Әдебиеттік оқу

- Аты -жөні тегі :Молгождарова Гүлнар Мұқанқызы
- Жұмыс орныСҚО Жамбыл ауданы Благовещенка орта мектебі
- Қызметі:Бастауыш сынып мұғалім
- Педагогикалық өтілі:20 жыл
- Өткізетін пәні :Бастауыш сынып
- Солтүстік Қазақстан облысы.
Жамбыл ауданы. Благовещенка№2 орта мектебі.
Әдебиеттік оқу 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары.
Тақырыбы:”
Тәтті тоқаш”(А. Лопатина)
“Өсем мен” (А. Барто) “Адал бала “(Ертегі) ”
Қарлығаш пен торғай”
(Мысал)
Мақсаты:
Ертегінің негізгі мазмұнын түсінуі тиіс, идеясын ашады. Өмірмен байланыстыра білуі тиіс,
шығармашы
лық, дарындылық қабілеттерін ашады, шыңдайды.
Мәтіннің мағынасын аша алады. Берілген сөздерден мәтін құрайды. Ертегінің және өлеңнің идеясын тауып, өмірдегі жақсылық пен жамандық
шыншылдық пен қиянат сияқты іс-әрекеттерді ажыратады. Сұрақтарға нақты жауап береді. «Еңбек түбі- береке» адал еңбекті сыйлай, құрметтей біледі. Жұмбақтарды шеше алады, мақал-мәтелдердің тәрбиелік идеясын аша алады.
Критерийлерге сүйеніп, өзін, жұбын, тобын бағалай алады. Мәтіннің идеясын аша алады.
1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер: Диалогтық оқыту әдістері. (Сұрақ-жауап, рөлге бөліп оқу)
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. (Кластер құру)
3. Оқытуда ақпараттық-коммуникация
лық технологияларды пайдалану. (Слайдтар көрсету)
3. Ынталандыру әдістері.
4. Оқытуда ақпаратты-
коммуникациялық технология (Слайд арқылы жасырын сұрақтарға жауап полиглот)
5. Оқытуды басқару, көшбасшылық
6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (Блум таксономиясы бойынша деңгейлік тапсырмалар)
7. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Бағалау критерийлері бойынша:
1. Берілген сөз тіркестерінен мәтін құрастыруы;
2. Тақырыпты сипаттап айта алуы;
3. Ақпараттарды қабылдауы және талқылап, тапсырмаларды орындауда қолдана алуы;
2жұлдыз, 1 тілек.
Өзін-өзі, өзара, топтық бағалау. Бір-біріне өзара көмек ақпарат беру.
«Тәтті тоқаш».
Мақса т ы : «Жер-Ана» туралы мағлұмат алу, ертегінің идеясын ашады, ажырата білуі керек.
Деңгейлік тапсырмалар, талантты және дарынды оқушыларға арналған дамытушы тапсырмалар,
Минутқа оқу, логикалық тапсырмалар. (Өзгені бағалау арқылы өзінде жоқты табу, өзгенің жетістігі арқылы кемшілігін табу, түзету)
Өзін - өзі бағалау. Өзара жұптық бағалау. Топтық бағалау.
2 жұлдыз, 1 тілек.
Оқулық. Интербелсенді тақта. Үлестірмелер, бағалау парақтары,
плакат, маркер. Флипчарт, слаидтар.
«Өсем мен».
Мақсаты: Өлеңнің мазмұнын меңгереді, білім мен тәрбиені ұштастырады, өзіндік жұмыс арқылы талдауы тиіс. т
“Жақын даму аймағы” деңгейлік тапсырмалар, мәнерлеп оқу, түсініп оқу.
( Баллдық жүйе арқылы кесте толтыру, ұсыныстар жазу)
Деңгейлік тапсырмалар.
Оқытудың қиындықтарын анықтау, жеке және топтық жұмыста, белсенділіктерін аңықтау.
Жетістік критерийлері бойынша бағалау. (Жоғары, орташа, төмен) ұпай арқылы анықтау.
«Қарлығаш пен торғай».
Мақсаты: Ертегіні өмірмен байланыстыра білуі тиіc. Сабырлыққа, төзімділікке, шыдамдылыққа, еңбекқорлыққа үйренуі керек.
СҚО Жамбыл ауданы, Благовещенка орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Молгождарова Гүлнар Мұқанқызы
2-сынып Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы : Тәтті тоқаш
Мақсаты: 1. Оқушыларға қасиетті ас «нан»туралы ұғым беру. 2. Сөйлеу тілі, ой тереңдігін дамыту. 3. Оқушыларға «Тіршілік көзі -нан» маңыздылығын түсіндіріп, өмірге, еңбекке деген құштарлығын оятып, қоршаған ортаға жақсылық жасай білуге, адал еңбекті бағалай білуге деген сезімдерін ояту
Күтілетін нәтиже :Мәтіннің негізгі ойын аша алады. Өз ойларын жүйелі жеткізе алады. Берілген сөз тіркесінен мәтін құрай алады. Ертегінің мазмұнын көркем тіл, оймен жеткізе біледі.
Әдіс-тәсілдер :СТО, АКТ, диалогтік оқыту топтық жұмыс, түсіндіру, бағалау, әңгімелеу
Дереккөздер :Слайд, интербелсенді тақта, маркер, плакат, суреттер, үнтаспа, түрлі-түсті қағаз, смайликтер, стикерлер, рефлексия
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz