5-сынып математикасының сабақ жоспары: Ондық бөлшектерді қайталау

САБАҚ ЖОСПАРЫ

«Бекітемін»

Мектеп директоры: Б. Кемелов

«» 2014 ж

Пән аты: Математика

Сыныбы: 5

Керегетас шағын жинақты жалпы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі: Омарова Есенкуль Сарсенбеккызы

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қайталау.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Оқушыларды ондық болшектерге, жай бөлшектерге есептер шығаруды қолдана білуге үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есептеу дағдыларын дамыту, теориялық білімін практикада ұштастыра отырып, қабілеттерін, танымын, пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу. Ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

  • Жұпта, топта, жеке жұмыс істеу арқылы жауапкершілікті түсінеді.
  • Пікірді құрметтпен, өз ойларын еркін айтып, сөйлеу дағдырлары дамиды.
  • Логикалық ойлау қабілеттері дамып, салыстыруға, нәтиже шығаруға қалыптасады.

Сабақтың көрнекілігі : кестелер, үлестірме қағаздар, бағалау парағы, графопроектор.

Сабақтың типі: іздендіру сабағы, практикалық .

Сабақтың түрі: Қорытындылау, қайталау сабағы.

Оқыту әдістері: Сұрақ-жауап, есептер шығару, өзіндік жұмыс алуда сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану.

Оқыту формалары: жеке, топтық және ұжымдық.

Сабақ жоспары

I Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Сыныпты түгендеу.

Қызығушылықты ояту: Жағымды ақуал тудыру. Сабақтың мақсатын айту. Сыныптың назарын сабаққа аудару. Сабақтың өту тәртібін жариялау. Бағалау тәртібін жариялау. 1, 2-ке санау арқылы топқа бөліну.

II Негізгі бөлім. Мағынаны тану.

  1. Үй тапсырмасын сұрау
  2. сұрақ -жауап (қарлы кесек ойыны)
  3. ауызша есептер
  4. математикалық диктант
  5. Өзіндік жұмыс.

III Қорытынды. Ой толғаныс. Венн диаграммасы Кері байланыс, оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма: № 1340, 1346

Кезең
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Кезең: І. Ұйымдастыру
Мұғалім іс-әрекеті:

Амандасу. Сыныпты түгендеу.

І. Қызығушылықты ояту. Жағымды ақуал тудыру.

Сабақтың мақсатын айту. Сыныптың назарын сабаққа аудару. Сабақтың өту тәртібін жариялау. Бағалау тәртібін жариялау.

1, 2-ке санау арқылы топқа бөліну.

Оқушы іс-әрекеті:

Сәлемдесу.

Кезекші оқушының есебі.

Оқушылар топ-топқа бөлініп отырады.

Кезең: ІІ. Негізгі бөлім
Мұғалім іс-әрекеті:

ІІ. Мағынаны тану. 1. Үй жұмысын тексеру (дұрыс жауапты айту арқылы), дәптерлерін ауыстыру арқылы.

2. сұрақ -жауап (қарлы кесек ойыны)

3. ауызша есептер

4. Математикалық диктант.

5. Өзіндік жұмыс.

Оқушы іс-әрекеті:

1. Тексеруді жұппен орындайды.

2. Сұрақтарға жауап беру керек.

3. Ауызша есептеу лерді жеке орындайды.

4. Жұппен тексереді.

5. Топпен орындайды.

Кезең: III Қорытынды Рефлексия
Мұғалім іс-әрекеті:

ІІІ. Ой қозғау.

Кері байланыс парағын тарату.

Бағалау парақтағы жазбаны жариялау.

Оқушы іс-әрекеті:

Венн диаграммасы

Кері байланыс парағын толтырады.

Кезең: Үй жұмысын беру
Мұғалім іс-әрекеті: № 1340, 1346
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Кезең: Бағалау
Мұғалім іс-әрекеті: бағалау парағы әр топқа таратылады.
Оқушы іс-әрекеті: Әр топ көшбасшысы бағалау парағына өз топ оқушыларын бағалайды, соңында мұғалім бағалайды.
  1. Ауызша есептеулер

Ондық бөлшектерге айналдыр:

1/2 1/4 1/8 1/16 1/20 1/25 1/40 1/50 3/4 2/5 4/5 3/20 2/25 1/5

1) Қосындыны табыңдар:
1) Қосындыны табыңдар::

а) 5, 9 + 1, 1 б) 8, 2 + 0, 8

в) 8, 9 + 4 г) 13 + 4, 2

д) 5, 7 + 3, 3 е) 1, 27 + 24, 33

ж) 10, 09 + 0, 11 з) 0, 17 + 0, 83

а) 2, 8 + 1, 2 б) 4, 6 + 0, 4

в) 8 + 2, 6 г) 4, 7 + 16

д) 2, 58 + 1, 42 е) 7, 32 + 15, 68

ж) 0, 92 + 12, 08 з) 0, 47 + 0, 53

2) Азайтындыны табыңдар:
2) Азайтындыны табыңдар::

а) 4, 7 - 2 б) 5, 1 - 4, 7

в) 12 - 8, 7 г) 45, 6 - 13

д) 3 - 2, 4 е) 17 - 0, 87

ж) 6, 5 - 4, 5 з) 0, 12 - 0, 08

а) 6, 5 - 2, 7 б) 4, 3 - 3, 5

в) 11, 2 - 9, 2 г) 33, 7 - 4

д) 21 - 3, 59 е) 5 - 0, 61

ж) 7- 4, 5 з) 0, 16 - 0, 09

2) Азайтындыны табыңдар::
2) Азайтындыны табыңдар::

1. Салыстырыңдар:

а) 5, 089 и 5, 1; б) 0, 64 и 6, 35.

2) Азайтындыны табыңдар::

2. Өрнектеңдер:

а) тоннамен: 23 ц, 168 кг, 66 кг

б) Километрмен 19 м, 18см.

в . Килограммен 0, 006 т, 317гр

Көбейтуді орында:

57, 8*0, 1 2, 3*10 0, 6*7 0, 4*40 32, 5*0, 1 3, 01*10

0, 03*9 7000*0, 9 0, 08*40 1, 5*20 1, 2*4 6, 3*100

Бөлуді орында:

0, 7/10 6, 4/2 17, 8/100 3/0, 3 5/0, 5 6/0, 1 1, 6/0, 4

3, 6/1, 2 8/0, 8 9/0, 09 2, 5/0, 5 24/0, 6 5, 6/0, 8 0, 36/12

2. Математикалық диктант

Ондық бөлшектерді жазыңдар:

1) 2, 8; 2) 3, 74; 3) 1, 371; 4) 0, 55; 6) 145, 003;

7) 20, 036; 8) 201, 0101; 9) 6, 006; 10) 33, 0008.

  1. Өзіндік жұмыс.
І нұсқа
ІІ нұсқа
І нұсқа:
  1. Теңдеуді шешіңдер:

0, 5х+2, 5х-0, 68= 1, 72

2. Электропоезд бірінші сағатта 116 км/сағ жылдамдықпен, екінші сағатта 108 км/сағ жылдамдықпен, үшінші сағатта 112 км/ сағ жылдамдықпен жүрді. Электропроездың осы жылдамдықтарының арифметикалық ортасын табыңдар.

3. Тік бұрышты параллелепипед пішінді ыдыстағы судың көлемі 92, 16 дм 3 , судың биіктігі 3, 2 дм. Ыдыстың табан ауданын табыңдар.

4. Есептеңдер:

38, 16:5, 3+0, 7*4, 2-6, 34.

ІІ нұсқа:

1. Теңдеуді шешіңдер:

0, 8х + 3, 5х - 0, 75 = 1

2. Автобус бірінші сағатта 45 км/сағ жылдамдықпен, екінші сағатта 52 км/сағ жылдамдықпен, үшінші сағатта 47 км/ сағ жылдамдықпен жүрді. Автобустың осы жылдамдықтарының арифметикалық ортасын табыңдар.

3. Тік бұрышты параллелепипедтің көлемі 129, 6 дм 3 , оның табанының ауданы 40, 5 дм 2 . Биіктігін табыңдар.

4. Есептеңдер:

39, 2:5, 6+0, 8*3, 1-6, 35.

Бағалау.

Үйге тапсырма : §42. 1-3 cұрақтар, № 1416 - №1478

Өзіндік жұмыстың жауаптары :

  1. х=\mathbf{=}0, 8 1. х=\mathbf{=}0, 5
  2. 112км/сағ 2. 48км/сағ
  3. 28, 8 3. 3, 2
  4. 3, 8 4. 3, 13

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған ондық бөлшектерді қайталау: саяхат сабақ жоспары
5-сынып сабақ жоспары: Ондық бөлшек - ондық бөлшектерді оқу және жазу
5-сынып математика сабақ жоспары: Ондық бөлшектерді қосу
5-сынып математика сабақ жоспары: Ондық бөлшектерді оқу, жазу және жай бөлшектерді ондыққа түрлендіру
5 «б» сынып: Ондық бөлшектерді азайтуды бекітуге арналған интерактивті сабақ жоспары
5-сынып математикасы: Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту - сабақ жоспары мен бағалау
5-сынып математика: ондық бөлшектерді қосуды оқыту - банк ойыны түріндегі сабақ жоспары
Ондық бөлшектерді қосу бойынша 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру: 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған ондық бөлшектерді қосу және азайту бойынша қайталау-бекіту сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz