Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқыту мен оқу үшін бағалау



Тәлімгерлер апталығында Ұ.Санатбаеваның өткізген коучинг сабағы

|Коучинг сабағының тақырыбы: |Оқыту және оқу үшін бағалау |
|Оқытудың мақсаты: |Бағдарламаның жалпы мақсаты туралы түсінік аясын кеңіте |
| |отырып, оқыту үшін бағалау мен оқу үшін бағалауды түсіндіру ,|
| |аталған модуль арқылы мұғалімнің кәсіби білімін арттыру, сол |
| |арқылы оқушының сабаққа құлшынысын ояту ,ұжым ішіндегі |
| |ынтымақтастықты арттыру |
|Оқытудың нәтижесі: |Бағалаудың түрлерімен танысады,сабақтарында пайдалануға |
| |үйренеді |
|Уақыты |Тренердің іс-әрекеті: |Мұғалімнің іс-әрекеті: |Қажетті ресурстар |
|10.20-10.30 |1.Ұйымдастыру бөлімі. | | |
| |а) топқа бөліну.Барлық мұғалімдер | | |
| |ортаға шығады,бір-бірінің қолынан |Топқа бөлінуге арналған ойынға | |
| |ұстайды,бір-біріне күліп тұрып |қызығушылықпен қатысады | |
| |жақсы тілектер айтады,содан соң | | |
| |бойларының ұзындығы бойынша,туған | | |
| |күндерінің датасы бойынша, | | |
| |шаштарының ұзындығы бойынша,енді | | |
| |үнсіз ғана аттарының бас әріптері | | |
| |бойынша алфавиттік реттік бойынша | | |
| |бір қатарға тұрады.Сосын 1 ден 12-| | |
| |ге дейін саналамыз,тақ сандар бір | | |
| |топқа ,жұп сандар бір топқа | | |
| |отырамыз. | | |
| | | | |
|10.30-10.40 |2.Коучинг тақырыбы "Оқыту мен | | |
| |оқуды бағалау" қысқаша түсінік |Мұқият тыңдайды,сұрақтар қояды |Үлестірмелі материалдар |
| |беру | | |
|10.40-11.00 |Постер қорғау.Тақырыбы: |45 минуттың мінсіз және жүйесіз |Флипчарт ,маркер |
| |1.Мінсіз 45 минут |бейнесін флипчартқа түсіреді.Оны| |
| |2.Жүйесіз 45 минут |жүйелі түрде қорғап шығады.Қарсы| |
| | |топтың сұрақтарына жауап береді.| |
| |Бағалау."Екі жұлдыз ,бір тілек" | | |
| |3.Сергіту сәті |Екі жұлдыз ,бір тілекпен | |
|11.00-11.05 |Гиппопатам |бағалайды |АКТ |
| | |Мұғалімдер экраннан көргендерін| |
| | |қайталап билейді | |
|11.05-11.15 |10 қабатты үйдің макетін |10 қабатты мектептің макетін |Газет,маркер, қайшы,клей |
| |жасап,критериалды бағалау |газеттен жасайды, | |
| | |суреттейді,сапасына,дизайнына | |
| | |,эстетикалық талғамға сай етіп | |
| | |жасайды. 2 топ бір-бірін кесте | |
| | |бойынша критериалды бағалайды | |
|11.15-11.20 |Видеоролик "Тәлімгер және тәлім |Видеороликті қарайды,не |Бейнежазба |
| |алушы" |түсінгендерін айтып, талқыға | |
| | |салады | |
|11.20-11.25 |Қорытындылау. | | |
| |Кері байланыс "Бағдаршам" | | |
| | |Бағдаршамның түстері арқылы |Бағдаршам |
| | |бүгінгі коучингті бағалайды | |

4[pic][pic][pic][pic]

[pic][pic]

[pic][pic][pic][pic]

-----------------------
Макетті таныстырып,критериалды бағалау үстінде

Топтық жұмыс "10 қабат мектептің макетін жасау"

Топтық жұмыс

10 қабатты мектептің макетін дайындау үстінде

"Мінсіз 45 минут" тақырыбында постер қорғау

Тәлімгер Ұ.Санатбаева жас мамандармен бірге


Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Квадрат түбірлер
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Менің досым
Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау
Қалта телефоны туралы мәлімет
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? (рефлексивті есеп)
В1 есебі
Диктант Демалыс орындары
Пәндер