Бұру және параллель көшіру

Тексерілді

Оқу ісінің меңгерушісі: Тұрлашова Г. Е

геометрия
9-сынып.
геометрия: Сабақ тақырыбы
9-сынып.: Бұру және параллель көшіру.
геометрия: Жалпы мақсаты
9-сынып.: Оқушыларды мысалдар келтіру арқылы, жазықтықты түрлендірудің тағы бір түрлері-бұру түрлендіруі мен параллель көшіру түрлендірулермен таныстырып, оларды есепетер шығару барысында қодана білу биімділігін қалыптастыру.
геометрия: Сілтеме
9-сынып.:
  1. Оқулық. Геометрия Шыныбеков А. НАтамұра -2013
  2. Алгебра 9сынып . әдістеме.
геометрия: Оқушылар үшін оқу нәтижелері
9-сынып.:
  1. Өз ойын, білгенің жеткізуге үйренеді.
  2. Өткен материалдарды есіне түсіреді.
  3. Сын тұрғыдан ойлауға жетелейді.
  4. Теориялық материалды өз- бетімен оқып, түсінуге тырысады.
  5. Өзіне деген сенімділігі артады
  1. Бұру, параллель көшіру ұғымдарымен танысады;
  2. Бұруға, параллель көшіруге арналған практикалық тапсырмаларды орындай алады.
  3. Бұруға, параллель көшіруге есептер шығара алады.
геометрия: Сабақта қолданылатын материалдар
9-сынып.:
  1. Интерактивті тақта
  2. Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш
  3. Слайд, суреттер
геометрия: Қолданылған модульдер
9-сынып.:
  1. Диалогтық оқыту.
  2. АКТ пайдалану
  3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  4. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.
  5. Оқытуды басқару және көшбасшылық
геометрия: Оқыту әдістері:
9-сынып.:

Диалогтық оқыту .

Сын тұрғысынан оқыту

  1. Жеке жұмыс
  2. Жұптық жұмыс
  3. Топтық жұмыс.
геометрия: Уақыт
9-сынып.: Сабақ барысы
міндеттері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
бағалау
Әдіс-тәсілдер
геометрия: 5 мин
9-сынып.: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал орнату.
Амандасу. Оқушыларды түгендеу. Топқа бөліну.
Амандасады. Топқа бөлінеді. Оқу құралдарын шығарады.
Диалогтық оқыту
геометрия:

5 мин

5 мин

10мин

15мин

5 мин

9-сынып.:

Білу.

Еске түсіру.

Түсіну .

Тақырыпқа келу

Жаңа тақырып.

Мысалдар арқылы тақырып мағынасын тану

Қолдану

Қолдану

Үй жұмысы

Қорытынды.

Рефлексия.

Қызығушылықты ояту.

Түрткі сұрақтар

.

Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.

Оқушыларға сұрақтар бере отырып, тақырыпты өздігінен түсінуге көмектесу

Өз жұмысын қорытынды жасай білуге үйретеді.

1-тапсырма

Оқушылар берілген суреттерге симметриялы фигураларды салады.

Оқушыларда бұру түрлендірулерін көрсетеді.

.

Оқушылар жауабы: О-бұру центрі, α -бұру бұрышы.

Топпен ұйымдасып орындайды. Постер.

Тақтаға шығып шығару жолын түсіндіреді.

Сабақ жөнінде өз ойларын айтады.

Стикерге жазу арқылы рефлексия жасайды.

Ынталандыру сөздері.

Формативті бағалау.

Оқушы -оқушы

Мұғалім-оқушы.

СТО(миға шабул)

Диалогтық оқыту.

АКТ.

Топпен жұмыс.

Өзара ынтымақтастық

геометрия:

Түзуге қатысты берілген фигураға симметриялы фигуралар салыңдар.

Оқушыларға үстел немесе тақта бетінде қандай да бір фигураны қозғалмайтын нүктесі маңында бұру немесе оны параллель көшіру арқылы бұру мен параллель кқшіру түрлендірулерінің мағынасын түсіндіру.

бұру центрі, бұру бұрышын атаңдар.

Жазықтықта мұндай түрлендіру бүру деп аталады.

Бұру түрлендіруде сәйкес нүктелердің арақашықтығы сақталады.

Параллель көшіру.

Параллель көшіру кезінде A(x, y) A’(x’; y’) нүктесіне көшетін болса, онда x’=x+a, y’=y+b теңдіктері орындалады.

Теорема. Параллель көшіру түрлендіруі нүктелерді параллель түзулер бойымен бір бағытта бірдей қашықтықтарға жылжытады, олардың арақашықтықтарын өзгертпейді.

№272

№273

№274

Тақырыпты қорытындылау .

Бүгінгі сабақты түсіңдің бе?

Қиындықтар болды ма?

Бүгінгі сабақтан не үйрендің?


Ұқсас жұмыстар
Ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар.
Paint бағдарламасын жүкте
Графикалық редактор paint: үзінділерге амалдар қолдану
Деңгейлік тапсырмалар. Үйге тапсырма
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Көбелек суретін сал
Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер. үзінділермен жұмыс жасау батырмалары түрлерімен таныстыру
Түсін өзгерту
Оқушыларды ұйымдаастыру
Мәтіндік редакторда
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz