Файл қосу

Кіші жүздің ресейге қосылуы


Қыстаубаева Райса Жаңбырбайқызы

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Бейнеу гимназиясының тарих пәнінің
мұғалімі

Сыныбы:___8_____
Пәні:___Қазақстан тарихы_

Сабақтың тақырыбы: §5. Кіші Жүздің Ресейге қосылуы

Сабақтың мақсаты : Кіші Жүздің Ресейге қосылуының негізгі себептерімен
таныса отырып, оған жоңғар шапқыншылығының әсерін және Әбілқайырдың
Ресейге қосылу саясатында қандай мақсат көздегенін анықтау.
Сабақтың нәтижесі: Кіші Жүздің Ресейге қосылуының алғышарты мен себебін
және Ресейдің қол астына өткеннен кейін жер дауының шиеленісіп кетуінің
негізгі себептерін анықтайды. Кіші Жүз қазақтарының Ресейдің қол астына
өтуінің салдары қандай болғанын түсінеді. Салыстырмалы талдау жасау арқылы
оқушылардың шығармашылық ынтасы дамиды. Өз көзқарасын дәлелдеуге үйренеді.
Сабақтың әдісі: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану. Сұрақ-
жауап
Сабақ барысы:
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |Ресурстар |
|кезеңдері | | | |
|Кіріспе |Сәлемдесу. |Оқушылар жылдармен | |
| |Сыныпты жылдар арқылы топқа бөлу. |топқа бөлінеді. | |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды сабақ мақсатымен |Әр топ топ | |
| |таныстыру. |ережесін ұстанады. | |
| |Өткенді қайталау. §4. XVIII | | |
|Үй жұмысын |ғасырдың алғашқы ширегіндегі | | |
|сұрау |қазақ-орыс қатынастары | | |
| |Сұрақтар:1-топқа: Патша үкіметі | | |
| |қазақ хандығына қатысты саясатында| |Интерактивті|
| |қандай мақсатты көздеді? | |тақта, карта|
| |2-топқа: Ертіс өзенінің оң |Оқушылар берілген | |
| |жағалауында әскери бекіністер шебі|тапсырманы орындап,| |
| |қашан және не мақсатпен салына |өз ойларын ашық | |
| |бастады? |айтып, сыни | |
| |Әскери бекіністер салуға қазақтар |тұрғыдан ойлана | |
| |қалай қарады? |отырып жауап | |
| |3-топқа: Кіші Жүз бен Орта Жүз |береді. | |
| |қазақтарының шекара шебіндегі | | |
| |аймақтарға шабуыл жасап тұруының | | |
| |негізгі себептерін атап | | |
| |көрсетіңдер? | | |
| |Бүгінгі сабақ тақырыбын білдіретін| | |
| |мәселелерді анықтау. | | |
|Тұсаукесер |Мұғалім оқушылармен бірге жаңа | |Оқулық, |
| |сабақтың тақырыбы мен мақсатын | |карта,интера|
| |айқындайды. | |ктивті тақта|
| |Жоспармен таныстыру |Сабақтың тақырыбы | |
| |1.Кіші жүздің Ресейге қосылуының |мен мақсатын | |
| |алғышарттары мен себептері. |анықтайды. | |
| |А.Тевкелев елшілігі. | | |
| |2. Кіші жүздің Ресейдің қол астына|Жоспармен танысады.| |
| |өтуі. | | |
| |3. XVIII ғасырдың 30-40 | | |
| |жылдарындағы Кіші жүздің жағдайы. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Негізгі |Инсерт толтырту. | | |
|бөлім |3 жоспар 3 топқа бөлініп беріліп, |Жаңа тақырып | |
| |тақырыппен танысуға тапсырма |бойынша оқып-таныса| |
| |беріледі. |отырып, инсерт | |
| |Топта талқылау жүргізу |толтырады. | |
| | |Топта тақырыппен | |
| |I. Тақырыппен танысып болған соң, |талқылау жасалады. | |
| |топтық жұмыс. | |Оқулық, |
| |Топқа бөліне отырып: | |карта, |
| |1-топ: Кіші жүздің Ресейге | |постер, |
| |қосылуының негізгі алғышарттары | |маркер, |
| |мен себептері туралы және | |интерактивті|
| |А.Тевкелев бастаған елшілік қандай| |тақта |
| |қызмет атқаруға тиіс еді? | | |
| |2-топ:Кіші жүз ақсүйектерінің | | |
| |едәуір бөлігі Ресейдің қол астына | | |
| |өтуге неге қарсы болды және Кіші | | |
| |жүз қазақтарының бір бөлігі антқа | | |
| |қол қою үрдісін қалай өткізді? | | |
| |3-топ:Ресейдің қол астына өткеннен| | |
| |кейін жер дауының шиеленісіп |Әр топ өз | |
| |кетуінің негізгі себептерін |постерлерін | |
| |анықтаңдар. Кіші жүз қазақтарының |қорғайды. | |
| |Ресейдің қол астына өтуінің |Сұрақтарға жауап | |
| |салдарлары қандай еді? |беріп, бүгінгі | |
| |Сұрақтарға жауапты постерге |сабақтың негізгі | |
| |түсіріп, сыныпта ортаға шығып |түйінді идеясын | |
| |қорғау. |анықтайды. | |
| |Картамен жұмыс жасату. |Картамен жұмыс | |
| | |жасайды. | |
| |Сұрақ-жауап кезеңі |Сұрақ – жауапқа | |
| | |қатысу. | |
|Қорытынды |«Әбілқайыр ханның жеке басының | | |
| |жағымды жақтары мен кемшіліктері» | | |
| |(ерекшеліктерін айқындау, |Берілген тапсырманы| |
| |салыстырмалы талдау жасау) |топ болып анықтап, | |
| |1-топ: Әбілқайырдың жеке басының |жауап береді. | |
| |жағымды қасиеттері мен | | |
| |кемшіліктерін анықтау. | | |
| |2-топ: «Тарихи сынақхат» | | |
| |3-топ: Патша үкіметінің қазақ | | |
| |жеріне тереңірек енуіне қандай | | |
| |жағдайлар әсер етті? Анықтап жазу.| | |
| |Бағалау кезеңі. | | |
| |Үйге тапсырма беру.§ 5 оқу, |Топ жетекшісі топ | |
| |Қосымша мәліметтермен танысу. |жұмысына баға | |
| |XVIII ғасырдың 30-40 жылдары |береді. | |
| |салынған әскери бекіністер шебін |Оқушылар кері | |
| |картаға салып келу. |байланыс жасайды. | |
| | | | |


Ұқсас жұмыстар
Атамекен тобының екінші спикері сөзі
Верный бекінісі негізінің салынуы
Ресейге қосылғаннан кейінгі қазақ жері 8-сынып (ұбт-ке дайындаудың жолдары)
Тарихқа саяхат
Кіші жүз бен орта жүздің ресейдің қол астына кіруі. 10-сынып
7-сынып бойынша қайталау жұмыстары
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Тарихшылар симинары
Қазақстанның ресейге бодандығы. әбілқайыр ханның саясаты
Қазақстанның XYIII ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы
Пәндер