүшесін тап.
А. а=4, в=0, с=9 В. а=-4, в=0, с=9
С. а=4, в=0, с=-9 Д. а=4, в=1, с=9
10. х - тің қандай мәнінде х4+0,2х3-0,35х2 өрнегінің мәні нөлге тең болады?
А. 0,7;0;-0,5; В. 0,5;-0,7; С. -0,5;0;0,7; Д. -0,7;0:0,5.
5. Семантикалық карта.
жауап
сұрақ
х1,2=0
х1,2=-в+-д2а
х1=0,
х2=-ва
х1+х2=-ва
х1*х2=са
х1,2=+--са
ах2+вх+с=0
ах2+вх=0
ах2+с=0
ах2=0
Виет теоремасы
ах2+вх+с=0
Қорытынды: Квадрат теңдеулерді шешуде әртүрлі әдістерді қолданудың ұтымдылығы неде? Осы сұрақты қорыту.
Бүгінгі сабақтан алған әсерім (оқушылармен ой бөлісу)
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма: квадраттық теңдеулерді шешу әдістеріне әркайсысына 3 есеп тауып, шығарып келу.
Мектеп директоры: Дауылбаева Н.Қ.
<<_____>> _______________ 2014 жыл
Жаңатаң орта мектебі
Аудандық тамыз маслихаты
Ашық сабақ
Тақырыбы: <<Квадрат теңдеулерді шешу>>
Дайындаған: математика пәнінің мұғалімі
Қыйлыбаева Ақгүл
8 класс
22 тамыз 2014 жыл
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Квадрат теңдеулерді шешудің әртүрлі тиімді тәсілдерін
үйрету, олардың ерекшеліктерін танытып, есептер
шығаруда қолдана білуге үйрету.
ә) дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыта отырып, ой - өрістерін кеңейту.
б) тәрбиелік: шапшаңдыққа, өз бетімен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: практикалық сабақ
Сабақтың әдісі: интерактивті тақта, кубик, әртүрлі тапсырмалар
Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру.
2. Ой толғау сәті (сұрақ - жауап)
3. Біліміңді тексер (деңгейлік тапсырмалар)
4. <<Кім жылдам?>> (тест)
5. Семантикалық карта
6. Қорытынды.
1. Ұйымдастыру.
а) Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын, дайындығын тексеру.
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
б) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Сынып екі топқа бөлінеді: 1 - топ: <<Виет>> тобы, 2 - топ: <<Дискриминант>>.
2. Ой толғау сәті.
Квадрат теңдеулер жайлы не білеміз, ой қозғап білімімізді жинақтайық!
Квадрат теңдеулер, квадрат теңдеулерді шешудің әдістері, көбейткіштерге жіктеу, екі мүшенің квадратын айырып алу, формула арқылы шешу, Виет теоремасы бойынша шешу, графиктік тәсілмен шешу тақыптарында оқушылар өздерінің білетін ережелерін айтады.
1 - топ: <<Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеулерді шешу>> тақырыбын қорғайды.
2 - топ: <<Квадрат теңдеулерді формула арқылы шешу>> тақырыбын қорғайды.
3. Біліміңді тексер.
Топпен жұмыс істейміз, әр топтан шығып берілген тапсырманы орындайсыңдар.
1 - топ:
* Теңдеуді шешіңіз: х2+5х-6=0
* Теңдеуді шешіңіз: 1,2х2+х=0
* Түбірлері х2+6х+8=0 теңдеуінің түбірлерін 2 - ге көбейткенде шығатын санға тең квадрат теңдеу құрыңыз:
2 - топ:
* Теңдеуді шешіңіз: х2-4х-5=0
* Теңдеуді шешіңіз: 18+7х2=х4
* 2х2+5х-3=0 теңдеуінің х1 және х2 түбірлері болса, онда х1+ х2+х1*х2 мәнін табыңыз.
4. Кім жылдам?
1) -х2+14х+48 квадрат үшмүшеден толық квадратты айырыңдар.
А. х+72-1 В. х+72+1
С. (х-7)2-1 Д. -(х-7)2+97
2) 2х2-10х+12 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
А. (2х-4)(х+3) В. 2(х-2)(х-3)
С. 2(х+2)(х+3) Д. (х-2)(х-3)
3) х1=2,5 және х2=-3 деп алып, квадрат үшмүшені жазыңдар.
А. х2-5,5х+7,5 В. х2-0,5х-7,5
С. х2-5,5х-7,5 Д. . х2+0,5х-7,5
4) -х2-4х+4х2-9х+14 бөлшекті қысқартыңыз.
А. х+2х-7 В. х-2х+7 С. х-2х-7 Д. х+2х+7
5) х2-31х--6=0 теңдеуінің дискриминантын есептеңіз.
А. 1129 В. 919 С. 793 Д. 1003
6) берілген теңдеулердің арасынан келтірілген квадрат теңдеуді көрсетіңдер:
А. 5х2-29=0 В. -х2+2х-4,8=0
С. х3+х2+12х=0 Д. х2-0,7х-0,75=0
7) 3х2+6,7х-5,4=0 квадрат теңдеуін шешіңдер.
А. х1=-2,7 және х2=2 3 В. х1=2,7 және х2=-2 3
С. х1=5,4 және х2=3 4 Д. . х1=5,4 және х2=-3 4
8. 20х2+х-12=0 теңдеуінің теріс түбірін тап.
А. -34 В. -45 С. -32 Д. -85
9. 4х2-9=0 теңдеуінің коэффициенттері мен бос мүшесін тап.
А. а=4, в=0, с=9 В. а=-4, в=0, с=9
С. а=4, в=0, с=-9 Д. а=4, в=1, с=9
10. х - тің қандай мәнінде х4+0,2х3-0,35х2 өрнегінің мәні нөлге тең болады?
А. 0,7;0;-0,5; В. 0,5;-0,7; С. -0,5;0;0,7; Д. -0,7;0:0,5.
5. Семантикалық карта.
жауап
сұрақ
х1,2=0
х1,2=-в+-д2а
х1=0,
х2=-ва
х1+х2=-ва
х1*х2=са
х1,2=+--са
ах2+вх+с=0
ах2+вх=0
ах2+с=0
ах2=0
Виет теоремасы
ах2+вх+с=0
Қорытынды: Квадрат теңдеулерді шешуде әртүрлі әдістерді қолданудың ұтымдылығы неде? Осы сұрақты қорыту.
Бүгінгі сабақтан алған әсерім (оқушылармен ой бөлісу)
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма: квадраттық теңдеулерді шешу әдістеріне әркайсысына 3 есеп тауып, шығарып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz