Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер. 8-сынып
Тақырыбы: Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер
шығару
Типі: білімді бекіту қайталау сабағы
Мақсаты:
Білімділік: есептершығару арқылы формуланы дұрыс қолдана білуге
қалыптастыру;
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: сабаққа оқушылардың өз еркімен белсене араласуы, білімдерін
көрсете алуы, топпен ұйымдасып жұмыс істеу қабілеттерін
дамыту.
Сабақ түрі: практикалық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық.
Сабақ барысы:
* Ұйымдастыру.
* оқушыларды түгендеу;
* оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
* сабаққа назарын аудару;
* сабақтың мақсаты мен міндетін баяндау;
* сынып оқушыларын 2 топқа бөлу
* Үй тапсырмасын тексеру.
2 топтан 2 оқушыдан тақтаға шығарып үй тапсырмасын тексеру.
* Топтармен жұмыс
1) Теориялық сайыс ( әр топқа теория сұрақтары жазылған слайд
ашылады)
1 топтың тапсырмасы:
1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?
2. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
3. Квадрат теңдеудің неше түбірі бар?
4. Квадрат теңдеудегі а,в, с - сандары қалай аталады?
5. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
6. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
7. D>0, D=0, D<0 болғанда, неше түбірі бар?
2 топтың тапсырмасы:
1. Квадрат теңдеудің формуласын жаз
2. Дискриминантты қандай әріппен белгілейміз және формуласын қандай?
3. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын жаз
4. Келтірілген квадрат теңдеудің формуласын және оны шешу жолдары.
5. Толымсыз квадрат теңдеудің формуласын және шешу жолдарын жаз.
6. Квадрат теңдеудің нақты түбірлері неге байланысты?
7. D>0, D=0, D<0 болғанда, неше түбірі бар?
2) Практикалық сайыс ( әр топқа слайд арқылы есептер беріледі)
Квадрат теңдеулерді шешу.
1- топтың тапсырмасы
1. х2-7х+10 =0
2. у[2]-12у+32 = 0
3. 3х[2]-12х = 0
2- топтың тапсырмасы
1. х2 -9х+18 = 0
2. у[2] + 8х+12 =0
3. 4х[2]-28 = 0
3) <<Білгенге маржан>> логикалыө есептер шешу. ( слайд бойынша тапсырмаларды топ таңдай отырып жауабын береді)
1. Архимед Герон патшасының тәжінің таза емес екендігін қайдан білген?
( тығыздығын салыстыру арқылы)
2. Дорбадағы 10 асықты 10 балаға бір бірлеп үлестіргенде дорбада бір
асық қалып қояды.Бұл қалай?
( бір балаға дорбасымен береді)
3. Түнгі сағат 10-да жауын жауып тұр. 36 сағат өткен саң күннің
жарқырып тұруы мүмкін бе?
(Мүмкін. 36 сағаттан соң таңғы 10 болады)
4. 2 қола он саусақ. 10 қолда неше саусақ?
( 50 саусақ)
IV.Оқулықпен жұмыс №135(1-2),137,139(1-4)
V.Қорытынды.
* Квадрат теңдеуді шешпес бұрын оның қандай түрге жататынын анықтау керек.
* толық квадрат теңдеу болса, онда дискриминантына назар аудару.
D>0, теңдеудің екі түбірі болады
D=0, теңдеудің екі түбірі бірдей, яғни бір түбірі болады.
D<0 теңдеудің түбірі жоқ, яғни теңдеудің шешімі жоқ.
VI. Бағалау.
VII.Тапсырма §7, №135(3,4),137,139(5-8)
шығару
Типі: білімді бекіту қайталау сабағы
Мақсаты:
Білімділік: есептершығару арқылы формуланы дұрыс қолдана білуге
қалыптастыру;
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: сабаққа оқушылардың өз еркімен белсене араласуы, білімдерін
көрсете алуы, топпен ұйымдасып жұмыс істеу қабілеттерін
дамыту.
Сабақ түрі: практикалық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық.
Сабақ барысы:
* Ұйымдастыру.
* оқушыларды түгендеу;
* оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
* сабаққа назарын аудару;
* сабақтың мақсаты мен міндетін баяндау;
* сынып оқушыларын 2 топқа бөлу
* Үй тапсырмасын тексеру.
2 топтан 2 оқушыдан тақтаға шығарып үй тапсырмасын тексеру.
* Топтармен жұмыс
1) Теориялық сайыс ( әр топқа теория сұрақтары жазылған слайд
ашылады)
1 топтың тапсырмасы:
1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?
2. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
3. Квадрат теңдеудің неше түбірі бар?
4. Квадрат теңдеудегі а,в, с - сандары қалай аталады?
5. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
6. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
7. D>0, D=0, D<0 болғанда, неше түбірі бар?
2 топтың тапсырмасы:
1. Квадрат теңдеудің формуласын жаз
2. Дискриминантты қандай әріппен белгілейміз және формуласын қандай?
3. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын жаз
4. Келтірілген квадрат теңдеудің формуласын және оны шешу жолдары.
5. Толымсыз квадрат теңдеудің формуласын және шешу жолдарын жаз.
6. Квадрат теңдеудің нақты түбірлері неге байланысты?
7. D>0, D=0, D<0 болғанда, неше түбірі бар?
2) Практикалық сайыс ( әр топқа слайд арқылы есептер беріледі)
Квадрат теңдеулерді шешу.
1- топтың тапсырмасы
1. х2-7х+10 =0
2. у[2]-12у+32 = 0
3. 3х[2]-12х = 0
2- топтың тапсырмасы
1. х2 -9х+18 = 0
2. у[2] + 8х+12 =0
3. 4х[2]-28 = 0
3) <<Білгенге маржан>> логикалыө есептер шешу. ( слайд бойынша тапсырмаларды топ таңдай отырып жауабын береді)
1. Архимед Герон патшасының тәжінің таза емес екендігін қайдан білген?
( тығыздығын салыстыру арқылы)
2. Дорбадағы 10 асықты 10 балаға бір бірлеп үлестіргенде дорбада бір
асық қалып қояды.Бұл қалай?
( бір балаға дорбасымен береді)
3. Түнгі сағат 10-да жауын жауып тұр. 36 сағат өткен саң күннің
жарқырып тұруы мүмкін бе?
(Мүмкін. 36 сағаттан соң таңғы 10 болады)
4. 2 қола он саусақ. 10 қолда неше саусақ?
( 50 саусақ)
IV.Оқулықпен жұмыс №135(1-2),137,139(1-4)
V.Қорытынды.
* Квадрат теңдеуді шешпес бұрын оның қандай түрге жататынын анықтау керек.
* толық квадрат теңдеу болса, онда дискриминантына назар аудару.
D>0, теңдеудің екі түбірі болады
D=0, теңдеудің екі түбірі бірдей, яғни бір түбірі болады.
D<0 теңдеудің түбірі жоқ, яғни теңдеудің шешімі жоқ.
VI. Бағалау.
VII.Тапсырма §7, №135(3,4),137,139(5-8)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz