Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Сын есім ( Бастауыш сынып )
3175190500 Сәтбаев қаласы <<№16 жалпы орта білім беретін мектебі>>КММ
Бастауыш сынып мұғалімі С.К.Сурауханова
Қазақ тілі күні 15.03.2014ж
Тақырыбы:Сын есім
Қолданылған модульдер
* Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
* Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,
* Талантты және дарынды оқушыларды оқыту,Оқытуды басқару және көшбасшылық, Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
Сабақтың мақсаты
-сын есімді бір апта көлемінде меңгерту;
Міндеттері:
-басқа сөз таптарынан сын есімнің айырмашылығын білу;
- сыни тұрғыдан ойлау арқылы сын есімдіі дұрыс қолдану;
- топтық жұмыста ұжымдық жауапкершілік арттыру;
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
<<Көршіме тілерім >> <<Сәйкес сөздер>>, <<Тез ойла >>,<<Жасырын бейне>>, <<Есіңе сақта>> <<Мәтін>> <<Дәлел>> <<Тобыңды қорға>>
<< Би билейік>> Рефлексия <<+,-,қызықты>>
Сабақ кезең Уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Не істеймін?
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Сабаққа қажет құралдар
Кіріспе
Ұйымдастыру
Психологиялық ықпал.
<<шаттық шеңбері>>.
Мақсаты: сабаққа дайындықтарын білу.
<<Көршіме тілерім >> тренингі
Мақсаты: бір-біріне жылы лебіздерін, тілектерін айту.
<< сәйкес сөздер
Мақсаты: топтарға бөлу.
Оқушыларды <<Шаттық шеңберіне>> тұрғызып, көңіл-күйлерін, сабаққа дайындықтарын, үй тапсырмасын орындаудағы кедергілер жайлы сұрау
Ойларын тыңдау, топтарға бөліп отырғызамын, топ басшыларын сайлау, бағалау парақшаларын ұсыну
<< Шаттық шеңберіндегі мұғалім мен оқушы арасындағы жылылық пен сенімділік орнату арқылы, барлық бала сабаққа белсенділік пен қатысады.
Топтасып жұмыс істеу барысында өзара оқыту арқылы дарынды балалар өз сыныптастарына көмектеседі.(ЖАДА)
Өте жақсы
Қиынды суреттер
Топ ұстанымы
Топ аттары жазылған қағаздар
Тұсау кесер
<<Тобыңды қорға>>
Мақсаты: өз топтарын қорғайды <<тез ойла,>>
Мақсаты: жаңа сабаққа дайындық жасау
Рефлексия <<қосу,алу,қы
зықты>>
Мақсаты: ой тұжырымдау
<<Есіңе сақта>>
Мақсаты:
Сөзден сын есімді ажыратыу
Оқушылардың затты сипаттауына мән беремін
Топпен жұмыс жасауларын бақылау
Сөйлем,мәтін,етістік,сын есім,зат есімөз топтарын анықтамасын айта отырып қорғайды.
Орындыққа отырған оқушылардың бірі суретті алып қабырғалас көршісіне сипаттайды
Қант,балмұздақ,доп,бор
.
<<+>> - жақсы мәлімет, ұнаған мәліметті айтады, <<->> - ескерту немесе ұсыныс айтады, <<қызықты>> - ең жақсы мәліметті, өзін қызықтырған сәт туралы айтады.
414 -жаттығу өлеңдегі сын есімдерді теріп жазады
Кең,аппақ,жақсы =
Құшағы,сүтін,адам
Бас бармақпен бағалау
Топтар бірін-бірі бағалау
негізгі бөлім
<< Би билейік>> сергіту сәті
<<Қосу,алу
қызықты>>, Мақсаты: ой тұжырымдау
<<Жасырын бейне >>
Бейне сөзді шешу
<<Дәлел>> Тақырыпты кім меңгергенін анықтау
<<Мәтін>>
Сөздік қорын дамыту
Оқушылардың топрта толық қатысуын бақылаймын
Тақырыпты кім меңгергенін анықтау
Берілген тақырып бойынша сипаттау мәтінін құрайтынын ескертемін
<<Қауын >>
Көмекші сұрқтар қоямын
* Мәтін дегеніміз не?
* Қауын қайда өседі?
Музыка әуенімен билейді
419-жаттығу Ребусты шешу.Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құрйды.
Қалың
Менің анам қалың қолғап әперді,
.Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдейді
Жіңішке,отырды,келе жатыр,алма,Астанакең,семіз
421-жаттығу.Ребусты шешуіндегі сөзге сипаттау мәтінін құрайды.
Мысалы:қауын бақшада өседі.Пішіні дөңгелек,түсі жасыл ала,іші тәтті және көп дәндері болады
Талқылау барысын
да топ ішінде бағалау
Мұғалімнің бағалауы (топтық жұмысты)
музыка
Қорытынды
<<Өзің бағала>>
Мақсаты:
білімді пысықтау
Бағалау Мақсаты: топ басшылары
ның бағасын талдау.
+,-,қызықты
Мақсаты:
сабақты өзіндік бағалау
Жаңа білімді бекіту.
Топтық жұмыс жасауды бақылаймын
Өзіндік бағалауды талдау
Мұғалім бағасы кері байланыс парағын таратады
Сабақтан алған әсерлерін жазады
Бағалау парақшалары,
стикерлер
Стикерге жазып ,жапсырмалау
Үйге тапсырма беру.
Ережелерді қайталау 149-бет 418жаттығу
Үй тапсырмасымен танысады.
Бастауыш сынып мұғалімі С.К.Сурауханова
Қазақ тілі күні 15.03.2014ж
Тақырыбы:Сын есім
Қолданылған модульдер
* Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
* Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,
* Талантты және дарынды оқушыларды оқыту,Оқытуды басқару және көшбасшылық, Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
Сабақтың мақсаты
-сын есімді бір апта көлемінде меңгерту;
Міндеттері:
-басқа сөз таптарынан сын есімнің айырмашылығын білу;
- сыни тұрғыдан ойлау арқылы сын есімдіі дұрыс қолдану;
- топтық жұмыста ұжымдық жауапкершілік арттыру;
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
<<Көршіме тілерім >> <<Сәйкес сөздер>>, <<Тез ойла >>,<<Жасырын бейне>>, <<Есіңе сақта>> <<Мәтін>> <<Дәлел>> <<Тобыңды қорға>>
<< Би билейік>> Рефлексия <<+,-,қызықты>>
Сабақ кезең Уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Не істеймін?
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Сабаққа қажет құралдар
Кіріспе
Ұйымдастыру
Психологиялық ықпал.
<<шаттық шеңбері>>.
Мақсаты: сабаққа дайындықтарын білу.
<<Көршіме тілерім >> тренингі
Мақсаты: бір-біріне жылы лебіздерін, тілектерін айту.
<< сәйкес сөздер
Мақсаты: топтарға бөлу.
Оқушыларды <<Шаттық шеңберіне>> тұрғызып, көңіл-күйлерін, сабаққа дайындықтарын, үй тапсырмасын орындаудағы кедергілер жайлы сұрау
Ойларын тыңдау, топтарға бөліп отырғызамын, топ басшыларын сайлау, бағалау парақшаларын ұсыну
<< Шаттық шеңберіндегі мұғалім мен оқушы арасындағы жылылық пен сенімділік орнату арқылы, барлық бала сабаққа белсенділік пен қатысады.
Топтасып жұмыс істеу барысында өзара оқыту арқылы дарынды балалар өз сыныптастарына көмектеседі.(ЖАДА)
Өте жақсы
Қиынды суреттер
Топ ұстанымы
Топ аттары жазылған қағаздар
Тұсау кесер
<<Тобыңды қорға>>
Мақсаты: өз топтарын қорғайды <<тез ойла,>>
Мақсаты: жаңа сабаққа дайындық жасау
Рефлексия <<қосу,алу,қы
зықты>>
Мақсаты: ой тұжырымдау
<<Есіңе сақта>>
Мақсаты:
Сөзден сын есімді ажыратыу
Оқушылардың затты сипаттауына мән беремін
Топпен жұмыс жасауларын бақылау
Сөйлем,мәтін,етістік,сын есім,зат есімөз топтарын анықтамасын айта отырып қорғайды.
Орындыққа отырған оқушылардың бірі суретті алып қабырғалас көршісіне сипаттайды
Қант,балмұздақ,доп,бор
.
<<+>> - жақсы мәлімет, ұнаған мәліметті айтады, <<->> - ескерту немесе ұсыныс айтады, <<қызықты>> - ең жақсы мәліметті, өзін қызықтырған сәт туралы айтады.
414 -жаттығу өлеңдегі сын есімдерді теріп жазады
Кең,аппақ,жақсы =
Құшағы,сүтін,адам
Бас бармақпен бағалау
Топтар бірін-бірі бағалау
негізгі бөлім
<< Би билейік>> сергіту сәті
<<Қосу,алу
қызықты>>, Мақсаты: ой тұжырымдау
<<Жасырын бейне >>
Бейне сөзді шешу
<<Дәлел>> Тақырыпты кім меңгергенін анықтау
<<Мәтін>>
Сөздік қорын дамыту
Оқушылардың топрта толық қатысуын бақылаймын
Тақырыпты кім меңгергенін анықтау
Берілген тақырып бойынша сипаттау мәтінін құрайтынын ескертемін
<<Қауын >>
Көмекші сұрқтар қоямын
* Мәтін дегеніміз не?
* Қауын қайда өседі?
Музыка әуенімен билейді
419-жаттығу Ребусты шешу.Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құрйды.
Қалың
Менің анам қалың қолғап әперді,
.Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдейді
Жіңішке,отырды,келе жатыр,алма,Астанакең,семіз
421-жаттығу.Ребусты шешуіндегі сөзге сипаттау мәтінін құрайды.
Мысалы:қауын бақшада өседі.Пішіні дөңгелек,түсі жасыл ала,іші тәтті және көп дәндері болады
Талқылау барысын
да топ ішінде бағалау
Мұғалімнің бағалауы (топтық жұмысты)
музыка
Қорытынды
<<Өзің бағала>>
Мақсаты:
білімді пысықтау
Бағалау Мақсаты: топ басшылары
ның бағасын талдау.
+,-,қызықты
Мақсаты:
сабақты өзіндік бағалау
Жаңа білімді бекіту.
Топтық жұмыс жасауды бақылаймын
Өзіндік бағалауды талдау
Мұғалім бағасы кері байланыс парағын таратады
Сабақтан алған әсерлерін жазады
Бағалау парақшалары,
стикерлер
Стикерге жазып ,жапсырмалау
Үйге тапсырма беру.
Ережелерді қайталау 149-бет 418жаттығу
Үй тапсырмасымен танысады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz