Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Параллелограмм және оның қасиеттері. 8-сынып
Супыгалиева Канзиба Дайновна
Сабақтың тақырыбы: Параллелограмм және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Параллелограмм анықтамасы, элементтерін,
қасиеттерін білу. Алған білімді есептер шығаруда қолдану
2) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, тапқырлыққа, тез шешім табуға баулу
3) Тәрбиелік: Оқушыларды оқуға, жауапкершілікке, байқампаздыққа, өз ойларынеркін айта білуге,өзіне сенімділікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Оқыту әдістері: Ауызша баяндау, сұрақ-жауап алу, есептер шығару.
Көрнекіліктер мен құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтық презентация, сызба құралдары
Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру кезеңі
2) Үй тапсырмасын тексеру және өткен тақырыпты қайталау
3) Жаңа сабақты меңгерту
4) Жаңа сабақты бекіту
5) Сабақты қорытындылау, бағалау
6) Үйге тапсырма
II. Үйге берілген есептерді тексеру. Өткен сабақты бекітуге сұрақтар қойылады.
* Қандай фигура төртбұрыш деп аталады?
* Төртбұрыштың қандай төбелері - көршілес, қандайлары қарама-қарсы төбелер деп аталады? (сызба арқылы)
* Төртбұрыштың диогоналі деген не?
* Төртбұрыштың қандай қабырғалары көршілес, қандай қабырғалары қарама-қарсы қабырғалар деп аталады?
* Төртбұрыш қалай белгіленеді?
III. Жаңа сабақты меңгерту.
Жаңа сабақты түсіндіру алдында жаңа сабаққа байланысты параллель түзулердің қасиеттерін, белгілерін үшбұрыштар теңдігінің белгілерін еске қайталап түсіреміз.
Параллелограмның анықтамасы
Параллелограмм дегеніміз - қарама-қарсы қабырғалары қос-қостан параллель, яғни параллель түзулер бойында жататын төртбұрыш.
Параллелограмның бір төбесінен қарсы жатқан қабырғасына түсірілген перпендикуляр оның биіктігі деп, ал биіктік түсірілген қабырға табаны деп аталады.
.
02927352-теорема. Параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары тең.
Берілгені: АВСД - параллелограмм
Дәлелледеу керек: АВ = СД, ВС = АД
Дәлелдеуі: ВС//АД, АС қиюшы болған ішкі айқыш бұрыштар ДАС = ВСА ; АВ//ДС; А қиюшы ішкі айқыш бұрыштар ДСА=ВАС, ал АС ортақ қабырға, онда үшбұрыштар теңдігінің II белгісі бойынша , бұдан АВ = ДС. ВС = АД теорема дәлелденді.
Параллелограмның қасиеттері:
1. қасиет. Параллелограмның қарама-қарсы бұрыштары тең. 2. қасиет. Параллелограмның бір қабырғасына іргелес бұрыштарының қосындысы1800-қа тең.
3.қасиет. Параллелограмның диагональдары қиылысу нүктесінде тең екі бөлікке бөлінеді.
05080Берілгені:: параллелограмм,
Дәлелдеу керек:
Дәлелдеуі: себебі
1=2, 3=4 ішкі айқыш бұрыштар болғандықтан, онда үшбұрыштарды қалған сәйкес қабырғалары да тең болады ВО=ОД; АО=ОС .
IV. Жаңа сабақты бекітуге есептер шығару.
Ауызша дайын сызба бойынша интерактивті тақтадан көрсетіледі.
1
Бер: АВСД параллелограмм
Т/к : параллелограмм бұрыштарын
2
Бер: АВСД параллелограмм
Д/к:
IV. ә) Оқулықпен жұмыс.
№12 ауызша, №17 ауызша, сыныпта №13(1), №14(1), №15(1)
№ 13 (1)
1333512700
Берілгені: параллелограмм
Табу керек:
Шешуі:
Жауабы: 48 дм
№ 14 (1)
0635Берілгені: параллелограмм
Табу керек: АД
Шешуі:
Жауабы: 6,2 дм
№ 15 (1)
038100Берілгені: параллелограмм
Табу керек:
Шешуі: АВ=x деп белгілейік
АД=x+4
Жауабы: 4 см, 8 см
V. Сабақты қорытындылап, бағалау.
Үйге тапсырма: §2 (белгілеріне дейін оқу), №13(2), №14(2), №15(2)
Сабақтың тақырыбы: Параллелограмм және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Параллелограмм анықтамасы, элементтерін,
қасиеттерін білу. Алған білімді есептер шығаруда қолдану
2) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, тапқырлыққа, тез шешім табуға баулу
3) Тәрбиелік: Оқушыларды оқуға, жауапкершілікке, байқампаздыққа, өз ойларынеркін айта білуге,өзіне сенімділікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Оқыту әдістері: Ауызша баяндау, сұрақ-жауап алу, есептер шығару.
Көрнекіліктер мен құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтық презентация, сызба құралдары
Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру кезеңі
2) Үй тапсырмасын тексеру және өткен тақырыпты қайталау
3) Жаңа сабақты меңгерту
4) Жаңа сабақты бекіту
5) Сабақты қорытындылау, бағалау
6) Үйге тапсырма
II. Үйге берілген есептерді тексеру. Өткен сабақты бекітуге сұрақтар қойылады.
* Қандай фигура төртбұрыш деп аталады?
* Төртбұрыштың қандай төбелері - көршілес, қандайлары қарама-қарсы төбелер деп аталады? (сызба арқылы)
* Төртбұрыштың диогоналі деген не?
* Төртбұрыштың қандай қабырғалары көршілес, қандай қабырғалары қарама-қарсы қабырғалар деп аталады?
* Төртбұрыш қалай белгіленеді?
III. Жаңа сабақты меңгерту.
Жаңа сабақты түсіндіру алдында жаңа сабаққа байланысты параллель түзулердің қасиеттерін, белгілерін үшбұрыштар теңдігінің белгілерін еске қайталап түсіреміз.
Параллелограмның анықтамасы
Параллелограмм дегеніміз - қарама-қарсы қабырғалары қос-қостан параллель, яғни параллель түзулер бойында жататын төртбұрыш.
Параллелограмның бір төбесінен қарсы жатқан қабырғасына түсірілген перпендикуляр оның биіктігі деп, ал биіктік түсірілген қабырға табаны деп аталады.
.
02927352-теорема. Параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары тең.
Берілгені: АВСД - параллелограмм
Дәлелледеу керек: АВ = СД, ВС = АД
Дәлелдеуі: ВС//АД, АС қиюшы болған ішкі айқыш бұрыштар ДАС = ВСА ; АВ//ДС; А қиюшы ішкі айқыш бұрыштар ДСА=ВАС, ал АС ортақ қабырға, онда үшбұрыштар теңдігінің II белгісі бойынша , бұдан АВ = ДС. ВС = АД теорема дәлелденді.
Параллелограмның қасиеттері:
1. қасиет. Параллелограмның қарама-қарсы бұрыштары тең. 2. қасиет. Параллелограмның бір қабырғасына іргелес бұрыштарының қосындысы1800-қа тең.
3.қасиет. Параллелограмның диагональдары қиылысу нүктесінде тең екі бөлікке бөлінеді.
05080Берілгені:: параллелограмм,
Дәлелдеу керек:
Дәлелдеуі: себебі
1=2, 3=4 ішкі айқыш бұрыштар болғандықтан, онда үшбұрыштарды қалған сәйкес қабырғалары да тең болады ВО=ОД; АО=ОС .
IV. Жаңа сабақты бекітуге есептер шығару.
Ауызша дайын сызба бойынша интерактивті тақтадан көрсетіледі.
1
Бер: АВСД параллелограмм
Т/к : параллелограмм бұрыштарын
2
Бер: АВСД параллелограмм
Д/к:
IV. ә) Оқулықпен жұмыс.
№12 ауызша, №17 ауызша, сыныпта №13(1), №14(1), №15(1)
№ 13 (1)
1333512700
Берілгені: параллелограмм
Табу керек:
Шешуі:
Жауабы: 48 дм
№ 14 (1)
0635Берілгені: параллелограмм
Табу керек: АД
Шешуі:
Жауабы: 6,2 дм
№ 15 (1)
038100Берілгені: параллелограмм
Табу керек:
Шешуі: АВ=x деп белгілейік
АД=x+4
Жауабы: 4 см, 8 см
V. Сабақты қорытындылап, бағалау.
Үйге тапсырма: §2 (белгілеріне дейін оқу), №13(2), №14(2), №15(2)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz