Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері. 5-сынып

Ашықсабақ Математика 5- сынып
Сабақтың тақырыбы: 2,5және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері
Сабақтыңмақсаты:
Білімділікмақсаты: Оқушыларды жұп, тақ сандарды ажырата білуге,санның соңғы цифрына қарап, оның 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштігін ажырата білуге үйрету
Дамытушылықмақсаты: Әрбір жеке тұлғанының ақыл - ойының дамуына, адамгершілікке ұмтылып, әдемілікті сүюге үйретуге және шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау.
Тәрбиелікмақсаты: Оқушлардың математика мәдениеттілігі мен матемтатикалық іс - әрекеттерарқылыерліке, төзімділікке, ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққатәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: Аукцион сабақ, жаңа білімді меңгеру.
Сабақтыңәдісі: Сұрақ - жауап, топпенжұмыс, топпен сайыс есептерін, тапсырмалар орындату.
Сабақтың барысы: Оқушыларды сабаққа жан-жақты даярлау.Сабақ қақажетті құралдарын түгелдеп дұрыс отыруына назар аудару.
Білімдегенбиікшың,
Бақытқасеніжеткізер,
Білімдегенақылшың,
Қиындықтанөткізердейкелебәріңдібілімдіболуғашақырымын.
Сабағымыздысайыстүріндежүргіземіз. Сыныпоқушылары 2 топқабөлінеді.
І.Үйтапсырмасынтексеру
№193
2 мысық 2 минутта 2 тышқан жейді.1) 4 мысық 4-минутта нешетышқанжейді? 8-тышқан
3 мысық 3 тышқандынешеминуттажейді? 2минутта
Пысықтаусүрақтары:
1. Көбейтіндініңберілгенсанғабөлінгіштігінқалайанықтаймыз?
2. Қосындыныңберілгенсанғабөлінгіштігінқалайанықтаймыз?
3. Айырмақандайжағдайдаберілгенсанғақалдықсызбөлінеді?
ІІ. Жаңаматериалдыашу
Сандардыңжазылуларыбойынша, бірсанныңекіншісанғабөлінгіштігінанықтайтынережебөлінгіштікбелгісідепаталады.
0, 2, 4, 6 және 8 цифрларыжұпцифрларыдепаталады.
1, 3, 5, 7, және 9 цифрларытақцифрларыдепаталады.
Жазылуыжұпцифрыменаяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді. Жазылуы 0 цифрыменнемесе 5 цифпыменаяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді. Жазылуы 0 цифррыменаяқталатын натурал сандар 10-ға бөлінеді.
ІІІ. Есептершығару
Осы тақырыпбойыншаәркімөзбілімдеңгейініс-жүзіндекөрсетіп, бәсекесаудағатүсетінзаттардысатыпалуғаатсалысып, ұқыпты, тиянақтыжауапберугеміндетті.
Бәсегесыныптағы 4 оқушықатысып, №197 есепті шығару арқылы, біреуі жеңімпаз болып, саудаға түскен қаламды жеңіп алады.
№197
1) 2-ге бөлінетін : 144, 184, 278, 520, 990, 646.
2) 5-ке бөлінетін: 415, 520, 990, 825, 975.
3) 10-ға бөлінетін: 520, 990.
Сызғыш, қалам тағы бар
Алатын қане кімдер бар
Тектен-текке бермеймін,
Білімдерді тергеймін - дейкеле мен саудағасызғыштысаламын. Бұл алдыңғы заттан қымбат, ендеше оның тапсырмасы күрделіболмақ.
№207
0, 3, 4, және 5 цифрларын пайдаланып:1) 2-ге; 2) 5-ке; 3)10-ға бөлінетін 4) 2-ге бөлінбейтінекі таңбалы сандарды жазыңдар.
2-ге: 34, 30, 40, 54, 44, 50
5-ке: 40, 55, 30, 45, 50, 35
10-ға: 30, 40, 50 бөлінеді
2-ге бөлінбейтін 33, 43, 53,
Рүқсат жоқ, қалыс қалуға
Тырыс сатып алуға.
Сызғыш не тәйірі,
Дәптер ал деймін тағыда - дей келе саудаға қалың дәптерді саламын. Дәптер алдыңғы затқа қарағанда қымбат. Ендеше оның тапсырмасы күрделірек.
№218
Аулада мысықтар мен тауықтар жүр.олардың барлығы 8. Мысықтардың әрбір аяғында 5 тырнақ, ал тауықтардың әрбір аяғында 4 тырнақ бар.Аулада барлық мысықтар мен тауықтарда 100 тырнақ бар. Аулада неше мысық, неше тауық бар?
Жауабы : 3 мысық, 5 тауық
3∙12∙5=60 5∙2∙4=40
Бекіту сұрақтары:
* Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?
* Қандай цифрларды таұ цифрлар деп атайды?
* Қандай сандар 2-ге бөлінеді?
* Қандай сандар 5-ке бөлінеді?
* Қандай сандар 10-ға бөлінеді?

Үйге тапсырма: №198,208
Бағалау. Қосымша:
Ойлайық та, ойнайық.
Мақсаты: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын, ойлау қабілетін арттыру. Оқу бағдарламасынан негізгі ереже мен түсініктерді білу бойынша сайысады.
:: 1 км - де неше метр бар? (1000м)
:: Аспан денелерінің ішінде ай үлкен бе. Жер үлкен бе? (жер)
:: 1 сағатта неше минут бар? (60 секунд)
:: Жердің күнді бір рет айналып шығуына кететін уақыт. (жыл)
:: Жердің ауа қабаты қалай аталады? ( атмосфера)
:: Натурал сандар нешеден басталады? (1-ден)
:: 1тәулікте неше сағат бар? (24)
:: Нәрселерді санауда қолданылатын сандар (натурал)
:: Қай айда 28күн бар (барлық)
:: 2адам шахматты 2сағат ойнады. Әрқайсысы қанша уақыттан ойнады?(2)
:: Шығыстан батысқа қарай 60км/сағ жылдамдықпен электропойыз келеді. Сол бағытта 50км/сағ жылдамдықпен жел соғып тұр. Пойыздың түтіні қай бағытта болды?(электропойыздың түтіні болмайды)
:: 2-ден үлкен, 3-тен кіші сан шығу үшін екі 2-нің арасына қандайтаңба қою керек?(2,2)
:: Екі қыстақтың арасы 10 шақырым . Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым алға жүріп , 1 шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екі араны неше күнде өтеді?(10 күн)
:: №1, №2,№3 пәтерлерде үш мысық тұрады. Олар; ақ мысық, қара мысық, және ала мысық. №1 және №2пәтерлерде қара емес мысық тұрады. Әр мысық қай пәтерде тұрады? (№3 қара мысық, №2 мысық, №1 ала мысық)


Ұқсас жұмыстар
2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілері
5 класс емтихан сұрақтары
Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Сандардың бөлінгіштік белгілері 5 сынып
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілері.5 сынып
Бөлінгіштік белгілері
Оқушыларды түгендеу
Сағат саны
Кейбір сандарға бөлінгіштік белгілері
Пәндер