Әдебиеттік оқу

  • Аты -жөні тегі :Молгождарова Гүлнар Мұқанқызы
  • Жұмыс орныСҚО Жамбыл ауданы Благовещенка орта мектебі
  • Қызметі:Бастауыш сынып мұғалім
  • Педагогикалық өтілі:20 жыл
  • Өткізетін пәні :Бастауыш сынып
  • Солтүстік Қазақстан облысы.

Жамбыл ауданы. Благовещенка№2 орта мектебі.

Әдебиеттік оқу 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары.

Сағат саны
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар.
№: 1
Сағат саны: 2
Сабақтың тақырыбы, мақсаты: 3
Күтілетін нәтиже: 4
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 6
Үйрену барысын бағалау: 7
Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар.: 8
№:
Сағат саны: 4
Сабақтың тақырыбы, мақсаты:

Тақырыбы:”

Тәтті тоқаш”(А. Лопатина)

“Өсем мен” (А. Барто) “Адал бала “(Ертегі) ”

Қарлығаш пен торғай”

(Мысал)

Мақсаты:

Ертегінің негізгі мазмұнын түсінуі тиіс, идеясын ашады. Өмірмен байланыстыра білуі тиіс,

шығармашы

лық, дарындылық қабілеттерін ашады, шыңдайды.

Күтілетін нәтиже:

Мәтіннің мағынасын аша алады. Берілген сөздерден мәтін құрайды. Ертегінің және өлеңнің идеясын тауып, өмірдегі жақсылық пен жамандық

шыншылдық пен қиянат сияқты іс-әрекеттерді ажыратады. Сұрақтарға нақты жауап береді. «Еңбек түбі- береке» адал еңбекті сыйлай, құрметтей біледі. Жұмбақтарды шеше алады, мақал-мәтелдердің тәрбиелік идеясын аша алады.

Критерийлерге сүйеніп, өзін, жұбын, тобын бағалай алады. Мәтіннің идеясын аша алады.

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер: Диалогтық оқыту әдістері. (Сұрақ-жауап, рөлге бөліп оқу)

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. (Кластер құру)

3. Оқытуда ақпараттық-коммуникация

лық технологияларды пайдалану. (Слайдтар көрсету)

3. Ынталандыру әдістері.

4. Оқытуда ақпаратты-

коммуникациялық технология (Слайд арқылы жасырын сұрақтарға жауап полиглот)

5. Оқытуды басқару, көшбасшылық

6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (Блум таксономиясы бойынша деңгейлік тапсырмалар)

7. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар, талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген дамытушы тапсырмалар, топтық тапсырмалар. Оқытудың қиындықтарын анықтау.
Үйрену барысын бағалау:

Бағалау критерийлері бойынша:

1. Берілген сөз тіркестерінен мәтін құрастыруы;

2. Тақырыпты сипаттап айта алуы;

3. Ақпараттарды қабылдауы және талқылап, тапсырмаларды орындауда қолдана алуы;

2жұлдыз, 1 тілек.

Өзін-өзі, өзара, топтық бағалау. Бір-біріне өзара көмек ақпарат беру.

Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар.: Қосымша мәліметтер, оқулық, сандық ақппарат, тірек сызбалар, мультфильмнен көрініс, плакаттар, маркер, интербелсенді тақта, флипчарт, мақал-мәтел жинақтары, бағдаршам, суреттер, үлестірмелі бағалау парақтары.
№: 1
Сағат саны: 1
Сабақтың тақырыбы, мақсаты:

«Тәтті тоқаш».

Мақса т ы : «Жер-Ана» туралы мағлұмат алу, ертегінің идеясын ашады, ажырата білуі керек.

Күтілетін нәтиже: Өз ойларын жүйелі айтып, дәлелдей алады, сөз тіркестерінен мәтін құрастыра алады, ертегі желісімен көрініс көрсете білді, мультфильм үзінділерінің кейіпкерлерін айта алды.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Оқытуда ақпараттық-коммуникативті технология, (Бейнеролик, таныстырылым көрсету) диолог құру, интербелсенді тақтада, “Нан” сөзіне кластер. Түрткі сұрақтар, зерттеушілік әңгіме.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Деңгейлік тапсырмалар, талантты және дарынды оқушыларға арналған дамытушы тапсырмалар,

Минутқа оқу, логикалық тапсырмалар. (Өзгені бағалау арқылы өзінде жоқты табу, өзгенің жетістігі арқылы кемшілігін табу, түзету)

Үйрену барысын бағалау:

Өзін - өзі бағалау. Өзара жұптық бағалау. Топтық бағалау.

2 жұлдыз, 1 тілек.

Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар.:

Оқулық. Интербелсенді тақта. Үлестірмелер, бағалау парақтары,

плакат, маркер. Флипчарт, слаидтар.

№: 2
Сағат саны: 1
Сабақтың тақырыбы, мақсаты:

«Өсем мен».

Мақсаты: Өлеңнің мазмұнын меңгереді, білім мен тәрбиені ұштастырады, өзіндік жұмыс арқылы талдауы тиіс. т

Күтілетін нәтиже: Өлеңнің негізгі тәрбиелік мәнін аша біледі, тәрбиелік маңызын ажырата алады, өз ойларын еркін жеткізе біледі. Өлеңнің негізгі ойын түсіндіре алады.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жаңа әдіс тәсілдерді сыни тұрғыдан ойлау (Миға шабуыл, ой қозғау) Диалогтық оқыту (пікірталас) , жеке, топтық зерттеушілік жұмыс. Топтық жұмыс. Оқытуда ақпараттық коммуникативті технология. (Мульфильмнен үзінді, сергіту сәті, сюжетті суреттер) Көшбасшылық, болжау, түртіп алу.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

“Жақын даму аймағы” деңгейлік тапсырмалар, мәнерлеп оқу, түсініп оқу.

( Баллдық жүйе арқылы кесте толтыру, ұсыныстар жазу)

Үйрену барысын бағалау: Оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау. Топтық бағалау, “Білім ағашына” стикерлерге, 2 жұлдыз 1 тілек, ой- пікірін жазу.
Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар.: Оқулық, плакаттар, суреттер, маркерлер, үйлестірмелі қағаздар, бағалау парақшалары, мақал-мәтелдер, дидактикалық материалдар, стикерлер.
№: 3
Сағат саны: 1
Сабақтың тақырыбы, мақсаты: «Адал бала» Мақсаты:Адал болуға, өз еңбегіңмен нан таба білуге үйренуі керек. Адал, шыншыл, еңбекқор болу үшін, бізге не қажет?
Күтілетін нәтиже: Мәтінді оқиды, түсіндіріп, топта талдай алады, рөлдерге бөледі және өз ойларымен көрініс көрсете алады. Сұрақтарға нақты жауап береді, мәтін бойынша топ ішінде бір- біріне сұрақ қоя алады.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, (Алты қалпақ бойынша рефлексия жасау) диалогтық оқыту. Топтық жұмыс кластер құру, постер жасау, коллаж жасау, деңгейлік сұрақтар, Венн диаграммасы. Таланттты және дарынды балалар ертегі бойынша көрініс қою.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың қиындықтарын анықтау, жеке және топтық жұмыста, белсенділіктерін аңықтау.

Жетістік критерийлері бойынша бағалау. (Жоғары, орташа, төмен) ұпай арқылы анықтау.

Үйрену барысын бағалау: Топтық бағалау, рефлексия, ынталандыру арқылы бағалау, бағдаршам арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау.
Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар.: Интербелсенді тақта, флипчарт, қосымша деректер, рефлексиялық парақтар, маркерлер, түрлі -түсті қағаздар, мультфильм көріністері.
№: 4
Сағат саны: 1
Сабақтың тақырыбы, мақсаты:

«Қарлығаш пен торғай».

Мақсаты: Ертегіні өмірмен байланыстыра білуі тиіc. Сабырлыққа, төзімділікке, шыдамдылыққа, еңбекқорлыққа үйренуі керек.

Күтілетін нәтиже: Қарлығаш пен торғайдың мінезін, іс -әрекетін салыстыра алады, ертегінің негізгі идеясын түсінеді, жағымды - жағымсыз жақтарын бөліп жаза алады. Өмірмен байланыстыра біледі. Өз ойларын жүйелі, ашық айта алады.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жаңа тәсілдер: сыни тұрғыдан ойлау, (Сөз тіркесі арқылы мәтін құру) диалогтық оқыту, топтық, жеке жұмыс, деңгейлік сұрақтар, ақпараттық комунникативті технологиялар, ертегіден көрініс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқытудың қиындықтарын анықтау, қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар, дарындылықты анықтау жұмыстары. Топтық жұмыс: кластер коллаж жасау. Смайлик арқылы сабақтан алған әсерін жазады, суретін салады.
Үйрену барысын бағалау: Жеке бағалау, топта бағалау, бір-біріне пікір айту. Оқу үдерісіне нұсқау, кеңес беруге. Смайлик.
Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар.: Дидактикалық материалдар, энциклопедия, суреттер, маркер, плакат, түрлі-түсті қағаздар, интербелсенді тақта, ноутбук, ресурстар

СҚО Жамбыл ауданы, Благовещенка орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Молгождарова Гүлнар Мұқанқызы

2-сынып Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы : Тәтті тоқаш

Мақсаты: 1. Оқушыларға қасиетті ас «нан»туралы ұғым беру. 2. Сөйлеу тілі, ой тереңдігін дамыту. 3. Оқушыларға «Тіршілік көзі -нан» маңыздылығын түсіндіріп, өмірге, еңбекке деген құштарлығын оятып, қоршаған ортаға жақсылық жасай білуге, адал еңбекті бағалай білуге деген сезімдерін ояту

Күтілетін нәтиже :Мәтіннің негізгі ойын аша алады. Өз ойларын жүйелі жеткізе алады. Берілген сөз тіркесінен мәтін құрай алады. Ертегінің мазмұнын көркем тіл, оймен жеткізе біледі.

Әдіс-тәсілдер :СТО, АКТ, диалогтік оқыту топтық жұмыс, түсіндіру, бағалау, әңгімелеу

Дереккөздер :Слайд, интербелсенді тақта, маркер, плакат, суреттер, үнтаспа, түрлі-түсті қағаз, смайликтер, стикерлер, рефлексия


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
Кімге қарыздармыз
Бүгінгі білім - ертеңгі болашағымыз
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
М.дулатов "қыс". әдебиеттік оқу. 2 сынып
Ұр, тоқпақ (ертегі)
Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай
Ертегінің мазм
Байлық пен ақыл (ертегі)
Алтын балта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz