Баланы оқыту - <<сыртқы реттеуден>> <<өзіндік реттелуге>> ілгерілеу үрдісі

Коучинг жоспары

Апта 2-апта
Күні 6. 11. 14
Сабақ №3
Апта 2-апта: Сабақтың тақырыбы:
Күні 6. 11. 14: Баланы оқыту - «сыртқы реттеуден» «өзіндік реттелуге» ілгерілеу үрдісі
Апта 2-апта: Сілтеме:
Күні 6. 11. 14: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Апта 2-апта: Мақсаты
Күні 6. 11. 14: Өзін-өзі реттеу немесе өз бетімен үйренудің дәлелі болып табылатын балалардың мінез құлқының практикалық үлгісімен бөлісуге шақыру, Оқушылардың оқудағы кедергілерді өз бетінше шешуіне мүмкіндік беріп, қолынан келетіндігіне сенім білдіру - ұстаз міндеті екенің ұғыну
Апта 2-апта: Топтарды құру
Күні 6. 11. 14: 3 минут. Сандар реті бойынша екі топқа бөлінді
Апта 2-апта: Кіріспе тапсырмалары
Күні 6. 11. 14:

2 топқа сұрақ:

1. Тауға қалай шығуға болады? Бірден таудың шыңына шығуға бола ма?

2. Адам жақсы өмір сүру үшін, еңбегі табысты болуы үшін не істеу керек?

7 минут

Апта 2-апта: «Сергіту» тренинг
Күні 6. 11. 14:

« Наполеонның кейіпі» жаттығу

слайд

Апта 2-апта:
Күні 6. 11. 14:
Апта 2-апта: теория
Күні 6. 11. 14:
  • өзіндік реттелу, танымдық: метатану
  • эмоциялық: эмоциялық зият
  • әлеуметтік: ақыл теориясы
  • ынталандырушылық: шеберлікке бағытталған

«өзін- өзі реттеу» презентация

Сабақ №3: 5 мин
Апта 2-апта: 1 Тапсырма
Күні 6. 11. 14: Өзін өзі реттеу моделін құру постер қорғау. 10 минут
Апта 2-апта: Тапсырманы бағалау.
Күні 6. 11. 14: Әр топтың пікірі арқылы бағалау. (қол шапалақтай отырып, мадақтау)
Сабақ №3: 3 минут
Апта 2-апта: Тапсырма №2
Күні 6. 11. 14:

Көбелек сабағы презентация

Ой қозғау

Сабақ №3: 5 минут
Апта 2-апта:

Қорытынды

Реф-ия

Күні 6. 11. 14:

Стикерлерге өз ойларын, ұсыныс, тілектерін жазу

-әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар, ситуациялар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын пісіру”

Сабақ №3: 5 мин
Апта 2-апта: Келесі (қосымша оқу)
Күні 6. 11. 14: Презентация МАН
Сабақ №3:

Рефлексивтік есеп

Коучингке өз қалауымен барлығы 11 мұғалім қатысты.

Коучингтің негізігі мақсаты : Өзін-өзі реттеу немесе өз бетімен үйренудің дәлелі болып табылатын балалардың мінез құлқының практикалық үлгісімен бөлісуге шақыру, Оқушылардың оқудағы кедергілерді өз бетінше шешуіне мүмкіндік беріп, қолынан келетіндігіне сенім білдіру - ұстаз міндеті екенің ұғыну

Мұғалімдер сандар бойынша екі топқа бөлінді.

Коучинг кезеңдері слайд арқылы көрсетіліп отырды.

1 кіріспе тапсырмада екі топқа сұрақтар берілді:

1. Тауға қалай шығуға болады? Бірден таудың шыңына шығуға бола ма?

2. Адам жақсы өмір сүру үшін, еңбегі табысты болуы үшін не істеу керек?

Берілген сұрақтар бойынша топ мүшелері ойланды, ойларын ортаға салды.

1 топтан бастауыш мұғалімі Ақмарал шығып, топтың атынан өз ойын ортаға салды.

2 топтан химия пәнінің мұғалімі Гулдана шығып, берілген сұраққа жауап берді

Әр топ қарсы топтардың жауаптарын бағалады. Содан кейін, слайд арқылы сұрақтарға жауап көрсетілді. Жауап 2 топ мүшелерінің жауаптарымен сәйкес келді.

Сергіту сәті

Наполеонның кейіпі» жаттығу

Қатысушыларға үш түрлі қозғалыс :

қолды кеуде тұсында айқастыру,

ашық алақанмен қолды алға созу,

түйілген жұдырықты қол көрсетіледі.

Жүргізушінің «Бір, екі, үш! », командасы бойынша: қатысушылар өзіне ұнаған кейіпті көрсету керек (ұнағанын) . Мақсатымыз барлығы немесе көбі бірдей қалып көрсеткені.

Жаттығуды орындау:

Бұл жаттығу сіздің жұмысқа қаншалықты дайын екендіктерңізді көрсетеді. Егер де көпшілігі алақандарын көрсетсе, онда, бұл олардың жұмысқа дайындығын көрсеетеді. Жұдрық агрессияны, Наполеон қалыбы - тұйықтық немесе жұмыс жасағысы келмеушілікті көрсетеді.

Бұл жаттығуда 1 мұғалім- наполеон қалыбын, бір мұғалім -агрессияны көрсетті, қалғандары (көпшілігі) алақандарын көрсетіп, жұмысқа дайындығын көрсетті.

Яғни, көпшілігі жұмысқа дайын деген сөз.

теория

өзіндік реттелу, танымдық: метатану

эмоциялық: эмоциялық зият

әлеуметтік: ақыл теориясы

ынталандырушылық: шеберлікке бағытталған

«өзін- өзі реттеу» презентациясы арқылы теориялық мәлімет берілді

2 тапсырма. Өзін өзі реттеу моделін құру постер қорғау

C:\Users\gh\Desktop\Мама\IMG-20150103-WA0023.jpg

Ой қозғау

Көбелек сабағы презентация

Бұл көбелек сабағы мұғалімдерге ой салды. Осы сабақты көріп отырып, сабақ беруде мұғалімдер шыдамдылық, төзімділік танытып, оқушылардың тапсырманы өздігінен орындауына, проблемадан өздігінен шығуына мүмкіндік беру қажет екенің, оларға әрқашанда сенім білдіру маңызды екенің түсінді. «Сыртқы реттеудеден», «өзіндік реттелуге» ілгерлеу біздің басты мақсатымыз екенің, соның нәтижесінде оқушы бойында өзіне деген сенімділікті, табандылықты, шыдамдылықты қалыптастыра алатынымызды түсінді.

Қорытынды. Рефлексия

Мұғалімдер өз ойларын, тілек, ұсыныстарын стикерге жазып қалдырды.

C:\Users\gh\Desktop\Mama\20150105_092711.jpg

Болашақта айтқан ұсыныстарын ескере отырып, коучинг өткіземін.


Ұқсас жұмыстар
Біріккен сөздердің емлесі
Мамандығым - мақтанышым
Жаңалыққа жаны құмар ұстаз
Оқушының математика сабағында шығармашылық қабілетін дамыту
Әлем-нақты ғылымдар тілінде
БАЛАҒА БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ БЕРУДЕГІ КЕЙБІР КӨКЕЙКЕСТІ МӘСЕЛЕЛЕР
Дамыта оқыту технологиясы
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау
ТҰЛҒАНЫҢ РУХАНИ - АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz