Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тамақтануды тиімді пайдалану
* Пән аты: қазақ тілі
* <<№15 гимназия>> КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Көбенқұлова Майрагүл Кенжебекқызы
3. Сыныбы: 7
4. Сабақтың тақырыбы: <<Тамақтануды тиімді ұйымдастыру>>
Сабақтың мақсаты: Қазақша түсініп, сауатты сөйлеу.
Білімділік: Тамақтануды тиімді ұйымдастыру туралы мәлімет беру. Тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстарымен таныстыру. Оқуға, білімге құштарлығын арттыруға баулу.
Тәрбиелік: Қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу. Әдепті , күшіпейіл болуға және басқа жақсы қасиеттерге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. Сөйлеу мәнерлерін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту. Есте сақтау қабілеттерін кеңейту, қалыптастыру. Ойнау, қабылдау ойын жеткізу қабілеттерін арттыру, білім қорларын жинаутап, дамыту.
Сабақтың түрі: топтың жұмыс
Сабақтың әдес - тәсілі: түсіндіру, сұрақ жауап, жаттығу, талдау, тіл дамыту баяндау
Сабақтың көрнекілігі: инт. тақта, кластер, бес жол өлеңі, кубизм стратегиялары, тест жұмысы.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Сабақтың барысы:
I. Ұымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару:
Шаттың шеңберін құру (оқушылар екі жеңбер құрады: шекі және сыртқы. Ішкі шеңберді құрайтындар сыртқы шеңбердегілерге қарап тұрып, жақсы тілек айтып, оң жағына қарай бір адым жылжиды. Осылайша шеңбер бойымен барлығы бір - біріне жақсы тілек айтып, екі топқа бөлініп отырады.
3. Кезекшімен сұхбаттасу (оқушыларды түгендеу)
II. Үй тапсырмасын тексеру: <<Кластер>> құру арқылы мәтіндерді әңгімелеу
( мұғалім шайнек пен кофенің суретін аударып қояды ). Екі топтан бір оқушы щығып әңгімелейтін мәтіндерін сол суреттер арқылы таңдайды.
* ші топ: Кофе ішу
* ші топ: Шай ішу ( <<Дастархан әні>> )
III. Жаңа тақырып: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту (мұғалімнің сөзі)
IV. Жаңа тақырыпты меңгерту:
* <<Ой қозғау>> стратегиясы.
Тамақтануды тиімді ұйымдастыру дегенді қалай түсінесіңдер? (неге?)
(Интерак. тақтадан тамақтануды тиімді ұйымдастыру туралы мәліметпен таныстыру, аудару)
1 - ші топ: Алғашқы үш сөйлемді көшіріп, септік жалғауларын анықтаңдар.
2 - ші топ: Қалған үш сөйлемді көшіріп, септік жалғауларын анықтаңдар.
* Тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстарымен таныстыру
( интерак. тақтада тірек-сызба. ) Балалар, сендер осы берілген қағидалар мен ұсыныстарды сақтайсыңдар ма? Неге сақтаумыз керек? Өйткені, сақтамасаң денсаулығымыз нашарлап, жиі ауыратын боламыз. Солай ма, балалар?
3. <<Бес жол өлең>> құрастыру (әр топтан оқушы шығып, өз тақырыбын таңдайды)
1- ші топ: Еттен жасалатын тағам
2-ші топ: Сүттен жасалатын тағам (<<Дастарқан әні>>) шығып тұрады және тағам түрлері инт. тақтада слайд шоу.
Зат есім - 1
Сын есім - 2
Етістік - 2-3
Сөз тіркесі - 1
Ұғым - 1
* <<Кубизм>> стратегиясы. Мақал мәтелдің мағынасын ашыңдар.
а) Ас - адамның арқауы. д) Той тамағы тәтті.
ә) Ас атасы - нан. в) Асы бар аяқтан аттама.
б) Ас қадірін тоқ білмейді. г) Ас тұрған жерде ауру тұрмайды.
V. Жаңа сабақты бекіту, қорыту.
Алған білімдерін тестілеу.
(Интерак. тақтада тест тапсырмалары көрсетілген). Оқушылар бір- бірінің тапсырмаларын тексеріп, бағалайды.
(Тест тапсырмаларының жауаптары көрсетіледі)
VI. Үй тапсырмасын беру.
Интерактивтік тақтада берілген:
* Асқа байланысты мақал- мәтелдер жаттау
* 1,2 - тапсырма. 93 - бет (әңгімелеу)
VII. Оқушылардың жауаптарын бағалау, мадақтау.
VIII. Рефлекция. Көңіл күйлерің қалай? Берілген тапсырмалар қиын болды ма? Қандай тапсырмаларды орындауда қиыншылық туды?
* <<№15 гимназия>> КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Көбенқұлова Майрагүл Кенжебекқызы
3. Сыныбы: 7
4. Сабақтың тақырыбы: <<Тамақтануды тиімді ұйымдастыру>>
Сабақтың мақсаты: Қазақша түсініп, сауатты сөйлеу.
Білімділік: Тамақтануды тиімді ұйымдастыру туралы мәлімет беру. Тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстарымен таныстыру. Оқуға, білімге құштарлығын арттыруға баулу.
Тәрбиелік: Қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу. Әдепті , күшіпейіл болуға және басқа жақсы қасиеттерге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. Сөйлеу мәнерлерін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту. Есте сақтау қабілеттерін кеңейту, қалыптастыру. Ойнау, қабылдау ойын жеткізу қабілеттерін арттыру, білім қорларын жинаутап, дамыту.
Сабақтың түрі: топтың жұмыс
Сабақтың әдес - тәсілі: түсіндіру, сұрақ жауап, жаттығу, талдау, тіл дамыту баяндау
Сабақтың көрнекілігі: инт. тақта, кластер, бес жол өлеңі, кубизм стратегиялары, тест жұмысы.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Сабақтың барысы:
I. Ұымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару:
Шаттың шеңберін құру (оқушылар екі жеңбер құрады: шекі және сыртқы. Ішкі шеңберді құрайтындар сыртқы шеңбердегілерге қарап тұрып, жақсы тілек айтып, оң жағына қарай бір адым жылжиды. Осылайша шеңбер бойымен барлығы бір - біріне жақсы тілек айтып, екі топқа бөлініп отырады.
3. Кезекшімен сұхбаттасу (оқушыларды түгендеу)
II. Үй тапсырмасын тексеру: <<Кластер>> құру арқылы мәтіндерді әңгімелеу
( мұғалім шайнек пен кофенің суретін аударып қояды ). Екі топтан бір оқушы щығып әңгімелейтін мәтіндерін сол суреттер арқылы таңдайды.
* ші топ: Кофе ішу
* ші топ: Шай ішу ( <<Дастархан әні>> )
III. Жаңа тақырып: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту (мұғалімнің сөзі)
IV. Жаңа тақырыпты меңгерту:
* <<Ой қозғау>> стратегиясы.
Тамақтануды тиімді ұйымдастыру дегенді қалай түсінесіңдер? (неге?)
(Интерак. тақтадан тамақтануды тиімді ұйымдастыру туралы мәліметпен таныстыру, аудару)
1 - ші топ: Алғашқы үш сөйлемді көшіріп, септік жалғауларын анықтаңдар.
2 - ші топ: Қалған үш сөйлемді көшіріп, септік жалғауларын анықтаңдар.
* Тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстарымен таныстыру
( интерак. тақтада тірек-сызба. ) Балалар, сендер осы берілген қағидалар мен ұсыныстарды сақтайсыңдар ма? Неге сақтаумыз керек? Өйткені, сақтамасаң денсаулығымыз нашарлап, жиі ауыратын боламыз. Солай ма, балалар?
3. <<Бес жол өлең>> құрастыру (әр топтан оқушы шығып, өз тақырыбын таңдайды)
1- ші топ: Еттен жасалатын тағам
2-ші топ: Сүттен жасалатын тағам (<<Дастарқан әні>>) шығып тұрады және тағам түрлері инт. тақтада слайд шоу.
Зат есім - 1
Сын есім - 2
Етістік - 2-3
Сөз тіркесі - 1
Ұғым - 1
* <<Кубизм>> стратегиясы. Мақал мәтелдің мағынасын ашыңдар.
а) Ас - адамның арқауы. д) Той тамағы тәтті.
ә) Ас атасы - нан. в) Асы бар аяқтан аттама.
б) Ас қадірін тоқ білмейді. г) Ас тұрған жерде ауру тұрмайды.
V. Жаңа сабақты бекіту, қорыту.
Алған білімдерін тестілеу.
(Интерак. тақтада тест тапсырмалары көрсетілген). Оқушылар бір- бірінің тапсырмаларын тексеріп, бағалайды.
(Тест тапсырмаларының жауаптары көрсетіледі)
VI. Үй тапсырмасын беру.
Интерактивтік тақтада берілген:
* Асқа байланысты мақал- мәтелдер жаттау
* 1,2 - тапсырма. 93 - бет (әңгімелеу)
VII. Оқушылардың жауаптарын бағалау, мадақтау.
VIII. Рефлекция. Көңіл күйлерің қалай? Берілген тапсырмалар қиын болды ма? Қандай тапсырмаларды орындауда қиыншылық туды?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz