Қазақстан - біздің отанымыз

Ақмола облысы
Зеренді ауданы
Приречный ОМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Рамазанова Айгуль Серикбаевна
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар. 5-сынып
Оқушылардың Отан туралы білімдері қалыптасады, өз бетімен білім алады, ізденеді, сыни ойлануға төселеді, АКТ-мен, топпен, жұппен, жеке жұмыс жасайды.
Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
1. Оқулық 4. АКТ
2. Бағалау парағы
3. Ереже жазылған кесте
СТО
Ой қозғау
Оқыту үшін бағалау
1. топтық жұмыс
2. талдау жұмысы
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын құру, оқушы зейінін аударып, сабақты бастауға жағдай жасау
«Шаттық шеңбері» стратегиясы
Кәне достар, тұрайық.
Шеңберімізді құрайық.
Жақсы-жақсы тілектер
Бір-бірімізге сыйлайық !
2 топқа бөлу: «Ұшақ билеттері арқылы»;
Топ ережесін еске түсіріп, іліп қою.
Білу, тану
Бейнефильм тамашалау.
Интербелсенді тақтадан бейнефильм көрсетіледі.
Оқушылар бейнефильмді көру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.
Бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ, ұшақпен саяхат жасаймыз.
«Казақстан» еліне саяхат қартасы таратылады. Саяхат қартадағы тапсырмалар сайын оқушыларды топ басшылары бағалау парақшасына ұмытпай толтырып отырады.
Алғашқы аялдама «Тәуелсіздік бекеті».
Миға шабуыл
Суреттер бойынша сұрақтарға жауап беру (слайд)
2-аялдама: «Ақ Орда»
«Ханзаданың тағы» (өткенге шолу)
Сұрақ-жауап «Біздің қала»
Қимыл қозғалыс жаттығуын жасау
«Көңілді күн»
3-аялдама: «Елорда»
Мәтінмен жұмыс (постермен жасау, қорғау)
І топ: Алматы қаласы
ІІ топ: Астана қаласы
4-аялдама: «Пирамида» бейбітшілік және келісім сарайы.
Тапсырма: Септіктердің сұрақтары мен жалғауларын жүйелеу.
Оқушылардың білімін бағалау. Формативті бағалау.
Сабақта алған бағаларын күнделіктеріне қойдырады.
- Жасыл кеспе. Мәтінді оқу, аудару, әңгімелеу.
- Қызыл кеспе. Мәтін бойынша диалог құрастыру.
- Сары кеспе. «Менің Отаным - Қазақстан» шағын шығарма жазу.
Рефлексия
«Сабақтан алған әсерім» стратегиясы
Мақсаты:
кері байланыс жасау, өзін-өзі сыни тұрғыда бағалау. Сабақты меңгерсе
түсіндім-стикеріне, жақсы әсер алса
-стикеріне, ал жағымсыз эмоцияда болса
-стикеріне жазып, кері байланыс қалдырады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz