Мерзімі
    
     Өткізілетін шаралар
    
     Күтілетін нәтиже
    
     Формасы
    
     Жауапты
    
 
     Мерзімі:
    
     Қыркүйек
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Мектептің қазіргі деңгейін, сұраныстары мен қажеттіліктерін анықтау
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мектеп әкімшілігінен, ұжымнан өзгеріс енгізуге қолдау табу, жұмыс жоспарын келісу
    
     Формасы:
    
     Әңгімелесу, презентация
    
     Жауапты:
    
      Көшбасшы мұғалім
     
      Шығармашылық
     
      топ мүшелері
     
 
 
     Мерзімі:
    
     Қыркүйек
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Мектеп әкімшілігі, мұғалімдерден сауалнама алу
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мектептің бастапқы ахуалы мен кедергілерді анықтау
    
     Формасы:
    
     Сауалнама
    
     Жауапты:
    
     Деңгей мұғалімдері
    
 
     Мерзімі:
    
     Қыркүйек
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Оқушылар мен ата-аналардан сауалнама алу
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Оқушылар мен ата-аналармен жұмыста кездесетін кедергілерді анықтау
    
     Формасы:
    
     Сауалнама
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшылар
    
 
     Мерзімі:
    
     Қыркүйек
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Мектеп жұмысын жоспарлау
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мектептің даму жоспарына енгізетін өзгерісті жоспарлау
    
     Формасы:
    
     Дөңгелек үстел
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер
    
 
     Мерзімі:
    
     Қыркүйек
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Оқушылардан алынған сауалнама негізінде анықталған кедергілерді және МДЖ-ны басшылыққа ала отырып коучинг жоспарлау.
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдерге ХХІ ғасырға баланы қалай дайындау керектігін жеткізу жолдарын қарастыру
    
     Формасы:
    
     Сұхбат-кеңес
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, 2 - деңгей мұғалімі
    
 
     Мерзімі:
    
     Қыркүйек
    
     Өткізілетін шаралар:
    
      Формативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады?
     
      Коучинг
     
 
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау түрлерін меңгереді және сабаққа қажетті табыс критерийлерін анықтай алады.
    
     Формасы:
    
     Коучинг
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер
    
 
     Мерзімі:
    
     Қазан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Қысқа мерзімді жоспар құру
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер қысқа мерзімді жоспар жасауды үйренеді.
    
     Формасы:
    
     Әңгіме-кеңес
    
     Жауапты:
    
     Шығармашылық топ
    
 
     Мерзімі:
    
     Қазан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Тәлімгерлік жоспарын жасау
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тәлімгерлік жүргізу идеясын үйренеді.
    
     Формасы:
    
     Әңгіме-кеңес
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, 2-деңгей мұғалімі
    
 
     Мерзімі:
    
     Қазан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     «Сыныптағы оқушыларды топтық жұмысқа қалай тартуға болады?»
    
     Күтілетін нәтиже:
    
      Мұғалімнің тәлімгерлік кеңесі арқылы оқушыларды топтық жұмысқа тарту стратегиясы
     
      таңдап алынады
     
 
     Формасы:
    
     Кәсіби әңгіме
    
     Жауапты:
    
     Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
    
 
     Мерзімі:
    
     Қазан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Бірлесе әрекет ету
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы пікір алмасады, көмек көрсетеді.
    
     Формасы:
    
     Онлайн-семинар, портал
    
     Жауапты:
    
     1, 2-деңгей курсынан өткен мұғалімдер
    
 
     Мерзімі:
    
     Қазан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Тізбектелген сабақтар үшін орта мерзімді жоспар құру
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер оқыту мен оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін үйренеді.
    
     Формасы:
    
     Тәжірибе алмасу
    
     Жауапты:
    
     3-деңгейлі курстан өткен мұғалімдер
    
 
     Мерзімі:
    
     Қараша
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Проблемалық семинар: «Мектептің оқу үдерісінің қазіргі жағдайы қандай?»
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер оқу үдерісінің жағдайын анықтайды, білім сапасына талдау жасайды.
    
     Формасы:
    
     Мониторинг жүргізу
    
     Жауапты:
    
     Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
    
 
     Мерзімі:
    
     Қараша
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Іс-әрекеттегі зерттеу. 8-сынып оқушыларының география пәнінен үлгерім сапасы неліктен төмендеді?
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер өзіндік тәжірибесін жетілдіреді, әлеуметтік өзгерістерге қол жеткізуге ден қояды.
    
     Формасы:
    
     Іс-әрекеттегі зерттеу
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері
    
 
     Мерзімі:
    
     Қараша
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     LessonStudy-тиімді педагогикалық тәсіл
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер «LessonStudy» жүргізудің маңыздылығын үйренеді.
    
     Формасы:
    
     Бірлескен топтық жұмыс
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, 2-деңгей мұғалімі
    
 
     Мерзімі:
    
     Желтоқсан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
      Тәлімгерлік жүргізу
     
      Кәсіби әңгіме өткізу
     
 
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалім қолданған әдістің тиімді, тиімсіз жақтарын анықтай алады, ұсыныстарды тыңдайды.
    
     Формасы:
    
     кәсіби әңгіме
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, тәлім алушы
    
 
     Мерзімі:
    
     Желтоқсан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Диалогтік оқыту арқылы оқыту мен оқуды бағалау
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер оқыту мен оқу үдерісінде оқытудың жаңа тәсілдерін қолдана алады, тұлғаға бағытталған оқыту жүзеге асады
    
     Формасы:
    
     Коучинг
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы мұғалімдер, ұжым мүшелері
    
 
     Мерзімі:
    
     Қаңтар
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     «Дарынды балалармен жұмысты қалай жақсартуға болады?»
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдердің дарынды балалармен жұмысты өзгертуге қажеттілігі туады, бағдарлама идеясын сезінеді.
    
     Формасы:
    
     Тәжірибені тарату
    
     Жауапты:
    
     Бағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер
    
 
     Мерзімі:
    
     Қаңтар
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Кәсіби қауымдастыққа мектеп ұжымын тарту
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер өзара тәжірибемен бөліседі.
    
     Формасы:
    
     Тәжірибе алмасу
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы мұғалімдер, ұжым мүшелері
    
 
     Мерзімі:
    
     Қаңтар
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Кәсіби әңгіме жүргізу
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Сыныпта қандай өзгеріс болды, А, В, С деңгейлі оқушылар қалай өзгерді? Не кедергі болды? Неге қол жеткіздік?
    
     Формасы:
    
     Кәсіби әңгіме
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, тәлім алушы
    
 
     Мерзімі:
    
     Ақпан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
      Кәсіби білім құрудағы мұғалім көшбасшылығының сыры неде?
     
      Коучинг
     
 
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер оқыту әдістемесіне, тәжірибесіне өзгеріс енгізуге мүмкіндік алады.
    
     Формасы:
    
     Коучинг
    
     Жауапты:
    
     Бағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер
    
 
     Мерзімі:
    
     Ақпан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Сабақта және сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстарға өзгеріс енгізу
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер жоспарланған шараларға қатысады, талдау жасайды.
    
     Формасы:
    
     Тренинг
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы мұғалімдер, топ мүшелері, психолог, ата-аналар
    
 
     Мерзімі:
    
     Ақпан
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Сындарлы оқыту:Оқушыларды өздігінен білім алуға үйрету, дағдыландыру
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер өз біліктілігін арттыруға, тәжірибесін жетілдіруге мүдделі болады, оқушылар өздігінен ізденуге ынталы болады.
    
     Формасы:
    
     Семинар
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы мұғалімдер, ұжым мүшелері
    
 
     Мерзімі:
    
     Наурыз
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Кері байланыстың тиімділігі неде?
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Формасы:
    
     Коучинг
    
     Жауапты:
    
     Шығармашылық топ, көшбасшы
    
 
     Мерзімі:
    
     Наурыз
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     «Кездескен кедергілерді жеңу және оларды жою жолдары» Қауымдастық мүшелерімен жұмыс
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдерде кездескен кедергілерді анықтайды, көмек береді
    
     Формасы:
    
     Әңгімелесу
    
     Жауапты:
    
     Қауымдастық мүшелері
    
 
     Мерзімі:
    
     Сәуір
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Іс-әрекеттегі проблема: 2-сынып оқушыларының сауатты жазу дағдысын қалай қалыптастыруға болады?
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалім өз сыныбында шешкісі келетін мәселені анықтап, шешу жолын үйренеді.
    
     Формасы:
    
     Іс-әрекеттегі зерттеу
    
     Жауапты:
    
     Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
    
 
     Мерзімі:
    
     Сәуір
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     «Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Мұғалімдер оқушы үні арқылы, алдағы жұмыстарын жоспарлайды
    
     Формасы:
    
     Оқушы үні
    
     Жауапты:
    
     Көшбасшы, оқушы
    
 
     Мерзімі:
    
     Сәуір
    
     Өткізілетін шаралар:
    
     Сабақтарға